Moskit Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 W dniu 17.09.2011 o 22:01, LeWaR napisał:Tłumaczyć mi się nie chciało. Dostałem zgodę.I raczej nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 a pierwszy dodatek do x rebirth to bedzie dodatkowy wystrój statku i nowe naklejki na kadłub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 http://www.gamereactor.eu/news/8936/GRTV%3A+X+Rebirth+interview/Wywiad wideo z Berndem, właśnie odpalam i oglądam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Witam w CD Action jest artykuł w dziale "w produkcji" o grze trochę opisu i info że gra wyjdzie w przyszłym roku beż bliższego określenia co do miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 tzn: nie wiedzą jak poprawić autopilota. Pogłowią się z 4 miesiące i pójdą dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Taa, a nóż nikt nie zauważy . hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTii87 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Dodając jakiś screen, warto podać źródło skąd on pochodzi.Egosoft opublikował news45, a w nim kilka linków do napisanych przez Bernd Lehahn postów odsłaniających trochę danych o X-Rebirth. News45 znajdziecie tu: http://www.egosoft.com/x/xnews/201109_1_44News.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Na forum egosoftu powstał nowy dzial dotyczacy x3 rebitth bernd odpowiadal tam na wiele pytan. Poczytajcie sobie (eng oczywiscie)http://forum.egosoft.com/viewforum.php?f=109 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Z podanych ostatnio dwóch linków można wyczytać dwie najważniejsze informacje: - X-Rebirth wyjdzie dopiero w 2012 roku: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=306346 - Będzie obsługiwał wiele rdzeni: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=306357 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Gra w roku apokalipsy . Będzie ciekawie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Nie dziwię się, że będzie obsługiwał wiele rdzeni, bez tego nie byłoby możliwe zrobienie tego, co zapowiadało Ego Poza tym lepiej dostać grę później niż mieć taką sytuację W dniu 29.03.2011 o 02:03, Riess napisał:Robimy zakłady ile GB patchów zostanie wydane po premierze aby uczynić grę grywalną? Oby tylko znalazł się ktoś, kto zechce wydać grę w Polsce.Apokalipsa? Miała być już tyle razy i nadal nic, jeśli się nie mylę nawet jedna miała być w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 W dniu 3.10.2011 o 13:02, Renegade napisał:Oby tylko znalazł się ktoś, kto zechce wydać grę w Polsce.Zawsze można ściągnąć z Amazonu bądź cyfrowo via Steam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premislaus Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Cytat X Rebirth will run on DX9 API as long as all the features that we need from the API are possible with it. That does not mean we may not at some point also support DX11, but for now we do not see a need. Our engine is quite different from all the big established names, because it is designed specifically for a space game. We had a look at engines like Unreal or the CryEngine, but because we wanted to have cutting edge space graphics, an area very different from what these engines are specialized in, we had to develop our own engine. Nie obsługuje DX11 ale piszą, że jeszcze sami nie wiedzą, że mogą dodać jak zajdzie potrzeba. Czyli nie dodadzą . Czytałem kiedyś o DX11 i pamiętam, że z czymś tam jest wydajniejszy. Fajna by była teselacja, zwłaszcza byłoby ją widać na asteroidach, ale taki sektor Ore Belt by pewnie zarżnął każdą maszynkę . Sam nie mam takiego komputera, ale warto myśleć o przyszłości. Mogliby pomyśleć o 64-bitowym exe, duże wykorzystanie RAMu przydałoby się w modach. W lecie części komputerowe był tańsze niż teraz, zwłaszcza RAM( teraz ceny wzrastają przez słabą złotówkę), no i jak patrzyłem po forach komputerowych to dużo osób brało po 8 GB.Szkoda, że też nie będzie OpenGL, linuksiarze mieliby łatwiej.Wiadomo coś jaki silnik fizyczny zostanie wykorzystany w grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 W dniu 3.10.2011 o 13:12, Premislaus napisał:Wiadomo coś jaki silnik fizyczny zostanie wykorzystany w grze?Inny niż w Reunion i TC. Była o tym mowa. Z tego, co pamiętam to była chyba jedna z pierwszych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 W dniu 3.10.2011 o 13:12, Premislaus napisał:Wiadomo coś jaki silnik fizyczny zostanie wykorzystany w grze?http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=306357 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premislaus Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 W dniu 3.10.2011 o 15:25, Yacek napisał:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=306357Hej! Ale tam nie ma o tym mowy i czytałem to . Tam jest tylko mowa o DirectX. A mi chodzi o coś w stylu PhysX, Bullet, albo Havok znanego z Half Life 2. Silnik fizyczny( nie silnik gry) odpowiadający za interakcję z otoczeniem, a przede wszystkim za system zniszczeń. - tutaj macie przykład . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 The new engine supports a scripting system very similar to the MD language used in Terran Conflict. It will be strongly modified for the new engine, but if you understand MD already, chances are that you will find it relatively easy to write missions for the new game. XML based languages are also used in many other areas of designing a game with the new Rebirth engine.A to czytałeś? Ostatnie zdanie. Odnosi się do silnika skryptów, ale ostatnie zdanie chyba jednoznacznie mówi że X-Rebirt oparty zostanie na nowym silniku.Zresztą, po co odpowiadać, skoro czytałeś. Zapewne pozostałe tematy w dziale X-Rebirth na forum Egosoftu też. Jeśli jest coś więcej wiadome o X-Rebirt, to zapewniam Cię, że my tego nie wiemy. Wiemy tylko tyle co udostępnia Egosoft i co staramy się, poprzez linki, przekazać innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premislaus Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Nie czytałem wszystkich tematów, dlatego zapytałem. Po prostu interesuje mnie jak kompleksowy będzie model zniszczeń i jak bardzo zostanie ukazana fizyka w grze. To zdanie o skryptach tego nie dotyczy.Silnik fizyczny to jeden z elementów, modułów silnika gry. http://en.wikipedia.org/wiki/Physics_engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Wiem o co Ci chodzi. Sam jestem ciekaw. Ale jak na razie znalazłem tylko to co wcześniej podałem. jak znajdę info o tym to podam. A może ty znajdziesz wcześniej i się podzielisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Według mnie to raczej to będzie albo silnik autorski albo jakiś mało znany, bo takie silniki jak Havk czy Physix to raczej nadają się do symulacji na powierzchniach planet a kosmos to już inna bajka, tam samo nic na dół nie spada to jest całkiem co innego zachowanie ciał jest także całkiem inne w kosmosie niż na powierzchni.Ja bym powiedział że w takiej grze to raczej ciężko jest w ogóle użyć jakiegoś silnika fizycznego, łatwiej oprzeć się po prostu na skryptach. Jeśli by tu miała być fizyka to tylko newtonowska a jak wiemy gdy jakiś przedmiot ma akcelerację to przyśpiesza w nieskończoność zwłaszcza że niema oporów a jak wiemy gry z serii X nie mają fizyki newtonowskiej bo przy takich prędkościach jest to nie sterowalne dlatego wydaje mi się że mogą być po prostu opisane zwykłe schematy w skryptach i to raczej będzie najlepsze rozwiązanie i wystarczające a nawet bardziej teatralne.A przy użyciu Fizyki newtonowskiej raczej mało któremu graczowi uśmiecha się hamowanie tyłem czy brak manewrowości statków a tak właśnie jest w rzeczywistości. Fizykę według mnie można by ująć w zniszczeniach statków ale czy to jest sens jak praktycznie to samo można uzyskać na skryptach. Nie wiem czy gracze by zwracali uwagę na to że po uderzeniu w inny statek blacha mu się na pancerzu wgieła czy statek po terenowaniu zawsze by pękał trochę inaczej graczom to nie jest potrzebne. Albo po wystrzałach z dział czy dostaniu statek zaczynał by się obracać. W takiej grze fizyka nie jest potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Dokładnie, to byłaby jedna z tych rzeczy, które bardziej irytują, niż powodują, że gra się fajniej. Właśnie dlatego nie ma takich superekstra realistycznych symulacji, i to nie tylko tych kosmicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 To może i byłoby fajne przez parę godzin gry. Później człowiek przestałby zwracać na to uwagę, a w efekcie końcowym (jeśli byłaby taka możliwość) wziąłby to w cholerę wyłączył żeby gra sprawniej chodziła. Bajery są fajne ale do czasu, większość z nich po pewnym czasie staje się niezauważalna a nieliczne wręcz przeszkadzają.W dniu 18.09.2011 o 12:52, Medyk napisał:Tak wracając do tematu, to da się odnieść wrażenie że X-y już nie będą takie same jak dotychczas. To znaczy chwalą się nowym silnikiem i świerzymi pomysłami, ale czy bieganie po statku (w stylu mass effect) będzie pasowało do X-ów?? A na dodatek takie sztuczne ograniczenie z zasiadaniem za sterami wyłącznie jednej jednostki. oby to się odnosiło wyłącznie do gry fabularnej. Ja licze że będzie tryb wolnej gry w której nie bedzie cudacznych i ograniczających pomysłów.Tyleż pytań, zagadek i przyszłych niespodzianek. Tyle nadziei i pomysłów ile graczy oczekujących na ten tytuł. Wszystko się wyjaśni w dniu premiery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omicron Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Ja mam tylko nadzieję że będzie to prezent na gwiazdkę, a nie rozczarowanie opóźnioną datą premiery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Niby rozczarowanie datą premiery ale lepiej dostac dopracowaną gre niż patcha na drugi dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi