jack732 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Yacku bardzo cię przepraszam za zamieszanie wynikłe przeze mnie problem był w moim nie doczytaniu "Jeśli gramy AP to kopiujemy tylko pliki z katalogu scripts_AP do katalogu addon\scripts. "Zyczę miłego dnia i dzięki za poświęcony czas i pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Dziękuję Yacek za szybką odpowiedź Na Mamucie chcąc ściągnąć spolszczenie [AP XRM] Tłumaczenie moda XRM 1.24 v0.6 ściaga mi sie wersja 1.23 0.5... wie ktoś gdzie jest błąd ? w opisie pliku czyjednak plik jest wstawiony z poprzedniej wersji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 W dniu 11.08.2012 o 20:44, zamek9 napisał:Dziękuję Yacek za szybką odpowiedź Na Mamucie chcąc ściągnąć spolszczenie [AP XRM] Tłumaczenie moda XRM 1.24 v0.6 ściaga mi sie wersja 1.23 0.5... wie ktoś gdzie jest błąd ? w opisie pliku czyjednak plik jest wstawiony z poprzedniej wersji ?Czy może ktoś pomóc ? prosiłbym o wersję 1.24 v0.6Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 http://xudb.pl/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/page__st__90Nie potrzebujesz spolszczenia,jest juz w modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Skoro w modzie jest już polski plik tekstowy to z Mamuta wyleciało stare tłumaczenie, żeby nie wprowadzać zamieszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 W dniu 12.08.2012 o 11:51, zamek9 napisał:Czy może ktoś pomóc ? prosiłbym o wersję 1.24 v0.61. Pisz w odpowiednich tematach. Masz problem z tłumaczeniem XRM, pisz w temacie o XRM dla AP.2. Pobierałeś z Mamuta tłumaczenie XRM TC, ono było tylko dostępne na Mamucie. Usuń pliki tego tłumaczenia z katalogu addon\t ponieważ nie są one kompatybilne z XRM AP.W dniu 12.08.2012 o 12:25, LeWaR napisał:Skoro w modzie jest już polski plik tekstowy to z Mamuta wyleciało stare tłumaczenie, żeby nie wprowadzać zamieszania.Tak, tłumaczenie jest zawarte w modzie, ale równocześnie pozostawiłem pliki tłumaczenia na Mamucie z dwóch powodów:- tłumaczenie jest ciągle w trakcie i co jakiś czas aktualizuję pliki na Mamucie do aktualnej wersji postępów tłumaczenia.- autor moda pobiera z Mamuta aktualne tłumaczenie dla nowej wersji XRM.Dlatego proszę nie kasować jak na razie plików tłumaczeń XRM (AP i TC) z Mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 OK, wrzucam jeszcze raz... Yacek był szybszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.25Informacja: Info o wersji 1.25Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.24 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.24 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.1 (AP) lub 3.2b (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull PacksAdvanced Universe PackProszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"Nowość dla wersji 1.25:Należy skopiować zawartość katalogu "Soundtrack" zawartego w części 2 do "Soundtrack" w głównym katalogu instalacyjnym gry Terran Conflict zarówno dla TC i AP.STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryKha'ak Guardian Patroclus Polacca (nowy statek - zobacz info) Mobile Mining Base Ship (nowy statek - zobacz info) STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryPike PAR Khaak Guardian Polacca Mobile Mining Base ShipNależy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.24to1.25patch.AP".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.24to1.25patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.25:Fixed - Valhalla left/right turrets now turn in slightly. Fixed - Increased Khaak corvette hull. Fixed - Moved Tokyo model so that it intersects with the centre of the scene to help with bullet hits. Fixed - Ensured correct fighter drone types are sold by merchants Fixed - Removed jump drive deployment kits from bartering system as its price is too high to balance. Fixed - Tepukai gains ST ware compatibility Fixed - Rewritten CWP equip script to rebalance missile stocks, add extra wares to be dropped in battles and to rebalance boarding defences - See notes. Fixed - Broken guardians Fixed - PAR ships not matching the models or sounds of their standard couterparts. Fixed - Rebalanced Patroclus Fixed - Oceanus price Fixed - Polacca and Mobile Mining Base Ship swapped so that the Polacca can be hired. Fixed - Terraformer missile + laser loadouts Fixed - Removed vanilla terraformer military jobs Fixed - Altered Research Stations to sell new terraformer ships. Fixed - Reconfigured Aamon Prototype weapons. Fixed - various sector description typos Fixed - M6 internal docks, Boron Equ. Dock and Argon Stock Exch fixes from Killjaeden. Added - marines to boron military outposts Added - Tepukai jobs Added - More Bioscanner selling locations Added - TC Corporation and Treasure Hunt Plots (AP) Added - Enalbed AP Terran plot (AP) Added - Argon and Terran Terraformer ships, plus jobs for each. Added - New effect for Phased Repeater Gun. Added - New sounds for PAC, PBE, FBL, MD, IRE, HEPT, PRG, IBL, PPG, PSG. Added - New jump sound with charging noise with "Enhanced Betty" Addon Pack (AP) Added - New sector track for Black HOle Sun. Wersja 1.25 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda. Wersja 1.25 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.Aby korzystać z aktualnego tłumaczenia zawartego w modzie, należy usunąć z katalogu t (dla TC) lub addon\t (dla AP) następujące, starsze wersji plików tekstowych moda:0004-L048.xml3500-L048.xml7027-L048.xml8387-L048.xml9400-L048.xml9950-L048.xml9951-L048.xmlNa Mamucie dostępne są również zaktualizowane pliki moich mini poprawek. Jeśli ktoś ich używa (szczególnie pliku Jobs), to powinien pobrać zaktualizowane pliki dla wersji 1.25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.25bInformacja: Info o wersji 1.25bWersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.24 zarówno w wersji TC jaki APWersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Jeśli gramy w wersję Steam, należy się upewnić, że przed aktualizacja moda do wersji 1.24 nastąpiła aktualizacja gry ze Steam do wersji 2.5.1 (AP) lub 3.2b (TC).Ma to zapobiec nadpisaniu przez aktualizację Steam plików skryptów zmienionych przez mod XRM. Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2Hull PacksNależy zaktualizować tylko pliki cat/dat.Po uruchomieniu gry należy w Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.24to1.25patch.AP" i uruchomić go.Odnośnie nowej fabuły Terran AP:Przy odpowiednio wysokiej reputacji u Terran otrzymamy wiadomość, zaproszenie do wykonania fabuły Terran HUB/HQ.Problem może wystąpić, jeśli wcześniej wykonaliśmy fabułę Borońską HUB i będziemy już posiadali HUB. Po otrzymaniu wiadomości stracimy go (stanie się znów własnością Boronów). Odzyskamy go po zakończeniu fabuły Terran HUB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stud3nt Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Zainstalowałem XRM 1.25 na AP 2.5.1, pełen oczekiwań odpaliłem grę i.... przykra niespodzianka. Po przeskoczeniu do następnego sektora (rozpocząłem grę ze 'specjalnego profilu startowego'), wydajność siada zupełnie. Niewielkie bitwy (paręnaście statków) zmieniają grę w koszmarny pokaz slajdów.Po krótkich poszukiwaniach, znalazłem przyczynę. Rakiety. A właściwie cały, niesamowity sznur rakiet. Statek (czasem statki) wystrzeliwuje je po kilka na sekundę - co ciekawe, nie lecą one cały czas w jednym kierunku, ale zmieniają go niczym ławica ryb (z braku lepszego określenia). Czegoś takiego w X nie widziałem... Żeby było śmieszniej, strzelają cały czas - nawet gdy w pobliżu nie ma wrogów. Strasznie zamula to grę nawet na dobrym komputerze.Po przelocie w sektor pozaziemski, gdzie nie ma floty Terran, problem ustał - stąd wniosek, że dotyczy tylko ich statków. Szkoda, myślałem, że sobie pogram...Czy ktoś się z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 W dniu 14.09.2012 o 21:43, stud3nt napisał:Czy ktoś się z tym spotkał?Wszędzie, gdziekolwiek spotykam M8 lub Fregaty rakietowe.Rakiety rojowe. Wiesz co to jest? Kup sobie Osy i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stud3nt Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Nie, zdecydowanie nie są to rakiety rojowe. Spotykałem się z nimi wielokrotnie - one lecą w roju, chmarze a nie w idealnym, skoordynowanym sznurku. Nawet niszczyciele rakietowe w X3 XTM tak nie strzelały.Załączam screeny - nie udało mi się tego uchwycić idealnie, joystick mi padł i przyzwyczajam się do myszy, ale grawiradar mówi sam za siebie.http://imageshack.us/a/img542/7205/x3screen00001s.jpghttp://imageshack.us/a/img189/231/x3screen00002i.jpgEDIT//O, ktoś jeszcze to nawet nagrał - na tym filmiku to widać, od 20 sekundy po lewej (nagrywający wskazuje odpowiedni obszar kursorem). Jak widać, jemu również ostro wtedy gra spowalnia.Przeglądałem oficjalne forum, nie znalazłem rozwiązania - można skądś pobrać starszą wersję moda, np. 1.24? Bo tak się niestety nie da grać. Goły AP z paroma skryptami śmiga bardzo dobrze, a tu po chwili przy walce z Xenońskim M5 mam 5-6 fps, co przy zwiększonej szybkości statków oznacza frustrację, a nie zestrzelenie.UPDATE///No, załamka, normalnie... Okazuje się, że niestety WSZYSTKIE rasy tak mają. Xenoni, Argoni, Boroni - wszyscy sieją chmarą rakiet na potęgę. Nieważne, kto z kim walczy - w momencie wystrzelenia rakiet, skrypt 'zapętla' się i wystrzeliwuje je w nieskończoność, nawet gdy przeciwnik już dawno odparował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 No faktycznie, Nieciekawie to wygląda. Pierwszy raz widzę aż takie rojowisko rakiet. Oprócz AP i XRM masz jakieś skrypty?Starsza wersja powinna być dostepna. Skopiuj sobie link do wersji 1.25 i zamień w nim 1.25 na 1.24 (w dwóch miejscach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 W dniu 14.09.2012 o 21:43, stud3nt napisał:Po przelocie w sektor pozaziemski, gdzie nie ma floty Terran, problem ustał - stąd wniosek, że dotyczy tylko ich statków. Szkoda, myślałem, że sobie pogram...No to unikaj sektorów z Terrańską flotą. Masz prawie 300 innych sektorów, więc masz gdzie latać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stud3nt Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Po zainstalowaniu 1.24 - to samo. Przeskanowałem ładownię sprawcy i trochę się zdziwiłem:http://imageshack.us/a/img560/4760/x3screen00004.jpghttp://imageshack.us/a/img534/4180/x3screen00007.jpgNiestety, ten problem dotyczy wszystkich ras, o czym przekonałem się ku mojemu rozczarowaniu, tak że unikanie Ziemian nic nie da (zwłaszcza, że chcę z nimi handlować i kupować ich statki, a ponadto jestem totalnym przeciwnikiem takiego typu rozwiązań).Skrypty, które używam, to: Community Configuration Menu, NPC Bailing Addon, Salvage Commands Suite. Był jeszcze Marine Repairs, ale wywaliłem zanim poznałem prawdziwą przyczynę spadku wydajności.Skasowałem wszystkie skrypty rakiet z katalogu scripts - bez efektu.Próbowałem modyfikować je własnoręcznie, ale niestety znam tylko PHP i JavaScript. Jedyne, co osiągnąłem, to jeszcze większe chmary rakiet. Jaki właściwie język programowania jest tam używany?Rzucam to w diabły. Szkoda nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarzan Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Witam XRM mnie zaciekawił jakie dodatki jeszcze do niego polecacie bo narazie grałem tylko i wyłącznie na czystej i w sumie nawed nie stawiałem kompleksów jeszcze a tak pozatym to czy w wersji pudełkowej była instrukcja po polsku ? bo ja mam z steama eng wersje instrukcji i nie umiem sie doczytać o górnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 W dniu 16.09.2012 o 00:54, tarzan napisał:a tak pozatym to czy w wersji pudełkowej była instrukcja po polsku ? bo ja mam z steama eng wersje instrukcji i nie umiem sie doczytać o górnikach Była dla TC. W wersji papierowej, albo przynajmniej jako plik .pdf na płycie. Po instalacji gry znajduje się w katalogu Dokuments - plik nazywa się Manual_PL.pdf.TC też masz ze Steama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarzan Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 taa też ze steama i mam tylko pdf w wersji angielskiej kupiłem wszystkie części x w jednej paczce jak byly na steamie w sumie tanio mnie wyszlo bo chyba za 7 euro wszystkie czesci razem nawed z reunion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Wybrałeś wersję EN, być może przy wyborze wersji PL miałbyś manuala po polsku. Zmień wersję gry na Steamie na PL i dokonaj weryfikacji plików TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarzan Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 wlasnie w tym problem ze cala gre mam po polsku no ale trudno .. bede sie meczyl z angielskim manualem jak do teraz dalem rade to i tera jakos to wytrzymam a wlasnei jaki profil polecacie by zaczać na tym modzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 W dniu 16.09.2012 o 11:42, tarzan napisał:a wlasnei jaki profil polecacie by zaczać na tym modzie ?W zasadzie to bez znaczenia. Dostęp do fabuł AP (bez głównej fabuły oczywiście) będziesz miał na każdym profilu. Możesz się sugerować początkowymi statkami na profilach, lub sektorami startowymi. Ale to też bez znaczenia, bo wszystko możesz sobie zmienić (łącznie z początkową reputacją u ras dzięki temu skryptowi: http://xudb.pl/topic/2213-skrypt-custom-start/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarzan Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 dzieki za porady a zaczyna sie ciekawie moim pogromcą(m4) nie mam żadnych szans z m3 to bedzie zabawa na poczatek Wyłonił sie problem nie umiem nigdzie znaleść do kupienia np mercurego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 W stoczniach Argońskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarzan Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 w stoczniach to na zwyklej a w tym xrm to nie ma w stoczniach ... chyba jednak narazie jeszcze pogram bez tego moda bo od 4h nic nie moge zrobic bo wciaz padam od statkow z lepsyzm uzbrojeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 W dniu 16.09.2012 o 15:34, tarzan napisał:w stoczniach to na zwyklej a w tym xrm to nie ma w stoczniach ... W XRM są dwa (a nawet trzy) rodzaje stoczni; wojskowe i cywilne. Statki TS można kupić w stoczniach cywilnych. Szukaj Salonów Wystawienniczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.