Skocz do zawartości

Skrypt Enhanced Combat Commands


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny skrypt autorstwa LV.

Skrypt Enhanced Combat Commands rozszerza możliwości bojowe naszych statków, szczególnie jeśli chodzi o patrole jedno i wielosektorowe. Oczywiście takie polecenia są dostępne w czystej grze, ale skrypt pozwala je dodatkowo skonfigurować.

Instalacja:

Skrypt dostępny jest w dwóch wersjach: .spk i .zip, można więc go instalować zarówno poprzez PM Lite, jak i poprzez wypakowanie archiwum .zip i ręczne przekopiowanie plików skryptu do katalogu script w katalogu głównym gry.

Skrypt do działania wymaga dodatkowej biblioteki [Util]Imperial Lib Scripts v2.6 10/11/10. Biblioteka również jest dostępna w dwóch wersjach (.spk i .zip).

Opis:

Polecenia ECC znajdziemy w rozkazach Bojowych statku. Nie wymagany jest zakup dodatkowego oprogramowania, jednak po pierwszym kliknięciu na nowe polecenie pobierana jest jednorazowa opłata za aktywację. Wartość opłaty zależna jest od klasy statku.

Po aktywacji będą dostępne następujące opcje:

Patrol sektorowy

Patrol w jednym sektorze. Nasz statek będzie wyszukiwał w nim i atakował tylko statki tej klasy jaką ustawimy mu w opcjach.

Atakuj Cel

Ustaw cel ataku, a twój statek poleci i zaatakuje. Jeśli celem będzie stacja, a statek będzie należał do większej klasy okrętów, ustawi się na pozycji nie będzie niepotrzebnie manewrował.

Patrol wielosektorowy

Statek będzie wykonywał patrol pomiędzy kilkoma, ustawionymi przez nas punktami patrolowymi. Jeśli statek posiada Napęd Skokowy i opcja skoków jest ustawiona, statek będzie wykonywał skoki, jeśli odległość między punktami patrolowymi jest większa niż jeden sektor.

Jeśli statek ma aktywną opcję skoków, a brak mu Ogniw Energetycznych, wyszuka stacji gdzie będzie mógł się zaopatrzyć w nie.

Rozszerzenie monitoringu Skoków Awaryjnych

Opcja ta działa podobnie jak w czystej grze, jednak posiada krótszy cykl monitorowania stanu osłon i kadłuba, dzięki czemu w razie zagrożenia otrzymamy odpowiednią informację, a dzięki temu będziemy mogli skorzystać z dwóch opcji:

- użyć Ogniw Energetycznych dla dopalacza CPU

- wynająć jeden dopalacz CPU

Uwaga, nie zobaczysz tych opcji do czasu aż poziom osłon i kadłuba nie osiągnie progu awaryjnego.

Poziom Atakowania Wrogów

Kolejna opcja pozwalająca ustawić maksymalny poziom ataku na wrogie statki.

Przykład: M7 patroluje sektor, będzie atakował statki M3 lub małe patrole wroga, jeśli pojawi się większa grupa bojowych statków wroga, nie zaatakuje jej.

Myśliwce 1 punkt
m2 6
m1 5
m7 4
m8 3
m6 2

Jeśli wpiszesz 25 jako limit brana jest pod uwagę nie tylko liczba statków, ale również ich tonaż.

Pokaż informacje z innych statków

Użyj tej opcji, aby zobaczyć statki, które wykorzystują ECC, można dzięki temu sprawdzić ich ustawienia. Otwarcie ich menu poprzez menu naszego statku zatrzyma ich rozkazy!

Utwórz Punkt Patrolowy

Tworzy punkt patrolowy w sektorze.

Ustaw klasę statków do atakowania

Pozwala ustawić klasy statków, jakie twój statek będzie atakował.

Jeśli lotniskowiec ma zadokowane myśliwce można na nim użyć opcji "Użyj ustawień Bazy dla wszystkich zadokowanych statków" dla ustawień odwrotu przy stanie osłon/kadłuba. Jeśli myśliwce zostaną uszkodzone, podejmą próbę odwrotu.

Musimy tylko pamiętać, aby ustawić opcje osłon i kadłuba na Lotniskowcu przed użyciem tego polecenia. Do tego koszty aktywacji poleceń na lotniskowcu z zadokowanymi myśliwcami są trochę większe.

Lotniskowiec będzie wykorzystywał myśliwce do atakowania wrogich statków.

Wsparcie TS

Statki TS z aktywowanym ECC mogą być dołączane do innych statków, będą skakać i kupować Ogniwa Energetyczne, aby ich statek macierzysty był odpowiednio zaopatrzony.

Jeżeli statek ma TS-a, będzie on widoczny na liście statków.

Użyj Napędu Skokowego

Jeśli opcja ta nie będzie włączona na statkach, nie będą skakać między sektorami. Nie będzie widać tej opcji, jeśli statek nie będzie posiadał Napędu Skokowego.

Uwagi:

Tłumaczenie dostępne jak zwykle na Mamucie. Link do tłumaczenia w temacie o spolszczeniach skryptów.

Zarówno skrypt jak i spolszczenie ze względu na to iż dopiero rozpocząłem nową grę, mało przetestowane. Jeśli będą jakieś zmiany w opisie lub tłumaczeniu dam znać.

Jak ktoś będzie miał jakieś uwagi, proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...