Skocz do zawartości

Co nowego w X4


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedzieć czemu, ale moje wyobrażenie nt Kha'ak zawsze były najbliżej Shivan z FreeSpace'a.

A gdyby X4, lub coś podobnego do serii X powstało, to chciałbym, aby na większych jednostkach można było poczuć się jak prawdziwy kapitan. Mamy ludzi obsługujących działa, nawigatorów, personel techniczny itp. Możemy chodzić po okręcie, doglądać pracy naszej załogi. A na mostku mieć aktywny interfejs (czy jak to się tam zwie), że klikając myszką np. na monitor po lewej stronie, otwieramy kanał komunikacyjny z głównym inżynierem.

Coś takiego byłoby miodzio już totalnie! 😆

W sumie to nie wymagam od gry, żeby był wypalane jakieś dziury, zostawały ślady. Mi by wystarczyło, żeby większe okręty nie zawsze rozlatywały się całe przy wybuchu, tylko np. w zależności od wybuchu, mógł zostać poszarpany dziób statku 😀. W ten deseń rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 433
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Albo tryb ewakuacji. Chodzi mi o to że przed eksplozją mostka masz 2 sekundy by wejść do kapsuły. Widok eksplozji przody statku potem środka a na końcu mostka. Oczywiście jak każdy w takiej sytuacji pewnie zrobiłbym loada.

PS. czy nie ma programu do obsługi głosem, np wymawiasz jakąś komęde komputer ją analizuje i z danej komędy wywnioskowuje jakiś ciąg liter odpowiedzialnych za daną funkcję. Ja tak zrobiłem z klawiszami "szybkiego makro", fajna rzecz ale można by to podpiąć do systemu sterowania głosem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Albo tryb ewakuacji. Chodzi mi o to że przed eksplozją mostka masz 2 sekundy by wejść do kapsuły. Widok eksplozji przody statku potem środka a na końcu mostka. Oczywiście jak każdy w takiej sytuacji pewnie zrobiłbym loada.

PS. czy nie ma programu do obsługi głosem, np wymawiasz jakąś komęde komputer ją analizuje i z danej komędy wywnioskowuje jakiś ciąg liter odpowiedzialnych za daną funkcję. Ja tak zrobiłem z klawiszami "szybkiego makro", fajna rzecz ale można by to podpiąć do systemu sterowania głosem.

Nie wiem czy to ciebie zadowoli Vocal Control

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowo w tym temacie było co czytać bo były tu realne życzenia i było tu co na prawdę brakowało w grze, teraz jest to chyba już tylko offtop do nabijania postów.

PS Dla mnie nadal najważniejsza jest wielordzeniowość. I tak naprawdę nic po za tym.

Cytat

Albo tryb ewakuacji. Chodzi mi o to że przed eksplozją mostka masz 2 sekundy by wejść do kapsuły.

zawsze do statku którym latam staram się mieć przyczepionego np. Jaguara który właśnie za taka kapsułę mi nie raz nie dwa służył.

Cytat

Widok eksplozji przody statku potem środka a na końcu mostka.

do tego zwolnione tempo i będzie matrix.

Cytat

Ale według mnie procesor to nie problem. Już teraz mamy 6 rdzeniowe 32 nm procesory 3,3 Ghz (a po podkręceniu jeszcze lepiej), a za 3-4 lata może już będą 8 rdzeniowce.

I to jest problem programistów... nie umieją wykorzystać tego co mają, tylko dodają kolejne rzeczy na kolejne rdzenie i tak tylko napędzają wymianę komputerów w naszych domach bo chcemy aby nasze gry nam chodziły. A fakt jest taki że jakby kod zoptymalizować to jakieś 70% gier miałoby o co najmniej połowę mniejsze wymagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Początkowo w tym temacie było co czytać bo były tu realne życzenia i było tu co na prawdę brakowało w grze, teraz jest to chyba już tylko offtop do nabijania postów.

Niektórych zadowoli Snickers, innym 10 kg czekolada z orzechami nie wystarczy 😆 . Widaomo, że tego wszystkiego nie zaimplementują (kilka postów wcześniej), ale my tutaj sobie marzymy, jak mogłaby wyglądać idealna gra - bez kompromisów 😀 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Widok eksplozji przody statku potem środka a na końcu mostka.

do tego zwolnione tempo i będzie matrix.

Martix powiadasz? W sumie ciekawie by to wyglądało, jak by każdy z pilotów posiadał specjalne zdolności, a raczej ilość punktów specjalnych zdolności, jak to miało miejsce w Fallout 3 😆 Gdy podlatujemy do przeciwnika i oddajemy strzał aktywujemy klawisz trybu jaki był w Fallout 3 i możemy wybrać gdzie mają uderzyć nasze pociski lub rakieta: Silniki, Mostek, Generator osłon, lub Wieżyczki 😀 Trafienie krytyczne powodowało by przykładowo całkowite uszkodzenie silników lub mostka.

Każdy z pilotów posiadał by tez specjalne zdolności, które w trakcie gry były by rozwijane jak to miało miejsce w Oblivion lub Fallout 3 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł z silent hunterem popieram w 90%. fajnie gdyby o pojawieniu się kontaktu informował nas jakiś "radarooperator".

Fajnie gdyby straty prędkości spowodowane uszkodzeniem, mogła naprawić nasza załoga. I oczywiście cały czas raportowała jak w czasie abordażu. No i gdyby naprawiane miejsce cały czas obrywało mogło by to doprowadzić do śmierci inżynierów i wrzasku w interkomie. To by urealniło grę jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Wolę poczekać na gierkę 2-3 lata i grać w nią przez kolejne 2-3 lata, niż dostać przygotowywanego przez pół roku zgniłego pomidorka.

Pozdrawiam 😆

Też jestem tego zdania, tylko żeby to nie było czekanie jak na Duke Nukem Forever 😀

Niestety producenci gier wypuszczają coraz częściej buble tylko byle więcej i byle za większą kasę. Zawsze się mówi jak coś masz robić to rób to porządnie, niestety w przemyśle z grami PC twórcy raczej tak nie myślą a szkoda.

PS. chociaż co do Duke Nukem Forever wspomnianej wyżej - luty 2011 ( światowa data premiery )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za offtopic

Ja pamiętam czasy gdy Oblivion był moja ulubiona grą, "tłukłem" w nią codziennie. Pewnego dnia w mieście zauważyłem w jednym z sklepów komputerowych grę Two Worlds. Opis gry miodzio, screeny również 😆 Więc ni myśląc długo sięgnąłem po kartę i ją kupiłem. Gdy przyszedłem do domu pierwsze co zrobiłem to od razu rozpocząłem instalację gry, a w między czasie w necie szukałem jakiś patchy do tej gry. I znalazłem jeden, który ważył bagatela ponad 1GB 😀. Gra w ogóle nie przypadła mi do gustu. Leży teraz gdzieś tam łyka kurz, podobnie ma się sprawa do Wiedzmina, raz zainstalowałem i 😀

Jedynie moje poszanowanie i następcą Obliviona był Fallout 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...