Yacek Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Dla małych statków jak najmniej (2-3), dla średnich około 5-6, dla dużych powyżej 10.Drobnicy i tak będzie sporo, duże statki to w większości działające pod skryptem RRF statki obronne, a te potrafią przy otrzymaniu uszkodzeń wrócić do bazy, czyli skoczyć donikąd.To tak pi razy oko, dokładnie ustaw sobie obserwując sektory (mapą Scorpa lub SCS Suite) pod kątem opuszczonych statków, jak będzie a dużo - zmniejsz ustawienia, przestana się pojawiać nowe - podnieś ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeXS Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Dzięki nie pomyslałbym że dużym dać aż 10.. skorzystam z rad napewno...Tak sobie myśle patrząc na NBC brakuje mi 2 rzeczy w grze, może Rebirth coś w tym stylu doda.. samo opuszczanie częste statków mogło by nawet zostać ale płonące wraki powiny może eksplodowac po kilunastu sekundach aby nie było za łatwo z ich złomowaniem, wiadomo kazdy chce się ratowaći z tym ratowaniem aby to miało sens to czego brakuje mi najbardziej czyli załogi mysliwców niszczycieli których trzeba by utrzymać, wyszkolić, awansować i pilnować aby w trudnej sytuacji katapultowali się by móc walczyć dla nas w innnej maszynie, gdyby jakość użytkowa statków zależała zdecydowanie bardziej od pilota, który musiałby tam poprostu siedzieć.. ale to już takie moje troche dywagacje i czepianie się :-))) jeszcze raz dzięki za rady .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 W dniu 17.06.2012 o 09:06, PeXS napisał:i z tym ratowaniem aby to miało sens to czego brakuje mi najbardziej czyli załogi mysliwców niszczycieli których trzeba by utrzymać, wyszkolić, awansować i pilnować aby w trudnej sytuacji katapultowali się by móc walczyć dla nas w innnej maszynie, gdyby jakość użytkowa statków zależała zdecydowanie bardziej od pilota, który musiałby tam poprostu siedzieć.. ale to już takie moje troche dywagacje i czepianie się :-)))jeszcze raz dzięki za rady ..Skrypty które dodają załogę wprowadzają coś w ten deseń Codea i skrypty handlowe (przedstawiciel handlowy, ekonomiczny handlowiec itd) poprawiają w pewnym stopniu inteligencję statków, a po ich zniszczeniu pilota można zgarnąć z przestrzeni i posadzić za sterami innej jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeXS Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Tak zalążek tego o czym myśle jest. może za bardzo się rozmazyłem i rozpisałem schodząc z tematu głównego w tym wątku :-)na zakończenie moich dywagacji aby nie zaśmiecać tematu licze,że docelowo kolejne gry z serii i nowości wprowadzą taki właśnie element ale w spoósb, w który nie musimy ciągle kogoś ratować czyli po katapultowaniu nasz pilot po dłuższej wedrówce mógłby sam się zgłaszać do pracy w kwaterze główniej lub daje znać że czeka w destylarni gwiezdnej wódki na odludziu bo nie ma tam żadnego transportu, lub też dostaejmy wiadomośc od piratów że za okreslony okup nie odetną mu czegoś i przyslą nam w paczce... oczywiście myśle tutaj o wszystkich statków od handlowców po mysliwce.. o załodze niszczycieli celowniczych itp. abysmy mogli egzystować w swiecie gry z cała grupą wpsółpracowników od których wyszkolenia, a przedewszystkim praktyki ilości wykonanych misji i zestrzelonych wrogów, zależała by skutecznośc naszych działań w przestrzeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michp Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam wszystkich.Przydażyło się komuś coś takiego?Po odpaleniu gry X3 AP XRM wszystko mam po angielsku ! I to od samego początku, tj. ustawienia , opcje startowe, i opisy w samej grze. Dodatkowo wszystko na ekranie zaczęło wściekle migać. Nie wiem co się porobiło z tym cholerstwem tym bardziej że nic nie grzebałem.Pozdrawiam.Ps.Zapomniałem dodać że "sejvy" nie wchodzą, można tylko od początku i tak jak pisałem nie po naszemu i miganiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 http://xudb.pl/topic/2303-nowe-wersje-jezykowe-gier-z-serii-x/Czytać, było kilka postów wcześniej.A co do wersji EN: http://xudb.pl/topic/2302-jezyk-polski-w-wersji-steam/page__view__findpost__p__35514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michp Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 W dniu 18.06.2012 o 17:01, Yacek napisał:http://xudb.pl/topic/2303-nowe-wersje-jezykowe-gier-z-serii-x/Czytać, było kilka postów wcześniej.A co do wersji EN: http://xudb.pl/topic/2302-jezyk-polski-w-wersji-steam/page__view__findpost__p__35514Serdcznie dziękuję Yacku.Miłego dnia. Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Przypominam, że jest dostępny plik exe no Steam, który pozwala grać bez konieczności połączenia ze Steam, pozwoli to uniknąć w przyszłości podobnych problemów (jeśli będą jeszcze jakieś patche do AP). http://xudb.pl/topic/2254-albion-prelude-nosteam/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.23Informacja: Info o wersji 1.23Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.22 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście. Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2XRM Backgrounds PackProszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryBrakSTATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryBrakNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.22to1.23patch.AP".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.22to1.23patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.23:Fixed - Refreshed all RRF jobs to make sure they are running the fixed XRM scripts after the AP update.Fixed - Removed USC licence requirement for Terran Military Intel Network in TC.Fixed - Updated Litcube's Missile Boat Resupply script to latest version.Fixed - Adjusted balance of System Override Software and added hackerchip and ecell requirements. Price of hackerchips has been increased.Fixed - Smoothed out all background textures to remove as many compression artifacts as possible (backgrounds pack).Added - Polish translation.Added - Hackerchips for sale at many locations.Wersja 1.23 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja zawiera polskie tłumaczenie, ale dla wersji moda 1.22 v0.5.Aktualizacje plików tłumaczenia i plików mini moda dla wersji 1.23 dostępne są na Mamucie.Do osób tłumaczących, jeśli ktoś ma jakiś plik przetłumaczony, proszę o info na PM, podam adres e-mail na jaki można przesłać swój plik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeXS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 szybcy są człowiek jeszcze w 1.22 się nie rozpędził :-))mam pytanko czy ktoś zauważył taki mały ale przydatny wsumie bład w grze z XRMtj.wleciałęm do systemu aragonów pomóc im w walce z Xenonami cała masa od M1 po mysliwce każdy z dolarem za ustrzelenie, myśle zarobimy :-)) , cszybko okazało się że na tym etapie gry to moge rakietami troche myśliwców załatwic i uciekać z turbodopalaczem conajwyżej, największe sztuki były nieosiagalne, a nagrody po 2 mln za 1-go łącznie latało prawie 20 mln w nagrodach za ustrzelenie w tym sektorze wszystkich, (swoją droga aragoni byli już do zera wystrzelani sporo tez złomu i astronautów było) zauważyłem jednak że jest misja obrony stacji do wzięcia myśle kilku piratów lub Yaki pomoże z inwazją zawsze to jakies wsparcie więc przyjąłem misje do wykonania okazało się, pech chciał, że nalot na stacje wykonali również xenoni .. po chwili stacja była już w połowie pogruchotana myśle ale dałem ciała wchodze więc w misje aby anulować tę z obroną stacji KLIK a tutaj z sektora znikaja wszyscy Xenoni również ci z wczesniejszej inwazji, ja zaś dostaję wiadomości z info o nagrodach za zniszczenie wroga, łacznie te prawie 20 mln za nic..... nie wiem czy się cieszyć czy wkurzac że jest taka furtka ;-))) na zarobienie kasy (oczywiście nie trzeba z niej korzystać jakby co) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Bierz kasę i w nogi z sektora, zanim się patrole połapią.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeXS Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 znalazłem odpwoedź .. pytanie skasowane :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opis, który zacytowałeś pochodzi z moda XTM i ma się nijak do moda XRM (XTM był dla X3 Reunion, XRM jest dla X3TC lub AP).Zobacz do pierwszego postu w tym temacie, jest tam dział dotyczący używania OPB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glock Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam,Ja z kolei mam takie pytanie czy ktoś próbował z AP + XRM łączyć skrypt Apricot Extended PHQ Patch v4 for TC v3 (na stronce Apricota jest wersja pod AP) bo czas budowania w HQ jest tragicznie długi. Może ewentualnie znacie inne rozwiązanie jak przyspieszyć budowanie/przerabianie na surowce lub plany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.24Informacja: Info o wersji 1.24Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.23 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.24 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.1 (AP) lub 3.2b (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 Hull Packs Advanced Universe Pack MARS Data Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryTaipan (not 100% sure - see notes below) Kha'ak Frigate Kha'ak Hive Queen STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryCarrack Osaka Threasher Griffon Kha'ak Hive Queen Kha'ak Destroyer Kha'ak Carrier Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.23to1.24patch.AP".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.23to1.24patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.24:Fixed - Altered all modified vanilla scripts so they now have an XRM prefix. This is to prevent Steam from overwriting them. Jobs has been modified to make newly spawned ships use the new scripts. Fixed - Moved Boreas cockpit location. Fixed - Moved Carrick model to the centre of its scene. Fixed - Removed anomolies from front of Griffon model. Fixed - Threasher reduced in size to 80% of its original. Fixed - OWPs increased in price Fixed - AI OWPs now have racial weapon loadouts. Fixed - Jump Drive Deployment Kit being sold by low end merchants. Fixed - Taipan can now dock M6s. Fixed - All left and right turrets turned in slightly on all ships from M6 and up so they can fire at a target directly in front. Fixed - Dissapearing figher drones in privateer trade docks. Fixed - Rotated Osaka engine blocks so the ship looks better. Fixed - OOS damage rebalanced in AP. Fixed - Missing collision boxes on vanilla Kha'ak capitals. Fixed - Increased damage on all Kyons and shortened duration of GKE Fixed - Increased guns on Kha'ak Frigate. Added - New model for Kha'ak Hive Queen. Added - Jobs for Hive Queen and more Guardians in Kha'ak sectors. Added - Special bounties for killing #EFFA and the Hive Queen. Added - Advanced Universe for Albion Prelude. Wersja 1.24 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.24 zawiera aktualne polskie tłumaczenie. Gracze AP+XRM dodatkowo mają zaktualizowany o nowe tłumaczenia plik 7027 (opisy sektorów, ale jeszcze nie wszystkich). Oczywiście na Mamucie też jest aktualizacja tłumaczenia.Aby korzystać z tłumaczenia zawartego w modzie, należy usunąć z katalogu t (dla TC) lub addon\t (dla AP) następujące, starsze wersji plików tekstowych moda:0004-L048.xml3500-L048.xml7027-L048.xml8387-L048.xml9400-L048.xml9950-L048.xml9951-L048.xmlNa Mamucie dostępne są również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Mam pytanie kogo tłuczecie? Argonów czy terran? Proszę o rzetelne podejście do mojego pytania bo szukam natchnienia kogo mam tłuc.Czy mozliwe jest i sensowne podbicie reputacji u drugiej strony konfliktu, tak zeby byc przyjacielem i jednych i drugich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nikogo. Nie opowiadam się po żadnej ze stron, choć na walkach między nimi korzystam, zbierając to co po nich pozostanie.U Argonów mam reputację na 10 poziomie, u Terran na 8, bo rzadko zaglądam do ich sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Mam pytania do Yacka :1.Czy mini poprawki twojego autorstwa do XRM moge uzyc z wersja moda 1.24b i AP 2.5?2.Pobralem rowniez poprawione spolszczenie z Mamuta ktore sugerujesz podmienic , ale ja takich plikow w ogole nie posiadam w katalogu t ! Cos pominalem ?3.Czy orientujesz sie jakie warunki powinny byc spelnione by nowa fabula zostala 'aktywowana' ? (Podejrzewam ze w XRM fabuly sa wylaczone,pytam sie z ciekawosci) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Pewni jacek odpowie podobnie Proszę jak chcesz to kliknij Spoiler Są wyłączone ale wojne da się wygrać bez fabuły .Np. system wywiadu wojsk (jakoś tak)Pokazuje gdzie jest gorącoWystarczy wejść na wywiad argoński i sprawdzić , dodatkowo są nagrody za zniszczenie statków z "$"Są różne "cenniki" od 150 tys do paru milionów.To tak wszystko w skrócie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 1. Tak, jak najbardziej.2. Spolszczenie do czego. AP czy XRM? W sumie to bez znaczenia, zarówno AP jak i XRM posiada w sobie (w plikach cat/dat dlatego nie masz tych plików w katalogu t) aktualne polskie tłumaczenie.3. Główna fabuła AP i "wojna" w XRM są wyłączone. Dostępna jest obecnie tylko fabuła Borońska PHQ i HUB. Aby ją rozpocząć trzeba mieć wysoką reputację u Boronów i odkryte HQ Atreus i NMMC. Nowa fabuła terran dostępna jest na razie tylko w czystym AP po rozpoczęciu gry na jednym z dwóch terrańskich profili. W XRM nie ma do niej dostępu ze względu na powiązanie jej z "wojną", a ta jak pisałem jest wyłączona w XRM. Po 3 sierpnia autor moda wraca z urlopu i zajmie się dodaniem tej fabuły do XRM, oraz dodaniem misji korporacji znanych z TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Dziekuje za odpowiedz Trucx i Yacek.Ad 2. Wzorowalem sie na twym poprzednim poscie Aby korzystać z tłumaczenia zawartego w modzie, należy usunąć z katalogu t (dla TC) lub addon\t (dla AP) następujące, starsze wersji plików tekstowych moda:0004-L048.xml3500-L048.xml7027-L048.xml8387-L048.xml9400-L048.xml9950-L048.xml9951-L048.xmlRozumiem ze nie musze posiadac tych plikow gdyz sa one zawarte juz w samym modzie.Dzieki za odp.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 To odnosiło się do aktualizacji tłumaczenia, kiedy jeszcze nie było ono dostępne w samym modzie.Obecnie aktualne tłumaczenie jest już zawarte w modzie. W przypadku ukazania się nowej wersji daję znać, czy aktualne jest tłumaczenie z moda, czy też z Mamuta. Mam nadzieję, że współpraca z autorem moda będzie się nadal układała i aktualne tłumaczenie będzie zawsze w nowej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam nawiązując do fabuł rozpoczynam gre na profilu Argom Peacekeeper i otrzymuje wiadomość od dowództwa że jest wojna itp itd ale nic więcej się nie dzieje nie dostaje już żadnych innych informacji gdzie mam lecieć i co zniszczyć to tyle jeśli chodzi o główną fabułe w obecnej grze. W poprzedniej grze główna fabuła wystartowała ale fabuła PHQ stanęła na samym starcie czyli budowie odlewni teladianum w sektorze bodaj Grand Exchange (buduje kopalnie w miejscu gdzie ma ona powstać i nagrody już za nią nie dostaje). Fabuła u boronów nie startuje wcale (koleś siedzi w stacji i nie da się z nim rozmawiać na temat zadania HUB) . Moja gra na potrzeby fabuł X3AP patch 2.0 + BP + XRM + NPC Bail + SCS oczywiście wszystkie potrzebne biblioteki i spolszczenie jak najbardziej aktualne oraz mini poprawki od Yacka. Jakieś sugestie ?PozdrawiamPs. Jeśli nie ten dział to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 W XRM główna fabuła AP jest wyłączona, wiadomość jaka pojawiła ci się na starcie pochodzi z XRM nie fabuły AP.Co do fabuły PHQ, to ja wykonałem ją poprawnie (HUB również) w AP+XRM. Nie wiem co może być przyczyną problemu. Napisz jaka stacja i jaka reputacja u Boronów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 W dniu 27.07.2012 o 16:59, Yacek napisał:W XRM główna fabuła AP jest wyłączona, wiadomość jaka pojawiła ci się na starcie pochodzi z XRM nie fabuły AP.Co do fabuły PHQ, to ja wykonałem ją poprawnie (HUB również) w AP+XRM. Nie wiem co może być przyczyną problemu.Napisz jaka stacja i jaka reputacja u Boronów.Witam ponownie co do tych fabuł to problem tkwił w tłumaczeniu gry na polskiej wersji jest jakiś babol i fabuł nie da się zrobić za to na angielskiej nie ma problemu więc już głowy nie zawracampozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.