Skocz do zawartości

X Rebirth - nowa gra Egosoftu zapowiedziana na 15.11.2013


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie przeczytałem te ogłoszenie ze strony podanej kilka postów wyżej. Ma być odmieniony interfejs handlowy. To co wyprodukujemy w swojej fabryce będzie miało wpływ na ceny we wszechświecie(chyba?). Nowe metody poruszania się statku( nie wiem za bardzo o co im chodziło ale pewnie fizyka lotu będzie realistyczna. W capitalach to na prawdę coś chcą zmienić ze sterowaniem. Możemy kontrolować nasz statek co się w nim dzieje bardziej szczegółowo. Oczywiście gra zostanie otwarta dla modderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 11.05.2011 o 03:21, Yacek napisał:

Nie będzie trybu multi.

W dniu 10.05.2011 o 14:52, Yacek napisał:

po stacjach sobie nie pobiegamy

Musisz odbierać nadzieję? 🤔

Mam nadzieję(tak wiem, że powtarzanie jednego słowa to błąd językowy ale nie mogłem znaleźć żadnego zamiennika...), że można będzie się rozejrzeć po mostku w capitalu. Oczywiście niektórym kokpity by zaraz przeszkadzały... 😀

Wg. mnie kokpity są przydatne. Gdy zobaczyłem interface w X3:R to mało z krzesła nie spadłem (tutaj kłamię, wtedy nie siedziałem na krześle 😀 ). Najgorszy problem był ze znalezieniem energii dział 😀 Kilka godzin główkowałem, gdzie to jest 😀 W X2 masz ładnie pokazane 4 paski (prędkość,energia dział, osłony (już chciałem napisać tarcze ale mogłoby się to źle skończyć 😀 ) i nie ma żadnych problemów z połapaniem się. W innym miejscu jest SETA, uzbrojenie oraz status ładowni otwarta/zamknięta (i ostrzeżenie o zbliżającej się rakiecie, małej sile osłon).

Ale troszkę zboczyłem z kursu. Fajnie by było się przespacerować po capitalu... 😀

Stacji aż tak nie żałuję, ponieważ większość czasu będę spełniał w wolnej przestrzeni 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pospacerować po capitalu tak, kokpity nie, albo wybór między opcją tak lub nie. Też jak pierwszy raz zobaczyłem X3R po przesiadce z DSO, to brakowało mi kokpitu, ale teraz już jestem przyzwyczajony do jego braku i wręcz jak widzę gdzieś screeny z kokpitem, to coś mi przeszkadza, zasłania widok na kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze że nie będzie mutlti a tym bardziej chodzenia po statkach, jakby pojawiło się chodzenie po statkach byłby komentarze takie jak z Mass Effect 1, że lokacje się powtarzają, że fuj i że w ogóle.... Jednym słowem zbędny bajer. Niech się skupią na głównych aspektach gry. Co do kokpitów nawet jak ich nie będzie to mogę się założyć że za miesiąc czy 2 po wypuszczeniu gry pojawi się jakiś kokpit mod, więc nie ma co nad tym zbyt rozpaczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2011 o 20:22, Riess napisał:

To może pytanie, jak sobie panowie widzą multi w grze takiej jak X: Rebirth?

Zwykłe tryby gry ala CoD i BF. Wrzucamy graczy do jednego (maks kilku sektorów), mają określoną ilość gotówki za którą mogą kupić wyposażenie i statek i gramy DM, TMD, CTF, jakieś wyścigi, albo zabawa w znajdź skarb itd. Mi taki multik zupełnieby wystarczył. Chciałbym w końcu powalczyć z żywym porzeciwnikiem. Szkoda, że nie będzie multika 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2011 o 20:37, Cerber napisał:

Zwykłe tryby gry ala CoD i BF. Wrzucamy graczy do jednego (maks kilku sektorów), mają określoną ilość gotówki za którą mogą kupić wyposażenie i statek i gramy DM, TMD, CTF, jakieś wyścigi, albo zabawa w znajdź skarb itd. Mi taki multik zupełnieby wystarczył. Chciałbym w końcu powalczyć z żywym porzeciwnikiem. Szkoda, że nie będzie multika 🤔

pff szkoda.. szkoda to że stacja SyFY nie zamówiła 3 sezonu Stargate Universe 😀 to jest szkoda. Albo jak teściowa wpadnie do studni to też szkoda.. wody szkoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2011 o 20:37, Cerber napisał:

Zwykłe tryby gry ala CoD i BF. Wrzucamy graczy do jednego (maks kilku sektorów), mają określoną ilość gotówki za którą mogą kupić wyposażenie i statek i gramy DM, TMD, CTF, jakieś wyścigi, albo zabawa w znajdź skarb itd. Mi taki multik zupełnieby wystarczył. Chciałbym w końcu powalczyć z żywym porzeciwnikiem.

Czyli albo liczymy że Egosoft co kilka tygodni wyda poprawki zmieniające statystyki statków aby każdy miał szansę, oraz rozbije grę na single i multi, każdy tryb z własną bazą statków i uzbrojenia, albo multi zdominowane przez jeden-dwa buildy do rąbania.

ps. LOL @Konrad162

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.05.2011 o 22:37, Riess napisał:

Czyli albo liczymy że Egosoft co kilka tygodni wyda poprawki zmieniające statystyki statków aby każdy miał szansę, oraz rozbije grę na single i multi, każdy tryb z własną bazą statków i uzbrojenia, albo multi zdominowane przez jeden-dwa buildy do rąbania.

Niekoniecznie. W innych grach też masz bronie, które są ostro przesadzone, ale mimo to ludzie używają też innych. Zapewne gdyby były takie przesadzone statki na większości serwerów (zapewne polskich) były by zablokowane, a używający ich narażeni na gniew "małych komunistów". Statki oczywiście powinny być zbalansowane w obu rozgrywkach, ale brak takiego balansu byłby bardziej odczuwalny w singlu niż w multi. Zwłaszcza jeśli do multika doda się jakieś achiwmenty i nagrody za ich wykonanie typu "zestrzel coś tam stakiem jakimś tam to odblokujesz coś tam (np. nowy lakier)". Na pewno zwiększyłoby to liczbę grających "słabszymi" statkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powierzchnia planet wygląda bardzo szczegółowo, a stacje są bardzo blisko planet co wskazuje na możliwość lądowania. Pamiętaj, że nic nie jest jeszcze przesądzone.

Niszczenie się statku tam, gdzie strzelamy? No nie wiem. W trailerze w ogóle nie było walki, więc trudno powiedzieć. Jednak wg. mnie najważniejszą kwestią nie jest efekt wizualny, tylko efekt w grze. Np. trafiasz w silniki - statek zwalnia. Zniszczysz je zupełnie to w ogóle się nie ruszy. Efekty wizualne nie są aż tak ważne. Prawdę mówiąc ja nie należę do osób, które cenią sobie grafikę. Dla mnie nie ma różnicy, czy będzie to grafika taka jak w X2 albo w X3:TC. Gra ma być grywalna i koniec. Chyba nie chcemy dostać czegoś w rodzaju pierwszego Crysis'a? Dobra grafika, a reszta na odwal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawil się wywiad z projektantami przeklejam:

Przepraszam ze po ang ale nie znam dobrze języka szekspira

The concept is being rebuilt from the ground up this time, what key issues will be dealt with in doing so?

- The transportation system will be much different. Instead of just flying from one place to another through the lonely void of space, there will be closer interaction and proximity with other ships. While this interaction may seem like 'GTA in space', you wouldn't be dragging anyone out of their ship and beating them up. In previous games, players asked for more and more content, sometimes at the expense of quality. This time around quality is the watchword.

Will the player be able to leave the ship?

- There won't be any FPS-style action, but interaction with Non-Playing Characters (NPC) is very important in X Rebirth. You will interact with your factory managers and other pilots, for example. The most important NPC is your female co-pilot.

So this is a reboot, right?

- It's certainly not X4!

What features have been left out from previous series?

- Things haven't been left out just because they're hard to develop, rather we've concentrated on bring in gameplay features that are 'cooler'. Previously, for example, it was possible to pilot a capital ship from its bridge. No more. It took many players a long time to get to the point where they would own one and it wasn't a huge amount of fun to fly. If we'd included this, it would have put us back a bit.

What's happened to the User Interface? Some are concerned it may be dumbed down and [the game] may even appear on console.

- No, no console. The game will become less complicated, but no less complex.

Will it be multiplayer?

- Nope. It's something we've had in mind and there have been some good ideas, nonetheless, it's just not feasible right now.

Will there be more action in the story?

- The story is good and important for newcomers, but we want to ensure fun gameplay in all areas. 'Yes, the plot might only last 10-20 hours, but that's not why I buy the game,' say most X-fans, because there's at least another 100 hours of gameplay beyond that... once the story is over, the player is free to do as he likes in the universe. We're keeping the sandbox.

What can you say about the story? You're not breaking with the canon of the story, but everything is new.

- In the future of the X Universe a lot has happened since the events of Terran Conflict, among which is the fact that the Ancients' gate network that binds the people of the X Universe together have shut down. Some say it started with a supernova, but the end result is that some regions are totally cut off from others and the universe has changed dramatically as a result of the isolation. This gives us a huge amount of design freedom and imagine the possibilities this gives the player!

In the video are lots of massive stations and modules with greenhouses etc. Are these interactive to the player?

- Of course. Stations will be gigantic and much more detailed than in the past but it's not just about the visuals, there are many more ways to interact with them now and they are much more important to the economy.

What can one do there?

- Loads. How trade is done is even different. There's no landing to pick up wares and take them elsewhere. You now overfly the station and see what's on offer. Scanning stations and ships (legal or otherwise) will be important in the game. It was the case before that it didn't matter where you fired. Now the player can identify critical systems and target them.

Will the game support modding?

- Yes, we're not changing our philosophy. We'll open up the games to the fans and work with them. The foundations of this have long-since been established through our forums and its embedded 'DevNet'

Link do orginału

http://www.egosoft.com/x/xnews/201105_1_44News.htmlhttp://www.egosoft.com/x/xnews/201105_1_44News.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi przyszło do głowy pamięta ktoś z was grę planszową "Gwiezdny kupiec" ja w nią grałem wieki temu i tak mi sie z nim skojarzyło cały ten scenarjusz i fabuła oraz te ogromne stacje ( tam były układy planetarne} które decydowały o cenach towarów w całym sektorze modułowe zakupy ulepszeń do statków oraz losowe zyski ze sprzedaży od razu czy odczekaniu rundy ci co grali wiedzą o czym piszę😛. Tak jakoś mi się skojarzyło po przeczytaniu tego dialogu wywiadu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...