Yacek Opublikowano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 W dniu 16.10.2012 o 10:43, zamek9 napisał:Tak TC/AP/XRM, jednak widzialem drugi ReadText....1. To pisz w odpowiednim temacie, posty przeniesione.2. Zainstaluj wersję 1.26b, ona poprawia polskie tłumaczenie (własnie takie readtexty niweluje): http://xudb.pl/topic/2173-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion-dla-albion-prelude/page__view__findpost__p__37325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 witam ponownie znawców tematu )mam pytanie... czy znajdę gdzies w sieci zestawienie statków dostepnych w AP XRM ..???takie cos jak dla APto : http://eng.x3tc.ru/x3_tc_ships/badz to : http://roguey.co.uk/x3ap/ships/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 W temacie http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__p__31028#entry31028 jest link do statystyk statków XRM. Statystyki są podzielone na statki TC i AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athelion Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Mam pytanie odnośnie mini-dodatku mnożącego wytrzymałość kadłubu, mianowicie:- czy uruchomienie skryptu mnożącego kadłub obecnie istniejących statków jest wymagane przy uruchominiu nowej gry?Mam układ, w którym cad 4-5 to pliki XRM, nastepnie 6 to modyfikacja Hull, ale po uruchomieniu nowej gry nie widać zmiany w wytrzymałości, oczywiście moge uruchomić skrypt z edytora, ale jak wtedy będą wyglądały nowopowstałe statki?Pozdrawiam,Ps. Oczywiście XRM jest "zamontowany" w AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 W dniu 25.10.2012 o 15:05, Athelion napisał:- czy uruchomienie skryptu mnożącego kadłub obecnie istniejących statków jest wymagane przy uruchominiu nowej gry?Nie. Skrypt musimy wykonać tylko jeśli mnożnik dodajemy, lub zmieniamy w trakcie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athelion Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Hmm chyba już wiem o co chodzi, irytowały mnie "smugi" silników i na tym forum znalazłem sposób by je wyłączyć, polega to na edycji Tships i dodaniu nowej wersji do folderu types, widać wpierw cady przemnażają, a potem odwołują się do mojego pliku i wychodzi na 0 W takim wypadku, by mieć mnożnik i zlikwidować smugi, muszę zmienić Tships w samym dat/cad XRM'a, co może być problematyczne przy aktualizacjach Ps. Link do sposobu usunięcia: http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__view__findpost__p__35267 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 W dniu 25.10.2012 o 17:15, Athelion napisał:Hmm chyba już wiem o co chodzi, irytowały mnie "smugi" silników i na tym forum znalazłem sposób by je wyłączyć, polega to na edycji Tships i dodaniu nowej wersji do folderu types, widać wpierw cady przemnażają, a potem odwołują się do mojego pliku i wychodzi na 0 W takim wypadku, by mieć mnożnik i zlikwidować smugi, muszę zmienić Tships w samym dat/cad XRM'a, co może być problematyczne przy aktualizacjach Ps. Link do sposobu usunięcia: http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__view__findpost__p__352671. Hull Pack to również zmodyfikowany plik Tships. Chcąc usunąć spaliny i mieć mnożnik kadłuba musisz edytować plik z Hull Packa. Po modyfikacji możesz plik Tships bez spalin dodać do plików cat/dat Hull Packa, albo wrzucić go bezpośrednio do katalogu addon/types. Edycja pliku z głównych cat/dat moda nic ci nie da, bo nie będziesz miał mnożnika kadłuba, a jeśli dodasz mnożnik to znów będziesz miał spaliny.2. Ważna jest kolejność plików cat/dat.3. Główny temat o XRM to stary temat o XRM dla TC w dziale o skryptach i modach TC. Tam są linki do rozwiązań problemu ze spalinami (w drugim poście tematu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athelion Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Ok, thx.Zrobiłem tak jak radziłeś, czyli zamiast edytować Tships z XRM'a wybrałem Tships z hull modu. W rezultacie wszystko śmiga odpowiednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 To ja poproszę ten plik. Wstawi się w odpowiednie miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athelion Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Tylko problem polega na tym, że jest dokładnie tak jak napisał Yacek, Hull mod to w zasadzie zmodyfikowany plik Tships, w którym wartości kadłuba są przemnożone, więc ten zmodyfikowany plik (robi to samo co hull mod plus ma usunięte smugi) odnosi się do konkretnej wersji XRM'a (dlatego aktualizują hull moda na forum ego), więc wraz z jakąś aktualizacją głównego moda ten pliczek może nieźle namieszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 W dniu 26.10.2012 o 19:25, Athelion napisał:Tylko problem polega na tym, że jest dokładnie tak jak napisał Yacek, Hull mod to w zasadzie zmodyfikowany plik Tships, w którym wartości kadłuba są przemnożone, więc ten zmodyfikowany plik (robi to samo co hull mod plus ma usunięte smugi) odnosi się do konkretnej wersji XRM'a (dlatego aktualizują hull moda na forum ego), więc wraz z jakąś aktualizacją głównego moda ten pliczek może nieźle namieszać Dokładnie tak.Do tego są trzy wersje Hull Packa, plus czysta wersja XRM, czyli cztery pliki by trzeba było wystawić i aktualizować każda wersją XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Ale po każdym wydaniu XRM zrobi się edycję tylko raz, a tak kilka osób co chwile dłubie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 W dniu 27.10.2012 o 18:39, LeWaR napisał:Ale po każdym wydaniu XRM zrobi się edycję tylko raz, a tak kilka osób co chwile dłubie...Dłubie ten co ma problemy z wydajnością. Dłubie sobie w jednym pliku. A tak ktoś musiałby po każdej nowej wersji dłubać w kilku plikach.Masz ochotę, to dłub i wystawiaj pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Mam problem z modem. Czy istnieje do niego spolszczenie? Grając w PL Albion Prelude mam masę ReadTextów szczególnie w wojskowej sieci wywiadowczej i nagrodach. Po sa tym część statków, broni i sprzętu nie ma nazw tylko readtexty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 W dniu 5.11.2012 o 15:54, michal3588 napisał:Mam problem z modem. Czy istnieje do niego spolszczenie? Grając w PL Albion Prelude mam masę ReadTextów szczególnie w wojskowej sieci wywiadowczej i nagrodach. Po sa tym część statków, broni i sprzętu nie ma nazw tylko readtexty.Pierwszy post tematu, sekcja "tłumaczenie moda".Jeśli masz readtexty, to masz źle zainstalowanego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Wrzuciłem sobie do AP wersję 1.19 moda może w tym problem. Chociaż w TC długo grałem na tej wersji i nie miałem żadnych problemów. Czy jeśli teraz wrzucę najnowszą wersję to będę mógł kontynuować grę na save z 1.19? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 W dniu 5.11.2012 o 16:07, michal3588 napisał:Czy jeśli teraz wrzucę najnowszą wersję to będę mógł kontynuować grę na save z 1.19?Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal3588 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Update moda zlikwidował readtexty.Teraz mam inne pytanie;]. Jakie mody zmniejszające wymagania mogę wrzucić, żeby nie gryzło mi się z XRM? Nie ma żadnych widocznych różnic między TC i AP a AP tnie mi nawet przy średnich bitwach podczas gdy w TC w życiu lagów nie miałem;/. Gdy tłukę drobnicę gra chodzi płynnie ale jak nie daj boże zaczepię jakiegoś M6(strach pomyśleć co będzie przy cięższych) to z miejsca zaczyna przycinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 U mnie śmiga, aż miło.http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3863736#3863736f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyyde Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Ok, będe pamiętał i dzięki za odpowiedź.Edit:Dobra to teraz poważniejsza sprawa. Pytałem o kolejność bo gra mi coś nie chce działać, w kazdej mozliwej kolejności instalowania XRM i patcha. Wywala mnie do pulpitu w trakcie Ładowania , czasami ekran ładowania przy starcie gry, a czasami ten przed rozpoczęciem akutalnej rozgrywki, czyli po wybraniu "kampanii". Mam zainstalowane MS Visual Studio i przy każdym takim wywaleniu pokazuje sie okienko z tego wlaśnie Visuala z numerem błędu, ale za każdym razem numer jest inny, opcja do zamknięcia okna i debugowania.Zrobiłem to co jest opisane w punkcie dot. Wywalania do pulpitu, pousuwalem te pliki i skopiwołem ten jeden z czystej gry.Oczywiście cała reszta instalowana tak jak opisane w instrukcji. Ogólnie instalowałem od zera chyba z 6 razy.Czysta gra działa, spatchowana gra również działa, dopiero po wgraniu XMR zaczyna sie wywalanie do pulpitu.Jest jakiś inny sposób na naprawienie tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 W dniu 13.11.2012 o 21:23, hyyde napisał:Ok, będe pamiętał i dzięki za odpowiedź.Oj, nie bardzo. Post przeniesiony. W dniu 13.11.2012 o 21:23, hyyde napisał:Jest jakiś inny sposób na naprawienie tego ?XRM wymaga najnowszej wersji gry (2.5.1), więc nie instaluj go na czysta grę.Przeczytaj jeszcze raz instrukcje instalacji, bo na pewno tu leży przyczyna błędu (pliki cat/dat XRM muszą mieć kolejne numery, musi być zachowana ciągłość w numeracji, numery plików muszą być dwucyfrowe).Oczywiście zaczynasz nową grę po wgraniu XRM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hyyde Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 W dniu 14.11.2012 o 04:40, Yacek napisał:XRM wymaga najnowszej wersji gry (2.5.1), więc nie instaluj go na czysta grę.Przeczytaj jeszcze raz instrukcje instalacji, bo na pewno tu leży przyczyna błędu (pliki cat/dat XRM muszą mieć kolejne numery, musi być zachowana ciągłość w numeracji, numery plików muszą być dwucyfrowe).Oczywiście zaczynasz nową grę po wgraniu XRM?Tak też zrobiłem,sześcio - siedmio krotnie, poważnie instalowałem to z 6-7 razy, znam już każdy krok na pamięć. Najpierw patch potem mod.I tak, zaczynam nową gre po instalacji wszystkiego, ale czasami nawet nie dojde do momentu wyboru gry.Edit:Ok, teraz rozumiem gdzie zrobiłem błąd, i to głupi. Nie doczytałem, że w tamtym temacie instalacja XRM była tylko i wyłącznie dla TC.Troche myląca jest instrukcja instalacji , gdzie piszesz że cześć plików kopiujemy do głownego katalogu, a jeśli chcemy grać w AP to cześć plików do addon itd. Źle to zrozumiałem.Przepraszam za kłopot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Poprawiłem, myślę że teraz bardziej zrozumiałem.Dzięki za zwrócenie uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Pojawiła się mini poprawka wersji moda o numerze 1.26dInformacja: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3977105#3977105Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2ZMIANY W WERSJI 1.26d:Naprawiono błędy z komunikacją w misji fabuły Treasure Hunter oraz Terran HUB (tylko AP).Zmianie uległy tylko pliki cat/dat zawarte w tej części moda, wystarczy tylko je wypakować i nadpisać nimi pliki cat/dat PART 2 jakie mamy w katalogu gry (dla AP jest katalog addon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FSEbola Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 SKUTECZNOŚC RAKIET - - AP XRMczy 52% z 5670 wystrzelonych rakiet - to duzo czy mało ?korzystam tylko z rakiet tropiących badz rojowych:- najczesciej : Szerszeń ,Łowca Grad i Tajfun,- nieco mniej : Bieługa, Burza,- czasem ale rzadko z Pożogi i Kafaroczywiscie Moskit jak obrona MOSKITO zakupu dokonuje zawsze cos powyzej 3mln kredytów . a wiec 1,5 mln idzie w próżnie :/ .....latam M7 podczas potyczek z wrogimi M7, M2 czy M1 z 8 na 10 walk zawsze uczepiam sie ogona na odleglosc mniejsza niz 1km ....wale wowczas z działek i miarowo odpalam rakiety.....rakiety zawsze staram sie wystrzeliwac w odległościach mniejszych niz 1 km aby bylo mniejsze parwdopodobienstwo zestrzelenia jej, mimo to polowa z nich nie trafia do celu badz zostaje zestrzelona :/macie jakies wypracowane techniki podwyzszania skutecznosci rakiet ..??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.