Yacek Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Jeśli ktoś nie ma zamiaru po raz kolejny robić fabuł, a opcja startowa Spadkobierca lub Lucky Heir mu nie przypadła do gustu, może użyć kodu MD All Plots Complete.InstalacjaKod MD dostępny jest w formacie .zip. Po ściągnięciu wypakować archiwum i cały zawarty w nim katalog "director" przekopiować do katalogu głównego gry, lub dwa pliki z niego (All Plots Complete i modified) przekopiować do katalogu "director" w katalogu głównym gry. Jeśli nie mamy tego katalogu , tworzymy go.Teraz uruchamiamy nową grę.Będziemy mieć wszystkie otrzymywane w trakcie fabuł statki, dostęp HUB-a i HQ, dostęp do nowych sektorów, w tym do naszego sektora z fabuły New Home. Z tego co widziałem w kodzie MD, to chyba nie otrzymamy tych rzeczy od razu, tylko gdy wlecimy do odpowiedniego sektora (np. Statek Eksperymentalny dostaniemy, gdy dotrzemy do Argon Prime).Nowa wersja 1.1 skryptu poprawia kilka błędów. Jest też wersja skryptu Plots Complette, którą można uruchomić w rozpoczętej już wcześniej grze, kiedy jesteśmy w trakcie lub mamy nawet zakończone jakieś fabuły. Wszystkie zostaną zakończone.Jest dostępna nowa wersja skrypty 1.2 znów poprawiająca kolejne błędy.Tymczasem znalazłem kolejny błąd w wersji 1.2, opisałem go w tym poście: http://xudb.pl/topic/1253-re-skrypt-kod-md-all-plots-complete/#entry19554Poprawkę usuwająca ten błąd, oraz naprawiającą nowe bramy do sektora Bluish Snout wrzuciłem na mamuta: All Plots Complete 1.2.1Natomiast poprawka usuwająca błąd, a nie naprawiająca bram do sektora Bluish Snout (pozostaną jako obiekty bez możliwości wykonania skoku przez nie) wrzuciłem również na Mamuta: All Plots Complete 1.2.2Co zrobić, aby naprawić połączenie pomiędzy sektorem Nieznanym, a sektorem gracza? Wystarczy zbliżyć się na odległość mniejszą niż 15km do północnej bramy w sektorze Nieznanym. Stara brama zniknie, a w jej miejscu powstanie nowa, już poprawnie łącząca dwa sektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jak na razie to fajna sprawa, nie muszę się martwić wykonywaniem fabuł, śmiało mogę się skupić na budowaniu mojej korporacji. W planach mam już pomysł na otwarcie kolejnej korporacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 CytatJak na razie to fajna sprawa, nie muszę się martwić wykonywaniem fabuł, śmiało mogę się skupić na budowaniu mojej korporacji. W planach mam już pomysł na otwarcie kolejnej korporacji. ale tak samo jest w opcji "Własna Gra" i później Wszechświat X tam nie ma żadnych fabuł. no tyle ze dostajesz od początku jednego pogromce i 1000 kasy 0 reputacji i radź sobie sam (ja tak gram cały czas... za fabuły jeszcze nigdy sie nie brałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nie tak samo, nie masz dostępu do sektorów, które odblokowujesz fabułami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 CytatNie tak samo, nie masz dostępu do sektorów, które odblokowujesz fabułami.hmm powiedzmy że niewiele tracę ;] i płakać z tego powodu nie ma co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 CytatCytatNie tak samo, nie masz dostępu do sektorów, które odblokowujesz fabułami.hmm powiedzmy że niewiele tracę ;] i płakać z tego powodu nie ma co I tu się mylisz:a. lubisz ziemian, masz ich nowe sektory, możesz skolonizować, handlować z nimi itp. Dostajesz dostęp do stoczni z ziemskimi fabrykami.b. nie lubisz ziemian, to patrzysz z nie ukrywaną satysfakcją jak z Xenoni ze swojego, nowo odkrytego sektora atakują najpierw kolonię Aldrin, potem sektory ziemskie, dzięki drodze na skróty z koloni Aldrin do Neptuna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Cytata. lubisz ziemian, masz ich nowe sektory, możesz skolonizować, handlować z nimi itp. Dostajesz dostęp do stoczni z ziemskimi fabrykami.b. nie lubisz ziemian, to patrzysz z nie ukrywaną satysfakcją jak z Xenoni ze swojego, nowo odkrytego sektora atakują najpierw kolonię Aldrin, potem sektory ziemskie, dzięki drodze na skróty z koloni Aldrin do Neptuna.masz troche racji w to co ja gram brakuje takiego czynnego uczestnictwa w życiu całości... siedzą se ziemianie na gorze mapy handlują miedzy sobą i tyle w temacie... PS a tak a propos ziemniaków czy w takie "swobodnej" grze idzie w jakis sposób zwiększyć u nich reputacje?PSS to jest właśnie fajne w X'ach każdy gra jak chce to raz a dwa że każdą partię rozgrywki można zacząć zawsze trochę inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Znalazłem babol w kodzie MD skryptu. Błędnie jest tworzone połączenie między bramami prowadzącymi z sektora Nieznany (na wschód od Zyarth's Dominion), a nowym sektorem gracza. To błędne połączenie prowadzi do ogłupienia autopilota, który nie będzie mógł przelecieć przez bramę. Również może powodować błędy w nawigacji statków TS, które chcielibyśmy, aby zaopatrywały nasze stacje w naszym nowym sektorze.SpoilerTak przy okazji, to oprócz bramy do sektora Nieznany, w naszym nowym sektorze znajduje się uszkodzona brama prowadząca do sektora Bluish Snout. Czyżby w kolejnym patchu naszym zadaniem będzie naprawa tego zestawu bram? Poprawiłem ten błąd, do tego zmieniłem uszkodzone bramy na działające. Moja poprawka będzie na Mamucie. Niestety, naprawa błędu zadziała tylko w nowej grze. Natomiast nowe połączenie zostanie poprawnie utworzone w starej grze, ale pod warunkiem że wlecimy do sektora pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatZnalazłem babol w kodzie MD skryptu. Błędnie jest tworzone połączenie między bramami prowadzącymi z sektora Nieznany (na wschód od Zyarth's Dominion), a nowym sektorem gracza. To błędne połączenie prowadzi do ogłupienia autopilota, który nie będzie mógł przelecieć przez bramę. Również może powodować błędy w nawigacji statków TS, które chcielibyśmy, aby zaopatrywały nasze stacje w naszym nowym sektorze.SpoilerTak przy okazji, to oprócz bramy do sektora Nieznany, w naszym nowym sektorze znajduje się uszkodzona brama prowadząca do sektora Bluish Snout. Czyżby w kolejnym patchu naszym zadaniem będzie naprawa tego zestawu bram? Poprawiłem ten błąd, do tego zmieniłem uszkodzone bramy na działające. Moja poprawka będzie na Mamucie. Niestety, naprawa błędu zadziała tylko w nowej grze. Natomiast nowe połączenie zostanie poprawnie utworzone w starej grze, ale pod warunkiem że wlecimy do sektora pierwszy raz.No już wcześniej zgłaszałem ten błąd, nawet na mapie scorpa widać zę te dwa sektory są połączone niby dwoma bramami tylko że jest jedna ten problem wcześniej opisywałem w temacie Spires of Elusion Via Stray SoulsMoże nie powinieneś naprawiać tych bram, bo może być tak że kolejny patch coś zrobi z tymi bramami i co w tedy ? może nam się wszystkim zacząć gra sypać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 No to masz poprawiony błąd, w tamtym temacie też Ci odpisałem, ale w nim nie podałeś że problem występuje przy All Complete, wyglądało to jakbyś miał ten problem po wykonaniu fabuły New Home.Autora skryptu też poinformowałem o błędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Wiesz... generalnie nie zdawałam sobie sprawy z tego że przyczyną może być ALL Plots , wcześniej wykonałem normalnie fabułę nowy dom ale nie zwróciłem uwagi na to czy jest ok czy nie uważałem ten sektor za mało znaczący a na pewno nie wart takiej sumy jak 333.333.333 + wpisowe. Mimo to dzięki Yacek za rozwiązanie problemu, aczkolwiek czy mógłbyś dać na Mamuta wersję z nie naprawionymi bramami ? Please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatMimo to dzięki Yacek za rozwiązanie problemu, aczkolwiek czy mógłbyś dać na Mamuta wersję z nie naprawionymi bramami ? PleaseCzytaj pierwszy post w tym temacie. Jakby co to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Mam niby wszycho ok. tylko, że w HUB-ie nie ma bram! Czy jest na to jakaś rada????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Nie bardzo wiem, jak to nie ma?One są, tylko nie podłączone. W HUB-ie są ogniwa na podłączenie trzech zestawów bram, więc możesz je sobie podłączyć. Nie pamiętam, ale chyba jeden zestaw jest podłączony tak jak w normalnej grze czyli sektor Xenoński 627 i Xenoński Core 02.Jeśli HUB nie jest Twoją własnością, a chyba tak jest w tej wersji skryptu, to wykonujesz polecenie "Skocz do sektora" lub naciskasz SHIFT+J i wybierasz sektor HUB-a jako docelowy.Jeśli to nie zadziała, użyj skryptu Gateles Jumpdrive i skocz do sektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Niby skoczyłem. patrze a tam !@$%o bram na tym śwecie nie ma. I co na to powiecie??P.S. Jest jakaś możliwość aby tylko 1 fabułe muc zakończyć????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Czy byłeś wcześniej w HUB-ie, czy to Twoja pierwsza wizyta w tym sektorze? Bramy są, wkomponowane w ściany HUB-a, trzeba do nich się zbliżyć, aby zobaczyć. Bo raczej nie sadzę by to był jakiś babol, sam grałem z tym skryptem (kilka gier) i nie miałem żadnych problemów.Jak pisałem wcześniej, podłącz bramy w HUB-ie, masz w nim wystarczająco gotówki i Ogniw na podłączenie trzech zestawów bram, wtedy bramy zaczną działać i można będzie przez nie przelecieć do podłączonych sektorów. W tej chwili masz je pewnie nieaktywne. No ale trzeba było najpierw zrobić choć raz fabułę HUB-a, żeby wiedzieć o co biega w tym wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 CytatCzy byłeś wcześniej w HUB-ie, czy to Twoja pierwsza wizyta w tym sektorze? Bramy są, wkomponowane w ściany HUB-a, trzeba do nich się zbliżyć, aby zobaczyć. Bo raczej nie sadzę by to był jakiś babol, sam grałem z tym skryptem (kilka gier) i nie miałem żadnych problemów.Jak pisałem wcześniej, podłącz bramy w HUB-ie, masz w nim wystarczająco gotówki i Ogniw na podłączenie trzech zestawów bram, wtedy bramy zaczną działać i można będzie przez nie przelecieć do podłączonych sektorów. W tej chwili masz je pewnie nieaktywne. No ale trzeba było najpierw zrobić choć raz fabułę HUB-a, żeby wiedzieć o co biega w tym wszystkim.Robiłem to i wiem o co biega, latałem po miejscach, w których miały być bramy i nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Spokojnie, Yacek chce Ci pomóc. Może masz coś skopane. A babole różne trafiają sie w grze Ja obecnie mam problem z głosem Ni z tego ni z owego po prostu nie mam głosu, a dokładniej to wątków mówionych, bo muzyka jak i efekty specjalne są. Sprawdzałem w ustawieniach i Audio i jest na 80. Więc jak sam widzisz czasem dzieją się rzeczy zupełnie niewytłumaczalne. Zdaje sobie sprawę z tego że muszę zrobić reinstalkę Ale jak na razie to pociągnę grę bo chciałbym ukończyć dwa opowiadania. @Yacek co do jego problemu, to uważam że jest to bez znaczenia czy bramy będą połączone czy tez nie. Powinny być widoczne. NO ale mogę się mylić. Zresztą ja chyba tez mam mały problem z Hubem. Włączyłem All plots complete. i na mapie nie ma sektora HUB. Co dziwniejsze kiedyś już używałem tego skryptu i w zakładce Włości (r) powinna być widoczna moja stacja HUB. MNO ale zaraz to sprawdzę muszę tylko kupić jakiś szybki myśliwiec i już tam lecę. All Plots Complete pobierałem kilka dni temu więc jest "fresh" Jak u mnie tez będzie coś nie tak to znaczy że skrypt jest padnięty, a w tedy biada mi (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 CytatRobiłem to i wiem o co biega, latałem po miejscach, w których miały być bramy i nie ma.A co jest? Może screena zapodasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Lizard, poczytaj tematy o problemach z dźwiękiem. Może jakieś nowe kodeki zainstalowałeś i to one mieszają CytatCytatCzy byłeś wcześniej w HUB-ie, czy to Twoja pierwsza wizyta w tym sektorze? Bramy są, wkomponowane w ściany HUB-a, trzeba do nich się zbliżyć, aby zobaczyć. Bo raczej nie sadzę by to był jakiś babol, sam grałem z tym skryptem (kilka gier) i nie miałem żadnych problemów.Jak pisałem wcześniej, podłącz bramy w HUB-ie, masz w nim wystarczająco gotówki i Ogniw na podłączenie trzech zestawów bram, wtedy bramy zaczną działać i można będzie przez nie przelecieć do podłączonych sektorów. W tej chwili masz je pewnie nieaktywne. No ale trzeba było najpierw zrobić choć raz fabułę HUB-a, żeby wiedzieć o co biega w tym wszystkim.Robiłem to i wiem o co biega, latałem po miejscach, w których miały być bramy i nie ma.Na przyszłość najlepiej wrzucaj screen z gry obrazujący dany problem, wtedy wszystko będzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 CytatLizard, poczytaj tematy o problemach z dźwiękiem. Może jakieś nowe kodeki zainstalowałeś i to one mieszają No tak przypuszczam, że to wina kodeków. Ze strony microsoft pobrałem aktualizacje między innymi kilka programów za pomocą których mogę pisać XML. Mam zamiar napisać mini MD - Pirate Plot. I od tamtego czasu nie mam głosu Generalnie słyszę strzały, muzykę, ale nie mam kwestii mówionych no i nie mam avatarków. Mam na myśli małe ikonki w trakcie rozmowy. Mam czarny kwadracik, tam gdzie powinien być avaterk osoby prowadzącej ze mną konwersację.W każdym razie powracając do tematu, właśnie moim M5 Legwaniec doleciałem do sektora HUB i bramy są. A All Plot Complete pobrałem w ten weekend. Czyli najprawdopodobniej tobie coś padło. Oczywiście mówię to z przykrością, bo o ile masz taki problem to są dwa wyjścia. Pierwszym z nich jest raczej drastyczny = Reinstalka. Drugi natomiast jeżeli chcesz użyć bram do połączenia swoich sektorów są na to inne skrypty. Tyle ode mnie jeżeli chodzi o pomoc, bo raczej nie mogę Ci w tej kwestii pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Ale on napisał, że nie ma bram. Nie pisał nic o tym, że nie może podłączyć bram HUB-ie. Może nie próbował? Dlatego wcześniej pisałem, że trzeba wcześniej zrobić normalnie HUB-a, aby wiedzieć o co biega z nim. Skoro wie, jak to robić, to może napisać coś więcej niż tylko "nie mam bram", bo samo to stwierdzenie niesie w sobie zbyt mało informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 CytatAle on napisał, że nie ma bram. Nie pisał nic o tym, że nie może podłączyć bram HUB-ie. Może nie próbował? Dlatego wcześniej pisałem, że trzeba wcześniej zrobić normalnie HUB-a, aby wiedzieć o co biega z nim. Skoro wie, jak to robić, to może napisać coś więcej niż tylko "nie mam bram", bo samo to stwierdzenie niesie w sobie zbyt mało informacji.Aktualne Informacje:HUB w ogóle nie połączonyXenon Core ma normalne połączenie z sektorem obokMożliwy skok na środek sektora lub przy użyciu Cheat Pack.Orka- brakDelfin- brak g***o zamiast bram-jestzdjęcie [brama powinna być] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Tak, ale jak pisałem wcześniej przed chwilą wleciałem do systemu Hub i u mnie bramy są. Nawet wypasiona Oreczka z kochaniutkim HQ czeka na mnie hihihihi ]Edit: To skoro są połączone, to dodaj na szybkiego cheatem ogniwa i połącz byle jakie sektory. Tylko pozostaw bramy, które są połączone z Xenońskim sektorem nienaruszone. W tedy będzie Hub miał połączone cztery sektory. Jak bramy nie będziesz miał, to w sumie tragedii nie będzie skoro mimo to będziesz mógł się przemieszczać?I daj Scerna, to naprawdę wiele pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Uruchomiłem nową grę z All Plot Complete v1.5 bramy w HUB-ie są podłączone tak jak w czystej grze czyli Xenoński sektor 627 i Xenoński Core 02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.