Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w takim razie ja też mam coś źle zainstalowane bo np w

XRM- access military cans network .pisze mi jak nacisnę na przycisk

read tex 9950-44,9500-45,9500-46,9500-47,9500-48,9500-49, 9500-139,i 9500-28

Sprawdź w katalogu t czy masz plik 9950-L048.xml (oraz inne pliki tłumaczenia XRM 0004-L048.xml, 3500-L048.xml, 7027-L048.xml, 8387-L048.xml, 9400-L048.xml, 9951-L048.xml), jeśli masz to usuń. To stare tłumaczenie XRM z Mamuta, XRM od kilku wersji posiada w sobie (w pliku cat/dat zawartym w part 2) przetłumaczone pliki txt.

nie mam tych plików w katalogu o którym tu napisałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

1. Naucz się cytować wypowiedzi innych, a nie kopiuj ich, bo trudno rozróżnić to co ty piszesz, a co jest cytatem.

2. Masz coś źle zainstalowane. To ja wygląda okno po uruchomieniu XRM - access military comms network możesz zobaczyć tu: http://xudb.pl/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/page__view__findpost__p__33092 na dole posta jest screen.

Jeśli nie masz starych plików txt w katalogu t, to może masz namieszane z plikami cat/dat, a konkretnie z tymi z part 2. Pobierz wszystkie części moda, zainstaluj ponownie pamiętając o kolejności plików, kolejności numeracji, o tym że numery muszą być dwu cyfrowe (04, 05 itp). Sprawdź w nowej grze, potem w starej z zapisu sav.

PS. Co do ostatnich problemów, wszystko jest dokładnie opisane w pierwszym poście, wiem że jest on bardzo duży, ale przeczytanie go w całości pomogłoby rozwiązać problemy, bez potrzeby pisania o nich w nowych postach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.29b

Informacja: info o wersji 1.29c

Zmiany:

Zmiany dotyczą dostępu do nowych fabuł AP 3.0 po wykonaniu fabuł Luźne Zakończenie fabuły HUB. Zakończenie tych fabuł jet wymagane do otrzymania fabuły z AP 3.0, a były z tym problemy w poprzedniej wersji moda XRM.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat zawarte w Part 2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie, czy grając przez Steam z XRM IEX i LoCo nie ma obawy o "zepsucie" gry przez Steam ? Chodzi mi dokładnie o "synchronizacje" plików po zakończeniu gry co się często dzieje, nie wiem może jeszcze sa jakies małe aktualizacje plikow czy cos w tym rodzaju.. (zepsuciu gry w sensie nadpisaniu modów np.)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest obawa. Nawet jeśli masz wyłączoną autoweryfikację i autoaktualizację, zawsze może być jakieś "ale". Lepiej grać w wersję NoSteam, jeśli jakieś pliki ulegną zmianie, to tylko przez gracza, poprzez instalację jakiegoś skryptu lub moda, nic nigdy samo od siebie się nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 10.06.2013 o 16:59, FSEbola napisał:

Panowie.... które mody sa kompatybilne z AP XRM i dodają nowe statki .???

Żadne.

Każdy mod dodający statki zawiera własny plik TShips, który również znajduje się w modzie XRM (bo ten mod też dodaje statki 😀 ).

W grze może być użyty tylko jeden plik TShips, gra użyje tego, który zostanie ostatni odczytany.

Można samemu kombinować sklejając dwa plik TSips z dwóch modów (o innych plikach tych modów nie zapominając), ale jest to pracochłonne i trzeba znać się trochę na plikach używanych przez grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Wracam po X czasie do Xów 😀 po odpaleniu gry mordka znów uśmiechnięta 😀 hehe ale ja nie o tym..

Zainstalowałem sobie: X3 AP + XRM +background+ coś tam co daje nam automat dokujący "S" oraz wyłączyłem spaliny w statkach.

Mam prloblem a nawet kilka :/

1) Nie mogę pobrać pliku NoSteam mam taki komunikat:

"Sorry! You need to have an account and must be logged in (enable cookies!) to access this downoads."

A jestem zalogowany i mam cookies włączone :/ ale ta sprawa aż tak nie pilna rozwiązałem to w inny sposób :/

2).

Czy w X3AP+XRM można gdzieś kupić "Napęd Skokowy" dla małych statków bo widzę tylko chyba XL, tak samo było z automatem dokującym ale poradziłem sobie z tym jakimś tam modm.

3).

Coś czytałem (chyba tu na forum) ze XRM jest bardziej dla tych co chcą sobie postrzelać niż po Handlować czy to prawda ?

Osobiście mam tak że trochę handluję, trochę postrzelam oraz trochę pobuduję. Ogólnie satatki same latają i handlują, przynajmniej tak miałem kiedyś w X3 i chcę aby teraz też tak było a samemu robię misje latam zwiedzam itp..

Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Użyj innej przeglądarki lub napisz do pomocy technicznej Egosoftu.

2. Nigdzie nie kupisz i nie ma dostępnego rozwiązania. Pozostaje samoróbka, lub akceptacja takie stanu rzeczy. Polecam akceptację, daje inne spojrzenie na grę i wymusza inne rozwiązania taktyczne.

3. Z przewagą na strzelanie, ale nie koniecznie, wszystko zależy od gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2013 o 18:29, Remx napisał:

2).

Czy w X3AP+XRM można gdzieś kupić "Napęd Skokowy" dla małych statków bo widzę tylko chyba XL, tak samo było z automatem dokującym ale poradziłem sobie z tym jakimś tam modm.

3).

Coś czytałem (chyba tu na forum) ze XRM jest bardziej dla tych co chcą sobie postrzelać niż po Handlować czy to prawda ?

Osobiście mam tak że trochę handluję, trochę postrzelam oraz trochę pobuduję. Ogólnie satatki same latają i handlują, przynajmniej tak miałem kiedyś w X3 i chcę aby teraz też tak było a samemu robię misje latam zwiedzam itp..

Dziękuje.

2. Ja również polecam zaakceptowanie tej zmiany. Na początku trochę mnie to denerwowało, ale teraz mogę stwierdzić, że wyszło to grze na plus. Dla zbalansowania tej zmiany statki są szybsze, a gracz ma do dyspozycji większą ilość TM i M7 z dużymi hangarami oraz jumpdrive kits dzięki którym można szybko zamontować napęd skokowy na statku także w przestrzeni.

3. Niektóre bezpieczne obszary z vanilla stały się teraz... ciekawsze, sama gra również. Można jak najbardziej handlować, ale trzeba ostrożniej wybierać obszary działania swoich handlarzy i fabryk. W tym wypadku zmiany również zostały zbalansowane czymś innym- transportowce mają dużo mocniejsze osłony, a co za tym idzie większą przeżywalność.

Preferuję podobny styl gry do Twojego i odnalazłem się w XRM bardzo szybko. Jest trudniej, ciekawiej, mamy więcej wyzwań, masę nowych zabawek, polecam z czystym sumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.29d

Informacja: info o wersji 1.29d

Zmiany:

Zmiany dotyczą tylko AP i tylko tych, którzy grają ze skryptem NoWar. Poprawka wyłącza naprawdę wojnę Argońsko-Terrańską

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki skryptów z katalogu script_AP i przekopiować je do katalogu addon/script)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2013 o 19:01, zamek9 napisał:

Czy to znaczy, że plik "No War" jest już nie potrzebny bo poprawka daje to samo co ten plik ?

Nie, to znaczy, że plik odpowiedzialny za wyłączenie respawnu statków wojennych po dodaniu skryptu No War został poprawiony i teraz, kiedy zainstalujemy skrypt NoWar, statki wojenne naprawdę nie będą się respawnowały i walczyły ze sobą. czyli teraz będzie już pokój, ale tylko z NoWar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak wiadomo w tej gonerskiej placówce mozna zakupic dość ciekawe uzbrojenie dla swojego statku ale......, no własnie jest ale

Przemierzając swoim Aganemnonem niezliczone parseki przestrzeni kosmicznej świata X3, jakiś czas temu upolowałem coś takiego jak NO Prototyp (Niezidentyfikowany Obiekt Prototyp)

jest to bardzo ciekawy statek klasy M6 o bardzo duzym węźle osłon 8x200MJ i bardzo potężnym uzbrojeniu.

Jego potężne uzbrojenie stanowią DPWL - Dziala Promienia Wież Laserowych

(zniszczenie kadłuba 8,2K zaś zniszczenie osłon 37,2K i zasieg 5,81km robią wrażenie podczas walki, parametry te sprawiają ze jest to najpotężniejsza broń świata X3 na wyposazeniu statków)

i tu pytanie co do stacji Upgrade Kit Amnesty Forge w sektorze Getsu Fune, bowiem jest to jedyne miejsce gdzie mozna teoretycznie zakupic DPWL, tyle że ile razy bym tam nie zajrzał to danego uzbrojenia nie ma na stanie 🙁 🙁, zresztą praktycznie to w tej stacji prawie nic nie mozna kupić bowiem zazwyczaj nic nie ma....

czy komuś udało sie juz zakupic DPWL ..??

a jak nie to czy jest jakaś inna możliwośc zakupienia tego uzbrojenia .????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z jakim modem grasz? Czemu nie piszesz w temacie tego moda?

W czystej grze, jak i w modzie XRM w sektorze Getsu Fune nie ma czegoś takiego jak "Upgrade Kit Amnesty Forge", jest tam pięć Doków zaopatrzeniowych wszystkich głównych ras i Borońska stacja handlowa.

Sądząc po opisie statku to grasz w XRM dla AP. Nie przypominam sobie takiej stacji w wersji angielskiej i na jaką nazwę została przetłumaczona. Nie zmienia to faktu, że jeśli jest ona generowana przez mod XRM to jej położenie w grach może być losowe, więc pisanie o konkretnym sektorze nie ma sensu i innych będzie ona w innym, u ciebie też może zmienić lokalizacje za jakiś czas.

Chyba że jest ona dziełem innego skryptu lub moda.

O samym statku jest tu: http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__st__370

Uzbrojenie Wież Laserowych posiadają wieże laserowe, podobno wystarczy kupić wieżę laserową i masz uzbrojenie dla statku, choć nie testowałem tego ii wydaje mi się, że uzbrojenia z wież nie można wyciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2013 o 08:39, Yacek napisał:

A z jakim modem grasz? Czemu nie piszesz w temacie tego moda?

gram w to co jest w 'stopce' zapisane . 👽

skopiuje bo faktycznie mozna nie zauwazyc; X3 TC + AP 3.0 + XRM 1.28 + IR 2.0 + LoCo

W dniu 21.07.2013 o 08:39, Yacek napisał:

W czystej grze, jak i w modzie XRM w sektorze Getsu Fune nie ma czegoś takiego jak "Upgrade Kit Amnesty Forge", jest tam pięć Doków zaopatrzeniowych wszystkich głównych ras i Borońska stacja handlowa........................Chyba że jest ona dziełem innego skryptu lub moda.

i tu jest problem bowiem nie pamietam juz co dodało mi owa stacje gonerska (EMP.??? -- Extended Mod Pack ) nie wiem, nie pamietam, wiem tylko tyle, ze od dawien dawna, jak tylko pamietam stacja ta znajduje sie w sektorze Getsu Fune i nie zmienia polozenia juz od ponad 8ms mojej gry

W dniu 21.07.2013 o 08:39, Yacek napisał:

dzieki poczytam

W dniu 21.07.2013 o 08:39, Yacek napisał:

Uzbrojenie Wież Laserowych posiadają wieże laserowe, podobno wystarczy kupić wieżę laserową i masz uzbrojenie dla statku, choć nie testowałem tego ii wydaje mi się, że uzbrojenia z wież nie można wyciągnąć.

a no nie można, przynajmniej tradycyjnym sposobem.......chyba ze jakims skryptem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą stację dodaje skrypt http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=220579. Używałem go kiedyś i z tego co pamiętam nie pojawiała się tam broń, tylko upgrade kity.

Czytałem na forum Ego, że w AP broń z wiezy laserowej (nie jestem pewien jaką) można wyciągnąć za pomocą dron towarowych. Sam nie testowałem, ale zdaje się ze chodziło o to żeby cały myk zrobić w ciagu 10 minut od ustawienia wieży (zanim się aktywuje)- trzeba wydać dronie polecenie zabrania łudunku z wieży. Potem wieżę wciągnąć z powrotem do ładowni i można powtórzyć cały proces aż nam się znudzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2013 o 14:30, Prowler napisał:

Czytałem na forum Ego, że w AP broń z wiezy laserowej (nie jestem pewien jaką) można wyciągnąć za pomocą dron towarowych. Sam nie testowałem, ale zdaje się ze chodziło o to żeby cały myk zrobić w ciagu 10 minut od ustawienia wieży (zanim się aktywuje)- trzeba wydać dronie polecenie zabrania łudunku z wieży. Potem wieżę wciągnąć z powrotem do ładowni i można powtórzyć cały proces aż nam się znudzi.

dzieki Prowler 😉 😉

SPRAWDZONE .... faktycznie jest jak piszesz...... wystarczy kupic wieze laserową i za pomocą drona frachtowego polecenia handlowe / zabierz ladunek, mozna wyciagnąc z wieży laserowej broń DPWL, jedna wieża jeden DPWL, oczywiscie tak jak piszesz proces jest powtarzalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

zainstalowałem wg instrukci xrm na czystego AP.

jest problem - duża część stacji jest niedostępna - można się komunikować z osobami na ich pokładzie, ale nie można prosić o zezwolenie na lądowanie, nie ma ich także w przestrzeni - widać tylko kwadracik. czy to znany problem? jak temu zaradzić?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...