Skocz do zawartości


Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

yaki kolos argoni skradziony XRM skrypty

684 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bell

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 116 postów
  • LokalizacjaMilanówek
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 07 luty 2012 - 17:10

Do czego służy Jumpdrive Deployment Kits jest opisane w drugim poscie tutaj Mod XRM

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 07 luty 2012 - 21:12

Na Mamucie jest dostępne aktualne tłumaczenie dla wersji XRM 1.17 oraz plik z mini poprawkami dla AP+XRM.
Zmiany w plikach Jobs i Globals - zostały zaktualizowane dla wersji 1.17.

Co do Jumpdrive Deployment Kits - jest do kupienia w Kwaterach Głównych Korporacji, rozsianych po wszechświecie. Koszt 2.746.400 kr. Dostępnych jest po 6 sztuk w każdej. Po zakupie pojawiają się nowe, ale po pewnym czasie. Można przewozić dowolną ilość (zależy od ładowni i stanu naszego konta).
Użycie: należy przetransferować na statek bez napędu skokowego, następnie użyć przypisanego klawisza skrótu i wybrać jedną z opcji, np. statek, który jest naszym cele, po chwili Jumpdrive Deployment Kits znajdujący się w ładowni tego statku zmieni się w Napęd Skokowy. Nie będzie dostępnych wraz z nim Oprogramowania Nawigacyjnego i Ogniw Energetycznych.

Boje Nadprzestrzenne - dostępne w OTAS Research Station i Strong Arms Handlarz Bronią. Koszt zakupu 5.889.030. Dostępnych jest po 16 sztuk w każdej. Po zakupie pojawiają się nowe, ale po pewnym czasie. Można przewozić dowolną ilość (zależy od ładowni i stanu naszego konta).

Po wyrzuceniu z ładowni (tak jak satelitę) pozwalają wykonywać statkom skoki do nich.

#23 Aldaran

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 11 luty 2012 - 00:34

Pojawila sie aktualizacja XRM , dokladnie drugiej czesci do wersji 1.17d

http://www.thexunive....17d_PART_2.zip

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 11 luty 2012 - 09:25

Wyświetl postUżytkownik Aldaran dnia 11 luty 2012 - 00:34 napisał

Pojawila sie aktualizacja XRM , dokladnie drugiej czesci do wersji 1.17d

http://www.thexunive....17d_PART_2.zip

Ale dotyczy ona tylko XRM dla TC, dla AP nie wnosi żadnych zmian i nie ma potrzeby jej instalować: http://forum.egosoft...3812745#3812745

#25 agrypa

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 15 luty 2012 - 23:16

Czy można w tym modzie dostać się do sektora hub (na zachód od argońskiego148)? bo ja jakoś drogi znaleść nie mogę.

#26 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 16 luty 2012 - 04:30

Wyświetl postUżytkownik agrypa dnia 15 luty 2012 - 23:16 napisał

Czy można w tym modzie dostać się do sektora hub (na zachód od argońskiego148)? bo ja jakoś drogi znaleść nie mogę.

Tak jak w AP nie można.

#27 rygi25

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 20 luty 2012 - 13:51

Posiadam AP zainstalowałem XRM, ale po instalacji nie działa mi połowa dźwięków np. opis stacji itp.

#28 Fiox

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 2 postów
  • LokalizacjaBielsko-Biała
  • Rasa: Split
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Terran Conflict

Napisano 20 luty 2012 - 15:08

Cytat

Usuwamy z katalogu mov plik 00044.pck. Plik ten zawiera głos Betty, taki sam plik, ale z dodatkowymi głosami znajduje się w jednym z plików cat/dat moda XRM i jeśli chcemy aby słyszeć w grze głos komputera pokładowego (Betty) musimy usunąć oryginalny plik 00044.pck.


To powinno pomóc :)

EDIT: A tak na marginesie to mod według mnie jest beznadziejny i masakrycznie spowalnia grę... Nie wiem jakim cudem on komukolwiek poprawia wydajność gry, bynajmniej u mnie normalnie Albion Prelude działa przy około 30fps, podczas walki zwalnia do 25fps, a na seta x10 jest mniej więcej 20fps. Tymczasem z tym modem działa ledwo przy 15-20fps gdy się nic nie robi, nie wspominając już o walce, lub gdy jest duże natężenie ruchu.
A o SETA to można wogóle zapomnieć :)

Użytkownik Fiox edytował ten post 20 luty 2012 - 17:38


#29 Aldaran

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 20 luty 2012 - 19:12

Fiox

U mnie jest dokladnie odwrotnie,sam AP strasznie spowalnia mi gre zas z modem o wiele szybciej .
AP +XRM okolo 35 fps, X3TC + XRM okolo 45-50.
Moze masz tzw'waskie gardlo' w sprzecie (karta graf nie daje rady,malo ramu,lub procek wolny-pamietaj ze nadal to wszystko dziala na 1 rdzeniu)
Ewentualnie zbyt duzo niepotrzebnych programow dzialajacych w grze (o tym juz kiedys wspominalem na forum) muli gre.
Podaj prosze specyfikacje sprzetu to moze jakos sprobuje pomoc.

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 20 luty 2012 - 19:31

U mnie zarówno czyste AP jak i AP+XRM chodzą ładnie. AP+XRM ma małe spadki wydajności, ale tylko w kilku przypadkach:
1. wielkie walki w sektorze (kilka statków M1, M2, M7 i wiele myśliwców) - chodzi o inwazje Xenków przede wszystkim. Ale nie są to znów tragiczne spadki wydajności, mogę samemu walczyć i nie mam pokazu slajdów.
2. gdy w sektorze utylizuję kilka wraków (skrypt SCS)

W pozostałych przypadkach (podróże przez sektory, walki w misjach, walki w patrolach itp) wszystko cacy.

Sprzęt znów nie jest taki super:
CPU: C2D E8400 @ 3.0 GHz
GPU: Radeon 4850
Win7 64Bit i 8GB RAM

Oprócz tego co pisał Aldaran odnośnie programów działających w tle, to na spadek wydajności mogą mieć wpływ inne skrypty zainstalowane oprócz XRM. Nie wszystkie mogą być w 100% kompatybilne z XRM. Mogą też być skrypty, które mają jakieś babole obniżające wydajność. Ja np. dawno temu używałem skryptu Marines Repair, ale zauważyłem, że w miarę powiększania ilości Marines (kupowałem dla każdego dużego statku maksymalną ich ilość jaką mógł pomieścić) spada mi drastycznie wydajność. Zaczynała spadać powyżej 20-30 Marines. Zrezygnowałem z tego skryptu i mam spokój.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych