Skocz do zawartości

FAQ misji fabuły X3:TC - komentarze i pytania


Mani
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 431
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Sorry za posta pod postem, ale nikt by nie zauważył, jeślibym zedytował poprzedni.

Kilka stron temu toczyła się dyskusja o tym, że jeśli najpierw otrzyma się zaproszenie do fabuły Aldrin, a potem do PHQ, to Humi Wi, u którego zaczynam PHQ nie będzie miał nic do powiedzenia. Zainstalowałem czystą gre, wgrałem patcha 3.1, dodałem skrypt zmniejszający wymagania surowców fabuły HUB do minimum i rozpocząłem grę na profilu Obrońca Terrański. Po skończeniu fabuł Terran, Gonerów i - jako ostatnią - HUB zacząłem czekać na zaproszenie do PHQ. Nie dostałem zaproszenia do Aldrin, bo nie skończyłem Final Fury. Kiedy dostałem wiadomość od Humi Wi, skoczyłem do Ocean of Fantasy i próbowałem z nim pogadać. Nic z tego, tylko standardowe kwestie stocznia/dok/poddaj się. Przeleciałem przez bramę do sąsiedniego sektora, wróciłem, dalej to samo. Więc to raczej nie kwestia tego, którą fabułę zaczniemy najpierw. Czy ktoś wie, jaka jeszcze może być tego przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem o co kaman z tym, na 3 razy przechodzenia fabuł od początku tylko raz miałem okazję wykonać phq a najdziwniejsze w tym jest to, że w tych samych warunkach tj. wykonując inne fabuły w takiej samej kolejności raz mogłem z nim pogadać a raz nie 😀 dlatego tym bardziej trudno mi powiedzieć od czego to może zależeć i też jestem ciekaw jak sobie z tym poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma ten problem. Osobiście uważam, że fabuła została zrąbana którymś ze wcześniejszych patchy 2.0. Jeżeli nie dasz rady tego zrobić to jest też jeszcze All Plots Complete, który da ci w HUBie orkę, która ma w ładownio HQ

Taki mały cheat, ale lepsze to niż nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://xudb.pl/topic/1532-re-x3-tc-problem-ze-stoczni/#entry23387

Problem już od dawna występuje, chyba patch 2.7 miał naprawić ten błąd, ale coś dalej nie tak.

Do tego trudno teraz polecać instalowanie patchy po kolei jak wychodziły, bo Egosoft nie udostępnia już ich wszystkich, tylko zbiorcze paczki, bo może tu leży przyczyna tego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię. Ja miałem problem z fabułami PHQ dużo wcześniej. Dlatego wspomniałem wcześniej, że moim zdaniem 20. lub 2.1 sknociło fabułę. Pamiętam jak na 1.4 regularnie w Herons Nebula pojawiał się dość nagminnie niszczyciel Hka'kh. Po patchu 2.0 przestał się już tam pojawiać.

Takich przykładów jest dość sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przetestowania. Najlepiej, aby ktoś miał save sprzed zaproszenia od Humi Wi:

Przy pomocy Mod Managera lub X3 Editor 2 wypakować z plików 07.cat/dat plik 2.008 HQ Plot.xml.

Wypakowany plik wrzucić do katalogu director w katalogu głównym gry (jeśli ktoś nie ma takiego katalogu to założyć). Uruchomić grę ze starego save sprzed wiadomości od Humi Wi, poczekać na wiadomość (lub wykonać takie zadania jakie są konieczne do otrzymania tej wiadomości), sprawdzić czy Humi Wi stanie się bardziej rozmowny.

Można też przetestować na jeszcze starszej wersji tego pliku z 06.cat/dat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Mam problem z fabułą gonerów X3TC. Wg. FAQ w trakcie wykonywania misji 9 powinienem otrzymać wiadomość że dostałem w prezencie Tropiciela Światła M6 którego przejąłem dla gonerów misję wcześniej. Info takiego nie dostałem. Czy nagrodę dostane w późniejszej części fabuły? Mam załadowanego patcha 3.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ma problem z misją 6 u Terran. Gdy wlatuje do Unknown Sektor (Kordem, którego się trochę wcześniej dostaje) to mój statek od razu eksploduje.

Statków #deca nie zabiłem, wykonałem skok od razu gdy mi kazano uciekać.

Mam wersję 3.0 i zainstalowane następujące mody:

-SRM,

-SCS,

-NPCBailAddon,

-CMOD 4.3,

-Immersive environments RC1 Only for testing,

-taki jeden co zwiększa ilość hull'a w statkach.

Przeinstalowałem grę i mody, zaczynałem grać od nowa (też terranami) i dalej to samo.

Wie ktoś jak to naprawić ?

@Zauważyłem też, że Pearl'a nie ma na żadnym z moich statków - nie widać go w spisie ładunków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj patcha 3.1 chyba on poprawia ten błąd. Sam robiłem tę fabułę tydzień temu i było OK (co prawda z modem TOTT, ale on nie ingeruje aż tak w szczegóły misji fabuł).

A brakiem Pearla się nie przejmuj, też zauważyłem że zniknął (mówi że będzie nadzorował misję z pokładu Tyr-a), po zabraniu naukowca i dokowaniu do stacji fabuła idzie normalnym trybem dalej. Myślę, że Pearla specjalnie usunięto, bo wszyscy mieli z nim problem (wiadomo, zmieniamy statek, a o pasażera nie dbamy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam panów.

Ja w sprawie fabuły Aldrin, misji nr 5.

W FAQ autor opisuje napotkany problem.

(...)"Tutaj uwaga, po zadokowaniu miałem błąd i dostałem polecenie lotu do: <!-- e -->object.name@L2MO11.Aldrin<!-- e --> 2 Gate. Po oddokowaniu okazało się że nie ma bramy do której mam lecieć, naprowadzanie nie działało. Na szczęście pomogło wczytanie poprzedniego save i ponowne wykonanie misji transportowej Por. Jake Griffina, tym razem dostałem poprawne polecenie lotu do bramy".

Na forum wyczytałem że inni mieli podobne problemy.

Niestety u mnie było to samo. Nawet po wczytaniu wcześniejszych save, nic to nie pomagało. Mój problem różnił się szczegółami. Np. już w sektorze Aldrin miałem błąd. Przy poleceniu dostarczenia Por. Jake Griffina do Orbitalnej Bazy Zaopatrzenia USC w Aldrin 2, miałem puste okno w wiadomościach. Nie było żadnego tekstu. A po zadokowaniu i otrzymaniu polecenia lotu do bramy, naprowadzenie nie działało.

Być może komuś się przyda.

U mnie problem rozwiązał się sam. Przy pomocy skryptu Free Jump zacząłem skakać po całym sektorze i już po wykonaniu drugiego skoku (jak się okazało w pobliżu poszukiwanej bramy), pojawił się filmik fabuły i otrzymałem polecenie patrolowania sektora. Dale fabuła już poszła zgodnie z planem.

Może gdzieś w innym wątku jest rozwiązanie tego problemu, ale napisać nie zaszkodzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huhu, wykonuję kampanię u Gonerów, a konkretniej jestem w trakcie misji, w której to mam odbić przejętego Tropiciela Światła.

W FAQ jest napisane, że po zbiciu osłon, pilot wyskakuje, a my możemy spokojnie przejąć statek.

Ale u mnie wygląda to inaczej. Nie dość, że jestem pod ciągłym ostrzałem 6 PPC, to jeszcze stateczek ma zamontowane urządzenie polaryzujące kadłub.

Ładuję w niego już dobre 15 minut, a on dalej stoi. Spróbowałem użyć marines; wystrzeliłem ich w kapsułach abordażowych. Nie mogli przebić się przez kadłub, ale to zrozumiałe, bo połowa z nich była leciwie wyszkolona.

No to posłałem ich do placówki wojskowej, coby odbyli porządne szkolenie. A Gonerski M6 ściga mnie przez cały wszechświat 😛.

Przy okazji pytanie - ile czasu potrzeba, aby pojedynczy żołdak wyszkolił się na najwyższy poziom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. FAQ było pisane dawno temu, kilka patchy wstecz, więc kolejne patche mogły trochę pozmieniać.

2. Ze dwa tygodnie temu robiłem tę misję i bez ceregieli statek zdobyłem i za chwile już był Gonerski. Ale ja jak zwykle gram z NPC Bail Addon 😛

3. Szkolenie Marines trwa długo. Pełne wyszkolenie to kilka godzin gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...