Konrad162 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatCo wy z tym spadkiem reputacji przez SETA??!! To mitJaki mit? Tu masz wyliczenie: http://www.egosoft.com/support/faq/faq_ ... 307fa597e3Spadek reputacji jest mitem. Natomiast spadek rang już nie...SpoilerIf you leave the game idle for a long period of time then your fight and trade ranks will start to decay.Your fight rank will drop by about 2% for every game hour without player input (or for every 6 minutes, on 1000% SETA), and your trade rank by around 0.25%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCo wy z tym spadkiem reputacji przez SETA??!! To mitTo nie mit Raz zostawiłem na seta x10 i sprawdzałem co pół godziny/godzinę czasu rzeczywistego i ranga leciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatCo wy z tym spadkiem reputacji przez SETA??!! To mitReputacja nie spada, rangi owszem- po godzinie (bez SETA) nieaktywności w grze zaczynają się obniżać. Jeśli mamy dużo zautomatyzowanych handlarzy to mogą oni zniwelować ten efekt.Takie płynne przejścia między sektorami byłyby fajne, ale musiałoby to być okupione ograniczeniem sztucznego życia we wszechświecie, między innymi ilością/algorytmami handlarzy AI, a tego pewnie nikt nie chce. Mnie osobiście obecne .... gry.Mi się wydaje że dało by rade zrobić to bez ograniczania sztucznego życia opisałem to w kilku postach wyżej NPC mogły by być generowane tylko w polu widzenia a tradeży poza polem widzenia byli by przeliczani w prostszy sposób tak jak jest to teraz w x3. No i silnik mógł by wreszcie nauczyć się korzystania z większej ilości rdzeni nisz 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatSpadek reputacji jest mitem. Natomiast spadek rang już nie...owszem, macie rację, chodzi o rangi nie reputację. Tylko powiedz mi Konrad po co cytujesz to co jest w linku, który podałem? Ja wiem że nikomu nie chce się klikać w linki i czytać, ale żeby aż tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatSpadek reputacji jest mitem. Natomiast spadek rang już nie...owszem, macie rację, chodzi o rangi nie reputację. Tylko powiedz mi Konrad po co cytujesz to co jest w linku, który podałem? Ja wiem że nikomu nie chce się klikać w linki i czytać, ale żeby aż tak?Z tego co widzę to większości ludziom nie chce się czytać poprzednich postów a jedynie ostatni a co dopiero z linkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatCo wy z tym spadkiem reputacji przez SETA??!! To mitCo bym zmienił ? Fajnie byłoby gdyby sektory i odległości między obiektami w nich się znajdującymi były większe. Do szybszego podróżowania między nimi mógłby służyć jakiś dodatkowy napęd Brakuje też jakichś ciekawych miejsc do odkrywania, mam nadzieję, że ta część 4X ('eXplore') zostanie rozwinięta Oby tylko nie ograniczyli zabawy w budowanie imperium (fabryki, kompleksy itd). Dla mnie to jeden z największych plusów gry.W Evochronie wszystko to jest już rozwiązane Sektory są nie ograniczone a co do prędkości silnik ma 2 tryby manewrowy i pełny gaz. Na pełnym gazie przyśpiesza ci cały czas bez ograniczenia ale jest bardzo słabo sterowny nie da się wtedy manewrować a jedynie obracać się wokół własnej osi lub leciutko zmieniać tor lotu. Poza tym gdy silnik zostanie wyłączony statek leci cały czas tą samą prędkością jak w rzeczywistości gdyż silniki manewrowe przy tych prędkościach są za słabe. Natomiast podczas walk czy lotów w sektorach używa się prędkości manewrowej czyli tak jak w X3 prędkość manewrowa jest zależna od siły silnika i zaczyna się od 400m/s do około 1500m/s podobnie jak w x3 to jest stała prędkość która statek utrzymuje i przy niej można bez problemu wykonywać różne manewry. Prucz tego jest jeszcze napęd skokowy.W Evochronie zdarzają się asteroidy z korytarzami w środku czarne dziury czy mgławice lub powierzchnie planet które można eksplorować mapa tak samo jest podzielona na granice pomiędzy rasami tylko że jest to płynne a nie w kwadracikach. Tu jest naprawdę wiele rozwiązań które by pasowały do x3 ale niema możliwości zakupu dużych statków można je jedynie wynajmować a także da się budować stację i handlować z NPctami tylko jest to bardziej uproszczone niż w X.I dlatego właśnie gdy twórcy pisali że w X:R bedą bardziej dynamiczne loty i walki bardzo mi to zaczęło przypominać rozwiązanie z evochrona z nieograniczoną prędkością.Coś takiego bardzo by pasowało w X:R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatZ tego co widzę to większości ludziom nie chce się czytać poprzednich postów a jedynie ostatni a co dopiero z linkami.Ano racja.Strona 8:CytatNo i silnik mógł by wreszcie nauczyć się korzystania z większej ilości rdzeni nisz 1.Strona 6:Cytat4. To co wielokrotnie powtarzałem w temacie X4 mam nadzieje że nie ograniczą się do obsługi jednego rdzenia jak w przypadku X3:TC. Bo to już byłoby totalną porażką. A teraz inna sprawa:CytatWciel się w role młodego łowcy przygód i jego niezwykłej, żeńskiej współtowarzyszki, przemierzających wszechświat w starym i zdezelowanym statku o chwalebnej przeszłości. Dwoje ludzi samotnie przeciwko galaktyce, grających główne role w wydarzeniach które nadejdą.Ciekawe co to oznacza:1. czy to że dostaniemy pomocnika NPC?2. uproszczony tryb multiplayer w postaci cooperative z innym graczem?Jeśli to drugie, to dziwnie będzie brzmiało namawianie innego gracza do wspólnej gry: "zostań moją współtowarzyszką". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Gdyby egosoft miał takie podejście to nie dostalibyśmi X:R tylko Evochron 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatStrona 8:CytatNo i silnik mógł by wreszcie nauczyć się korzystania z większej ilości rdzeni nisz 1.Mnie nie musisz cytować wiem że o tym pisałeś bo czytałem wszystkie posty po kolei a jedynie napisałem że mi także by ta opcja bardziej odpowiadała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatGdyby egosoft miał takie podejście to nie dostalibyśmi X:R tylko Evochron 2 Chciałem ci jedynie wytłumaczyć że jedna mapa nie oznacza kilkuletniego lotu z sektora do sektora jak chciałeś to zasugerować.Poza tym X bardziej mi odpowiada niż Evochron ale uważam że można czerpać dobre pomysły od innych i wydaje mi się że developerzy coś ciekawego zaczerpneli z innych gier. Samo zdanie które jest napisane w wywiadzie że silnik X3 dawał za dużo ograniczeń oraz mowa o szybkości akcji i bardziej dynamicznych walkach wszystko mi nasuwa na myśl model lotu z Evochrona i jego brak ograniczeń więc mam nadzieje że takie zmiany nastąpią aczkolwiek może być to za dużo jak na tą grę i na pewno sobie dużo za dużo wyobrażam ale to akurat mi najbardziej pasuje do tych słów.Ale namąciłem. Mam nadzieje że ktoś mnie zrozumie o ile ktoś czyta moje posty prócz ciebie Renegade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCytatZ tego co widzę to większości ludziom nie chce się czytać poprzednich postów a jedynie ostatni a co dopiero z linkami.Ano racja.Strona 8:CytatNo i silnik mógł by wreszcie nauczyć się korzystania z większej ilości rdzeni nisz 1.Strona 6:Cytat4. To co wielokrotnie powtarzałem w temacie X4 mam nadzieje że nie ograniczą się do obsługi jednego rdzenia jak w przypadku X3:TC. Bo to już byłoby totalną porażką. wyrażenie swoich wcześniej już wypowiedzianych myśli i nadziei związanych z jakąś sprawą nie uważam za powtórzenie czegokolwiek nawet, gdy to samo już powiedział ktoś inny. Koniec końców to jest tylko i wyłącznie moje zdanie/nadzieja, a nie 4 raz powtarzane to samo info np. "Wyszedł trailer". Nie bardzo wiem czego się tu czepiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatNie bardzo wiem czego się tu czepiać.Niczego. Widzisz emotke na końcu? To miał być żart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Trzeba coś pisać choćby po to żeby ludzie mieli się z czego śmiać.No i watek się rozwija powoli.Za mało na razie jest informacji aby dało się o czymś nowym pisać dlatego każdy przytacza od nowa to samo.Ja teraz podziwiam Yacka jak on musi się namęczyć czytając te nasze głupoty i poprawiać co po niektórych.PS: Ale dzisiaj ponabijałem postów jak nigdy a zazwyczaj jestem tak mało rozmowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melkor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ciekawe czy zmienią awatary/wizerunki wszystkich ras występujących w grze, czy znowu zostaną te obecne No i jakie przemeblowanie zrobi we wszechświecie ta supernowa...mam nadzieje że choć większość obecnych ras pozostanie, choć nowe też mogły by się pojawić Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Mogłyby się pojawić, ale nie muszą Ktoś tu pisał, że podobno mają jacyś "starożytni" powrócić. Pewnie twórcy bram skokowych CytatCytat Z tego co widać (a raczej słychać) na trailerze starożytni powracają Bo szlag ich trafił jak zobaczyli co wyszło z TC.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 CytatCiekawe czy zmienią awatary/wizerunki wszystkich ras występujących w grze, czy znowu zostaną te obecne No i jakie przemeblowanie zrobi we wszechświecie ta supernowa...mam nadzieje że choć większość obecnych ras pozostanie, choć nowe też mogły by się pojawić Jak myślicie?Wydaje mi się że supernowa może być pretekstem do zmniejszenia ilości ras i sektorów.Xy cały czas były po prostu upgradowane z nową wersja dochodziły nowe sektory nowe statki a tu jak mają zacząć wszystko od nowa od podstaw to wydaje mi się że ilościowo się wszystko zmniejszy choćby dla tego że trzeba wszystko od podstaw projektować wszystkie modele statków wszystkie sektory.To co mamy w X3TC to jest wszystko to co było w X3R + to co w paczach i to co doszło z nową częścią czyli z TC.A X:R ma być od podstaw nową grą więc wszystko jest od nowa projektowane a przynajmniej tak mówią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Stare rasy pozostaną, wrócą Starożytni i Sohneni, pojawi się nowa rasa Wenendra.Ze starych sektorów pozostanie tylko kilka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 3 nowe nacje... I wiele nowych statków Czyli znając życie będzie mnóóóóóóstwo sporów o to, który statek jest najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Cytat3 nowe nacje... I wiele nowych statków Czyli znając życie będzie mnóóóóóóstwo sporów o to, który statek jest najlepszy Jedna nowa. Starożytni i Sohneni to raczej duchem będą obecni.Statków będzie mniej, ale że Hyperion nadal będzie, to dyskutować nie ma o czym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 To może teraz pokłócimy się o multiplayera? )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Uważacie że z powrotem powrócą stare statki. Z tego co było w trailerze i w wywiadzie wnioskuję że nie będzie nic starego a wszystko zostanie od nowa zaprojektowane. Dlatego tez uważam że ras będzie mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Co tu się kłócić, ma kurde być multiplayer i już Gra ma być podobno w odległej przyszłości, więc statki będą nowe, ale rasy usuwać? Jak by gra wyglądała bez takich Boronów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A GUZIK Nie Hyperion tylko M6 Wenendra będzie najlepsiejszy. I BASTA!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 hehe, daliby do gry relikt-hyperion, tak samo jak w XTC zrobili z AP Gunnerem PS A nie, bo starożytnych M6 będzie najlepszy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A wcale, że nie. bo.. bo...MAMO!!!!! (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi