Skocz do zawartości

X Rebirth - nowa gra Egosoftu zapowiedziana na 15.11.2013


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.06.2011 o 14:44, Renegade napisał:

Jeśli nie było Cię w sektorze to wiedz, że to czyste statystyki 😛

a co mi po walce przy której mnie nie ma? Ani pomóc ani obejrzeć ładnego widowiska. A jak już jestem w sektorze to kapitanowie statków zachowują się jak lamy nawet uderzając o siebie nawzajem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Uderzają o siebie nawzajem dlatego, że AI nie bierze korekty na stopniowe zmienianie kierunku. W X2 statki leciały tylko dziobem do przodu lub do tyłu (z prędkością max 10m/s 😛 ), nie licząc momentów, gdy gracz używał napędu bocznego. W X3 statki zachowują się realistyczniej (do świata realnego brakuje im baaardzo dużo ale lepsze to niż nic 😀 ) i nie zmieniają w dziesiątej części sekundy toru lotu o 90 stopni (Tak jak to było w X2. Ah te loty paranidiańskim pegazem z prędkością 1009m/s i jego zwrotność. Nie można było instalować poprawek do zwrotności, bo przy pełnej prędkości traciłeś kontrolę nad statkiem 😀 ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.07.2011 o 20:10, Renegade napisał:

Tak w ogóle to jak będzie tam z czasem? Chodzi mi o to, jak dużo czasu minęło od akcji z poprzednich części gry.

Akcja będzie działa się chyba mniej więcej w tym czasie, lub po: http://xudb.pl/index.php?/topic/1856-encyklopedia-uniwersum-x/page__view__findpost__p__29371

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mimo wcześniejszych zapowiedzi, że w czerwcu pojawią się kolejne informacje na temat X Rebirth, Egosoft nic nowego w tym temacie nie ujawnił.

Pojawił się tylko jeden nowy screen z gry: http://www.egosoft.com/games/x_rebirth/screenshots/x_rebirth_screen_005_th1.jpg

Dopiero teraz na koniec lipca pojawił się nowy news o numerze 44, a nim informacja o X Rebirt.

Jednak równie skromna jak poprzednia.

Zaprezentowano kolejny screen: http://www.egosoft.com/x/xnews/img/201107_xr_news_01_th.jpg

przedstawiający moduł produkujący Rudę. Moduł widoczny na screene będzie miał 1900m długości i będzie go można dołączyć do naszych fabryk.

Volvez stwierdził na czacie

Cytat

Prawie dostałem ślinotoku jak zobaczyłem ten moduł.

Mnie natomiast przeszły ciarki po plecach. Jeśli to wszystko (taśmociąg, piec hutniczy - czy jak to tam zawał) będzie dynamiczne, a wygląda na to że tak, to będzie niezłe obciążenie dla procka i chyba na obecnym sprzęcie nie mam co marzyć o zagraniu w X Rebirth.

Tak czy siak czekamy na kolejne informacje i o dane o wymaganiach sprzętowych gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.08.2011 o 10:25, Volvez napisał:

Zastanawia mnie jak będzie wyglądało stawianie i transportowanie takiego modułu.

Mam na dzieje, że nie będzie tak jak poprzednio z Małymi TL'ami i dużymi stacjami.

Dobrym rozwiązaniem byłyby roboty budowlane.

Przecież w x'ach od zawsze stacje były budowane przez roboty. W X2 była nawet sekwencja, w której była pokazywana stacja w trakcie budowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Filmik z GC już od dawna jest w internecie i dziwie się że nikt go tu nie wrzucił.

1. Filmik ukazujący działanie jednego z modułów nowych stacji.

http://www.youtube.com/watch?v=F9I0UzWb5GU&feature=player_detailpage#t=140s

2. 14 minutowy filmik z konferencji przetłumaczony na Angielski "dużo nowych wiadomości"

http://www.youtube.com/watch?v=F6UAB-YNXns

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2011 o 11:45, Riess napisał:

Nie będzie latania battleshipami q.q

Mało tego, gracz będzie sterować TYLKO JEDNYM statkiem przez całą grę. Czyli powrót do XBTF.

Będzie można dokupić moduły. Innymi statkami bedziemy sterować zdalnie.

W ogóle jak słuchałem wywiadu to miałem wrażenie jakby gra będzie miała podobny

klimat do Freelancera. Budowa sektorów się zmieni. Sektor będzie się składał z mniejszych

sektorów tworząc cały system gwiezdny. Pamiętacie we Freelancerze podróż autostradami

aby dostać się na drugą stronę gwiazdy, na inną planete?

Fajna sprawa z modularnością statków. Niszczymy capitalowi moduł łączności i już

nie wezwie pomocy, albo napęd skokowy i już nie ucieknie.

No ciekawe co to z tego będzie. Mam nadzieję, że chociaż jakiś wypasiony kokpit zrobią dla statku gracza.

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ego nie jest typem złej firmy, która wyciąga pieniądze graczy przez jakieś DLC. Dlaczego tak myślę? Dlatego, że wtedy nie robiliby X'ów tylko jakieś marne strzelanki, które sprzedają się za 20zł (tak jak City Interactive. Oni słyną z gier słabych ale mimo to kasy im nie brak. Jeśli chodzi o finanse to są numerem 1 w Polsce). A jeśli nie strzelanki to wydawanie co roku nowej gry, która mogła by być na dobrą sprawę tylko małym dodatkiem.

Gdyby chciało wyciągać kasę to po co dawało dodatkowe fabuły i "bajery" w patchach? Mogli przecież tylko poprawić błędy, a takie rzeczy jak misje Bala Gi sprzedać jako dodatki? Dlatego mam szacunek do egosoftu,

A co zepsuje Egosoft to naprawią moderzy 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...