Skocz do zawartości

[SKRYPT] Automatyczna Sieć Satelitarna


marko22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Automatyczna Sieć Satelitarna (Automated Satellite Network)

(Wersja 1.33 - 1 grudzień 2009)

Automatyczna Sieć Satelitarna to system bardziej zaawansowanego rozmieszczania satelitów komunikacyjnych w całej galaktyce. Pozwala na umieszczanie 1 lub 8 satelitów w sektorze, rozmieszczonych na kształt prostopadłościanu. Po ustawieniu odpowiednich opcji, liczba rozmieszczonych satelitów może się zwiększyć.

  1. Automatyczne kupowanie satelitów
  2. Nadzorowanie potrzeb rozmieszczenia satelitów w sektorach.
  3. Inteligentne używanie napędu skokowego (jeśli jest zainstalowany i włączony)
  4. Inteligentne kupowanie ogniw energetycznych

Instalacja:

RAR - Automat.Sieć.Satelitarna(v1.33)

SPK - Automat.Sieć.Satelitarna(v1.33)

Wersję RAR rozpakowujemy standardowo do wybranych katalogów, SPK instalujemy poprzez - X Plugin Manager Lite:

- X Plugin Manager Lite (v1.10 Beta 4-03.01.2010)

Menu automatycznej sieci satelitarnej:

Aby uzyskać dostęp do menu automatycznej sieci satelitarnej, musimy posiadać zainstalowane na statku "Specjalne polecenia MK1" dostępne w dokach zaopatrzeniowych. Po instalacji menu Automat. sieć satelitarna jest dostępne w konsoli poleceń statku: Rozkazy > Konsola poleceń > Specjalne > Automat. Sieć Satelitarna.

Konfiguracja rozmieszczenia:

Typ wyrobu: Satelita lub Satelita Zaawansowany. Aktualnie nie ma detekcji co do rozmieszczonych już satelit w grze. Można rozmieścić zarówno 8 szt. zaawansowanych jak i zwykłych w jednym sektorze. Jeśli masz zamiar zmienić rozmieszczenie w danym sektorze i jego okolicy, ustaw go jako Sektor domowy i Zasięg skoku.

Sektor domowy: To ustawienie działa razem z zasięgiem skoku. Brak tego ustawienie powoduje ignorowanie ustawień zasięgu skoku i rozmieszczenie satelit następuje w całej galaktyce.

Wyczyść sektor domowy: Kasuje ustawienia opcji sektora domowego.

Zasięg skoku: To ustawienie ma wpływ na zachowanie statku podczas rozmieszczania systemu satelit. Np.: Jeśli sektor domowy mamy ustawiony na Kingdom End, zasięg skoku = 0, statek będzie pracował tylko w tym sektorze i tylko ten sektor będzie monitorował. Jeśli zasięg skoku = 1, statek będzie pracował w Kingdom End, Rolk's Drift, Three Worlds, itp. Czyli w sektorach odległych o 1 skok od domowego.

Powrót do sektora: Jeśli jest włączone, statek powróci do pierwotnego sektora i zakończy swoją działalność przed przejściem do następnego sektora (w przypadku gdy nie posiada np. wystarczającej liczby satelitów)

Eksploracja: Jak sama nazwa wskazuje, statek będzie odkrywał nieznane sektory, kupował w nich satelity i je rozmieszczał. Na chwilę obecną można to uznać za cheat, ponieważ nie potrzebuje do tego Oprogramowanie Eksploracja.

Użyj ustawień przyjaciel-wróg statku: Jeśli włączymy tę opcję, statek będzie ignorował wszystkie wrogie sektory i stacje, których rasy mają takie ustawienia w opcjach statku. Będzie próbował znaleźć alternatywną trasę, jeśli najszybsza wiedzie przez wrogi sektor.

Priorytet rozmieszczenia pojedynczego: Jeśli jest włączone, statek będzie próbował rozmieścić co najmniej po jednym satelicie w sektorze, bez względu na ustawienie niskiego progu poziomu kredytów.

Próg niskiego poziomu kredytów: Suma kredytów na koncie gracza, poniżej której statek będzie rozmieszczał po 1 satelicie na sektor aż do:

A) Wszystkie sektory będą miały pokrycie co najmniej przez 1 satelitę, statek będzie pracował dalej normalnie.

😛 Twoje kredyty wzrosną ponad limit i jeszcze raz, statek będzie pracował dalej normalnie.

Minimalny limit kredytowy: Określa minimalną wysokość kredytów, przy której statek przejdzie w tryb gotowości i rozpocznie pracę po wzroście.

Układ rozmieszczenia:

Układ:Można ustawić dwie opcje:

A) Centrum sektora - jeden satelita będzie umieszczony w połowie zasięgu statku powyżej współrzędnych 0,0

😎 Zestaw 8 satelitów - 8 satelitów zostanie rozmieszczonych w formie prostopadłościanu w odległości trzech punktów w tym sektorze. W wyniku tego mamy całkowite praktycznie pokrycie, bez czarnych dziur na mapie.

Widok bramy: Jeśli jest włączone, bramy, które są poza zasięgiem standardowego rozmieszczenia satelitów, zostaną "oświetlone" powyżej i poniżej. (tak jak to przedstawia zrzut ekranu)

Rozmieszczenie rasowe:

Włącza lub wyłącza sektory ras, w których ma pracować sieć lub nie.

Dane techniczne:

Pliki językowe:

2068-L044.xml (ID206B)

2073-L044.xml (ID2073)

2068-L048.xml (ID206B)

2073-L048.xml (ID2073)

(Autor - alex2069)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...