Skocz do zawartości

Jumpgate Construction Technology 1.0


Konrad162
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jumpgate Construction Technology

Instalacja:

- skrypt znajduje się pod tym adresem link - wersja rozpakowana

- skrypt znajduje się pod tym adresem link - wersja w SPK

- spolszczenie link

- oryginalna strona projektu link

- wymagany jest EMP link

Opis:

Skrypt dodaje nową komendę w "General Menu" dodaje "Create Gate". Nowe oprogramowanie jest dostępne w dokach Ziemskich oraz ATF jako "Jumpgate Construction Software". Kosztuje około 95k i jest rozmiarów XL. 2 sztuki JCS są potrzebne by wybudować bramę. Jak długo brama będzie powstawać zależy od odległości między sektorami które ma połączyć.

Dozwolone są tylko 4 bramy na sektor!! Aby zniszczyć brame która nie jest już potrzebna wystarczy ją zaznaczyć i wydać komendę "Create Gate".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczenie skryptu zostało ukończone, w chwili obecnej światłowodami podąża do Yacka 🤪

Teksty których nie przetłumaczyłam ze względu na powiązanie dwóch skryptów zostawiam ich oryginalne nazewnictwo: Construction Equipment i Jumpgate Construction Software

Tłumaczenie zostało zrobione na "suchara" toteż niedociągnięcia w tłumaczeniu śmiało możecie mi zgłaszać.

Pozdrawiam i życzę szerokich i gumowych bram 😉

Jagoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W chwili obecnej w Avarice postawiłam swój Dok handlowy za pomocą Modu FDN, a za pomocą skryptu Jumpgate Construction Technology w Avarice wybudowałam bramę skokową do Nieznanego sektora ( Stone Path - skrypt MUS ) na wschód od Mists of Elysium. Natomiast Stone Path połączyłam swoimi bramami z innymi nieznanymi sektorami, w których będę budowała swoje kompleksy , przy których postawię swoją zaawansowaną satelitę. Ta natomiast będzie teleportowała towary do mojego Doku handlowego z modu FDN 🤪 W ten sposób będę rozbudowywała swoje Imperium złożone z nieznanych sektorów. O ile dobrze pójdzie to za pomocą skryptu Sector Takeover by Trickmov będę mogła przejmować Sektory innych ras takich jak Xeni, Krzaki, Piraci, na poćżtek 😉 Cały pic tego skryptu polega na tym że ma możliwość wyłączenia najazdów byłych właścicieli sektora którzy co jakiś czas pojawiają się ponownie w tym sektorze. Ale czy tak faktycznie jest, to tego jeszcze nie wiem. Ale brzmi ciekawie 😀 Na dzień dzisiejszy uważam że skrypt Sector Takeover by Trickmov jest najlepszym skryptem umożliwiającym przejmowanie sektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Pobawiłem się trochę tym skryptem i wypadałoby rozwinąć opis podany przez Jagodę:

1. Jumpgate Construction Technology dostępne są tylko w ziemskich bazach obronnych i patrolowych. Na stanie zawsze jest jedno urządzenie, po zakupieniu, nowe pojawia się po kilkunastu sekundach.

2. Do utworzenia bram potrzebujemy dwa urządzenia.

3. Tworzenia bram odbywa się poprzez wybranie odpowiedniego polecenia w rozkazach statku, w opcji "ogólne". Wybieramy pierwszy sektor, wskazujemy lokalizację bramy, wybieramy drugi sektor i również wskazujemy lokalizacje gdzie ma powstać brama.

4. Skrypt tworzy parę bram o tych samych nazwach, czyli łącząc dwa sektory w obu powstaną bramy np. północne.

5. Możemy wybrać lokalizacje powstałych bram, ale nie mamy wpływu na ich nazwę, czyli wskażemy lokalizacje na południu sektora, a powstała brama będzie miał nazwę północna. Dlaczego? Bo skrypt sprawdza jakie są już bramy w sektorze i tworzy nowe w następującej kolejności: północna, południowa, wschodnia, zachodnia. Należy o tym pamiętać i sprawdzać jakie są już bramy w sektorach, które chcemy połączyć. Można mieć mały wpływ na rodzaj powstałej bramy odpowiedni wybierając pierwszy sektor do połączenia. Może to być przydatne, aby nowo powstała brama nie miała takiej samej nazwy jak istniejąca, bo może to być przyczyną problemów w grze (crash).

Najlepiej zapisać stan gry przed tworzeniem bram, utworzyć, poczekać aż powstaną (każde następne tworzenie bram kosztuje więcej i trwa dłużej), sprawdzić czy powstałe bramy nie kolidują z wcześniej istniejącymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

JACEK - ładnie opisałeś ale u mnie nie działa.

Zakupiłem na Ziemi 10 szt. Jumpgate Construction Software czy to nie to samo co Jumpgate Construction Technology ( jeśli jest różnica to będę szukał dalej) bo polecenie na statku mam ale nie aktywne (ciemne, bez podświetlenia i nie mogę go użyć). Próbowałem będąc w statku z którego wydawałem komendę oraz w innym i nic a może trzeba użyć odpowiedniego statku. Proszę o podpowiedz czytałem Twoją odpowiedz na MAMUCIE "Jak używać JGS? Prosto, kupujesz 2 sztuki JGS i szukasz w rozkazach polecenia Stwórz bramę, wskazujesz lokalizacje bramy w 1 sektorze potem w 2 i już. " - SORY ale nie dziła. Nie mam do kogo się zwrócić pomóż.

Eszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, skrypt nazywa się Jumpgate Construction Technology, urządzenie dostępne do zakupu Jumpgate Construction Software. Więc masz OK.

Polecenia Specjalne masz na statkach?

EMP zainstalowałeś dodatkowo?

W ustawieniach SI włączyłeś Jumpgate Construction Technology?

Na razie takie rozwiązania przychodzą mi do głowy w sprawie Twojego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YACEK mam na swoich statkach zainstalowane ZA_EMP_10053_WARE_CUSTOM1_1 i jeszcz kilka innych podobnych jeśli chodzi o to. Dzisiaj puściły mi nerwy i zainstalowałem skrypt z CHEAT MENU a tam dodatkowych poleceń ze 40 ale żadne nie ma liczby 8841 nie wiem czy dobrze kombinuję. Przetłumaczyć skrypt na małpę - kopiuj, wklej tłumacz w google , znowu kopiuj i wklej tyle potrafię choć działa ale jest z błędami bo nie znam j.angielskiego. Posługiwać się menadżerem skryptów nie umię i nie wiem o co chodzi z ustawieniami SI. Domyślam się że zaczyna się od imienia Thereshallbewings i wejściu z menu stacji do Menadżera skryptów a dalej AMBA. Tak więc poproszę o łopatologię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że skrypt wymaga zainstalowania mod EMP, w pierwszym poście masz linka do moda.

Skrypt ma pewne problemy i mimo z poprawnym spolszczeniem, czasem zamiast nazwy urządzenia do stawiania bram, mamy ZA_EMP...., ale nie ma się co tym przejmować.

Nie musisz się znać na Edytorze skryptów.

Menu na pasku z lewej strony, opcja Rozgrywka, na samym dole opcja "Ustawienia SI" - czyli Sztucznej Inteligencji. Jeśli opcja ta jest na "szaro", brak możliwości wejścia w nią, to tylko wtedy używasz "Magicznego imienia", ale Magiczne imię tylko wprowadzasz do nazwy pilota i nic więcej nie musisz robić w Edytorze skryptów. Po zmianie "Magicznego Imienia" (zobacz do FAQ, i upewnij się zgodnie z opisanym tam sposobem zmiany, czy masz OK) może być wymagane zapisanie gry i ponowne uruchomienie, aby dostęp do SI był aktywny (ale nie jestem tego pewien).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZIĘKI YACEK źle Ciebie zrozumiałem mod EMP mam zainstalowany. Dla pewności sprawdziłem SI - ustawione jest na TAK powinno działać a nie działa. Statek posiada zamontowane Specjalne polecenie MK1. (jutro zainstaluję grę od nowa - zobaczę czy czegoś nie pominąłem)

Eszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowane mam na Mamucie, Orce, Oziaszu (Gonerskim) polecenie Stwórz Bramę jest wszędzie ale nie aktywne. Zainstalowanie gry od nowa nic nie dało. Czy może brakować Specyfikacji ziemskiego uzbrojenia bo tego nie mam choć rangę mam dość wysoka - w ładowni są Niezidentyfikowane obiekty - oznacza to że nie mam specyfikacji, czy ona jest potrzebna do budowy bram?

Eszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YACEK - próbowałem i też nic. Muszę mieć coś zepsute bo jak z ładowni wyrzucę 1szt. Jumpgate Construction Software to koło Mamuta lata mi "twój Kirys", nie można nim zadokować przez wydanie polecenia ale można zebrać jak inne towary - dziwne co? Z budową bram dam sobie spokój i znów będę młócił Xenonów a nie budował własne imperium.

Eszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Cytat

Zamontowane mam na Mamucie, Orce, Oziaszu (Gonerskim) polecenie Stwórz Bramę jest wszędzie ale nie aktywne. Zainstalowanie gry od nowa nic nie dało. Czy może brakować Specyfikacji ziemskiego uzbrojenia bo tego nie mam choć rangę mam dość wysoka - w ładowni są Niezidentyfikowane obiekty - oznacza to że nie mam specyfikacji, czy ona jest potrzebna do budowy bram?

Eszek

Ja tam ciągle buduje bramy i u mnie wszystko gra, aż miło 😀

Cytat

DLA UPARTYCH

Jeśli ma się zainstalowany X-Universe Plugin Menager Lite należy odinstalować Community Extended Mod Pack. Mogę budować bramy do woli aby wystarczyło forsy. ( odpowiedz na swoje pytanie znalazłem na forum autora skryptu LV )

Bzdura. Mam obydwa skrypty i chodzi jak pszczółeczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...