Skocz do zawartości


- - - - -

Salvage Command Suite (dawne Salvage Claim Software Mk1)


110 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 grudzień 2009 - 11:29

Jeśli zobaczycie do postów w temacie Skrypt Salvage Claim Software, przeczytacie że przez Plugin Managera wielu graczy ma problem z prawidłową instalacją tamtego skryptu. Polecany jest jako alternatywa inny, podobny skrypt Salvage Claim Software Mk. 1.
To oprogramowanie będzie pozwalało przejmować opuszczone statki w odległości 1000 - 3000m, czy z bliższa niż SCS Cycrowa, ale za to jest o wiele tańsze niż urządzenie SCS.

Ponieważ ostatnio przy modzie DDTC miałem trochę problemów z instalacją SCS (ale sobie poradziłem) zastanawiałem się nad tą alternatywą i zauważyłem że nie spolszczenia tego skryptu.
Naprawiam ten błąd, spolszczenie jest na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.

Skrypt zmienił nazwę z Salvage Claim Software Mk1 na Salvage Command Suite. I słusznie, jest to teraz naprawdę bardzo rozbudowany skrypt, zdecydowanie lepszy niż SCS i Salvage Commands & NPC razem wzięte.

#2 OpoXavier

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 31 grudzień 2009 - 14:21

Ponieważ używam tego skryptu z powodów jakie podał Yacek, dodam kilka spostrzeżeń do jego opisu.
1. Najważniejszą różnicą do skryptu SCS Cycrowa jest to, że nie wymaga zakupienia oprogramowania SCS MK1 do przejmowania statków. Po instalacji skryptu i ustawieniu w STEROWANIU skrótu klawiaturowego, statki można przejmować od razu.
2. Przejmuje każdy rodzaj statku z odległości do 1km bez zainstalowanego skanera i odpowiednio z dupleksowym do 2km i tripleksowym do 3km. Po przejęciu wysyła automatycznie statki do najbliższej stoczni i niestety nie da się tego ustawić inaczej nawet w dodatkowych poleceniach dodawanych przez Salvage Commands & NPC.
3. Oprogramowanie SCS MK 1 (około 95.000 kr) po zakupie dodaje dodatkowe funkcje do konsoli poleceń tj.
NAWIGACYJNE
- Leć do pozycji - Leć do wybranych współrzędnych
- Leć do centrum sektora - Wiadomo co
SPECJALNE
- Skanuj wszechświat w poszukiwaniu wolnych statków - Polecenie przeszukuje obszar wszechświata który posiadasz w zasięgu radarów swoich własności (statki i stacje) w celu wykrycia wolnych statków - Trzeba usłyszeć to "The space is Big, very Big"
- Przejmij statek - wiadomo
4. W dalszej części skrypt posiada możliwość ustawienia "Sieci Satelitarnej", która w założeniach ma ustawić w każdym sektorze satelitę za odpowiednią opłatą. Niestety jak na razie tej funkcji nie testowałem.
5. Jest to konwersja skryptu napisanego pod X2/X3

Odnośnik do strony egosoft tu.
Podziękowania dla starjacker0 za zwrócenie uwagi na ten skrypt w temacie tu.

#3 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 31 grudzień 2009 - 14:30

Z tego co widziałem w tłumaczeniu jest też coś o generowaniu co kilka godzin Kontenerów w losowych sektorach i jest opcja skanowania sektorów w ich poszukiwaniu. Nie wiem jak i czy w ogóle to działa. Skrypt wejdzie u mnie do użytku w kolejnej nowej grze. Na razie robię testy.
Linka do skryptu dałem w pierwszym temacie, po co więc się dublujesz? :D

OpoXavier napisał:

Podziękowania dla starjacker0 za zwrócenie uwagi na ten skrypt w temacie tu.

Mnie oczywiście jak zwykle nikt nie podziękuje za tłumaczenie :D
Ale i tak wszystkim dziękuję.

#4 OpoXavier

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 28 postów

Napisano 31 grudzień 2009 - 15:07

Khmm.. :D no właśnie zapomniało się.
Oczywiście podziękowania dla Yacka za spolszczenie a co ważniejsze ciągłe pchanie tego forum.
Na poprzednim forum temat podziękowań był raczej bombardowany przez skromność tłumaczących, jak oczywiście dobrze pamiętam, więc się nie wychylam.
Co prawda używam swojego spolszczenia, ale na pewno Yacka z uwagi na jego doświadczenie jest lepsze.
(spolszczone mam tylko do połowy dotyczącej przejęcia statków i poleceń, jak pisałem nie uruchomiłem Sieci satelit więc nie chciałem udostępniać nieskończonego spolszczenia.)

Co do losowego generowania to ja raczej zauważyłem (i wywnioskowałem z opisu skryptu) generowanie losowych statków na początku gry i co 6-10 godzin (czasu gry) później. Raczej tylko dla tego jestem w posiadaniu TL Mobile Pirate Base, a w poprzedniej grze to był TL Ozaias (Gonerów). Jako ciekawostkę mogę podać, że dzięki temu skryptowi i przejęciu pustego skafandera też raczej wygenerowany losowo, mam w ładowni pasażera o imieniu OpoXavier (taki Klonik) :D .

#5 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 04 styczeń 2010 - 15:18

Yacek napisał:

Ponieważ ostatnio przy modzie DDTC miałem trochę problemów z instalacją SCS


Fakt, wielu emocji dostarczyło mi instalowanie SCS przy DDTC :P

Yacek napisał:

ale sobie poradziłem


Dzięki Allahowi ja też B)

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 styczeń 2010 - 18:38

To chyba temu skryptowi zawdzięczam to że bawiąc opcjami startowymi, po starcie nowej gry z jednej z nich wylądowałem otoczony przez UFO. Do tego jeszcze jakieś dziwne skafandry rozdają.

Załączony plik  unknow.JPG (13,34 KB)
Ilość pobrań: 3532

#7 Azakal

    Porucznik

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 790 postów
  • LokalizacjaBydgoszcz
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 05 styczeń 2010 - 18:56

Skafander typu M5, ciekawe :P

#8 Archer

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 126 postów
  • Rasa: Nieznana

Napisano 06 styczeń 2010 - 22:08

Azakal napisał:

Skafander typu M5, ciekawe :P


Mi takie czasem wyskakują ze statków Kha'ak.

#9 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 08 styczeń 2010 - 21:37

Pojawiła się najnowsza wersja skryptu oznaczona numerem 3.28
Wprowadza wiele zmian i dodatkowych możliwość (naprawy statków, odzysk wraków i szczątków stacji i wiele innych).
Duże możliwości konfiguracja (również cheat).
Spolszczenie najnowszej wersji skryptu jest dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach.
Uwaga, spolszczenie jest mało testowane, możliwe że będą poprawki.

#10 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 09 styczeń 2010 - 17:02

Mi ten skrypt bardzo odpowiada. Nie powoduje żadnych problemów jest miły i wygodny w użyciu.
Wygodna opcją jest to że po przechwyceniu statku on automatycznie kieruje się do stoczni.
Podsumowując prosty i wygodny w obsłudze :P
Fajnie by było gdyby była dostępna opcja w której możemy ustawić do jakiego typu konstrukcji mają udawać się nasze statki. Czyli można by było wybrać czy do stoczni a może do doku zaopatrzeniowego.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych