Skocz do zawartości


- - - - -

Nasze skrypty i mody


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blantas

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPip
  • 132 postów
  • LokalizacjaKraina deszczowców - Irlandia

Napisano 09 lipiec 2009 - 05:26

Oto lista moich skryptów i modów, które mam zainstalowane i tych które instalowac bede.

Skrypty i Mody zainstalowane:
-Community Plugin Configuration
-Race Invasions- inwazje
-Race Response Fleets - sily szybkiego reagowania
-Pirate patrols+hardMod - patrole pirackie + wiecej wrogów
-Asteroid Creator - tworzy asteroidy (nie za darmo)
-The Marauder Shipyard - stocznia piracka
-Explorer Command Extension - kilka polecen zwiadowczych
-Jump to me- dodaje polecenie: skacz do mnie i lec za mna
-Marine Repairs - Marines naprawiaja statki i stacje
-Turbo Booster(Split) - Turbo
-ATF Shipyard- Stocznia ATF
-OTAS Shipyard - Stocznia OTAS
-Remove rocks from univerce - usuwa drobne asteroidy z calego wszechswiata
-Improved Combat Frame Rate - usuwa efekty broni takie jak wybuchy czy wystrzaly
-TT_S Shader enhancement mod - podmienia shadery na te z X3
-Low poly asteriods - podmienia asteroidy na mniej szczególowe (ten jest pod Reunion ale dziala na TC)
-BMTC Stronger Capital Ships / Combat Rebalance - zmienia sile niszczenia wielu broni
-Bullet Effects toned down - podmienia efekt wizualny przy trafieniu na taki jak ma Impulse ray emiter
-Litcube's Flat Map for X3TC - plaska i wyprostowana mapa wszechswiata
-sciszenie dzwiekow niektorych broni - scisza niektóre dzwieki broni jak np wybuch flakow
-NO Fog - usuwa mgle
-Menu Background Disabler - przyspiesza uruchamianie gry

Skrypty i mody do instalacji:

-Sector Takeover - przejmowanie sektorów
-Follow me / Remember homebase + wingman - po przesiadce na inny statek, statek z ktorego wysiedlismy zapamieta baze która mial uprzednio wpisana i zacznie za nami podazac
-Military Base Response - informacje o atakach wrogich statków.
-Hangar-Mod/External-Docking Mod - zewnetrze dokowanie do wiekszych jednostek
-Race Patrols - podmienia te ogromne konwoje sil zbrojnych na mniejsze, które maja mozliwosc wzywania posilków (w zastepstwie RRF)
-No Vanishing Mission Ships- statki po wykonaniu lub anulowaniu misji nie znikaja
-Add 100k to Draw Distance - zwieksza zasieg widzenia do 100k
-Replace Corp HQs and Military OPs with standard EQ dock - podmienia wszystkie modele kwater glównych i baz wojskowych na model doku zaopatrzeniowego
-Unofficial bug (player) fixes 2.1comp - patch stworzony przez graczy, naprawia sopro bledów o których zapomnieli tworcy
-Improved Races - poprawia sztuczna inteligencja wrogich ras (Xenon, Kha'ak, Yaki)
-The Traveling Mechanic - "tuningowiec"

Skrypty i mody, które sprawdziłem i mi się nie podobają:
-X2-Style engine flares - dodaje swiecaca aure do gazów wylotowych tak jak to bylo w X2


Zachecam wszystkich do wstawiania swoich kombinacji skryptów i modów, na pewno komus sie to przyda.

Edit I: Sorx za tego "byka/byki", juz sa poprawione :)

Edit II: Na zyczenie .....

#2 krzychu_ks

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 46 postów
  • Rasa: Nieznana

Napisano 09 lipiec 2009 - 11:41

U mnie podobnie, z tym że dla mnie efekt PBC nie tyle spowalnia grę, co strasznie mnie denerwuje. Zagłusza wszystko, całe pole widzenia mam zadymione - nie wiem skąd dostaję. Rozumiem to jeszcze gdy jestem w M5/M4 ale zwiadowca wpakuje mi parę strzałów na rufę i w M6 jestem prawie bezbronny. :)
Co do skryptów to używam:
-marine repairs
-NPC bailing addon
-Khaak invasions
-Race response fleets
-Xtreme mode
-Pirate Guild
-ATF Shipyard
-Sector size and background mod - polecam o wiele większe i ładniejsze sektory, u mnie bez spadku wydajności. Można poczytać http://xudb.pl/topic...round-mod/+size

#3 Prowler

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1480 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 10 lipiec 2009 - 08:59

Maryjan napisał:

wykorzystam ten temat do pytanka. Moze ktos sie orientuje który scrypt daje informacje
podczas zakupu marines o ich stopniu wyszkolenia. Mam marine training, przed reinstalka XTC
miałem cos takiego. Niby mozna kupowac w ciemno ale po co? Patch 2.1 jest


Nie jest do tego potrzebny żaden skrypt, wystarczy mieć zainstalowany na statku bioskaner.


Temat zacny :) Nie wiedziałem o istnieniu moda usuwającego mgłę z sektorów, a strasznie mnie to denerwowało... Wczoraj zainstalowałem ten, którego używa Blantas i cud malina :)

Ja używam:
- SCS
- SCS Software
- Ships Killed Notifications
- CMod3
- Crystal Free SPP
- Improved Boarding
- Mobile Repairs
- NPC Bailing Addon
- Signal Boost
- CAG
- CLS
- Marine Training
- Trade Overview
- Player's Workshop
- Display Ranks
- MARS
- Auto Rename Player Property
- Race Invasions
- Pirate Patrols + Xtreme Mod
- The Marauder Shipyard
- Marine Repairs
- SST Performance Upgrade
- Low Poly Roids
- Invasion Warnings
- Tubeless Complex Mod
- No Fog

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 14 lipiec 2009 - 08:59

Obecnie gram w AP 3.1 + XRM 1.30 + MSP 1.6

Skrypty używane obecnie:

Community Configuration Menu - przydatny skrypt do konfiguracji innych skryptów.
Extended Trade Software Commands - rozszerzenie komend handlowych.
Skrypt Hephaistos Corp. Station building service - skrypt pozwala na budowanie naszych fabryk, bez konieczności posiadania własnego lub wynajętego TL-a, oraz bez konieczności naszej obecności w sektorze, w którym zamierzamy wybudować zakupioną fabrykę.
Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?
Missile Defense Mosquito - obrona antyrakietowa Moskito.
NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.
Ranks for Xenon, Kha'ak, Pirates and Yaki - skrypt (kod MD) wyświetlający rangę jaką mamy u Piratów, Yaki, Xenonów i Kha'ak, w tym samym oknie co pozostałe rangi i reputacje.
Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.
SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.
WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.
Improved Races 2.0 - ulepszone rasy, walki między rasami, ataki odwetowe itp.
Lost Colony - dodatkowe sektory dla XRM pod AP.

Skrypty używane w X3TC+TOTT+Statki korporacji AMT:

Community Configuration Menu - przydatny skrypt do konfiguracji innych skryptów.
Gateles Jumpgate - możliwość skoku do punktu, oraz skoku do punktu i dokowania. Zużywa 2x więcej ogniw niż normalne skoki.
Jump to me - dodatkowa komenda Jump to me - Wykonaj skok i leć do mnie.
Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?
NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.
Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.
Salvage Insurance Contract- kupno polisy ubezpieczeniowe w momencie zapisywania stanu gry.
SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.
Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami.
WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.

Skrypty i mody jakie używałem w X3TC, w porządku alfabetycznym:

1. Anarkis Defense System - system obrony stacji.
2. ADAMS ITT - poprawione rozkazy dla wieżyczek statków.
3. ATF Shipyard v.5 - stocznia ze statkami ATF w sektorze Księżyc (zmieniona ziemska stocznia).
4. Automated Satellite Network - automatyczne rozstawianie satelitów w sektorach.
5. Black HUD - czarny pasek boczny i okna wiadomości.
6. Cadius Ship Pack - dodatkowe statki przygotowane przez Cadiusa.
7. CMOD4 - zmiany balansu broni, dodatkowe bronie, zmienione efekty dźwiękowe broni.
8. Commodity Logistics Software/Logistyka towarów - dodatkowe oprogramowanie do zarządzania traderami przypisanymi do naszych stacji.
9. Community Configuration Menu - przydany skrypt do konfiguracji innych skryptów.
10. Display Ranks - informacje o rangach i reputacji u wszystkich ras.
11. Dockware Manager - pozwala na dodawanie lub usuwanie wybranych towarów do DOK-u lub Kwatery Głównej. Polecenie to może również ustawić limit ilości danego towaru w DOK-u lub Kwaterze Głównej.
12. Economy and Supply Trader - Ekonomiczny handlowiec.
13. ECS Extended Communication System - rozszerzony system komunikacji, używany przez skrypty, np. Pirate Guild3.
14. Enhanced Combat Commands - skrypt rozszerza rozkazy bojowe. Przydatny dla statków wykonujących patrole jedno i wielosektorowe. Pozwala na dodatkową konfigurację zachowania się tych statków.
15. Extended Trade Software Commands - rozszerzenie komend handlowych.
16. Follow me / Remember homebase + wingman (vB) - dodatkowe komendy i możliwość skonfigurowania zachowania większego statku, gdy oddokujemy od niego mniejszym.
17. Frontier Wars - skrypt dodaje statki wszystkich ras Wspólnoty i terran, poszukujące i przejmujące Nieznane sektory. Wprowadza wojny o dominacje nad tymi sektorami.
18. Gateles Jumpgate - możliwość skoku do punktu, oraz skoku do punktu i dokowania. Zużywa 2x więcej ogniw niż normalne skoki.
19. Immersive environments - nowe tła sektorów.
20. Improved-Kha'ak 2 The Revange - inwazje Kha'ak, duże możliwości konfiguracji skryptu.
21. Jumpgate Construction Technology - tworzenie własnych bram skokowych.
22. Jump to me - dodatkowa komenda Jump to me - Wykonaj skok i leć do mnie.
23. Kha'ak Invasions 2 - inwazje Kha'ak.
24. Litcube's Phanon Corporation - konkurencyjne dla gracza korporacje handlowe.
25. Manual Trade Extension - rozszerzenie handlu ręcznego.
26. Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?
27. Missile Defense Mosquito - obrona antyrakietowa Moskito.
28. No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.
29. NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.
30. Numeric Race Rank Titles - dodatkowe numeryczne wyświetlanie obecnej rangi i reputacji.
31. Pirate Guild 3 - Gildia piratów. Można do niej przystąpić, wykonywać zlecenia dla niej, za co dostaniemy dostęp do hakowania stacji, a przy wyższej reputacji w Gildii będziemy mogli zagrać w oczko. I nie tylko.
32. Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv - dla TC, z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.
33. Random Sectors Management - skrypt dodaje losowo generowane nowe sektory (do 141 nowych sektorów), sektory są Nieznane lub Xenońskie.
34. Remove rocks from univerce - usuwa drobne asteroidy z całego wszechświata.
35. Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.
36. Salvage Insurance Contract- kupno polisy ubezpieczeniowe w momencie zapisywania stanu gry.
37. Sector Takeover by Trickmov - skrypt pozwalający na przejmowanie na własność sektorów. Posiada opcję najazdów ras, których sektor przejęliśmy i płacenia podatków ze stacji jakie powstaną w przejętym sektorze.
38. Ship killed notifications - informacja wyświetlana na pasku dolnym o zniszczonym naszym statku, satelicie itp.
39. SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.
40. Solo Combat Challenge/Duel - nowe misje bojowe - pojedynki.
41. SS_T's X3TC Performance upgrade - podmienia shadery na te z X3.
42. The Galactic News System (BBS 2.0) (Public Beta 2) - stare dobre wiadomości BBS w nowym wydaniu.
43. Turbo Booster - Dopalacz, znany z BP do X3R, czyli urządzenie pozwalające czasowo zwiększyć prędkość naszego statku.
44. Ware Blueprint Manager - pozwala poddać analizie i przerobić na plany w naszym HQ nie tylko statki.
45. Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami.
46. Weapons Quickswap - automatyczny zmieniacz broni w naszym statku.
47. WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.
48. Yaki Armada - gildia piratów Yaki.
49. 500km Comm Range Mod - mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.

============================================================================

Skrypty i mody kiedyś używane, w porządku alfabetycznym:

1. Achievement Guild (Gildia Nagród) - gildia nagród za osiągnięcia w grze.
2. Assets Summary - można porównać podstawowe dane dwóch wybranych statków.
3. Blacklist Manage - zarządzanie sektorami i stacjami, które handlowcy mają omijać.
4. Brennans Triumph Tortuga - nowa frakcja piracka.
5. Commercial agent przedstawiciel handlowy.
6. CorpsPassiveMarineTrainer - Szkolenie eksternistyczne Marines, spore możliwości konfiguracji.
7. Dock TS in TL/M1 - możliwość dokowania statków TS do TL i M1.
8. Free Jump - darmowe skoki, przydatne w sektorach ziemskich.
9. Global Friend Foe - globalna zmiana ustawień Przyjaciel-Wróg na wszystkich naszych statkach.
10. Goner Shipyard - stocznia ze statkami Gonerów.
11. Improved Race - ulepszone rasy, walki między rasami, ataki odwetowe itp.
12. Kha'ak Invasion - inwazje Kha'ak.
13. Marine Training Manager - pomoc w szkoleniu Marines.
14. Marine Repairs - Wykorzystanie Marines do napraw statków.
15. Menagerie Shipyard - stocznia z unikatowymi statkami.
16. Military Base Response - informacje na bieżąco o atakach wrogich statków. Dodatkowe statki ras wysyłane z Baz wojskowych w celu obrony.
17. Mobile Ship Repair - możliwość instalacji Lasera Naprawczego na statkach i używanie ich do napraw innych statków.
18. mod DDTC - mod dodający nowe statki, nowe rozwiązania, utrudnienia rozgrywki.
19. New Horizons - spory mod, dodający nowe statki, nowe sektory, stacje itp.
20. No Civilians dla DDTC plus NoCiv i Pirate Patrols - usuwa statki cywilne, dodaje pirackie patrole w sektorach pirackich.
21. Pirate Fence - piracki paser.
22. Pirate revange - kontrataki piratów.
23. Race Inwasions - Inwazje pozostałych ras.
24. Race Response Fleet - siły szybkiego reagowania ras, Inwazje Kha'ak, Gildia zabójców.
25. Ranking Dial - pozwala nam na zmianę ustawień wzrostu naszej rangi bojowej i handlowej.
26. Reduced Enemy Missiles - zmniejsza do poziomu znanego z X3R ilość wystrzeliwanych przez wrogów rakiet. (szczerze mówiąc to nie wiem czy skrypt ten jeszcze działa przy obecnym patchu, pisany dawno temu, a gdy na chwile wróciłem do czystej gry to nie zauważyłem różnicy w ilościach rakiet).
27. Revelation - Skrypt dodaje 12 nowych sektorów, oraz tworzy bardzo groźne inwazje Xenonów przejmujące te sektory i pozostałe.
28. Salvage Claim Software - urządzenie do przejmowania porzuconych statków.
29. Salvage Commands & NPC - dodatkowe komendy pomocne przy skrypcie SCS.
30. Sensor Suite - zestaw czujników szukających wrogów, porzuconych statków, towarów którymi można handlować i asterod.
31. Slow Notoriety - pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.
32. Station Trader Camper - Wyznaczamy towar i żądaną przez nas cenę zakupu/sprzedaży i statek będzie zadokowany tak długo, aż cena nie zejdzie/wzrośnie do żądanej, po czym dokona transakcji.
33. Statistic Centre centrum statystyczne o naszych własnościach.
34. Stocznia piracka Marauder - stocznia piracka, można kupić wszystkie statki pirackie, Arana i HQ. Można również zwiększyć prędkość i sterowność każdego statku, oczywiście za opłatą.
35. TIS Teladi Information Servise - wyszukiwarka towarów i statków w grze.
36. Trade Overview - informacje o zyskach i stratach przynoszonych przez nasze statki i stacje.
37. Universal Best Buys Sells - wyszukiwarka towarów do kupienia/sprzedania.
38. UTProfit - informacje o zyskach przynoszonych przez naszych traderów sektorowych i wszechświatowych.
39. Xtreme mod+ Pirate Patrol - połączone dwa mody, Xtreme usuwa statki cywilne, dodaje wrogie statki, Pirate Patrol dodaje patrole pirackie.

============================================================================

Moje mody i przeróbki modów:

Tylko do TC
Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions - dla TC, zawiera statki cywilne.
Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv - dla TC, z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.

Tylko do TC+DDTC
NoFog dla DDTC
NoCivDDTC
Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions DDTC - dla DDTC 1.1, dodaje statki używane przez mod DDTC (transportowce dla nowych fabryk z DDTC), zawiera statki cywilne.
Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv DDTC - dla DDTC 1.1, dodaje statki używane przez mod DDTC (transportowce dla nowych fabryk z DDTC), z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.

Tylko do TC+XTC
500km Comm Range Mod bez HUD-a
500km Comm Range Mod+HUD
- mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.
No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.

Tylko do TC+TOTT
500km Comm Range Mod - mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.
No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.
Stocznia TOTT

Ogólnie dla TC (z dowolnym modem)
ManMachine Gamestart
Spadkobierca Gamestart
Poszukiwacz KPP
Poszukiwacz Artefaktów
All Plots Complete 1.2.1 - poprawiona wersja skryptu All Plots Complete. Zmienia bramy między sektorem gracza a Bluish Snout w normalne bramy, naprawia również połączenie między sektorem Nieznanym a sektorem gracza.
All Plots Complete 1.2.2 - poprawiona wersja skryptu All Plots Complete. Zostawia bramy między sektorem gracza a Bluish Snout bez zmian, naprawia tylko połączenie między sektorem Nieznanym a sektorem gracza.

Tylko dla TC+XRM
Mini poprawki dla moda XRM pod TC

Tylko dla AP
Mini mod dla AP
PHQ w stoczni OTAS
Wszystkie statki w stoczniach

Tylko dla AP+XRM
Mini poprawki dla moda XRM pod AP

Tutoriale
Własne profile startowe - tutorial


PS. Od jakiegoś czasu nie używam Plugin Managera, skrypty pobieram w formacie .rar i wrzucam ręcznie. Jeśli jest dostępny tylko jako .spk to wypakowuję i też ręcznie wrzucam, więc nie mam problemu ze znikającym SCS i innymi przypadłościami, a skrypty jakoś działają :)

#5 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 17 wrzesień 2009 - 09:12

Yacek napisał:

Yacek napisał:

A to objaw RRF i głupiej reputacji u ATF.

Mnie wychodzi że napisał że to ich wspólna wina.


No skoro mówisz, że on tak twierdził to widocznie faktycznie tak musi być.

No dobra, że Yacek co chwila próbuje mnie przyłapać na jakimś skrypcie, którego nie mam to daje tu listę, żeby mu ułatwić:
1. 500km Comm Range Mod
2. NPC Bailing Addon
3. Mapa Scorpa
4. ATF Shipyard
5. OTAS Shipyard
6. Commercial Agent
7. Community Configuration Menu
8. Explorer Command Extension
9. Gateles Jumpgate
10. Jump To Me
11. Complex Constructor
12. Libchemstrings
13. Marine Repairs
14. Militarybaseresponserevmap
15. Mobile Ship Repairs
16. Mosqito defense
17. UTProfit
18. Race Invasions (ale chyba pójdzie out bo jest bezsensowny)
19. RRF
20. Reduced Enemy Missiles
21. Remove rocks
22. SCS
23. Salvage Commands & NPC
24. Ship killed notofication
25. Satellite Early Warning Network
26. Marauder Shipyard
27. Trade Overview
28. Turbobooster
29. TBackgrounds
30. Swój własnej produkcji mod zmieniający niektóre dźwięki (wciąż rozbudowywany).
31. Asteroid Relocator

#6 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 21 listopad 2009 - 10:40

To chyba wszystkie moje skrypty:
1 Asset Summary
2 ATF_Shipyard
3 Display Ranks
4 ExplorerCommandExtension
5 Follow Me
6 Free jump
7 Jump to me
8 Marauder Shipyard
9 MarineRepairs
10 MARS
11 Medusa
12 Mobile Ship Repairs
13 Moskito Defence System
14 NPC Bailing Addon
15 Nueric Ranks
16 OTAS Shipyard
17 Salvage Claim Software
18 Salvage Claim Software Mk. 1
19 Salvage Commands and NPC
20 Traveling Mechanic
21 Turbo Booster
22 Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split
23 Weapons Quickswap
24 Workshop
25 Xtreme Mode + Pirate Patrols + No civ

Uaktualnione z dniem 02-06-2010

#7 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 21 listopad 2009 - 14:34

Skrypty których używam na dzień dzisiejszy ( od 2010-05-02 14:55 )

500 Km - Zwiększa zasięg komunikacji z 30 km do 500km

Anarkis Defense System - v2.50 - W razie wykrycia wrogiej aktywności w sektorze w którym znajduje się moja konstrukcja ( fabryki, kopalnie, doki ) Zostanie z tej stacji wysłana odpowiednia ilość eskadr myśliwców lub korwet by spacyfikowały delegację.

Asteroid Relocate - Za pomocą tego skrypty moje statki klasy TL będą mogły wykradać drogocenne asteroidy z sektorów wrogich nacji.

ATF Shipyard v.3 - Standardowy skrypt dodający statki Terran do stoczni.

Auction services v1.0 - Za pomocą tego skryptu można sprzedawać towary Online.

Automatic Moneytransfer - Za pomocą tego skryptu przesyłam pieniądze pomiędzy swoimi fabrykami jak i moim kontem

Befehlsbibliothek_X3TC_V3408 - Tak zwane związki zawodowe :) Biblioteka wymagana przy innych skryptach oferująca zmianę profesi mojej załogi

Bulk Beam - Dzięki temu skryptowi moje statki które nie moga zadokować do stacji fabryki mogą zakupić towar i przetransportować go na pokład za pomocą Teleportera

Capture Stations - Za pomocą tego skryptu będę przejmowała siłą wrogie konstrukcje jak fabryki, stocznie , kopalnie i doki. Desant na wrogie instalacje przebiega podobnie jak przy abordażu.

Cargo Delivery Service - Skrypt udostępni nam możliwość transportowania naszych towarów pomiędzy naszymi fabrykami bez konieczności płacenia kredytów.

Cmod3 - Mod który zmienia parametry uzbrojenia czyniąc tym samym rozgrywkę bardziej realną

CommunityPluginConfiguration 1.41 - Myślę że opisywanie tego skryptu mija się z celem :)

Debris Utilize Repair v3.01 - Statki klasy TS jak i TL mogą dokonać naprawy jak i zezłomowania w celu pozyskania cennych surowców z dryfujących po uniwersum szczątków statków jak i bram

ECS - Extended Communication System 2.5 - Dzięki temu skryptowi będę mogła nawiązać łączność z piratami i przeprowadzać ciekawe dialogi

escape.pods.1.1 - Celem gry jest nie wczytywanie stanów gry. Umarłam więc nie żyję. Ale zawsze jest szansa że z mojego statku zostanie w ostatniej chwili wystrzelona kapsuła ratunkowa, która może mi ocalić życie.

ExtendedTCS - Każdy z moich transportowców będzie mógł wykonywać więcej niż jeden kurs mający na celu dostarczenie surowców.

- Mod dodający towary ( bramy skokowe )

Factory Complex Constructor 4.01 - Skrypt mający na celu łączenie fabryk w jeden kompleks

FDN v6 - Mod dodający nowe stacje do gry, za pomocą których możemy sprzedawać towary jak i opracowywać plany ulepszeń do naszych statków jak i je malować.

Galactic News System (BBS 2.0) - Warto poczytac co ciekawego dzieje się w świecie X.

Global Production Report - Skrypt Logain Industries Główny Raport Produkcji działa tylko z FDN - Sieć Dystrybucji Towarów ( SDT ) v6. lub z Kompleks Produkcyjny. W ładny i przejrzysty sposób przedstawia nam ilość posiadanych surowców i temu podobnych.

Impruved Boarding - Alternatywna możliwość dokonywania abordażu na wrogich statkach. Zwiększająca ilość Piechoty morskiej na statkach NPC jak i możliwość dokonywania abordażu ze strony NPC na jednostki gracza.

Jump Beacon X3TCV3a06 - Przydatny skrypt za pomocą którego możemy rozlokować własne boje skokowe. Nasze floty mogą teraz dokonywać strategicznych skoków na tyły wroga.

Jumpgate Construction Software - Umożliwia konstruowanie własnych bram. Przydatne gdy przejmujemy sektory i chcemy wytyczyć Nowe granice. Pomaga w przemieszczaniu się po własnym Imperium

Marine Repairs v1.02 - Piechota morska stacjonująca na statku lub stacji może dokonywać napraw .

Marine Training Manager V3 - Piechota morska może być od teraz szkolona na pokładach statków.

Marking Unknown Sectors v1.1 - Skrypt umożliwi zmianę nazewnictwa Nieznanych Sektorów na inne jak Avarice i temu podobne

Military Transport3107 - Otrzymamy nowy personel który może poprawić sterowność, zwrotność jak i prędkość naszych statków.

Missile Defense Mosquito (V3.beta.01) - Obrona przeciw rakietowa. Ciekawe czemu jest tylko jeden taki skrypt?

Mobile Ship Repairs - v1.7 MOD - Dodaje fabrykę Laserów Naprawczych, po wyposażeniu statków w takie Lasery (statki M6 i większe), będą one mogły naprawiać inne nasze statki w wybranym sektorze.

NPC Bailing Addon v1.6.4 - Bardziej rozumni piloci pozostawiający swoje statki w ostatnich sekundach ich życia :)

OTAS Shipyard v.2 - Kolejny skrypt dodający statki

Passenger To Marine V1 - Pasażerowie na naszym statku mogą zostać członkami Piechoty morskiej. Nie zawsze z rezultatem pozytywnym.

Personal Transporter_X3TC_V3207 - Umożliwia zatrudnianie personelu ze stacji kosmicznych: Piloci frachtowców, Myśliwców, Naukowcy, Technicy i temu podobni. Umożliwia też Werbowanie personelu z specjalnych transportów personelu.

Pirate Fence V11 - W stacjach kosmicznych pojawia się Szmugler który kupi lub sprzeda dosłownie wszystko. W każdej stacji jest losowo przypisanych 10 produktów.

Pirate Guild 3 Dynamic AI and Guild System - v1.56 - Umożliwia zaciągnięcie się do tej Gildii, jak i ją zwalczać

Production Modules v6 - Skrypt umożliwia zakupienie dwóch Kompleksów Produkcyjnych ( L, M ) w stoczni jakiejkolwiek rasy. Umożliwia opracowanie projektów statków, stacji i różnych udoskonaleniom które ulepszają nasze jednostki jak Napęd skokowy i temu podobne i samemu ich wyprodukowaniu

Property Baron v1.0 - umożliwia zakupienie stacji od NPC. Przydatne gdy chcemy mieć konstrukcje której nie można kupić w grze, jak przykładowo Ośrodek rehabilitacyjny który może szkolić nowych członków piechoty morskiej.

Prospektor X3TC V3203 - Poszukiwacz który szuka cennych surowców w uniwersum.

Reduced Enemy Missiles - Redukuje ilość nadmiernie wystrzeliwanych rakiet przez NPC

Rock Maker - Za "drobną" opłatą możemy stworzyć bogatą w surowce asteroidę.

Salvage Claim Software MK1 - Oprogramowanie za pomocą którego będziemy mogli przejmować porzucone statki w kosmosie

Salvage Commands & NPCs v1.5 - Dodatkowe komendy przydatne przy posiadaniu SCS

Satelite Early Warning Network - Skrypt który pomoże strzec granic naszego imperium lub strategicznych dla nas sektorów.

Sector Takeover v1_11 - Umożliwia przejmowanie sektorów, jak i ich zarządzaniem

Security and Rescue Service - Za pomocą Służb Ratunkowych i Bezpieczeństwa możemy ratować naszych doświadczonych (cennych) pilotów, nasze służby będą również patrolowały wyznaczone przez nas sektory.

Shawns CockpitMod v1.5 - Paczka z ciekawie przedstawiającymi się kokpitami naszych statków.

Shiploot v1.04 - Po zniszczeniu statków zostają jego pozostałości jak kadłub, silnik, które możemy sprzedać w stacji

Station Camper- Pozwala wydać statkom komendę na oczekiwanie w wybranej stacji na możliwość zakupu wybranego towaru po wskazanej cenie.

StationRepacker v1.10 Skrypt za pomocą którego można przenosić swoje konstrukcje i to bez żadnych promieni holowniczych.

Strategic Sector Defence Network - Skrypt ułatwia kontrolowanie naszych, lub strategicznych dla nas sektorów

System Uzbrojenia CODEA 3112 - Umożliwia zarządzaniem przypisanymi myśliwcami jak i bombowcami zadokowanymi do naszego lotniskowca. Diametralnie zmienia system gry, tworząc epickie bitwy w kosmosie.

System Uzbrojenia MEFOS 3200 - Od teraz moja załoga będzie automatycznie zmieniała uzbrojenie względem swojego celu.

The Marauder Shipyard v0.5 - Umożliwia zakupienie Pirackich statków jak i konstrukcji

TheTraveling Mechanic - Po uniwersum krąży statek naprawczy który reperuje jaki tuninguje nasze statki.

Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - Skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami.

Xtra Shippack v1.75. - Spora paczka dodające nowe statki i stacje.

#8 Manigx

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 62 postów
  • Rasa: Teladi

Napisano 21 listopad 2009 - 17:15

Nie będę specjalnie oryginalny z tą listą:
1.Chem String Functions Library
2.Community Plugin Configuration
3.Debris Utilize Repair
4.Factory Complex Constructor 4.01 PLUS
5.Jump to me
6.Kha'ak Invasions
7.Lazcorp crystal free spp
8.Marauder Shipyard
9.Marine Repairs
10.NPC Bailing Addon
11.Salvage Claim Software Mk. 1 V3.04
12.Salvage Commands & NPC
13.Weapons Quickswap v1.03
14.Mobile Ship Repairs
15.Befehlsbibliothek X3TC V3304
16.Commercial Agent 3.2.14
17.Display Ranks
18.Marine Training Manager
19.Marking Unknown Sectors
20.mars-tc
21.Missile Defense Mosquito
22.UTProfit
23.Commodity Logistics Software MK1 and MK2
24.Galactic News System (BBS) 2.0 PL
25.Prospektor X3TC V3201
26.500km Comm Range Mod

#9 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 02 grudzień 2009 - 20:26

Dobra a to są moje addony :) :

Skrypty:

Capture Stations
Community Plugin Configuration
Debris Utilize Repair
Display Ranks
Gateless Jumpdrive
Jumdrive Kits
Jump to Me
Khaak invasions
Mobile Ship Repairs
MARS
Marine Repairs
NPC Bailing Addon
Passenger to Marine
Property Baron
Reduced Enemy Missiles
Remove rocks
Salvage Claim Software
Security Services
Shipyards Combined
The Marauder Shipyard
Transfer Freight via Drones

Mody:

Xenon Patrol Mod (mojej produkcji)
BSG Mod
C-MOD 3
Military Hud
500 km com range mod
Low PolyRoids
Bullet Effects toned down
Menu Background Disabler
TT_S Shader enhancement mod
Sector size and background mod (nie zawsze z nim gram)

Do tego zamiennie dochodzą:
RRF
Improoved Races
Military Base Response Revamp

#10 Gie_N_koV

    Pilot bombowca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LokalizacjaTrzebinia Core 032

Napisano 03 grudzień 2009 - 22:05

Wpisuje tak jak to widnieje w nazwie spakowanego pliku:
1. Lucikes_Skript_Kollektion_TC
2. AutomatedSatelliteNetwork_111
3. Befehlsbibliothek_X3TC_V3404
4. Combat Mod 3 - Full v1.03
5. Factory_Complex_Constructor_4.02_PLUS
6. improved.combat.frame.rate
7. marinerepairs1.02
8. mars-tc
9. Military Hud for TC
10. NoCivsFull_v3
11. Race_Invasions_v1.0a_23.06.09
12. Signal Boost for TC
13. SS_T_TC_Performance_boost
14. TBackgrounds
15. UniversalBestBuysSells_221
16. Unleashed-Beta1
17. Waffensystem_MEFOS_X3TC_V3101
18. Xtreme Mode for TC v2.0 - a co się będę :)
*19. Transcend II - nie gram ale mam zainstalowane





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych