Yacek Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 A przeczytałeś informację w pierwszym poście?Jakie fabuły ci nie działają?Mod LoCo nie ma nic do fabuł, on tylko dodaje kilkanaście nowych sektorów.Gram AP+XRM+LoCo i obecnie jestem w połowie terrańskiej fabuły HUB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 I wszystko jasne, steam mi namieszał przy pierwszym pobraniu. Pliki na których robiłem backup były niekompletne. Pobrałem na nowo przez steam, wgrałem XRM i LoCo. Wszystko chodzi. Fabuły aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 WitamCzy ktoś instalował XRM dla OSX - STEAM?Przy włączeniu "Nowa Gra" i wskazaniu np. Argon Anarchista, ATF Veteran... gra wysypuje się.Czysty X3AP + Manualna instalacja według poradnika. Nic więcej nie dodawałem.X3 - Albion Prelude_2013-09-23-190707_Mac-Pro-Marcin.crash.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenon.Q Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Nie jestem pewien czy pomogę bo sam nie używam OSX'a ale na stronie moda jest podana instalacja dla wersji Steam. Tutaj cytatSTEAM INSTALLATIONS -CytatYou will need to recopy all scripts from Part 2 whenever TC or AP update via Steam or if Steam verifies the game cache - BEFORE loading an XRM save. This is because it will pick up the XRM modified versions of scripts and replace them with vanilla versions. Also steam will put the 00044 file back into the mov folder so this will need removing again.Best practise is to create a completely separate X3 installation for the XRM and keep your main steam install as vanilla. Use the no-steam exe from the Egosoft downloads section. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Xenon.Q, wyłączyłem auto aktualizacje w STEAM. Żaden plik nie jest modyfikowany (mam wgląd w ostatnią datę modyfikacji odnoszące się do katalogu - OSX) jak i nie jest tworzony plik 00044.Gra działa, uruchamia się jeśli wybiorę jeden z pierwszych profili ale nie ten wskazany powyżej, który wywalą X-a. Problem jest też to gdy chce wybrać np. "Wolna Gra", nie da rady bo belka kolejno przechodzi w dół, nachodzi na Argon Anarchista i crash. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Zobacz do odpowiedzi autora moda: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=4142641#4142641 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Nawet nie zauważyłem że odpisano Dzięki Yacek.Usunąłem pliki "*.pck" z "addon\L\true". Oczywiście pomijając "gamestarts.pck". Pomogło, gra działa.Kolejny wał i wyższość technologii fApple nad konkurencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenon.Q Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Próbowałes robić reinstalkę moda? Może coś źle zainstalowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 W dniu 25.09.2013 o 05:58, Xenon.Q napisał:Próbowałes robić reinstalkę moda? Może coś źle zainstalowałeś.Próbowałeś przeczytać ostatnie posty? Może coś źle przeczytałeś?Problem został rozwiązany, opis rozwiązania podany, a przyczyny powstania problemu opisane w linkach.Po co więc reinstalacja? Skoro i tak by nie pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenon.Q Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Miała miejsce mała pomyłka... Gdy otrzymałem taką odpowiedź:W dniu 24.09.2013 o 20:02, Marucins napisał:Xenon.Q, wyłączyłem auto aktualizacje w STEAM. Żaden plik nie jest modyfikowany (mam wgląd w ostatnią datę modyfikacji odnoszące się do katalogu - OSX) jak i nie jest tworzony plik 00044.Gra działa, uruchamia się jeśli wybiorę jeden z pierwszych profili ale nie ten wskazany powyżej, który wywalą X-a. Problem jest też to gdy chce wybrać np. "Wolna Gra", nie da rady bo belka kolejno przechodzi w dół, nachodzi na Argon Anarchista i crash.To odpisałem na nią później, a co za tym poszło ominąłem z braku uwagi Wasze dwa posty wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Jak mogę w tym modzie włączyć widok z kabiny (nie chcę kokpitu)?Domyślnie mam z kosmosu, przez co widzę cały przód statku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Zaktualizowano mi przez przypadek AP do wersji 3.1, grałem w X3 AP+patch 3.0+XRM 1.29d+MSP 1.6+LoCo 2.01+IR 2.0 a pytanko czy czasami mi sie wszystkie mody nie posypały ? czy wersja 3.1 dodaje tak mało, że wszystko będzie działać jak należy ?Ok już przeczytałem, że przed aktualizacją trzeba przenieść wszystkie pliki po 04A jak sie nie zdążyło przenieść to czy można cofnąć aktualizację patcha w jakiś sposób ?W sumie jeśli patch dodaje "tylko" 2 pliki cat dat z numerem 04 to nadpisuje tylko moda z pozycji 04 reszte nizej powinno być ok, więc wystarczy wszystkie pozycje od 05 przesunać o jeden niżej, a wykasowana pozycję 04 wgrać spowrotem jako 05 i będzie wszystko śmigać dobrze chyba....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 W dniu 29.09.2013 o 22:32, zamek9 napisał:...W sumie jeśli patch dodaje "tylko" 2 pliki cat dat z numerem 04 to nadpisuje tylko moda z pozycji 04 reszte nizej powinno być ok, więc wystarczy wszystkie pozycje od 05 przesunać o jeden niżej, a wykasowana pozycję 04 wgrać spowrotem jako 05 i będzie wszystko śmigać dobrze chyba....Na tyle na ile zaznajomiłem się z mechaniką aktualizacji/modowania X to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 W dniu 29.09.2013 o 22:32, zamek9 napisał:W sumie jeśli patch dodaje "tylko" 2 pliki cat dat z numerem 04 to nadpisuje tylko moda z pozycji 04 reszte nizej powinno być ok, więc wystarczy wszystkie pozycje od 05 przesunać o jeden niżej, a wykasowana pozycję 04 wgrać spowrotem jako 05 i będzie wszystko śmigać dobrze chyba....Nie bardzo.Przed patchem 3.1 miałeś przypuszczalnie tak: 01.cat/dat pliki AP02.cat/dat pliki AP03.cat/dat pliki AP04.cat/dat - XRM PART 105.cat/dat - XRM PART 206.cat/dat - MSP07.cat/dat - MSP08.cat/dat - LoCoPo aktualizacji patchem 3.1 masz:01.cat/dat pliki AP02.cat/dat pliki AP03.cat/dat pliki AP04.cat/dat - pliki AP05.cat/dat - XRM PART 206.cat/dat - MSP07.cat/dat - MSP08.cat/dat - LoCoZostaw pliki 04.cat/dat patcha 3.1, nie zmienia on wiele, ale oprócz plików 04.cat/dat dodaje nowy plik .exe i oraz x3files.xml. Jeśli usuniesz pliki cat/dat patcha 3.1 możesz nie uruchomić gry, bo będzie jej ich brakowało. Ponadto będziesz miał pewność że żadna przypadkowa nawet weryfikacja plików nie namiesza ci znów w plikach cat/dat.Przesuń wszystkie pliki cat/dat powyżej numeru 04 o numer w górę:01.cat/dat pliki AP02.cat/dat pliki AP03.cat/dat pliki AP04.cat/dat - pliki AP06.cat/dat - XRM PART 207.cat/dat - MSP08.cat/dat - MSP09.cat/dat - LoCoWypakuj ponownie pliki cat/dat z XRM PART 1 i przekopiuj jako 05.cat/dat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The.Lorror Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Mój pierwszy post na forum!Po roku przerwy wróciłem do serii X, tym razem w wydaniu AP + RM. Staram się trochę przyspieszyć działanie gry, w stosunku to TC działa troszkę wolniej. Przejrzałem listę modów znajdującą się na mamucie i zainteresował mnie 'No civilans' nie jestem tylko pewien czy jest kompatybilny. Na głównym forum Egosoftu piszą coś mgliście o problemach mogących się pojawić gdy modyfikuje się ustawienia AL w X3:RM, pytanie czy w tym przypadku też tak jest. Macie z tym jakieś doświadczenia? Szperałem trochę w necie ale najdalsze aktualizacje jakie udało mi się znaleźć dotyczyły TC 3.0 (jeśli dobrze zrozumiałem). Chętnie wywaliłbym cywili z rozgrywki, wyszukiwanie ich ścieżek na bank odciąży trochę cpu i gpu, ale wolę nie testować tego na swoich zapisach gry PS. RM jest genialny! Wreszcie coś się dzieje w tym świecie. Grałem swojego czasu sporo w Frontiera Elite i w porównaniu do niego X3 był raczej bardzo spokojny, teraz AGI wszędzie szaleją, miło na to popatrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 No cóż, gdybyś przeczytał cały pierwszy post (wiem, dużo tekstu) to byś wiedział, że jest tam link do specjalnie przygotowanego NoCiv dla AP+XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The.Lorror Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Dzięki Yacku za szybkie naprowadzenie na trop Przyznaję bez bicia, jak zerknąłem na posta pomyślałem, że to 'tylko' tłumaczenie na Polski oryginalnego tekstu z oficjalnego forum Ctrl+F też nie znalazł frazy 'no civ'. Teraz widzę, że sporo dodatkowego napracowania zostało w to włożone.Plik pobrany, dziś ochoczo przetestuję <radocha> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.30Informacja: Informacja o wersji 1.30Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.1 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.1.Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.29 zarówno w wersji TC jaki AP.Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście tego tematu.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 Hull Packs Advanced Universe Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryISTATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryAtlas I Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.29to1.30patch.AP".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.29to1.30patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.30:Fixed - Left/Right Weapon Turn-in on I and Atlas Fixed - Increased rep with the Independent Race so all wares can be bought from the XL Weapons Dealer Fixed - Removed built-in Cargo Bay Life Support from all TLs for AP 3.0 plot compatibility (AP Only) Fixed - Incorrect race owner on stations in Family Rhy Fixed - Reverted Oort Cloud and Kuiper Belt security level to Border (New start required to see this change) Fixed - Crash when starting new game in OSX Added - AP v3.1 compatibility Added - Automated repair script for Maintenance Pods (Thanks to Dr Bullwinkle) Added - External Docking to I (AP Only)Wersja 1.30 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.Wersja 1.30 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.Moje mini poprawki są nadal aktualne dla tej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The.Lorror Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Jeszcze jedno pytanko dotyczące 'no civilians' do XRM, jest może wersja mniej hardcorowa? Tj. taka która zostawia szpitale, kasyna i areny - statki na których zazwyczaj szkolę marinsów do późniejszych bardziej wymagających akcji. Jeśli nie to czy mógłbyś wskazać temat w którym opisywana jest edycja pliku Jobs? Jakbym znalazł trochę czasu to mógłbym nad tym posiedzieć i samemu te 3 statki wyedytować tak by nie znikały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marucins Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Yacek, orientujesz się jak mogę zmienić domyślną kamerę włączoną w XRM? Podczas gry kupcem jego statek (kadłub statku) sterczy mi na ekranie. Aby było tego mało efekty wizualne nałożone na ten statek przycinają grę podczas SETA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 W dniu 5.10.2013 o 18:32, Marucins napisał:Podczas gry kupcem jego statek (kadłub statku) sterczy mi na ekranie. Aby było tego mało efekty wizualne nałożone na ten statek przycinają grę podczas SETA.A musisz latać tym statkiem? Zmień statek na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.30bInformacja: info o wersji 1.30bZmiany:Zmiany dotyczą tylko AP i tylko tych, którzy grają w fabułę Kłopoty Korporacji (Corporation Troubles).Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat i nadpisać ich poprzednie wersje w katalogu addon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glouver Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 W modzie xrm na profilu ziemski commander i po przejściu fabuły hq i hub, gdy wlatuje się do quens harbor - plot z hub się resetuje na rzecz misji z korporacji artreus.Straciłem tak hub i trochę się pomęczyłem aby do tego dojść co było tego powodem.Czy to normalne w tym modzie aby przechodzić ziemianinem - plot hub i hq dwa razy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 W dniu 9.10.2013 o 03:09, glouver napisał:Czy to normalne w tym modzie aby przechodzić ziemianinem - plot hub i hq dwa razy?Tak. XRM daje możliwość wykonywania obu fabuł, nie zależnie od profilu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glouver Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 No, oki.Jak rozwiązaliście bug z dostawą 15k przypraw stottu, 10k boffu, 15k delaxanska pszenica?Całość weszła na Albatrosa lecz ten przy dokowaniu taranuje stacje HUB i nie da się zadokować. Użyłem cheat na kolizje, zadokowałem ale plot nie rusza dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.