marko22 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Szczerze mówiąc....chciałbym zobaczyć nowego X4. Wróciłem na chwilę do obecnego i.....się pogubiłem Latam bez ładu i skladu, po aktualizacji coś mi się pomieszało w niektórych skryptach. Skasowały się przypisane klawisze..... Chyba trzeba zrobić porządek i zainstalować od nowa. Sęk w tym, że jakoś mało mnie to "ciągnie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Klawisze zawsze się kasują po rozpoczęciu Nowej gry. Tak więc gdy rozpoczniemy nowa grę, a następnie wyczytamy zapisaną grę to przypisane klawisze ulegają zmianie, jest to spowodowane tym że gra posiada tylko jeden katalog Confing. W większości grach plik save ma w sobie wiersz Confing. Ułatwia to prace i nie musimy bez przerwy przypisywać klawiszy, lub ustawień gry, jak grafika czy muzyka i temu podobne.Żeby nie było ze robię off topic to ja chciałbym też, by wszystkie bramy zostały skasowane. Dlaczego ? Teraz jak gram w X BTF widzę że żaden statek nie miał czegoś takiego jak JumpDrive. X3TC jest kontynuacja rozgrywki, z tym że po upływie sporej ilości czasu. A jak nam powszechnie wiadomo technologia idzie do przodu. Tak więc skoro jest już JumpDrive, czyli tak zwany hypernapęd, to komu potrzebne te bramy ??? Fajnie by było jakby w stacji było coś na zasadzie Pubu do którego gracz powinien zawitać by dowiedzieć się jakiś plotek, otrzymać koordynaty innych systemów do których możemy się udać, otrzymać misje, ale nie koniecznie od rządu, tylko coś na zasadzie przewozu ludzi, jak to miało w Star Wars, gdy Obi gadał z Hankiem ,misje przemytu, jak i transportu i temu podobne. Mogło by być tez coś na zasadzie gwiezdnego ratusza, biura senatora systemu od którego gracz mógłby pobrać misje bojowe, patrolu lub misje kampanii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatKlawisze zawsze się kasują po rozpoczęciu Nowej gry. Tak więc gdy rozpoczniemy nowa grę, a następnie wyczytamy zapisaną grę to przypisane klawisze ulegają zmianie, jest to spowodowane tym że gra posiada tylko jeden katalog Confing. W większości grach plik save ma w sobie wiersz Confing. Ułatwia to prace i nie musimy bez przerwy przypisywać klawiszy, lub ustawień gry, jak grafika czy muzyka i temu podobne.A to dziwne ja jak rozpoczynam grę od nowa to zazwyczaj nie musze ustawiać klawiszy od nowa, czasem się zdarzy że jakieś się przestawią...CytatŻeby nie było ze robię off topic to ja chciałbym też, by wszystkie bramy zostały skasowane. Dlaczego ? Teraz jak gram w X BTF widzę że żaden statek nie miał czegoś takiego jak JumpDrive. X3TC jest kontynuacja rozgrywki, z tym że po upływie sporej ilości czasu. A jak nam powszechnie wiadomo technologia idzie do przodu. Tak więc skoro jest już JumpDrive, czyli tak zwany hypernapęd, to komu potrzebne te bramy ??? Ok, a statki typu M5 będą na pieszo dymać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Można układ klawiszy zapisać na kilku profilach, na przykład w zależności od ilości używanych skryptów. Jeden z nich można ustawić jako "Domyślny", który będzie ładował się po rozpoczęciu nowej gry. Ja zawsze po rozpoczęciu nowej gry (rozpoczynał dość często) zmieniam profil na taki jaki odpowiada skryptom jakie w nowej grze używam i przypisanie klawiszy mam gotowe po dwóch kliknięciach.CytatOk, a statki typu M5 będą na pieszo dymać?I tak na piechotę latają, na statkach M5 Napędu Skokowego nie włożysz do ładowni, nie ten rozmiar kontenera.CytatTak więc skoro jest już JumpDrive, czyli tak zwany hypernapęd, to komu potrzebne te bramy ??? Po to, że wykonujesz skoki nie przy użyciu Napędu Skokowego, ale właśnie przy pomocy Bram Skokowych. Napęd Skokowy pozwala jedynie wykonać skok przez kilka bram skokowych na raz. Skaczesz od bramy do bramy, nawet o tym nie wiedząc i pojawiasz się w przestrzeni dopiero po wykonaniu serii takich skoków, w sektorze odległym od początkowego o ileś tam skoków. Zauważ że skacząc przez jedna bramę zużywa on ileś tam ogniw słonecznych (zależy od klasy statku), skacząc przez kilka bram, zużywasz więcej ogniw, proporcjonalnie do ilości bram jakie mijasz po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatFajnie by było jakby w stacji było coś na zasadzie Pubu do którego gracz powinien zawitać by dowiedzieć się jakiś plotek, otrzymać koordynaty innych systemów do których możemy się udać, otrzymać misje, ale nie koniecznie od rządu, tylko coś na zasadzie przewozu ludzi, jak to miało w Star Wars, gdy Obi gadał z Hankiem ,misje przemytu, jak i transportu i temu podobne. Mogło by być tez coś na zasadzie gwiezdnego ratusza, biura senatora systemu od którego gracz mógłby pobrać misje bojowe, patrolu lub misje kampanii.Przewóz pasażerów był już w X2, a misjeprzemytu są w skrypcie Gildia przemytników do X3 Reunion. Do TC? Jak zwykle nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatCytatOk, a statki typu M5 będą na pieszo dymać?I tak na piechotę latają, na statkach M5 Napędu Skokowego nie włożysz do ładowni, nie ten rozmiar kontenera.Yacek przeczytaj jeszcze raz, Lizard chce zlikwidowania bram... i oparcia skoków tylko na napędzie skokowym, dlatego się pytam jak bez bram będą się przemieszczać statki typu M5? do których napędu nie włożysz. Przelecenie statkowi z sektora na sektor bez bramy zajęłoby hohoho... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Zwyczajnie lepiej tworzyc wlasnie wyspecjalizowane statki. M5 jest statkiem zbyt malym by pozwolic sobie na skoki. Dlatego wymyslono lawety typu TM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 A więc tak:Po pierwsze - Co do M5, tak owszem wiem ze nie można zamontować tego cuda, ale jak wcześniej napisałem, że technologia idzie do przodu. Kiedyś PC był wielki ogromny widzieliście jednostki centralne 10 lat temu, albo jak duże były pierwsze komputery w latach 80,90 ? Niektóre z nich miały nawet metr wysokości, a co teraz się z nimi stało ? Nastąpił proces miniaturyzacji. Więc nie widzę w czym macie problem, napęd skokowy również można by było montować w M5. Po drugie - Konrad jeżeli rozpoczniesz nową rozgrywkę i przypiszesz klawisze, a następnie wczytasz stan gry z innego profilu, klawisze zostaną przypisane takie jakie ostatnio ustawiałeś przy nowej rozgrywce. Tak zawsze było i jest. Co oznacza że zostanie wszystko pomieszane. Ja jak rozpoczynam opcję Nowa gra zawsze muszę od nowa przypisać klawisze. No ale cóż, widzę że lubisz się czepiać Po trzecie - Co do transportowania pasażerów jak i towarów to doskonale o tym wiem Cerber . Ja po prostu napisałem to co chciałbym zobaczyć w X4. Gracz wchodzi do pubu i tam może zbierać zamówienia transportu. Yacek jeżeli chodzi o skoki, które są wykonywane za pomocą bram to właśnie w Pubie po otrzymaniu ( zapłata ) za koordynaty jakiegoś systemu można normalnie wykonać skok do danego sektora. Tak jak ma to miejsce za pomocą skryptu Free Jump. Co do transportowania personelu wojskowego lub towarów militarnych takie misje moglibyśmy otrzymywać w gabinecie Senatora planetarnego lub jakiegoś generała. Oczywiście rangi cywilne były by inne od rang wojskowych. Właściwie to uważam że rangi cywilne polegały by na zasadzie poważania lub pogardzania. A rangi wojskowe, były by naprawdę wojskowe. Czyli zaczynamy od poborowego a kończymy na Admiralicji. Ba nawet fajnie by było za takie fabuły jakie miały miejsce w TC jak fabuła Terrańska lub FF po otrzymaniu rangi senator planetarny otrzymywalibyśmy jakiś sektor we władanie. Nad nim gracz sprawowałby władzę. Były by z tego jakieś korzyści tak to ma miejsce w skrypcie STO do przejmowania sektorów. Moglibyśmy decydować o tym czy inne rasy mogą budować fabryki lub nie. Jak tak, to oczywiście gracz dostawałby co miesiąc wynagrodzenie w postaci kredytów. I jeszcze jedno obejrzycie sobie intro w TC, na jego końcu jest pokazane jak do układów słonecznych wdziera się kilka statków Xenońskich, a potem za nimi Argońska Elita o ile się nie mylę wylatują one właśnie z korytarza podprzestrzennego, a nie z jakiejś bramy. Oczywiście klasy statków miały by określony limit skoku. SpoilerTyle ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Nie zapominajmy jednak kto te bramy stworzył. Gdyby następna gra ego nie miała bram to już na pewno nie byłoby to X. Bramy są cechą charakterystyczną X'ów. Ale nowa gra (seria) mogłaby korzystać z jakiegoś innego rodzaju podróży. Bardzo podobały mi się te w Dark star one. Masz napęd, ograniczenie do x lat świetlnych i skaczesz, jak zajączek. System z Parkan 2 też był niezły. Między gwiazdami skok, a w układzie planetarnym WARP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol665 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Do tego w X4 mogłyby być już większe sektory tak z 1000km lub więcej a skok np: M1 miałby zasięg 250km i jak by się skoczyło do granicy tak jakby okręgu bramy skokowej to wtedy można wykonać skok do innego sektora. Warp może nie, ale tak jak dodaje jeden skrypt przekierowanie mocy z osłon do napędu to jest dobry pomysł jak w stargate, co pomaga bardzo bo jeśli ktoś chce szybciej polecieć to wyciska z 120% mocy silnika. Oczywiście do tego nie może zbraknąć generatorów mocy tak jakby produkowały ogniwa energetyczne które można wykorzystać. I co mnie wnerwia najbardziej to to że jak się ma duży statek to zasięg maksymalny jest dopiero przy 10km nie więcej bo dalej to już nikogo nie znajdzie jako wroga chociaż go widać i jak to wygląda jak się leci blisko i nawet nie ma jak sterować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatPo drugie - Konrad jeżeli rozpoczniesz nową rozgrywkę i przypiszesz klawisze, a następnie wczytasz stan gry z innego profilu, klawisze zostaną przypisane takie jakie ostatnio ustawiałeś przy nowej rozgrywce. Tak zawsze było i jest. Co oznacza że zostanie wszystko pomieszane. Ja jak rozpoczynam opcję Nowa gra zawsze muszę od nowa przypisać klawisze. No ale cóż, widzę że lubisz się czepiać A t jak zwykle czytać nie umiesz. Pisałem o tym tu: http://xudb.pl/topic/914-re-co-nowego-w-x4/page__pid__22560__st__220#entry22560Zapisz ustawienia klawiszy w nowym profilu np. "MojProfil". Zostaw profil "Domyślny" jako domyślny. Uruchom nową grę, zmień profil z domyslnego (który jest ładowany po starcie nowej gry na "MojProfil" i ciesz się przypisanymi klawiszami. Ja tak robię od bardzo dawna. Jedynie jeśli dodaję nowy skrypt z nowymi klawiszami skrótów może nastąpić rozjazd po wczytaniu wcześniej zapisanego profilu, ale wystarczy aktualizacja, zapisanie i w kolejnej nowej grze jest już OK.CytatYacek jeżeli chodzi o skoki, które są wykonywane za pomocą bram to właśnie w Pubie po otrzymaniu ( zapłata ) za koordynaty jakiegoś systemu można normalnie wykonać skok do danego sektora. Tak jak ma to miejsce za pomocą skryptu Free Jump. Nie wiem o czy mówisz. Chyba pomyliłeś skrypty, bo Free Jump pozwala na wykonywanie standardowych skoków bez konieczność posiadania Ogniw. I tylko tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol665 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Mu może chodziło z free jump bo można nim skoczyć gdzie się chce. a nie jak normalny skok do bramy. Dobry pomysł jest ze skokiem na koordynaty X;Y;Z i byłaby gitara tylko że wtedy musiałby być łatwiejszy interfejs przynajmniej żeby się szybko dostać albo dać go jako klawiatura liczbowa ta po prawej. Tylko znowu zmiana widoku to już może np przyciskiem od kółka po środku myszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Nic mi się nie pomieszało Yacek. Free Jump nie tylko umożliwia skok bez ogniw. Po pierwsze jak wykonujesz skok to pobiera ci kasę z twojego konta, suma jest zależna od tego jak daleko chcesz wykonać skok. Po drugie możesz skakać gdzie chcesz może to być ten sam sektor lub inny lecz sam ustalasz lokalizacje może to być centrum sektora jak i obrzeża. Gdzie tylko dusza zapragnie. Co do mojego czytania to doskonale wiem co napisałeś. Z tym że starałem się wyjaśnić Marko22 co jest spowodowane tym że klawisze zmieniają swoje pierworodne przypisanie funkcje. Więc nie wiem kto tutaj nie potrafi czytać A to co trzeba robić by temu zapobiec to ja wiem. Co nie zmienia jednak faktu że przydało by się by confing odnosił się do każdego save a nie tylko do jednego istniejącego pliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 nie w temacie ale można by dać m5 funkcję eksploracja , ale już takie w X3TC chyba jezt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatNie zapominajmy jednak kto te bramy stworzył. Gdyby następna gra ego nie miała bram to już na pewno nie byłoby to X. Bramy są cechą charakterystyczną X'ów.Cóż prawie tak jakby miał istnieć świat Gwiezdnych Wrót bez "studni przodków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatNic mi się nie pomieszało Yacek. Free Jump nie tylko umożliwia skok bez ogniw. Po pierwsze jak wykonujesz skok to pobiera ci kasę z twojego konta, suma jest zależna od tego jak daleko chcesz wykonać skok. Po drugie możesz skakać gdzie chcesz może to być ten sam sektor lub inny lecz sam ustalasz lokalizacje może to być centrum sektora jak i obrzeża. Gdzie tylko dusza zapragnie. Co do mojego czytania to doskonale wiem co napisałeś. Z tym że starałem się wyjaśnić Marko22 co jest spowodowane tym że klawisze zmieniają swoje pierworodne przypisanie funkcje. Więc nie wiem kto tutaj nie potrafi czytać A to co trzeba robić by temu zapobiec to ja wiem. Co nie zmienia jednak faktu że przydało by się by confing odnosił się do każdego save a nie tylko do jednego istniejącego pliku.Co do Free Jump, to zgadza się, można skakać na dowolne koordynaty, ale kasy z konta nie pobiera. Nazwa skryptu chyba mówi sama za siebie. Kasa jest pobierana z konta w skrypcie Gateless Jumpdrive.No cóż, coraz trudniej jest mi zrozumieć sens twoich wypowiedzi, chyba przedawkowałem ziela Cytatnie w temacie ale można by dać m5 funkcję eksploracja , ale już takie w X3TC chyba jezt Jest, Oprogramowanie Eksploracja dodaje dodatkowe komendy pozwalające statkom (nie tylko M5) prowadzić eksplorację nowych sektorów. Trochę to toporne, ale zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Dobrze wiedzieć. Przyda się . Mam cały sztab zwiadowców na statku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Yacek, mi pobiera kase z konta. A Gateless Jumpdrive nie posiadam. Ale powiem szczerze, że to nie jest ogromną sumą. Tak więc, czy pobiera czy też nie, to mi to totalnie zwisa Nie będę się o to sprzeczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 CytatYacek, mi pobiera kase z konta. A Gateless Jumpdrive nie posiadam. Ale powiem szczerze, że to nie jest ogromną sumą. Tak więc, czy pobiera czy też nie, to mi to totalnie zwisa Nie będę się o to sprzeczał.Bo nie ma o co. Wersja 1.4 pobiera kredyty z konta gracza (12kr za każde wirtualne Ogniwo użyte do skoku), ja nie używam skryptu od czasu wersji 1.3, albo i wcześniejszej, właśnie z powodu braku kosztów skoków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 mogę wiedzieć skąd pobrać ten mod??? z góry dzięki (lub z wody) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Cytatmogę wiedzieć skąd pobrać ten mod??? z góry dzięki (lub z wody)a poszukać to nie łaska?http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=2234254 sekundy.i jeszcze to http://tinyurl.com/2782qt7Ja jednak wole gatelessjump. Według mnie FreeJump podchodzi trochę pod cheat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 nie lubię szukać <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Cytatnie lubię szukać <_<No cóż, chyba będziesz musiał się nauczyć. Wątpię by po takim podziękowaniu, ktoś jeszcze podawał Ci linki w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Cytatnie lubię szukać <_<Obfajdałeś sie na maxa człowieku )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Sorki za off topic, ale z podpisu Boro-Mana wnioskuje że udało Ci się w końcu odstawić Teladihuanę. Czy pozostały jakieś skutki uboczne zażywania tego towaru ? CytatCytatnie lubię szukać <_<Obfajdałeś sie na maxa człowieku ))Sorkvild chyba chciałeś napisać Boronie lub ewentualnie kalmarze )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.