Skocz do zawartości

X Rebirth - nowa gra Egosoftu zapowiedziana na 15.11.2013


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wydaje mi się że wybuch supernowej może być pretekstem do usunięcia niektórych ras. Napiszą w prologu że rasy mające sektory najbliżej epicentrum Nowej zostały unicestwione a jedynie niektórzy wędrowcy tychże ras przeżyli i z braku macierzystych sektorów na których była produkcja ich rodowitych pojazdów i technologii muszą korzystać z technologii innych ras.

Także rasa będzie ale nie będzie miała własnych statków i technologii co uprości grę przynajmniej w cyferkach.

Wiadomo że jest fajniej jak się ma większy wybór ale skoro ma być wszystko nowe to nie musi być aż tak źle że będzie wszystkiego mniej. Liczy się jakość a nie ilość.

Z resztą zobaczymy jak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niektórzy chcą mieć floty w multi 🤔

Ja wyobrażam sobie multi nie jako strategie, gdzie dowodzimy armiami (bo od tego są inne gry, tzw. RTS) tylko każdy lata swoim stateczkiem oddzielnie. I przydałyby się bombowce aby nie było, że małe muchy nie ruszają takiego bydlaka jak M2 lub M1.

Bombowce uzbrojone w ciężkie rakiety, silną broń laserową i dosyć silnymi tarczami jednak z mniejszą prędkością i zwrotnością niż normalne myśliwce.

To po co dodają te nacje, skoro nie będą one nic znaczyć we właściwej rozgrywce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajną opcją było by przeniesienie widoku z pierwszoosobowego do widoku taktycznego coś jak w ARMA 2 gdzie latasz statkiem z pierwszej osoby a gdy chcesz wydać rozkaz innemu statkowi z twojej floty przechodzisz do widoku taktycznego i widzisz wszystko jak na dłoni a rozkazy wdajesz po prostu jak w strategiach za pomocą myszki i prostego menu a gdy tylko chcesz powracasz z powrotem do WIDOKU FPS/TPS bądź Taktycznego. Fajnie by było gdyby w widoku TPS pokazywało normalnie HUD i dało się sterować statkiem jak we większości symulatorów kosmicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A teraz inna sprawa:

Cytat

Wciel się w role młodego łowcy przygód i jego niezwykłej, żeńskiej współtowarzyszki, przemierzających wszechświat w starym i zdezelowanym statku o chwalebnej przeszłości. Dwoje ludzi samotnie przeciwko galaktyce, grających główne role w wydarzeniach które nadejdą.

Ciekawe co to oznacza:

1. czy to że dostaniemy pomocnika NPC?

2. uproszczony tryb multiplayer w postaci cooperative z innym graczem?

Jeśli to drugie, to dziwnie będzie brzmiało namawianie innego gracza do wspólnej gry: "zostań moją współtowarzyszką". 😀 😀 😀 😀

Pewnie ta współtowarzyszka przejmie rolę Betty, a w trakcie wykonywania fabuły będzie z nami dyskutować o niektórych sprawach. Ot taki myk abyśmy się nie czuli zbyt samotni 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie martwi nieco ten tekst o bardziej dynamicznej walce. Jak dla mnie to walka już teraz jest o wiele za dynamiczna (bo co tam ma być, że capital wyrzuci z siebie jedną salwę i drugi capital zniszczony 🤔 ). Marzą mi się długie bitwy i kilkugodzinne ostrzały wraz z połączeniem modularnej budowy statków. Pozwoliłoby to z obecnej sieczki ala CoD zrobić porządną grę, gdzie w walce liczyłaby się taktyka, a nie ilość wojska i refleks. (powyższy wywód nie tyczy się myśliwców)

PS. A jeśli chodzi o multi to liczę na zwykłe tryby typu "zdobądź flagę", Deathmatch itp. Nie ma co robić z X'ów MMO 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, moduły to bardzo fajny pomysł 🤔

Jednak jest jeden haczyk. Zniszczą Ci silniki - nigdzie nie polecisz. Nawet do stoczni. Konieczne będzie coś jak ten skrypt do X3, który powodował, że piechota morska Stanów Zjednoczonych naprawiała nasze statki 😀

I również zadzwonienie po pomoc drogową/kosmiczną, bo co jeśli nie będziesz miał marines na pokładzie? 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mnie martwi nieco ten tekst o bardziej dynamicznej walce. Jak dla mnie to walka już teraz jest o wiele za dynamiczna (bo co tam ma być, że capital wyrzuci z siebie jedną salwę i drugi capital zniszczony 🤔 ). Marzą mi się długie bitwy i kilkugodzinne ostrzały wraz z połączeniem modularnej budowy statków. Pozwoliłoby to z obecnej sieczki ala CoD zrobić porządną grę, gdzie w walce liczyłaby się taktyka, a nie ilość wojska i refleks. (powyższy wywód nie tyczy się myśliwców)

PS. A jeśli chodzi o multi to liczę na zwykłe tryby typu "zdobądź flagę", Deathmatch itp. Nie ma co robić z X'ów MMO 😀

Durze statki rzeczywiście zbyt szybko giną (Staki klasy M1,M2 mogły by mieć podwojone punkty życia i osłon w stosunku do tego co jest teraz)ale walka myśliwców mogła by się odbywać bardziej dynamicznie chodzi mi głównie o samą prędkość poruszania się myśliwców bo to że niektóre ciężkie myśliwce poruszają się z prędkością Capitali to porażka ale siał ostrzału myśliwców mogła by pozostać taka jak teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marines powinni być z tego powodu powszechnie dostępni.

Na każdej stacji dosłownie, sprzedawani w ośmiopakach jak jajka, z terminem ważności.

Wtedy zawsze ktoś ci statek naprawi.

A z dzwonieniem po pomoc drogową to dobry pomysł.

Już sobie to wyobrażam.

Przylatuje kosmiczny zardzewiały holownik z grubym brudnym amerykaninem. Gość wychodzi w skafandrze, podczepia promień holowniczy (linka do holowania z hakiem) za zderzak i jedzie.. tfu.. leci do najbliższej stoczni.

No chyba, że płacą mu za sektory. Wtedy dodatkowo zwiedzisz pół świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, myśliwce poruszają się zbyt wolno. Prędkość M5 powinna wynosić około 600-700m/s, M4 400:500m/s, M3 250-400m/s

Ktoś powie, że M5 za szybko się poruszają ale ja powiem tak. Są to statki zwiadowcze, czyli główny ich atut to PRĘDKOŚĆ. A jeśli ktoś powie, że trudno będzie je trafić to ja powiem, że trafianie nimi też będzie trudne, bo żeby oddać więcej niż 2 strzały będzie musiał zwolnić.

Hehe 🤔 Dobry pomysł Volvez 😀

Już widzę, dasz mu 2 butelki Gwieznej Wódki i za darmo Cię zaholuje ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie M5 mogły by nawet nie być uzbrojone ewentualnie w 1 lub 2 działka ale tylko najsłabsze.

One służą tylko do zwiadu a do walki sie nie nadają i tak powinno to pozostać to bardziej sonda niż myśliwiec więc musi być szybka. M4 czy M3 są stworzone wprost do walki dlatego potrzebne im jest uzbrojenie no i tu prędkość może być mniejsza ale bez przesady nie taka mała jak jest teraz myślę że to co pisze Renegade 400/500 powinno być ok.

Corvety powinny się poruszać z prędkością teraźniejszych myśliwców a M1 M2 czy fregaty mogą pozostać z tą samą prędkością. Jedynie można by ulepszyć na nich altylerię przeciwlotnicza by była skuteczniejsza przeciwko nowym szybszym myśliwcom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tak, moduły to bardzo fajny pomysł 🤔

Jednak jest jeden haczyk. Zniszczą Ci silniki - nigdzie nie polecisz. Nawet do stoczni. Konieczne będzie coś jak ten skrypt do X3, który powodował, że piechota morska Stanów Zjednoczonych naprawiała nasze statki 😀

I również zadzwonienie po pomoc drogową/kosmiczną, bo co jeśli nie będziesz miał marines na pokładzie? 😀

Zawsze zostaje MacGyver wannabe - wycieczka w przestrzeń z laserem naprawczym 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam widzę że się rozmarzyliście no to i ja sobie na forum pobujam w obłokach 😀 jestem za waszymi typami co do grafiki mapy ale nie do dużych flot przy multi tu moim zdaniem najlepsze by było tryb kooperacji przykładowo: jeżeli ma myśliwiec to tylko jeden do wyboru m3,m4,m5; jak awansuje lub zarobi kasy na M6 to może mieć tylko jego lub jak ma dok to tylko jeden egzemplarz do jego dyspozycji dok dla jednego statku , jak 2 to drugi dok może być wykorzystany dla innego gracza. Gracze musieli by się organizować w klany coś ws rodzaju jak EVE, ograniczeniem masowego pojawiania się dużych okrętów byłoby koszt tych okrętów niemożliwa wręcz kwota dla jednego do zebrania. Zmusiłoby to klany do wstępnego określania się kim chce być (wojownik czy handlowiec- bez możliwości kupowania licencji handlowych na więcej jak jeden statek dla jednego gracza). Teraz ilość graczy w klanie myślę że nie można tego ograniczać - klany same będą wiedziały co im służy. Wiadomym jest nie od dziś że każdy chce być wojownikiem przestworzy ale tylko do momentu że samemu nie jest w stanie nazbierać kasy błyskawicznie na podstawowy transportowiec i go wyposażyć sama gra zmusiłaby do tworzenia klanów choć wstępny by już był mianowicie na początku wybór rasy (argon, boron, split, teladi, paranid, terranin czyli rasy konstruktywne ci co chcieli by wojować ze wszystkimi bez względu z jaką rasą mogliby przystąpić do piratów yaki albo wybrać rasę wrogą i destrukcyjną dla ras podstawowych xenki). ]🤔

I super gra na lata 😀 na pewno nie znudzi się od razu przynajmniej mi 😀

I CO WY NA TAKIE COŚ 😀 (fajnie pomarzyć) musi być koniecznie spolszczona bo jej nie tknę :ph34:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój, przecież chyba nie będziecie handlować w multiplayerze? 😀

Ja bym umarł ze starości zanim dorobiłbym się M3 😀))

Multiplayer to powinna być sieczka. Dzisiejsza technologia pozwala już grać 64 osobom na tym samym serwerze jednocześnie, jednym słowem jeśli będzie multiplayer to będzie również rzeźna 😀

Ja tam nigdy dobrym handlowcem nie byłem 😀 Handel zostawiam moim statkom, które steruje komputer 🤔

Ahhh... Już wyobrażam sobie te bitwy... Zium , zium! Bum! Daka-daka-daka 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znam EVE 🤔 baa nawet grał miałem 3 podejścia ale nigdy nie wytrzymałem 4 dni gry 😀 byłem ograniczony barierą językową i nie chodzi tu o ogólny system - główni chodziło o czat i rozmowy online z graczami wiadomym jest wszem i wobec że tu potrzeba tempa reakcji ci co grają wiedzą o czym mówię 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Dzisiejsza technologia pozwala już grać 64 osobom na tym samym serwerze jednocześnie

EVE widział?

System licencji jest ok, zakup planów statków, stacji itp, też będzie niezły Licencje ograniczone do rasy. . i jazda!

Nie widział ale EVE to MMO, a to troszkę inna bajka. Chyba, że chcesz mieć z Xów MMO no to wiesz...

Ja uważam, że MMO mogą być fajne ale nigdy lepsze od normalnych gier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że EVE to jest akurat jedyne MMO które nie zostało z emulowane i nie powstały serwery prywatne a jedynym problemem czemu serwery prywatne nie powstały jest to że EVE utrzymuje się na jednym wielkim superkomputerze Normalne MMO można odpalić na zwykłym serwerze ale do EVE musisz mieć już Superkomputer zajmujący kilka pokoi i to właśnie to uniemożliwia jego odpalenie. Zwykłe MMO które nie wymaga celowania może obsłużyć kilka tysięcy graczy ale już gra w której się celuje jak w FPS są podzielone na klastry jak Black prophecy gdzie każdy sektor stoi na oddzielnym serwerze I tam na jeden sektor maksymalnie może być 64 graczy jeśli dobrze pamiętam. Wszystko stoi na tym że zwykłe MMO opierają się jedynie na wspułżędnych na mapie i zaznaczaniu moba a co innego jest jak musisz samemu celować i gra nie wie w kogo w danym czasie chcesz oddać strzał wtedy potrzeba większego kanału na przepuszczenie danych. popatrz na FPSy najwięcej ludzi ile widziałem w Fpsie to właśnie 64 osoby nie widziałem większej rozgrywki. MMO to co Innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Tylko że EVE to jest akurat jedyne MMO które nie zostało z emulowane i nie powstały serwery prywatne a jedynym problemem czemu serwery prywatne nie powstały jest to że EVE utrzymuje się na jednym wielkim superkomputerze Normalne MMO można odpalić na zwykłym serwerze ale do EVE musisz mieć już Superkomputer zajmujący kilka pokoi i to właśnie to uniemożliwia jego odpalenie. Zwykłe MMO które nie wymaga celowania może obsłużyć kilka tysięcy graczy ale już gra w której się celuje jak w FPS są podzielone na klastry jak Black prophecy gdzie każdy sektor stoi na oddzielnym serwerze I tam na jeden sektor maksymalnie może być 64 graczy jeśli dobrze pamiętam. Wszystko stoi na tym że zwykłe MMO opierają się jedynie na wspułżędnych na mapie i zaznaczaniu moba a co innego jest jak musisz samemu celować i gra nie wie w kogo w danym czasie chcesz oddać strzał wtedy potrzeba większego kanału na przepuszczenie danych. popatrz na FPSy najwięcej ludzi ile widziałem w Fpsie to właśnie 64 osoby nie widziałem większej rozgrywki. MMO to co Innego.

Dokładnie 🤔 Najnowszy Battlefield ma mieć multiplayer do 64 osób, a to przez bardziej skomplikowaną rozgrywkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A freelancer ma ograniczenie do 128 graczy tak jak FPS ARMA 2 tam widziałem raz serwer 64 na 64 osoby.

To dokładnie tyle ile wcześniej pisałem ale czy widziałeś tyle osób w frilancerze poza tym w MMO to nie jest tylko 128 osób a kilka tysięcy więc jest różnica.

Poza tym to się nie umywa do EVE gdzie w jednym klanie potrafi być kilka tysięcy graczy a co dopiero na całym serverze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...