Yacek Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Cytatu mnie jak na razie robią to marines zacząłem nawą gre i na HQ mnie na razie nie stać.Odradzam ten skrypt. Chyba że zminimalizujesz liczbę Marines. Ja do każdego statku (M6+) ładowałem Marines i przy ilości już 5-6 takich statków gra zaczynała mulić.CytatJa osobiście czekam na XTC z nadzieją, że podobnie jak w XTM będzie dostępny jakiś moduł do naprawy statków z odpowiednio zbalansowanymi opłatami za nie. Szkoda, że do tej pory nikt nie wykorzystał tamtego pomysłu.Mo poprzedni post, SCS Suite, możesz dowolnie ustawiać koszty napraw w ARANIE (to nie jest Twój statek, ty tylko go wzywasz, pojawia się, statek do naprawy dokuje do nie, po naprawie Aran znika). Domyślnie jest 100% kosztów napraw w stoczni, możesz podnieść do np. 150%, może zmniejszyć koszty do np. 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 CytatCytatu mnie jak na razie robią to marines zacząłem nawą gre i na HQ mnie na razie nie stać.Odradzam ten skrypt. Chyba że zminimalizujesz liczbę Marines. Ja do każdego statku (M6+) ładowałem Marines i przy ilości już 5-6 takich statków gra zaczynała mulić.chcesz powiedzieć że po z rekrutowaniu około 25 do 30 marines zaczyna Ci mulić gra? to trochę nie ciekawie. Ja mam 2 załogi po 20 ludzi którymi się wymieniają statki reszty nie chce mi się rekrutować. A tak marines cały czas siedzą na okręcie flagowym i jego skrzydłowych. (Jeżeli statki M1 M2 można nazwać skrzydłowymi). No powiedzmy że siedzą w reszcie statków grupy szturmowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 CytatMo poprzedni post, SCS Suite, możesz dowolnie ustawiać koszty napraw w ARANIE (to nie jest Twój statek, ty tylko go wzywasz, pojawia się, statek do naprawy dokuje do nie, po naprawie Aran znika). Domyślnie jest 100% kosztów napraw w stoczni, możesz podnieść do np. 150%, może zmniejszyć koszty do np. 50%.Wiem jak to działa, używam SCS Suite, ale akurat ta opcja nie bardzo mi odpowiada. Jak już pisałem, wolę coś co umożliwi mi naprawę we własnych stacjach/lotniskowcach, bez konieczności wzywania za każdym razem statku z zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 CytatWiem jak to działa, używam SCS Suite, ale akurat ta opcja nie bardzo mi odpowiada. Jak już pisałem, wolę coś co umożliwi mi naprawę we własnych stacjach/lotniskowcach, bez konieczności wzywania za każdym razem statku z zewnątrz.OK, nie wiedziałem.Jeśli tak to może SLAM, statki mogą się same naprawiać, jak pisałem procent na godzinę ustawiasz, koszty napraw też możesz, możesz też ustawić konieczność zadokowania statku, czyli naprawi się tylko jak będzie zadokowany do stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 zatrzęśli by tym uniwersum,boroni z argonami nawalaliby się z paranidianami i splitami i związane z tym fabuły,xenoni wracaja do systemu słonecznego(odbudowaliby krzacy wreszcie pancernika a xenoni pozbieraliby by wreszcie do kupy te resztki w 101 ) albo powrot tych starożytnych itd ale mi się i tak wydaje że robią teraz X online. Mam nadzieje że wymagan nie podniosą zbytnio,już i tak mam słabszego kompa od minimalnych sprzetowych wymagan TC i gra chodzi dobrze ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam. Po niedługiej 1 mizurowej przerwie wracam na forum. Otóż naszło mnie w nocy natchnienie. Gdyby powstawała nowsza od XTC wersja X , chciałbym aby można było lądować na planetach, dostępne byłyby statki atmosferyczne które można by było dokować na waszych TS-ach 1 statek atm. typu TP 1 typu TM i statki każdej rasy (prócz piratów , yaki, i gonerów, i kha'ak i xenon) typu m0 ( porównywalne z m3 ale bez działek) . Wszystkie statki byłyby bez osłon, a próba wylotu w przestrzeń kończyła by się zniszczeniem statku. Wylot statkiem tego typu możliwybyłby poprzez tunel atmosferyczny, po przelocie przez tunel atmosferyczny znajdujemy się na stacji atmosferycznej gdzie możemy zmienić statek na zwykły. Na planecie nie możemy bydować stacji, jedynie kupować lub wynajmować hangary. Na powierzchni znajdować się będą stocznie do zakupu statków, doki zaopatrzeniowe do wymiany wyposażenia statków. Dodatkowo organizowane będą wyścigi za które będziemy mogli dostać daną ilość kredytów lub nowy statek. Pozostawiam Temat do waszej dyspozycji. P.S. Proszę o niekasowanie tego tematu z góry dziękujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Post przeniesiony do odpowiedniego tematu. Pomysł już nie nowy, poczytaj wcześniejsze posty w tym temacie.I jeszcze jedno: XTC to nie to samo co X3:TC. X3:TC to gra X3 Terran Conflict, a co to będzie XTC to przeczytaj w tym temacie: XTC czyli "XTM" do TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Cytatchciałbym aby można było lądować na planetachjuż nawet Eve online udostępnia powierzchnię planet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 egosoft olał sprawę,wcale nie musieli nawet tego robic jak naprzykład w Frontier:FE, wystarczyło zrobic żeby w sektorze były w liście na mapie jakieś boje nawigacyjne i po skoku do nich byłaby animacja lądowania coś jak ta misja w reunion gdzie lądowało się w Antigone Memorial. Wystarczyłoby żeby było kilka statycznych nawet obrazków przedstawiających w zalezności od planety jakieś miasto,pustynie itd. na planetach w nieznanych i pirackich możnaby było jakiś sprzęt porzucony znaleźc, i czy trudno by to było dla nich zrobic? Już na pewno mogli na takie cos poświęcic czas a nie na robienie nowych teł sektorów takich jak xenoński 347,hilas joy,nopileos memorial,the vault, Avarice chyba też,zmienienie dodatkowo planety w kingdom end.Jak ktoś pograł w frontiera,parkana2, to czuc cały czas ten brak możliwości lądowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 X 4 będzie musiało wnieść bardzo wiele, w przeciwnym razie X 4 nigdy nie pojawi się na rynku. Między innymi umożliwiało by lądowanie na planetach, lepszy sposób instalowania uzbrojenia na statkach, widoczne uszkodzenia itd itp o których wcześniej tutaj pisaliście. Gdy X3 TC zostało wydane przez ego wiele graczy miało za złe firmie że tak naprawdę wiele nowego gra nie wniosła, po za zmianami "kosmetycznymi". No cóż mimo narzekań TC cieszy się powodzeniem. Takich gatunków gier nie ma za wiele, a już o firmach produkujących takie gry nawet nie ma co wspominać. Dlatego też nie przykłada aż tak wielkiej uwagi co do zrewolucjonizowania gry. Bo fan popsioczy, popsioczy i tak w końcu kupi a ego sakwe i tak nabije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 no tak, bo alternatywy dla TC nie ma, nie licząc odgrzebywania starych tytułów albo jakichś cudacznych mmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Cytatjuż nawet Eve online udostępnia powierzchnię planet...Nawet Saper ma lądowanie na planetach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Planety piratów wyglądałyby mniej więcej tak: pustynia pokrywa całą planetę a w środku niewielka baza piracka. Planety xenońców wyglądałaby jak wasza płyta główna lub podobnie. A planeta kha'ak, w sumie byłaby ich tylko jedna macierzysta planeta, rezste może napisze.... Ale pomysł ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Poza tym grał ktoś we freespejca??? Kiedy eksplodował więlki krążownik trzeba było zwiewać na pare kilometrów, bo siła wybuchu zmiażdżyła by nas. Albo wlecieliście kiedyś w niszczyciela tl lub m1? szczególnie kiedy macie mocniejsze osłony statek po wybuchu znika. Powinien np. gdybyśmy wlecieli w środek , złamać się na pół. Albo gdy osłony statku są już zniszczone, każdy strzał kończyłby się odpadnięciem kawałku kadłuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Można by też ogłosić konkurs na statki tzn. każdy dostałby link do pobrania programu. modele zgłaszałoby się na stronie egosoftu. Można by było też wykorzystać statki z modów np. DDTC ( MOD EXTRA [ gram teladianinem]). I ci goście z ego nie zważają na uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Opcja EDIT się kłania.CytatPoza tym grał ktoś we freespejca??? Kiedy eksplodował więlki krążownik trzeba było zwiewać na pare kilometrów, bo siła wybuchu zmiażdżyła by nas.Taka opcja jest w Reunion + XTM (czy w TC? nie wiem)PS. Jedna mizura to 2.72 min. http://xudb.pl/viewpage.php?page_id=5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 boron, ''przegiołeś pałę'', 3 posty pod rząd Z tymi planetami to sobie wyobrażałem że w zależności od tego jak wygląda z kosmosu taka będzie na powierzchni + jakieś lądowisko/miasto,ale z tą płytą główną to jest pomysł A konkurs ciekawy by był,ale to robienie modeli to chyba skomplikowane jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Cerber chodziło mi o mazurę (miesiąc). A co do konkursu , można by zrobić poradnik pozwalający na tworzenie najprostszych modeli statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 po 1 CytatPoza tym grał ktoś we freespejca??? Kiedy eksplodował więlki krążownik trzeba było zwiewać na pare kilometrów, bo siła wybuchu zmiażdżyła by nas.to jest w X3:R, a dla TC dowiedziałem się że ludzie pracują nad takim skryptem.po 2CytatCerber chodziło mi o mazurę (miesiąc). A co do konkursu , można by zrobić poradnik pozwalający na tworzenie najprostszych modeli statków.Najprostszych modeli - samo tworzenie nie jest problemem, problemem jest włożenie później tych modeli z danego programu modelowania 3d do gry. Jeśli chcesz naprawdę stworzyć ładny model statku to jednak wymaga to całkiem niezłej wiedzy o grafice 3d. Bo że tak powiem latający sześcian każdy potrafi zrobić ^^po 3 łącz posty. Wiem że masz ich około 40 na koncie ale nie musisz dodatkowo ich nabijać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Jeśli chodzi o poradnik to masz taki do X3 R. Mimo wszystko zrobienie statku wymaga sporo roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 CytatJeśli chodzi o poradnik to masz taki do X3 R. Mimo wszystko zrobienie statku wymaga sporo roboty.z tego co czytałem modele do X3:TC wkłada się zupełnie inaczej niż do R. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 CytatPoza tym grał ktoś we freespejca??? Kiedy eksplodował więlki krążownik trzeba było zwiewać na pare kilometrów, bo siła wybuchu zmiażdżyła by nas.Dokładnie to jest taka opcja w XTM.CytatAlbo wlecieliście kiedyś w niszczyciela tl lub m1? szczególnie kiedy macie mocniejsze osłony statek po wybuchu znika. Powinien np. gdybyśmy wlecieli w środek , złamać się na pół. Albo gdy osłony statku są już zniszczone, każdy strzał kończyłby się odpadnięciem kawałku kadłuba.To już wchodziłaby Nvidia PhysiX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 To ja dodam jeszcze pare swoich pomysłów:1. Niech zrobią pożadne stacje i statki a nie jakieś tanie hologramy (chyba każdy wie, o co mi chodzi - habitaty pirackie pod tym względem rządzą , próbował ktoś?)2. Kwestia naprawy statku w przestrzeni. Pomysł z laserem naprawczym jest niezły, tylko zamiast mieć go nieskończoność (bo to bez sensu) powinien działać na "wkłady". Jeden wkład wystarczyłby na naprawę x hp i kosztowałby y cr. Stosunek x do y powinien być taki, aby koszt naprawy za pomocą takiego laserka był odpowiednio niższy od tego w stoczni, ale nie za damo, jak to jest teraz . A jak nasz astronauta łata takie wielkie dziury laserkiem? No coż, to odległa przyszłość, więc technologia typu:M (strzałka w prawo) EE (strzałka w prawo) Mzostała na tyle dobrze opanowana, żeby robić takie cacka. Nie mówcie, że nikt z was Star Treka nie oglądał . Przydałby się taki syntezator czekolady pod USB . Jeśli chodzi o naprawy to przydałyby się jeszcze jakieś nanoboty, które też wymagały by odpowiedniego "wkłady" aby naprawiać nasz statek. Wszystko oczywiście odpowiednio zbalansowane. Z tego, co pamiętam to chyba skrypt Pirate Guild do X3 R dodawał jakieś nanoboty, ale glowy nie dam.3. Nasz astronauta. Co to ma być? W X3 R ledwo gdzieś nim stukneliśmy i już gineliśmy, a tutaj? Możemy lecieć sobie 12 m/s i przywalić w stacje, ale na naszy "twardzielu" nie robi to większoego wrażenia. Nawet o 1 hp nie spada (jak tak dalej pójdzie to będziemy taranować stacje skafandrem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 2. Jeśli chodzi o technologie i wkłady to gdzieś było napisane że ten laser coś tam robi z teladianium (emituje go czy coś tam) więc mógłby zużywać np pręty teladianowe.3. U mnie skafander rozwala się przy uderzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Lądowanie na planetach w X4? A może w X3 Reunion: VoelkerShipMod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.