Skocz do zawartości

FAQ misji fabuły X3:TC - komentarze i pytania


Mani
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 431
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...

Mam problem z przedostatnią misją z fabuły poszukiwacza skarbów. W sektorze Xenońskim 101, na południu, mam odnaleźć wrak statku. Tylko za nic w świecie zlokalizować go nie potrafię. Czy gracze, którzy sobie z tym poradzili mogliby powiedzieć, jaka jest jego przybliżona odległość od centrum sektora i czy znajduje się w płaszczyźnie ekliptyki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Przyłączam się do pytania odnośnie fabuły Borońskiej PHQ. W chwili obecnej mam wykonane fabuły : Terrańska, Hub, Final Furry, Treasure Hunter, Gonerska Budowa świątyni.

Najpierw otrzymałem wiadomość że mam się skontaktować z gościem w Pasie Asteroidów, jest to oczywiście fabułą Aldrin. Ale wstrzymałem się z tym. W dzienniku misji jest pokazane że mam jedną misję do wykonania. Lecz gdy wróciłem z miski szkoleniowej moich pilotów z sektora krzaków dostałem wiadomość że mam się skontaktować z Humi Wi w systemie Ocean of Fantasy. Po udaniu się do tego systemu nie widzę żadnej niebieskiej książki. Nawet z rozmową z tym całym Humi WI nie ma wzmianki o fabule PHQ. Więc moje pytanie jest takie co mam zrobić bym mógł otrzymać niebieską książkę dla fabuły Borońskiej PHQ ? Oczywiście tego Humi Wi spotkałam na borońskiej płaszczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Oczywiście tego Humi Wi spotkałam na borońskiej płaszczce.

Płeć zmieniłeś/łaś? 😀

Z tego co było pisane na forum to wychodzi na to że fabuła PHQ jest dostępne po skończeniu fabuły HUB, a przed rozpoczęciem fabuły Aldrin. Jeśli skończyłeś fabułę Aldrin, to chyba możesz zapomnieć o fabule PHQ. Jest pewna nielogiczność: w fabule PHQ dowiadujemy się że Bala Gi zaginął, w fabule Aldrin go odnajdujemy, więc jeśli wcześniej go odnajdziemy, nie może być mowy o jego zaginięciu. Paradoks dziadka 😀

Fabułę Aldrin dodaje kolejny patch i wychodzi na to że fabuły należy wykonywać w takiej mniej więcej kolejności w jakiej się pojawiały:

1. Fabuły z gry sklepowej - terrańska, FF, gonerska, HUB, PHQ

2. Aldrin

3. Treasure Hunt, New Home

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze płci nie zmieniłem, przynajmniej 20 minut temu byłem w wc i było wszystko jak trzeba 😀 , tak jakoś mi się "pisneło" 😀

Co do Fabuły, to po skończeniu Treasure hunt z 15 minut po jej wykonaniu otrzymałem wiadomość skontaktowania się z jakimś gościem w pasie asteroidów. To było oczywiście wstęp do fabuły Aldrin. Piętnaście minut po otrzymaniu wiadomości o możliwości rozpoczęciu fabuły Aldrin otrzymałem wiadomość że mam skontaktować się z Humi Wi. Ale statek klasy M2 Płaszczka nie posiadał ikony niebieskiej książki, a fabuły Aldrin nie rozpocząłem.

Więc nie rozumiem dlaczego nie mam możliwości rozpoczęcia fabuły PHQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No to zgłoś problem na forum Ego,<ciach> zostanie poprawiony.

Poprawiony, chyba żartujesz? O ile dobrze widzę po postach to ten problem nie jest znany od dziś. Moim zdaniem Ego raczej nie kwapi się do poprawiania tego błędu, bo inni gracze, nie tylko z Xudb, a są ich rzesze na pewno zauważyli ten problem.

Więc skoro problem był znany już na patch 2.1 a mamy już 2.7.1 i dalej jest ten problem wiec... Cudem będzie jak faktycznie rozpatrzą ten problem i go rozwiążą.

Na cud nie ma co liczyć, więc lepiej samemu zajrzeć do szkieletu fabuły PHQ i postarać się ją poprawić - zmienić. A nie jest to trudne, wystarczy że:

Pierwsza opcja jest taka. Gdy odnajdziemy wrak statku w HUB-ie, a następnie przeskanujemy go i poinformujemy o tym Mahi Mi że znaleźliśmy zniszczony statek na którym znajdował się Bala Gi i Julian Brennan, to po upływie 15 minut gry otrzymamy wiadomość od Humi Wi i będziemy musieli polecieć do Ocean of Fantasy.

Druga opcją jest to że można zmienić czas oczekiwania na zaproszenie do tej fabuły z 2 godzin do 5 minut po ukończeniu fabuły HUB.

No chyba że ktoś ma lepsze rozwiązanie tego problemu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Poprawiony, chyba żartujesz? O ile dobrze widzę po postach to ten problem nie jest znany od dziś. Moim zdaniem Ego raczej nie kwapi się do poprawiania tego błędu, bo inni gracze, nie tylko z Xudb, a są ich rzesze na pewno zauważyli ten problem.

Więc skoro problem był znany już na patch 2.1 a mamy już 2.7.1 i dalej jest ten problem wiec... Cudem będzie jak faktycznie rozpatrzą ten problem i go rozwiążą.

I tu się grubo mylisz. Masz świeży przykład: patch 2.7 wprowadził błąd z naprowadzaniem w jednej z misji FF. Błąd był opisywany na naszym forum również. Został zgłoszony na forum Ego i w tydzień po zgłoszeniu wyszedł patch 2.7.1, który miedzy innymi poprawiał ten błąd.

Fixed a stall during the Final Fury plot

To samo było z błędem blokowania się Mahi Ma w stacji.

Fixed plot character Mahi Ma getting stuck on a station

Tak więc jak widać warto zgłaszać błędy. A narzekanie i utyskiwanie na Ego nic nie da, tym bardziej jeśli wszyscy będą mieć takie podejście do znalezionych błędów.

Cytat

Na cud nie ma co liczyć, więc lepiej samemu zajrzeć do szkieletu fabuły PHQ i postarać się ją poprawić - zmienić. A nie jest to trudne, wystarczy że:

Pierwsza opcja jest taka. Gdy odnajdziemy wrak statku w HUB-ie, a następnie przeskanujemy go i poinformujemy o tym Mahi Mi że znaleźliśmy zniszczony statek na którym znajdował się Bala Gi i Julian Brennan, to po upływie 15 minut gry otrzymamy wiadomość od Humi Wi i będziemy musieli polecieć do Ocean of Fantasy.

Druga opcją jest to że można zmienić czas oczekiwania na zaproszenie do tej fabuły z 2 godzin do 5 minut po ukończeniu fabuły HUB.

No chyba że ktoś ma lepsze rozwiązanie tego problemu ?

A teraz to nie rozumiem. W poprzednim poście pisałeś, że masz problem z fabułą PHQ, a z tego opisu wynika że z fabułą HUB. Jak w końcu jest? Wiesz czym się one różnią?

Może najpierw zapoznaj się z FAQ fabuł?

A co rozwiązania ewentualnego problemu z fabułą PHQ (lub inną) to masz skrypt Reset Plots - resetowanie fabuł, możesz zresetować fabułę, może zaskoczy poprawnie, szczególnie jak wykonasz do końca fabułę Aldrin. Możesz też użyć skryptu All Plots Complete, jest wersja tego skryptu, która działa nie tylko po starcie nowej gry, ale w starej. No chyba że koniecznie chcesz się bawić w fabułę. Mnie już to nie bawi, od kilku gier startuję albo z opcji startowej Spadkobierca, albo z innych ze skryptem All Plots Complete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego nie rozumiesz, bo napisałem wyraźnie, przynajmniej mi się tak wydawało. Chodziło mi o to że można w szkielecie fabuły PHQ zmienić sposób pojawiania się fabuły PHQ. Przykładowo napisałem że po przeskanowaniu wraku statku gdzie był Bala Gi możemy dostać zaproszenie do fabuły PHQ.

Może powinieneś przeczytać post dwa razy nim coś sam napiszesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś w ogóle przeszedł fabułę Nowy Dom na pachu 2.7.1 ??? Bo wcześniej przeszedłem ją na 2.7 i różnica jest olbrzymia.

Po pierwsze myśliwce atakujące stacje Teladi są strasznie agresywne, osłony stacji spadły poniżej 10% a tu kicha dalej nic się nie zmieniło, nie dostałem pozwolenia na zadokowanie u ratowanie pasażerów.

Po drugie musimy zniszczyć kilka jednostek teraformerów, ale należy uważać bestie są strasznie agresywne i jak w porę nie uporamy się z nimi to zginiemy obok mojego statku respamowałon się około 20 myśliwców. Wszystkie z nich chciały przerobić mnie na karmę dla muszek kosmicznych.

Mam taki jeden pomysł można by z fabuły Nowy dom "wyciąć" misje przewozu pasażerów i... zrobić z tego skrypt, który miałby za zadanie przewozu pasażerów w losowo wybranych sektorach jak to miało miejsce w X3 R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem Nowy dom na 2.7.1 i musiałem to zrobić tak

wskakiwałem jak było zalecane do sektora tam przesiadałem się na myśliwiec TM- zostawiałem daleko od stacji a myśliwcem czekałem na zbicie osłon następnie wydawałem polecenie dokowania do stacji TM-owi a że był daleko to chwile trwało ( TM nie może być za blisko stacji bo zostanie unicestwiony jak będzie bliżej jak 10km) w tym czasie ja myśliwcem niszczę kilku napastników i nie zbliżam się do statku bazy na bliżej jak 20 km bo dziad teleportuje od razu myśliwce dookoła mnie. Po zniszczeniu kilku bodaj 3 jest komenda aby dokować ja akurat dobiłem pozostałe zanim TM zadokował i sam zadokowałem na stacji cza się przesiąść aby przyjąć uciekinierów.

Nie wiem do tej pory dlaczego tego TM-a niszczyło na dolocie( robiłem podejście 3 razy) i za 3 razem tak się mi udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dziwne bo jak ja wyleciałem myśliwcem z mojego TM dostałem komunikat

Spoiler

Więc gdy otrzymałem taką wiadomość spojrzałem na mapę sektora a mojego statku klasy TM nie widać 😀((. Mało tego moim TM nie mogłem zniszczyć tych cholernych myśliwców. Z 30 razy musiałem wczytać grę od nowa. ]😀 Gdy podleciałem statkiem klasy TM do bazy pojawiało się ponad 40 myśliwców terraformerów. Nie miałem żadnych szans. Nawet te które od samego początku atakowały stacje atakowały mnie rakietami i były agresywne. W 2.7 myśliwce nie zachowywały się tak.

Spoiler

Wpadłem na pomysł ze wezwę M1 kormorana który ma na pokładzie 21 M3 SE. i co .... qpa. Statek jak był za blisko stacji ginął, a jego myśliwce gdy podleciały do myśliwców teraformerów też, jakby w ogóle nie miały osłon a miały 1x 200 MJ.

Aż w końcu udało mi się. Gdy zniszczyłem trzy myśliwce dostałem wiadomość bym zadokował do stacji i uratował pasażerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz skoki rozproszone robię TM i jak uda się wpaść na właściwy układ to od razu przesiadam się na myśliwiec daleko ok 100km od stacji , do stacji lecę tylko myśliwcem i jak jestem na miejscu przy stacji ok 5km daje polecenie dla TM aby leciał do mojej pozycji gdy spadną osłony to TM jest daleko od myśliwca ja niszczę 3 napastników przy stacji w tym momencie dostaje pozwolenie dokowania wysyłam TM z poleceniem dokuj do stacji sam zaś zajmowałem się resztą atakującą stacje gdy TM zadokował to ja też zadokowałem natychmiast - tu dostaje komunikat że nie mam pojemności na przyjęcie ale przesiadam się na TM i jest misja przyjęta i tyle TM wykonuje skok do stacji wojskowej dokuje i koniec misji myśliwiec może zostać na stacji nic mu nie będzie bo stacja nie zostanie zniszczona

ps: ważne jest aby TM nie zbliżył się za blisko do stacji minimum 10 - 15 km im dalej to bezpieczniej bo to zależy chyba od AL co zrobi ja swojego TM miałem ok 15km od stacji i tam stał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja cały czas o tym piszę, że jak wykonam skok moim TM do sektora w którym jest stacja handlowa Teladian i statek #Cafa i przesiądę się do mojego myśliwca M# Statek Eksperymentalny, to mój TM znika. Nie chodzi o to że jest zniszczony, tylko znika. A po chwili dostaje wiadomość taką jaką pokazałem w poprzednim poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...