Skocz do zawartości


- - - - -

Skrypt Military Base Response revamp


101 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 26 lipiec 2009 - 11:45

Kolejny ciekawy skrypt wyszukujący różne informacje z całego wszechświata.
Temat ze skryptem na forum Ego: Military Base Response revamp.

Skrypt wymaga do działania instalacji skryptów:
Community Configuration Menu
The Galactic News System (BBS 2.0)
ECS: Extended Communication System
JSON parser

Skrypt dostępny w formacie .spk - instalacja poprzez Plugin Managera.

Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie: X3TC - spolszczenia do skryptów

Dostęp do ustawień skryptu mamy poprzez naciśnięcie klawisz przypisanego do Community Configuration Menu, a następnie wybranie tego skryptu z listy dostępnych tam skryptów.

Możliwości:
Będziemy otrzymywać wiadomości o wszystkich wrogich statkach wykrytych w sektorach. To w jaki sposób otrzymamy wiadomości (wiadomość, napis na pasku na dole ekranu, zapis do dziennika wiadomości) zależy od tego jak skonfigurujemy sobie skrypt. Można również wybrać czy interesują nas wiadomości o dużych statkach wrogów, małych.
UWAGA! Przy mojej ilości skryptów dodających wrogów sensownym rozwiązaniem było wyłączenie wiadomości i zapisu do dziennika. Na pasku dolnym informacje pojawiają mi się co kilka sekund :)

Skrypt działa też w pewien sposób podobnie jak RRF, czyli wysyła z Baz Wojskowych statki w celu odparcia najazdu. Konfliktów jak na razie między tymi skryptami nie zauważyłem.

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 wrzesień 2009 - 09:48

Pojawiła się nowe wersja skryptu 2.0
Wprowadza Bazy Militarne Xenonów, Inwazje i kilka innych ulepszeń.
Spolszczeniu jest już na Mamucie.

#3 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 02 wrzesień 2009 - 09:52

No w morde, akurat teraz jak wczoraj zainstalowałem 1.2?

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 wrzesień 2009 - 09:56

A w czym problem? Ściągasz, instalujesz i grasz dalej.

#5 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 02 wrzesień 2009 - 10:11

Znając moje szczęście to po drodze będę miał stado błędów, dwie reinstalki i format.

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 wrzesień 2009 - 10:17

To zrób wcześniej backup całego katalogu gry i backup plików sav. Jak coś pójdzie nie tak (a nie przypuszczam) to zamiast reinstalki przekopiujesz wszystko w backupu i grasz dalej.

#7 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 02 wrzesień 2009 - 10:19

Generalnie to odkąd gram w TC to każda nawet najmniejsza zmiana to podwójne backupy i tabletki na serducho żebym przy okazji przy tym na zawał nie kopnął.

#8 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 wrzesień 2009 - 10:29

Generalnie od czasu jak robię backupy mam luz i spokój.
Ale nie zapomnę jak raz zapomniałem zrobić backup i zainstalowałem betę patcha 2.0. Jak wyszedł patch okazało się że savy są niekompatybilne z beta i pół roku grania poszło...

#9 pshemozz

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • LokalizacjaDno

Napisano 02 wrzesień 2009 - 10:30

Rozumiem Twój ból.
Generalnie u mnie obowiązuje znana zasada Murphy'ego - Jak coś ma się sp..... to sp.... się na pewno.

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 wrzesień 2009 - 21:27

Wyszła wersja 2.01 skryptu.
Powiem jedno, po 1.5 godzinie gry z nową wersją: ale hardcor dla sprzętu, ale zadyma.
Co chwile wezwania do pomocy w inwazjach, na Xenków, na piratów. Kilka sektorów pirackich wyczyszczone z tałatajstwa, do akcji wkroczyli nawet ziemianie, w sektorze Brennan's Triumph spotkałem Yokohamę. Stocznia Marauder musiała się znów przenieść ;)
Ale gra zwalnia, muszę chyba kilka modów (Xtreme+PP) i skryptów (IR) wyłączyć albo użyć mojego magicznego sposobu, bo grać ciężko.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych