Kapitan Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Poczekaj, może za jakaś godzinę gry pojawi się info o dokowaniu do stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Wykonaj skok do innego sektora. W tym miejscu jest przerywnik między częściami (scene) fabuły. Skok do innego sektora przyspiesza pojawienie się kolejnej części fabuły - misji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Kiedyś byłem bardziej cierpliwy..tak czy siak już działa. Podziękował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switchu Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Proponowałbym drobną poprawkę do FAQ ostatniej misji Terran. Na patchu 3.1 autopilot w Aldrin zachowuje się normalnie, przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switchu Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Sorry za posta pod postem, ale nikt by nie zauważył, jeślibym zedytował poprzedni.Kilka stron temu toczyła się dyskusja o tym, że jeśli najpierw otrzyma się zaproszenie do fabuły Aldrin, a potem do PHQ, to Humi Wi, u którego zaczynam PHQ nie będzie miał nic do powiedzenia. Zainstalowałem czystą gre, wgrałem patcha 3.1, dodałem skrypt zmniejszający wymagania surowców fabuły HUB do minimum i rozpocząłem grę na profilu Obrońca Terrański. Po skończeniu fabuł Terran, Gonerów i - jako ostatnią - HUB zacząłem czekać na zaproszenie do PHQ. Nie dostałem zaproszenia do Aldrin, bo nie skończyłem Final Fury. Kiedy dostałem wiadomość od Humi Wi, skoczyłem do Ocean of Fantasy i próbowałem z nim pogadać. Nic z tego, tylko standardowe kwestie stocznia/dok/poddaj się. Przeleciałem przez bramę do sąsiedniego sektora, wróciłem, dalej to samo. Więc to raczej nie kwestia tego, którą fabułę zaczniemy najpierw. Czy ktoś wie, jaka jeszcze może być tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Też się zastanawiałem o co kaman z tym, na 3 razy przechodzenia fabuł od początku tylko raz miałem okazję wykonać phq a najdziwniejsze w tym jest to, że w tych samych warunkach tj. wykonując inne fabuły w takiej samej kolejności raz mogłem z nim pogadać a raz nie dlatego tym bardziej trudno mi powiedzieć od czego to może zależeć i też jestem ciekaw jak sobie z tym poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiepa Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 witam mam ten sam problem z boronem Humi Wi nie chce rozmawiać, jest jakieś rozwiązanie tego problemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Każdy ma ten problem. Osobiście uważam, że fabuła została zrąbana którymś ze wcześniejszych patchy 2.0. Jeżeli nie dasz rady tego zrobić to jest też jeszcze All Plots Complete, który da ci w HUBie orkę, która ma w ładownio HQ Taki mały cheat, ale lepsze to niż nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 http://xudb.pl/topic/1532-re-x3-tc-problem-ze-stoczni/#entry23387Problem już od dawna występuje, chyba patch 2.7 miał naprawić ten błąd, ale coś dalej nie tak.Do tego trudno teraz polecać instalowanie patchy po kolei jak wychodziły, bo Egosoft nie udostępnia już ich wszystkich, tylko zbiorcze paczki, bo może tu leży przyczyna tego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Wątpię. Ja miałem problem z fabułami PHQ dużo wcześniej. Dlatego wspomniałem wcześniej, że moim zdaniem 20. lub 2.1 sknociło fabułę. Pamiętam jak na 1.4 regularnie w Herons Nebula pojawiał się dość nagminnie niszczyciel Hka'kh. Po patchu 2.0 przestał się już tam pojawiać.Takich przykładów jest dość sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Do przetestowania. Najlepiej, aby ktoś miał save sprzed zaproszenia od Humi Wi:Przy pomocy Mod Managera lub X3 Editor 2 wypakować z plików 07.cat/dat plik 2.008 HQ Plot.xml.Wypakowany plik wrzucić do katalogu director w katalogu głównym gry (jeśli ktoś nie ma takiego katalogu to założyć). Uruchomić grę ze starego save sprzed wiadomości od Humi Wi, poczekać na wiadomość (lub wykonać takie zadania jakie są konieczne do otrzymania tej wiadomości), sprawdzić czy Humi Wi stanie się bardziej rozmowny.Można też przetestować na jeszcze starszej wersji tego pliku z 06.cat/dat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zembezon Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam. Mam problem z fabułą gonerów X3TC. Wg. FAQ w trakcie wykonywania misji 9 powinienem otrzymać wiadomość że dostałem w prezencie Tropiciela Światła M6 którego przejąłem dla gonerów misję wcześniej. Info takiego nie dostałem. Czy nagrodę dostane w późniejszej części fabuły? Mam załadowanego patcha 3.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zembezon Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Już jest ok. Wystarczyło ponownie załadować misję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam ma problem z misją 6 u Terran. Gdy wlatuje do Unknown Sektor (Kordem, którego się trochę wcześniej dostaje) to mój statek od razu eksploduje.Statków #deca nie zabiłem, wykonałem skok od razu gdy mi kazano uciekać.Mam wersję 3.0 i zainstalowane następujące mody:-SRM,-SCS,-NPCBailAddon,-CMOD 4.3,-Immersive environments RC1 Only for testing,-taki jeden co zwiększa ilość hull'a w statkach.Przeinstalowałem grę i mody, zaczynałem grać od nowa (też terranami) i dalej to samo.Wie ktoś jak to naprawić ?@Zauważyłem też, że Pearl'a nie ma na żadnym z moich statków - nie widać go w spisie ładunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Zainstaluj patcha 3.1 chyba on poprawia ten błąd. Sam robiłem tę fabułę tydzień temu i było OK (co prawda z modem TOTT, ale on nie ingeruje aż tak w szczegóły misji fabuł).A brakiem Pearla się nie przejmuj, też zauważyłem że zniknął (mówi że będzie nadzorował misję z pokładu Tyr-a), po zabraniu naukowca i dokowaniu do stacji fabuła idzie normalnym trybem dalej. Myślę, że Pearla specjalnie usunięto, bo wszyscy mieli z nim problem (wiadomo, zmieniamy statek, a o pasażera nie dbamy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzięki za szybką odpowiedź. Zainstaluje patcha i zobaczę co się będzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Coś mi jednak nie dawało spokoju i w końcu znalazłem. To jednak wina IMMERSIVE ENVIRONMENTS RC1 zobacz do tematu o nim: http://xudb.pl/index.php?/topic/1523-immersive-environments-rc1/page__st__10__p__23566#entry23566 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Twój link pomógł. Podany tam plik naprawia ten problem omijając kawałek fabuły, który dzieje się w Unknown Sektor. Wielkie Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 stareprawo ja rozwaliłem stację i się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borok Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam panów.Ja w sprawie fabuły Aldrin, misji nr 5.W FAQ autor opisuje napotkany problem.(...)"Tutaj uwaga, po zadokowaniu miałem błąd i dostałem polecenie lotu do: <!-- e -->object.name@L2MO11.Aldrin<!-- e --> 2 Gate. Po oddokowaniu okazało się że nie ma bramy do której mam lecieć, naprowadzanie nie działało. Na szczęście pomogło wczytanie poprzedniego save i ponowne wykonanie misji transportowej Por. Jake Griffina, tym razem dostałem poprawne polecenie lotu do bramy".Na forum wyczytałem że inni mieli podobne problemy.Niestety u mnie było to samo. Nawet po wczytaniu wcześniejszych save, nic to nie pomagało. Mój problem różnił się szczegółami. Np. już w sektorze Aldrin miałem błąd. Przy poleceniu dostarczenia Por. Jake Griffina do Orbitalnej Bazy Zaopatrzenia USC w Aldrin 2, miałem puste okno w wiadomościach. Nie było żadnego tekstu. A po zadokowaniu i otrzymaniu polecenia lotu do bramy, naprowadzenie nie działało.Być może komuś się przyda.U mnie problem rozwiązał się sam. Przy pomocy skryptu Free Jump zacząłem skakać po całym sektorze i już po wykonaniu drugiego skoku (jak się okazało w pobliżu poszukiwanej bramy), pojawił się filmik fabuły i otrzymałem polecenie patrolowania sektora. Dale fabuła już poszła zgodnie z planem.Może gdzieś w innym wątku jest rozwiązanie tego problemu, ale napisać nie zaszkodzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Huhu, wykonuję kampanię u Gonerów, a konkretniej jestem w trakcie misji, w której to mam odbić przejętego Tropiciela Światła.W FAQ jest napisane, że po zbiciu osłon, pilot wyskakuje, a my możemy spokojnie przejąć statek. Ale u mnie wygląda to inaczej. Nie dość, że jestem pod ciągłym ostrzałem 6 PPC, to jeszcze stateczek ma zamontowane urządzenie polaryzujące kadłub. Ładuję w niego już dobre 15 minut, a on dalej stoi. Spróbowałem użyć marines; wystrzeliłem ich w kapsułach abordażowych. Nie mogli przebić się przez kadłub, ale to zrozumiałe, bo połowa z nich była leciwie wyszkolona. No to posłałem ich do placówki wojskowej, coby odbyli porządne szkolenie. A Gonerski M6 ściga mnie przez cały wszechświat .Przy okazji pytanie - ile czasu potrzeba, aby pojedynczy żołdak wyszkolił się na najwyższy poziom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 1. FAQ było pisane dawno temu, kilka patchy wstecz, więc kolejne patche mogły trochę pozmieniać.2. Ze dwa tygodnie temu robiłem tę misję i bez ceregieli statek zdobyłem i za chwile już był Gonerski. Ale ja jak zwykle gram z NPC Bail Addon 3. Szkolenie Marines trwa długo. Pełne wyszkolenie to kilka godzin gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Niestety, nie korzystam z NPC Bail Addon, więc nie mam tak łatwo .No cóż, żołnierzyki się szkolą, może się uda.Czy we wcześniejszych wersjach też wyskakiwała informacja od kapłana, że potrzebna jest ekipa do abordażu? Bo u mnie się coś takiego pojawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 W dniu 16.07.2011 o 16:01, ComradeJacob napisał:Czy we wcześniejszych wersjach też wyskakiwała informacja od kapłana, że potrzebna jest ekipa do abordażu? Bo u mnie się coś takiego pojawiło.Chyba, a raczej na pewno tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Teraz chyba na serio to potraktowali i naprawdę trzeba jej użyć.Chyba, że skuszę się na skrypt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.