Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

a moze z systemem naprowadzania rakiet jest cos nie tak ..??

..tego typu rakiety winny byc bardziej skuteczne tym bardziej ze do tanich nie naleza

programisci gry dali dupy..?? a moze wadliwa partie zakupilem w doku wojsowym..??? 😠 .. mozliwe ze handlarz bronia sprzedal mi shit..!!! 😠

😛 😛

a tak na serio jaka wy macie skutecznosc przy tego typu rakietach ..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2012 o 16:41, Bell napisał:

Tylko że rojówki kręca się bez sensu w kółko po czym słychać missile self destructed ale przdają się do ochrony potężniejszych rakiet 😀 chociaż nie zawsze działa 😛

ja mam taki problem z rakieta Huragan.... moze 2 z 10 trafiaja do celu a reszta kreci sie w koło wrogiego statku jakby celu nie widziala 😈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem nietypowe zdarzenie, dostałem wiadomość o porzuconym Aresie w sektorze ''Clarity's end gdy tam dotarłem trwała jeszcze walka pomiędzy paranidianami a piratami nie wdawałem się w tą potyczkę tylko szybko zbliżyłem się do Aresa aby go przejąc (SCS) statek był mocno poturbowany i już jako moja własność powoli oddalał się z pola bitwy, dwie jego wieże miały rozkaz ''zniszcz wszystkich wrogów'' i zanim zdążyłem to zmienić zaczęły strzelać do piratów a oni do niego i tu sie stała rzecz niesłychana pozostałe dwa statki paranidian (Artemis) i (Hyperion) które w dalszym ciągu waliły do piratów z czego sie dało nagle stały się moją własnością nie wiem jak, ,skąd ,dlaczego ,komputer pokładowy zaczął powtarzać w kółko ''twoja reputacja wzrosła'' oczywiście u paranidian "przyjaciel króla kapłana'' a nic nie zrobiłem i nic mnie z nimi nie łączyło... Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem w X-ach miał ktoś podobną sytuacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2012 o 17:08, LeWaR napisał:

Dobrałem skrypt MARS i zeżarło mi przypisanie klawisza do "Community Plugin Configuration" Cycrowa... Spotkał się ktoś z tym?

Nie. Spróbuj usunąć w katalogu Moje dokumenty/Egosoft/X3AP/profiles pliki profileX.xpf (gdzie X to numer kolejny). Uruchom grę, a na starcie zostanie stworzony nowy profil.

Możesz tez w samej grze stworzyć (zdublować) profil (najlepiej domyślny), może to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2012 o 20:02, FSEbola napisał:

f..uck..... dzis zaktualizowalo mi gre do 2.5.2 no i oczywiscie odczytac savów nie moge ..... nie che zaczynac od poczatku wiec co teraz moge zrobic zeby wrococ do wersji 2.5.1 .???

1. Ja też zaktualizowałem (sam, bo gram bez Steamu) i save działają. Aktualizowany jest plik 03.cat/dat a XRM to powinny być pliki 04.cat/dat i 05.cat/dat.

2. Jak nie masz backupu, to nie wrócisz.

3. Na przyszłość graj bez Steam: http://xudb.pl/topic/2254-albion-prelude-nosteam/

4. Jeśli nie będzie innego wyjścia, tylko nowa gra, to pamiętaj, że nie musisz zaczynać od "zera". Jest toś takie jak: http://xudb.pl/topic/2213-skrypt-custom-start/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2012 o 20:24, Yacek napisał:

1. Ja też zaktualizowałem (sam, bo gram bez Steamu) i save działają. Aktualizowany jest plik 03.cat/dat a XRM to powinny być pliki 04.cat/dat i 05.cat/dat.

Yacek.....a istniej mozliwosc podmienienia tych plików..?? wyrzucic zaktualizowane i wrzucic te przed aktualizacja..???

czy np. jakbys mi je podeslal od siebie ( bo widze nie ważą za duzo) --daloby tak rade..??

z tym NoSteam to u mnie jest tak ze przy probie sciagniecia plik jest niedostepny.....dlatego NoSteam nie zarzucilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2012 o 20:48, FSEbola napisał:

Yacek.....a istniej mozliwosc podmienienia tych plików..?? wyrzucic zaktualizowane i wrzucic te przed aktualizacja..???

czy np. jakbys mi je podeslal od siebie ( bo widze nie ważą za duzo) --daloby tak rade..??

Da się. Dobrze by było też podmienić pliki skryptów ze starszej wersji AP. Ale u mnie już za późno, zaktualizowałem wersję NoStema, poszukam jeszcze jakiegoś backupu, ale marnie to widzę, bo robiłem ostatnio porządki.

Może ktoś inny będzie miał.

W dniu 27.11.2012 o 20:48, FSEbola napisał:

z tym NoSteam to u mnie jest tak ze przy probie sciagniecia plik jest niedostepny.....dlatego NoSteam nie zarzucilem

Mogę ci podesłać. Pisz na PM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27

Informacja: Info o wersji 1.27

Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.26 zarówno w wersji TC jaki AP

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.

Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.27 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.2 (AP) lub 3.2c (TC).

Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1

XRM Part 2

XRM Part 3

Hull Packs

Advanced Universe Pack

Mars Data

Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.

Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"

Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:

Tylko przy kontynuacji gry

Caiman Sentinel

Vulture Sentinel

Baldric Sentinel

Emeus

Hammerhead

Artemis

Heron

Ryu

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:

Tylko przy kontynuacji gry

Artemis

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.

2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3

3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.26to1.27patch.AP".

4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.26to1.27patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.27:

Fixed - Misaligned turrets on Atlas and Bragi

Fixed - Sentinel TSs gain XXL ware compatibility, flak in rear and some gain extra guns.

Fixed - Artemis size increased

Fixed - Emeus gains speed and cargo, but loses laser energy and a shield slot.

Fixed - All M6 prices increased

Fixed - Rear turret on Marlin

Fixed - description of Morrigu

Fixed - Hammerhead loses a shield slot, but gains speed, acceleration and turning

Fixed - Artemis loses a shield slot and cargo bay size, but gains speed, acceleration, laser energy and turning

Fixed - Heron gains power, turning, laser energy, hull strenght, speed and gun numbers

Fixed - All TL max cargo doubled

Fixed - ISR rebalanced

Fixed - Improved PALC sound effect

Fixed - Changed Betty pronunciation of MKI from "em kay one" to "mark one"

Fixed - Fixed pronunciation of "Xenon", "Rhy's Crusade", "Kuiper", "Avarice".

Fixed - Vestibule of Creation renamed to "Omega Expanse" to fix Betty (English only)

Fixed - replaced "alert" at the start of the "alert missile closing" phrase with a subtle beep

Fixed - improved many sun textures

Fixed - Minor spelling and grammar errors in several descriptions

Added - New addon pack to disable the Argon/Terran war (AP)

Added - TS dock on Ryu

Added - Hull plating forge for sale in some Darkspace Showrooms

Added - New sector track for Menelaus Paradise

Added - New main menu music

Wersja 1.27 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.

Wersja 1.27 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.

Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.

Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.

Na Mamucie są dostępne również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.27.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest OK...odinstalowalem AP pozostawiajac TC ...skasowalem wszystko co pozostalo po XRM i skryptach....

zainstalowalem AP v2.5.2 + XRM v1.26b + skrypty które instalowalem wczesniej

odpalam grę i odczytuje save z wersji 2.5.1 .....no i zadowolenie na mojej twarzy 😉

___________________________________________________________

Cytat

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.27

Informacja: Info o wersji 1.27

Fixed - All TL max cargo doubled

Added - TS dock on Ryu

i tak powinno byc od poczatku.....przeciez to latajace kolosy i skoro do M2 mozna dokowac M6 to analogicznie do TL tez powinno sie moc dokowac wszystkim co jest TP czy TS a nawet ponizej M6 wlacznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 15.12.2012 o 20:49, Gie_N_koV napisał:

Witam. Czy jest tu ktoś kto gra dłużej w XRM i mógłby polecić jakieś dodatkowe modyfikacje do niego? Mam zamiar wrócić do X3 a uwielbiam pakować dużo modów 😁. Gram na X3 AP. Pozdrawiam

Masz w moim podpisie.

Modów innych nie polecam, mogą być niekompatybilne z XRM (który zmienia bardzo dużo aspektów gry - czyli modyfikuje dużo plików), natomiast skrypty polecam, ale też należy uważać, nie wszystko działa lub współpracuje z XRM. Przed instalacją sprawdź kompatybilność z XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...