Blantas Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Oto lista moich skryptów i modów, które mam zainstalowane i tych które instalowac bede.Skrypty i Mody zainstalowane:-Community Plugin Configuration-Race Invasions- inwazje-Race Response Fleets - sily szybkiego reagowania-Pirate patrols+hardMod - patrole pirackie + wiecej wrogów-Asteroid Creator - tworzy asteroidy (nie za darmo)-The Marauder Shipyard - stocznia piracka-Explorer Command Extension - kilka polecen zwiadowczych-Jump to me- dodaje polecenie: skacz do mnie i lec za mna-Marine Repairs - Marines naprawiaja statki i stacje-Turbo Booster(Split) - Turbo-ATF Shipyard- Stocznia ATF-OTAS Shipyard - Stocznia OTAS-Remove rocks from univerce - usuwa drobne asteroidy z calego wszechswiata-Improved Combat Frame Rate - usuwa efekty broni takie jak wybuchy czy wystrzaly -TT_S Shader enhancement mod - podmienia shadery na te z X3 -Low poly asteriods - podmienia asteroidy na mniej szczególowe (ten jest pod Reunion ale dziala na TC)-BMTC Stronger Capital Ships / Combat Rebalance - zmienia sile niszczenia wielu broni -Bullet Effects toned down - podmienia efekt wizualny przy trafieniu na taki jak ma Impulse ray emiter -Litcube's Flat Map for X3TC - plaska i wyprostowana mapa wszechswiata -sciszenie dzwiekow niektorych broni - scisza niektóre dzwieki broni jak np wybuch flakow-NO Fog - usuwa mgle -Menu Background Disabler - przyspiesza uruchamianie grySkrypty i mody do instalacji:-Sector Takeover - przejmowanie sektorów -Follow me / Remember homebase + wingman - po przesiadce na inny statek, statek z ktorego wysiedlismy zapamieta baze która mial uprzednio wpisana i zacznie za nami podazac -Military Base Response - informacje o atakach wrogich statków.-Hangar-Mod/External-Docking Mod - zewnetrze dokowanie do wiekszych jednostek-Race Patrols - podmienia te ogromne konwoje sil zbrojnych na mniejsze, które maja mozliwosc wzywania posilków (w zastepstwie RRF)-No Vanishing Mission Ships- statki po wykonaniu lub anulowaniu misji nie znikaja -Add 100k to Draw Distance - zwieksza zasieg widzenia do 100k -Replace Corp HQs and Military OPs with standard EQ dock - podmienia wszystkie modele kwater glównych i baz wojskowych na model doku zaopatrzeniowego -Unofficial bug (player) fixes 2.1comp - patch stworzony przez graczy, naprawia sopro bledów o których zapomnieli tworcy -Improved Races - poprawia sztuczna inteligencja wrogich ras (Xenon, Kha'ak, Yaki)-The Traveling Mechanic - "tuningowiec"Skrypty i mody, które sprawdziłem i mi się nie podobają:-X2-Style engine flares - dodaje swiecaca aure do gazów wylotowych tak jak to bylo w X2 Zachecam wszystkich do wstawiania swoich kombinacji skryptów i modów, na pewno komus sie to przyda.Edit I: Sorx za tego "byka/byki", juz sa poprawione Edit II: Na zyczenie ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu_ks Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 U mnie podobnie, z tym że dla mnie efekt PBC nie tyle spowalnia grę, co strasznie mnie denerwuje. Zagłusza wszystko, całe pole widzenia mam zadymione - nie wiem skąd dostaję. Rozumiem to jeszcze gdy jestem w M5/M4 ale zwiadowca wpakuje mi parę strzałów na rufę i w M6 jestem prawie bezbronny. Co do skryptów to używam:-marine repairs-NPC bailing addon-Khaak invasions-Race response fleets-Xtreme mode-Pirate Guild-ATF Shipyard-Sector size and background mod - polecam o wiele większe i ładniejsze sektory, u mnie bez spadku wydajności. Można poczytać http://xudb.pl/topic/532-sector-size-amp-amp-background-mod/+size Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Cytatwykorzystam ten temat do pytanka. Moze ktos sie orientuje który scrypt daje informacje podczas zakupu marines o ich stopniu wyszkolenia. Mam marine training, przed reinstalka XTCmiałem cos takiego. Niby mozna kupowac w ciemno ale po co? Patch 2.1 jestNie jest do tego potrzebny żaden skrypt, wystarczy mieć zainstalowany na statku bioskaner.Temat zacny Nie wiedziałem o istnieniu moda usuwającego mgłę z sektorów, a strasznie mnie to denerwowało... Wczoraj zainstalowałem ten, którego używa Blantas i cud malina Ja używam:- SCS- SCS Software- Ships Killed Notifications- CMod3- Crystal Free SPP- Improved Boarding- Mobile Repairs- NPC Bailing Addon- Signal Boost- CAG- CLS- Marine Training- Trade Overview- Player's Workshop- Display Ranks- MARS- Auto Rename Player Property- Race Invasions- Pirate Patrols + Xtreme Mod- The Marauder Shipyard- Marine Repairs- SST Performance Upgrade- Low Poly Roids- Invasion Warnings- Tubeless Complex Mod- No Fog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Obecnie gram w AP 3.1 + XRM 1.30 + MSP 1.6Skrypty używane obecnie:Community Configuration Menu - przydatny skrypt do konfiguracji innych skryptów.Extended Trade Software Commands - rozszerzenie komend handlowych.Skrypt Hephaistos Corp. Station building service - skrypt pozwala na budowanie naszych fabryk, bez konieczności posiadania własnego lub wynajętego TL-a, oraz bez konieczności naszej obecności w sektorze, w którym zamierzamy wybudować zakupioną fabrykę.Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?Missile Defense Mosquito - obrona antyrakietowa Moskito.NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.Ranks for Xenon, Kha'ak, Pirates and Yaki - skrypt (kod MD) wyświetlający rangę jaką mamy u Piratów, Yaki, Xenonów i Kha'ak, w tym samym oknie co pozostałe rangi i reputacje.Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.Improved Races 2.0 - ulepszone rasy, walki między rasami, ataki odwetowe itp.Lost Colony - dodatkowe sektory dla XRM pod AP.Skrypty używane w X3TC+TOTT+Statki korporacji AMT:Community Configuration Menu - przydatny skrypt do konfiguracji innych skryptów.Gateles Jumpgate - możliwość skoku do punktu, oraz skoku do punktu i dokowania. Zużywa 2x więcej ogniw niż normalne skoki.Jump to me - dodatkowa komenda Jump to me - Wykonaj skok i leć do mnie.Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.Salvage Insurance Contract- kupno polisy ubezpieczeniowe w momencie zapisywania stanu gry.SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami.WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.Skrypty i mody jakie używałem w X3TC, w porządku alfabetycznym:1. Anarkis Defense System - system obrony stacji.2. ADAMS ITT - poprawione rozkazy dla wieżyczek statków.3. ATF Shipyard v.5 - stocznia ze statkami ATF w sektorze Księżyc (zmieniona ziemska stocznia).4. Automated Satellite Network - automatyczne rozstawianie satelitów w sektorach.5. Black HUD - czarny pasek boczny i okna wiadomości.6. Cadius Ship Pack - dodatkowe statki przygotowane przez Cadiusa.7. CMOD4 - zmiany balansu broni, dodatkowe bronie, zmienione efekty dźwiękowe broni.8. Commodity Logistics Software/Logistyka towarów - dodatkowe oprogramowanie do zarządzania traderami przypisanymi do naszych stacji.9. Community Configuration Menu - przydany skrypt do konfiguracji innych skryptów.10. Display Ranks - informacje o rangach i reputacji u wszystkich ras.11. Dockware Manager - pozwala na dodawanie lub usuwanie wybranych towarów do DOK-u lub Kwatery Głównej. Polecenie to może również ustawić limit ilości danego towaru w DOK-u lub Kwaterze Głównej.12. Economy and Supply Trader - Ekonomiczny handlowiec.13. ECS Extended Communication System - rozszerzony system komunikacji, używany przez skrypty, np. Pirate Guild3.14. Enhanced Combat Commands - skrypt rozszerza rozkazy bojowe. Przydatny dla statków wykonujących patrole jedno i wielosektorowe. Pozwala na dodatkową konfigurację zachowania się tych statków.15. Extended Trade Software Commands - rozszerzenie komend handlowych.16. Follow me / Remember homebase + wingman (vB) - dodatkowe komendy i możliwość skonfigurowania zachowania większego statku, gdy oddokujemy od niego mniejszym.17. Frontier Wars - skrypt dodaje statki wszystkich ras Wspólnoty i terran, poszukujące i przejmujące Nieznane sektory. Wprowadza wojny o dominacje nad tymi sektorami.18. Gateles Jumpgate - możliwość skoku do punktu, oraz skoku do punktu i dokowania. Zużywa 2x więcej ogniw niż normalne skoki.19. Immersive environments - nowe tła sektorów.20. Improved-Kha'ak 2 The Revange - inwazje Kha'ak, duże możliwości konfiguracji skryptu.21. Jumpgate Construction Technology - tworzenie własnych bram skokowych.22. Jump to me - dodatkowa komenda Jump to me - Wykonaj skok i leć do mnie.23. Kha'ak Invasions 2 - inwazje Kha'ak.24. Litcube's Phanon Corporation - konkurencyjne dla gracza korporacje handlowe.25. Manual Trade Extension - rozszerzenie handlu ręcznego.26. Mapa Scorpa - wiadomo chyba co to?27. Missile Defense Mosquito - obrona antyrakietowa Moskito.28. No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.29. NPC Bailing Addon - dawny BSE, czyli zwiększenie szans na opuszczenie statków przez pilotów. Możliwość opuszczenia dużych statków.30. Numeric Race Rank Titles - dodatkowe numeryczne wyświetlanie obecnej rangi i reputacji.31. Pirate Guild 3 - Gildia piratów. Można do niej przystąpić, wykonywać zlecenia dla niej, za co dostaniemy dostęp do hakowania stacji, a przy wyższej reputacji w Gildii będziemy mogli zagrać w oczko. I nie tylko.32. Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv - dla TC, z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.33. Random Sectors Management - skrypt dodaje losowo generowane nowe sektory (do 141 nowych sektorów), sektory są Nieznane lub Xenońskie.34. Remove rocks from univerce - usuwa drobne asteroidy z całego wszechświata.35. Salvage Command Suite - urządzenie do przejmowania porzuconych statków, odzyskiwania wraków, naprawy statków, wyszukiwania statków i kontenerów.36. Salvage Insurance Contract- kupno polisy ubezpieczeniowe w momencie zapisywania stanu gry.37. Sector Takeover by Trickmov - skrypt pozwalający na przejmowanie na własność sektorów. Posiada opcję najazdów ras, których sektor przejęliśmy i płacenia podatków ze stacji jakie powstaną w przejętym sektorze.38. Ship killed notifications - informacja wyświetlana na pasku dolnym o zniszczonym naszym statku, satelicie itp.39. SLAM - Ship Labor and Maintenance - naprawa statków i kilka innych funkcji.40. Solo Combat Challenge/Duel - nowe misje bojowe - pojedynki.41. SS_T's X3TC Performance upgrade - podmienia shadery na te z X3.42. The Galactic News System (BBS 2.0) (Public Beta 2) - stare dobre wiadomości BBS w nowym wydaniu.43. Turbo Booster - Dopalacz, znany z BP do X3R, czyli urządzenie pozwalające czasowo zwiększyć prędkość naszego statku.44. Ware Blueprint Manager - pozwala poddać analizie i przerobić na plany w naszym HQ nie tylko statki.45. Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami.46. Weapons Quickswap - automatyczny zmieniacz broni w naszym statku.47. WorkShop - możliwość zakupu upgradów statków w stacjach gracza.48. Yaki Armada - gildia piratów Yaki.49. 500km Comm Range Mod - mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.============================================================================Skrypty i mody kiedyś używane, w porządku alfabetycznym:1. Achievement Guild (Gildia Nagród) - gildia nagród za osiągnięcia w grze.2. Assets Summary - można porównać podstawowe dane dwóch wybranych statków.3. Blacklist Manage - zarządzanie sektorami i stacjami, które handlowcy mają omijać.4. Brennans Triumph Tortuga - nowa frakcja piracka.5. Commercial agent przedstawiciel handlowy.6. CorpsPassiveMarineTrainer - Szkolenie eksternistyczne Marines, spore możliwości konfiguracji.7. Dock TS in TL/M1 - możliwość dokowania statków TS do TL i M1.8. Free Jump - darmowe skoki, przydatne w sektorach ziemskich.9. Global Friend Foe - globalna zmiana ustawień Przyjaciel-Wróg na wszystkich naszych statkach.10. Goner Shipyard - stocznia ze statkami Gonerów.11. Improved Race - ulepszone rasy, walki między rasami, ataki odwetowe itp.12. Kha'ak Invasion - inwazje Kha'ak.13. Marine Training Manager - pomoc w szkoleniu Marines.14. Marine Repairs - Wykorzystanie Marines do napraw statków.15. Menagerie Shipyard - stocznia z unikatowymi statkami.16. Military Base Response - informacje na bieżąco o atakach wrogich statków. Dodatkowe statki ras wysyłane z Baz wojskowych w celu obrony.17. Mobile Ship Repair - możliwość instalacji Lasera Naprawczego na statkach i używanie ich do napraw innych statków.18. mod DDTC - mod dodający nowe statki, nowe rozwiązania, utrudnienia rozgrywki.19. New Horizons - spory mod, dodający nowe statki, nowe sektory, stacje itp.20. No Civilians dla DDTC plus NoCiv i Pirate Patrols - usuwa statki cywilne, dodaje pirackie patrole w sektorach pirackich.21. Pirate Fence - piracki paser.22. Pirate revange - kontrataki piratów.23. Race Inwasions - Inwazje pozostałych ras.24. Race Response Fleet - siły szybkiego reagowania ras, Inwazje Kha'ak, Gildia zabójców.25. Ranking Dial - pozwala nam na zmianę ustawień wzrostu naszej rangi bojowej i handlowej.26. Reduced Enemy Missiles - zmniejsza do poziomu znanego z X3R ilość wystrzeliwanych przez wrogów rakiet. (szczerze mówiąc to nie wiem czy skrypt ten jeszcze działa przy obecnym patchu, pisany dawno temu, a gdy na chwile wróciłem do czystej gry to nie zauważyłem różnicy w ilościach rakiet).27. Revelation - Skrypt dodaje 12 nowych sektorów, oraz tworzy bardzo groźne inwazje Xenonów przejmujące te sektory i pozostałe.28. Salvage Claim Software - urządzenie do przejmowania porzuconych statków.29. Salvage Commands & NPC - dodatkowe komendy pomocne przy skrypcie SCS.30. Sensor Suite - zestaw czujników szukających wrogów, porzuconych statków, towarów którymi można handlować i asterod.31. Slow Notoriety - pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.32. Station Trader Camper - Wyznaczamy towar i żądaną przez nas cenę zakupu/sprzedaży i statek będzie zadokowany tak długo, aż cena nie zejdzie/wzrośnie do żądanej, po czym dokona transakcji.33. Statistic Centre centrum statystyczne o naszych własnościach.34. Stocznia piracka Marauder - stocznia piracka, można kupić wszystkie statki pirackie, Arana i HQ. Można również zwiększyć prędkość i sterowność każdego statku, oczywiście za opłatą.35. TIS Teladi Information Servise - wyszukiwarka towarów i statków w grze.36. Trade Overview - informacje o zyskach i stratach przynoszonych przez nasze statki i stacje.37. Universal Best Buys Sells - wyszukiwarka towarów do kupienia/sprzedania.38. UTProfit - informacje o zyskach przynoszonych przez naszych traderów sektorowych i wszechświatowych.39. Xtreme mod+ Pirate Patrol - połączone dwa mody, Xtreme usuwa statki cywilne, dodaje wrogie statki, Pirate Patrol dodaje patrole pirackie.============================================================================Moje mody i przeróbki modów:Tylko do TCPirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions - dla TC, zawiera statki cywilne.Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv - dla TC, z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.Tylko do TC+DDTCNoFog dla DDTCNoCivDDTCPirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions DDTC - dla DDTC 1.1, dodaje statki używane przez mod DDTC (transportowce dla nowych fabryk z DDTC), zawiera statki cywilne.Pirate Patrols + Kha'ak&Xenon Invasions + NoCiv DDTC - dla DDTC 1.1, dodaje statki używane przez mod DDTC (transportowce dla nowych fabryk z DDTC), z pliku Jobs usunięte zostały statki cywilne.Tylko do TC+XTC500km Comm Range Mod bez HUD-a500km Comm Range Mod+HUD- mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.Tylko do TC+TOTT500km Comm Range Mod - mod pozwalający komunikować się ze stacjami z dużej odległości. Nie trzeba już latać po sektorze aby szukać misji.No floating Icons - usuwa ikony misji przy stacjach.Stocznia TOTTOgólnie dla TC (z dowolnym modem)ManMachine GamestartSpadkobierca GamestartPoszukiwacz KPPPoszukiwacz ArtefaktówAll Plots Complete 1.2.1 - poprawiona wersja skryptu All Plots Complete. Zmienia bramy między sektorem gracza a Bluish Snout w normalne bramy, naprawia również połączenie między sektorem Nieznanym a sektorem gracza.All Plots Complete 1.2.2 - poprawiona wersja skryptu All Plots Complete. Zostawia bramy między sektorem gracza a Bluish Snout bez zmian, naprawia tylko połączenie między sektorem Nieznanym a sektorem gracza.Tylko dla TC+XRMMini poprawki dla moda XRM pod TCTylko dla APMini mod dla APPHQ w stoczni OTASWszystkie statki w stoczniachTylko dla AP+XRMMini poprawki dla moda XRM pod APTutorialeWłasne profile startowe - tutorialPS. Od jakiegoś czasu nie używam Plugin Managera, skrypty pobieram w formacie .rar i wrzucam ręcznie. Jeśli jest dostępny tylko jako .spk to wypakowuję i też ręcznie wrzucam, więc nie mam problemu ze znikającym SCS i innymi przypadłościami, a skrypty jakoś działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 CytatCytatA to objaw RRF i głupiej reputacji u ATF. Mnie wychodzi że napisał że to ich wspólna wina.No skoro mówisz, że on tak twierdził to widocznie faktycznie tak musi być.No dobra, że Yacek co chwila próbuje mnie przyłapać na jakimś skrypcie, którego nie mam to daje tu listę, żeby mu ułatwić:1. 500km Comm Range Mod2. NPC Bailing Addon3. Mapa Scorpa4. ATF Shipyard5. OTAS Shipyard6. Commercial Agent7. Community Configuration Menu8. Explorer Command Extension9. Gateles Jumpgate10. Jump To Me11. Complex Constructor12. Libchemstrings13. Marine Repairs14. Militarybaseresponserevmap15. Mobile Ship Repairs16. Mosqito defense17. UTProfit18. Race Invasions (ale chyba pójdzie out bo jest bezsensowny)19. RRF20. Reduced Enemy Missiles21. Remove rocks22. SCS23. Salvage Commands & NPC24. Ship killed notofication25. Satellite Early Warning Network26. Marauder Shipyard27. Trade Overview28. Turbobooster29. TBackgrounds30. Swój własnej produkcji mod zmieniający niektóre dźwięki (wciąż rozbudowywany).31. Asteroid Relocator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 To chyba wszystkie moje skrypty: 1 Asset Summary2 ATF_Shipyard3 Display Ranks4 ExplorerCommandExtension5 Follow Me6 Free jump7 Jump to me8 Marauder Shipyard9 MarineRepairs10 MARS11 Medusa12 Mobile Ship Repairs13 Moskito Defence System14 NPC Bailing Addon15 Nueric Ranks16 OTAS Shipyard17 Salvage Claim Software18 Salvage Claim Software Mk. 119 Salvage Commands and NPC20 Traveling Mechanic21 Turbo Booster22 Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split23 Weapons Quickswap24 Workshop25 Xtreme Mode + Pirate Patrols + No civUaktualnione z dniem 02-06-2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Skrypty których używam na dzień dzisiejszy ( od 2010-05-02 14:55 ) 500 Km - Zwiększa zasięg komunikacji z 30 km do 500kmAnarkis Defense System - v2.50 - W razie wykrycia wrogiej aktywności w sektorze w którym znajduje się moja konstrukcja ( fabryki, kopalnie, doki ) Zostanie z tej stacji wysłana odpowiednia ilość eskadr myśliwców lub korwet by spacyfikowały delegację.Asteroid Relocate - Za pomocą tego skrypty moje statki klasy TL będą mogły wykradać drogocenne asteroidy z sektorów wrogich nacji.ATF Shipyard v.3 - Standardowy skrypt dodający statki Terran do stoczni. Auction services v1.0 - Za pomocą tego skryptu można sprzedawać towary Online.Automatic Moneytransfer - Za pomocą tego skryptu przesyłam pieniądze pomiędzy swoimi fabrykami jak i moim kontemBefehlsbibliothek_X3TC_V3408 - Tak zwane związki zawodowe Biblioteka wymagana przy innych skryptach oferująca zmianę profesi mojej załogiBulk Beam - Dzięki temu skryptowi moje statki które nie moga zadokować do stacji fabryki mogą zakupić towar i przetransportować go na pokład za pomocą TeleporteraCapture Stations - Za pomocą tego skryptu będę przejmowała siłą wrogie konstrukcje jak fabryki, stocznie , kopalnie i doki. Desant na wrogie instalacje przebiega podobnie jak przy abordażu.Cargo Delivery Service - Skrypt udostępni nam możliwość transportowania naszych towarów pomiędzy naszymi fabrykami bez konieczności płacenia kredytów.Cmod3 - Mod który zmienia parametry uzbrojenia czyniąc tym samym rozgrywkę bardziej realnąCommunityPluginConfiguration 1.41 - Myślę że opisywanie tego skryptu mija się z celem Debris Utilize Repair v3.01 - Statki klasy TS jak i TL mogą dokonać naprawy jak i zezłomowania w celu pozyskania cennych surowców z dryfujących po uniwersum szczątków statków jak i bram ECS - Extended Communication System 2.5 - Dzięki temu skryptowi będę mogła nawiązać łączność z piratami i przeprowadzać ciekawe dialogi escape.pods.1.1 - Celem gry jest nie wczytywanie stanów gry. Umarłam więc nie żyję. Ale zawsze jest szansa że z mojego statku zostanie w ostatniej chwili wystrzelona kapsuła ratunkowa, która może mi ocalić życie.ExtendedTCS - Każdy z moich transportowców będzie mógł wykonywać więcej niż jeden kurs mający na celu dostarczenie surowców. - Mod dodający towary ( bramy skokowe )Factory Complex Constructor 4.01 - Skrypt mający na celu łączenie fabryk w jeden kompleksFDN v6 - Mod dodający nowe stacje do gry, za pomocą których możemy sprzedawać towary jak i opracowywać plany ulepszeń do naszych statków jak i je malować.Galactic News System (BBS 2.0) - Warto poczytac co ciekawego dzieje się w świecie X.Global Production Report - Skrypt Logain Industries Główny Raport Produkcji działa tylko z FDN - Sieć Dystrybucji Towarów ( SDT ) v6. lub z Kompleks Produkcyjny. W ładny i przejrzysty sposób przedstawia nam ilość posiadanych surowców i temu podobnych.Impruved Boarding - Alternatywna możliwość dokonywania abordażu na wrogich statkach. Zwiększająca ilość Piechoty morskiej na statkach NPC jak i możliwość dokonywania abordażu ze strony NPC na jednostki gracza.Jump Beacon X3TCV3a06 - Przydatny skrypt za pomocą którego możemy rozlokować własne boje skokowe. Nasze floty mogą teraz dokonywać strategicznych skoków na tyły wroga. Jumpgate Construction Software - Umożliwia konstruowanie własnych bram. Przydatne gdy przejmujemy sektory i chcemy wytyczyć Nowe granice. Pomaga w przemieszczaniu się po własnym ImperiumMarine Repairs v1.02 - Piechota morska stacjonująca na statku lub stacji może dokonywać napraw .Marine Training Manager V3 - Piechota morska może być od teraz szkolona na pokładach statków.Marking Unknown Sectors v1.1 - Skrypt umożliwi zmianę nazewnictwa Nieznanych Sektorów na inne jak Avarice i temu podobneMilitary Transport3107 - Otrzymamy nowy personel który może poprawić sterowność, zwrotność jak i prędkość naszych statków.Missile Defense Mosquito (V3.beta.01) - Obrona przeciw rakietowa. Ciekawe czemu jest tylko jeden taki skrypt?Mobile Ship Repairs - v1.7 MOD - Dodaje fabrykę Laserów Naprawczych, po wyposażeniu statków w takie Lasery (statki M6 i większe), będą one mogły naprawiać inne nasze statki w wybranym sektorze.NPC Bailing Addon v1.6.4 - Bardziej rozumni piloci pozostawiający swoje statki w ostatnich sekundach ich życia OTAS Shipyard v.2 - Kolejny skrypt dodający statkiPassenger To Marine V1 - Pasażerowie na naszym statku mogą zostać członkami Piechoty morskiej. Nie zawsze z rezultatem pozytywnym. Personal Transporter_X3TC_V3207 - Umożliwia zatrudnianie personelu ze stacji kosmicznych: Piloci frachtowców, Myśliwców, Naukowcy, Technicy i temu podobni. Umożliwia też Werbowanie personelu z specjalnych transportów personelu.Pirate Fence V11 - W stacjach kosmicznych pojawia się Szmugler który kupi lub sprzeda dosłownie wszystko. W każdej stacji jest losowo przypisanych 10 produktów.Pirate Guild 3 Dynamic AI and Guild System - v1.56 - Umożliwia zaciągnięcie się do tej Gildii, jak i ją zwalczaćProduction Modules v6 - Skrypt umożliwia zakupienie dwóch Kompleksów Produkcyjnych ( L, M ) w stoczni jakiejkolwiek rasy. Umożliwia opracowanie projektów statków, stacji i różnych udoskonaleniom które ulepszają nasze jednostki jak Napęd skokowy i temu podobne i samemu ich wyprodukowaniuProperty Baron v1.0 - umożliwia zakupienie stacji od NPC. Przydatne gdy chcemy mieć konstrukcje której nie można kupić w grze, jak przykładowo Ośrodek rehabilitacyjny który może szkolić nowych członków piechoty morskiej.Prospektor X3TC V3203 - Poszukiwacz który szuka cennych surowców w uniwersum.Reduced Enemy Missiles - Redukuje ilość nadmiernie wystrzeliwanych rakiet przez NPCRock Maker - Za "drobną" opłatą możemy stworzyć bogatą w surowce asteroidę.Salvage Claim Software MK1 - Oprogramowanie za pomocą którego będziemy mogli przejmować porzucone statki w kosmosieSalvage Commands & NPCs v1.5 - Dodatkowe komendy przydatne przy posiadaniu SCSSatelite Early Warning Network - Skrypt który pomoże strzec granic naszego imperium lub strategicznych dla nas sektorów.Sector Takeover v1_11 - Umożliwia przejmowanie sektorów, jak i ich zarządzaniemSecurity and Rescue Service - Za pomocą Służb Ratunkowych i Bezpieczeństwa możemy ratować naszych doświadczonych (cennych) pilotów, nasze służby będą również patrolowały wyznaczone przez nas sektory.Shawns CockpitMod v1.5 - Paczka z ciekawie przedstawiającymi się kokpitami naszych statków.Shiploot v1.04 - Po zniszczeniu statków zostają jego pozostałości jak kadłub, silnik, które możemy sprzedać w stacjiStation Camper- Pozwala wydać statkom komendę na oczekiwanie w wybranej stacji na możliwość zakupu wybranego towaru po wskazanej cenie.StationRepacker v1.10 Skrypt za pomocą którego można przenosić swoje konstrukcje i to bez żadnych promieni holowniczych.Strategic Sector Defence Network - Skrypt ułatwia kontrolowanie naszych, lub strategicznych dla nas sektorówSystem Uzbrojenia CODEA 3112 - Umożliwia zarządzaniem przypisanymi myśliwcami jak i bombowcami zadokowanymi do naszego lotniskowca. Diametralnie zmienia system gry, tworząc epickie bitwy w kosmosie. System Uzbrojenia MEFOS 3200 - Od teraz moja załoga będzie automatycznie zmieniała uzbrojenie względem swojego celu.The Marauder Shipyard v0.5 - Umożliwia zakupienie Pirackich statków jak i konstrukcjiTheTraveling Mechanic - Po uniwersum krąży statek naprawczy który reperuje jaki tuninguje nasze statki.Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split - Skrypt wprowadzający walki między antagonistycznymi rasami. Xtra Shippack v1.75. - Spora paczka dodające nowe statki i stacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Nie będę specjalnie oryginalny z tą listą:1.Chem String Functions Library2.Community Plugin Configuration3.Debris Utilize Repair4.Factory Complex Constructor 4.01 PLUS5.Jump to me6.Kha'ak Invasions7.Lazcorp crystal free spp8.Marauder Shipyard9.Marine Repairs10.NPC Bailing Addon11.Salvage Claim Software Mk. 1 V3.0412.Salvage Commands & NPC13.Weapons Quickswap v1.0314.Mobile Ship Repairs15.Befehlsbibliothek X3TC V330416.Commercial Agent 3.2.1417.Display Ranks18.Marine Training Manager19.Marking Unknown Sectors20.mars-tc21.Missile Defense Mosquito22.UTProfit23.Commodity Logistics Software MK1 and MK224.Galactic News System (BBS) 2.0 PL25.Prospektor X3TC V320126.500km Comm Range Mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Dobra a to są moje addony :Skrypty:Capture StationsCommunity Plugin ConfigurationDebris Utilize RepairDisplay RanksGateless JumpdriveJumdrive KitsJump to MeKhaak invasionsMobile Ship RepairsMARSMarine RepairsNPC Bailing AddonPassenger to MarineProperty BaronReduced Enemy MissilesRemove rocksSalvage Claim SoftwareSecurity ServicesShipyards CombinedThe Marauder ShipyardTransfer Freight via DronesMody:Xenon Patrol Mod (mojej produkcji)BSG ModC-MOD 3Military Hud500 km com range modLow PolyRoidsBullet Effects toned downMenu Background DisablerTT_S Shader enhancement modSector size and background mod (nie zawsze z nim gram)Do tego zamiennie dochodzą:RRFImprooved RacesMilitary Base Response Revamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Wpisuje tak jak to widnieje w nazwie spakowanego pliku:1. Lucikes_Skript_Kollektion_TC2. AutomatedSatelliteNetwork_1113. Befehlsbibliothek_X3TC_V34044. Combat Mod 3 - Full v1.035. Factory_Complex_Constructor_4.02_PLUS6. improved.combat.frame.rate7. marinerepairs1.028. mars-tc9. Military Hud for TC10. NoCivsFull_v311. Race_Invasions_v1.0a_23.06.0912. Signal Boost for TC13. SS_T_TC_Performance_boost14. TBackgrounds15. UniversalBestBuysSells_22116. Unleashed-Beta117. Waffensystem_MEFOS_X3TC_V310118. Xtreme Mode for TC v2.0 - a co się będę *19. Transcend II - nie gram ale mam zainstalowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Oto moja lista z jaka na dzien dzisiejszy gram. [14 V 10]Screen z PM Lite (ktos wie jak sie robi wyciag do pliku w tym?)Oprocz tego mam wrzucone luzem do katalogu:Scripts:Oficjalny Bonus Pack Pirate Guild 3Anarkis Defense SystemUTProfitAdd Yaki EQ dock to Weaver's TempestSTOv1_23 9 (popularny sector takeover)Remove RocksDisplay RanksFollow me / Remember homebase + wingman Missile SafetyTaxi LogisticsTurret On/OffXtended Galactic BBSMissile Defense HotkeysLaunch Fighter Drone HotkeyPoint 2 Point Patrol RRF 1.8LV InsuranceMods:Replace Corp HQs and Military OPs with standard EQ dock Unofficial bug fixes 2.6comp SST Shader upgradeRemove Floating IconsCmod3Military HUDLusca/Thanatos Pack (statki)AdSign RemoveVanilla Malt Gamestarts / Profile Startowe by JagodaReduced Civilians Mods (No Civs Basic) (X3TCv2.6 and SRM compatible) by OOZ662Coloured Engine Effects and Trails 1.3 by Algoran (2.6&Cmod Comp)crew chatter ambienceJako dodatkowy mod uruchamiany jest - Immersive sector background/illumination by connary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Moje skrypty toX Rebalance Mod- Całkowita przeróbka świata XNPC Bailing Addon- Zwiększa szanse na porzucenie statku przez NPCLogain Industries Capital ship Energy generator- Statki od M6 w zwyższ produkują ogniwa (przydatne gdy dużo się skacze)Cheat Collection Package dla AP- Multi cheatowe narzędzie, używam go do odzyskania majątku po reinstalacji gryCustom start- Pozwala tworzyć coś w rodzaju własnego profilu startowego zastosowanie j.w.RankingDial- Zmienia tempo wzrostu rangi trade i battleMobile Ship Repair- Skrypt pozwalający na wyposażenie i skonfigurowanie statku jako mechanika.AP Bonus Pack- Za dużo opisywaniaUniversal Best Buy/Sell Locator- Wyszukiwarka towarów o wiele lepsza niz ta wbudowanaNo Fog for AP- Bo wkurzała mnie mgła w sektorachTrade Overview- Zestawienie zysków i strat naszego imperium.Wszystko sprawdzone pod AP z XRM i działa bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.