Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 1, Jak instalować mody jako fake patch masz opisane w FAQ. Musisz zmienić nazwy plików na numer wyższy niż ten jaki masz najwyższy w głównym katalogu gry. Patch 2.5 to 09, więc wrzucasz pliki moda i zmieniasz im nazwy na 10.2. Jeśli masz nazwę pilota Thereshallbewings to znaczy że źle ją wpisałeś i nie masz prawdopodobnie dostępu do edytora skryptów. Też zobacz do FAQ "magiczne imię".Na większość twoich pytań odpowiedź jest w FAQ, zacznij je czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatCzy po instlacji skryptu mogę zmienić imię pilota z Thereshallbewinngs na poprzednie?O jedno 'n' za dużo. Ma być Thereshallbewings.CytatCzy też macie ogromne spadki FPS w sektorze Elena's Fortune?Może nie ogromne ale tak, mam spadki FPS. Trochę powinien Ci pomóc właśnie LowPolyRoids. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ftomekk Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ok.zainstalowałem oba skrypty ,ok 5 fps wiecej w Elena's fortune.Muszę chyba zmniejszyć jakość detali, żebym miał tam chociaż 20 fps.W poprzednim pytaniu,chodziło mi o to,czy po poprawnym zainstalowaniu skryptu ,mogę spowrotem zmianić imie pilota na własne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 W poprzedniej odpowiedzi skierowałem Cię do FAQ, tam pisze że po poprawnym wpisaniu "magicznego imienia" (skutkującego dostępem do edytora skryptów) imię pilota nie zmienia się na "magiczne", tylko pozostaje stare. To że masz zmienione imię na "magiczne" świadczy że albo źle je wpisałeś i nie masz dostępu do ES, albo wpisałeś je za dużą ilość razy i ono pozostało. Zobacz do FAQ i czytaj. Jeśli masz dostęp do ES możesz sobie zmienić imię na dowolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ftomekk Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Chyba wpisałem dwa razy ,w każdym razie mam juz dostęp do edytora skryptów ,więc zmieniłem spowrotem imie na swoje.Dalej mam wielki problem z fps w Elena's fortune zwłaszcza w okolicy zbrojowni.W pozostałych sektorach 30-50 fps a w Elena's -8-14 fps. Kursor myszki przesuwa się jakby był na wielkim lagu/skokowo /Ps.Widziałem Yacek ,że na forum egosoft miałeś taką sytuację jak ja,też został Ci imię Thereshallbewings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ale kiedy to było, a od tego czasu sporo się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ftomekk Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Najdziwniejsze jest to ,że 7-13 fps mam w Elena's Fortune niezależnie od ustawień grafiki.Czyli procesor nie wyrabia,ale dlaczego akurat w tym sektorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ja też mam tam spore spadki, pewnie dlatego że jest tam Placówka Wojskowa, sporo stacji, duży ruch. Dlatego unikam osobistych wycieczek do tego sektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoran Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 witam mam mały problem dopiero zapoznaję się ze światem X i nie za bardzo wiem gdzie,jak i kiedy stawić pierwsze stacje na razie przeleciałem się [dzięki mapie online] do Teladi i staram się ogarnąć powoli flotę dzięki której mógł bym np: wyczyścić sektor piratów [i moje pytanko czy jak wybiję wszystko w sektorze piratów mogę sobie tam stawić własne stacje]z góry thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witamy na forum.Cytatadoran napisał:moje pytanko czy jak wybiję wszystko w sektorze piratów mogę sobie tam stawić własne stacjePrzykro mi ale nie. Statki Piratów będą ciągle pojawiały się w tym sektorze. Nie jestem do końca przekonana co do Skryptu STO 1.1. Ponieważ ma funkcje włączenia/wyłączenia najazdu rasy do której poprzednio należał dany sektor.Cytatadoran napisał:mam mały problem dopiero zapoznaję się ze światem X i nie za bardzo wiem gdzie,jak i kiedy stawić pierwsze stacje To zależy jakie stacje chcesz stawiać, co w nich produkować ?Możesz uzyskać wiele odpowiedzi korzystając z funkcji Szukaj używając kluczowych słów. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Cytatwitam mam mały problem dopiero zapoznaję się ze światem X i nie za bardzo wiem gdzie,jak i kiedy stawić pierwsze stacje na razie przeleciałem się [dzięki mapie online] do Teladi i staram się ogarnąć powoli flotę dzięki której mógł bym np: wyczyścić sektor piratów [i moje pytanko czy jak wybiję wszystko w sektorze piratów mogę sobie tam stawić własne stacje]z góry thxWitamy Co do fabryk i stacji, zerknij do tego tematu http://xudb.pl/topic/967-moja-pierwsza-fabryka/, powinieneś znaleźć tam sporo wskazówek.Co do piratów, niestety będą się co jakiś czas pojawiać w swoich macierzystych sektorach, nawet jeśli je wyczyścisz (może nie w takim tempie jak Xenoni czy Khaa'k ale jednak). Powinien w tym przypadku pomóc skrypt do przejmowania sektorów na własność, link do jednego z nich podała Jagoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Tak Prowler ale tylko STO 1.1 ma możliwość wyłączenia najeźdźców. W innych skryptach przejmujących sektory pojawiają się byli właściciele sektora którzy chcą go odzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatTak Prowler ale tylko STO 1.1 ma możliwość wyłączenia najeźdźców. W innych skryptach przejmujących sektory pojawiają się byli właściciele sektora którzy chcą go odzyskać.Ale tylko przez jakiś czas i nie są to normalne spawny statków, które są głównym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 A używałeś tego skrypty STO 1.1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Używałem go w Reunion, z tego co się orientuję działanie jest identyczne, został tylko dostosowany do współpracy z TC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ja siedzę w świecie X od premiery X3Reunion i cały czas jestem do skryptów sceptycznie nastawiony.Wiem że skrypty często dodają naprawdę fajne rzeczy ale często też prowadzą do stworzenia nowych bugów i coś nie działa tak jak powinno.Samym x3TC bez żadnych skryptów się prędko nie znudzisz ważne abyś zainstalował najnowszą aktualizację.gra oferuje ponad 300 modeli statków około 200 sektorów(każdy jest inny i w każdym jest inna muzyka).Masz tu jeśli wliczać Yaki, Piratów i tp. 11 ras z których każda ma specyficzne dla siebie statki.Każdy statek jaki zobaczysz w grze możesz prowadzić ,tak samo każdą stację możesz sam zbudować nawet możesz wynająć handlarzy którzy sami dla ciebie będą pracować. I co ważne tu nie musisz mieć tylko jednego statku jak jest w innych grach ale możesz mieć całą flotę okrętów.Jest wiele misji głównych jak i pobocznych na których możesz zarabiać, możesz zakupić licencję policyjną i pilnować porządku albo przeprowadzać ataki pirackie. W tej grze możesz wszystko.A skrypty oprócz tego co wymieniłem dodają jeszcze więcej możliwości.Więc aby zgłębić samą czystą grę będziesz potrzebował około 0,5 roku a co dopiero ze skryptami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoran Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 hmm nie za bardzo kumam o co chodzi z tymi skryptami pierwszy raz słyszę może dlatego że z gier "X" X3tc to pierwsza jaką kupiłem i zagrałem i teraz wiem co traciłem hmm wracając do tematu w systemie " Hatikvah's Faith" jest tylko Pirate Anarchy Port i 2 neutralne stacje spróbowałem i podleciałem "Albatross" i zbudowałem kopalnie krzemu L na "wydobyciu 26" kopalnie rudy na "wydobyciu 44" , Teladiański dok zaopatrzeniowy oprócz tego moja pozostała flota to "Condor" z 30 "Harrier Vanguard" i "Phoenix" chciałbym stawić produkcję "Ogniw Energetycznych" ale do tego potrzeba "kryształów" a do "kryształów" , "płytki krzemowe" te ostatnie mam ale nie wiem jeszcze jednego jak mam transporter "Vulture" da się mu ustawić żeby woził np "płytki krzemowe" do fabryki kryształów "kryształy" do elektrowni słonecznej ?? bo za bardzo nie wiem jak to zrobić na transporterach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatWiem że skrypty często dodają naprawdę fajne rzeczy ale często też prowadzą do stworzenia nowych bugów i coś nie działa tak jak powinno.Akurat z tym bym polemizował Są sprawdzone skrypty i mody, z którymi nie ma żadnych problemów. Wystarczy zerknąć do tematu z listą skryptów jakich używają forumowicze, a w razie wątpliwości zawsze można zapytać. Używam skryptów praktycznie od początku zabawy z TC i nie zdarzyło mi się jeszcze, by jakiś zepsuł coś w grze.Dodatkowo większość z nich można konfigurować i wyłączyć w każdej chwili, jeśli coś nam nie odpowiada. Wiem, że to są Twoje subiektywne odczucia ale w pewien sposób wprowadzasz kretosa w błąd Jeśli trafiłeś na jakieś skrypty lub mody, które powodują problemy to podaj ich nazwy ale nie pisz ogólnie, że wszystkie są 'be'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Oczywiście że nie wszystkie są be ale ja mam jakąś taką głupią manie.Zdarza się że zainstalujesz jakiś skrypt i wszystko będzie chodzić ok ale potem się okaże że ów skrypt generował jakieś ukryte błędy. Zdaza się że wszystko chodzi ok a po miesiącu gra jest niegrywalna bo się okazuje że skrypt wygenerował wreszcie poważnego buga. Wiadomo że są mało złożone skrypty i bardziej złożone te mało złożone zapewne nie mogą wpłynąć negatywnie na rozgrywkę bo każdy problem łatwo jest wyśledzić ale jak coś jest bardziej złożone to już takiej pewności nie będziesz miał. Może także się zdarzyć że skrypt którego używasz po wydaniu nowego patcha dopiero wtedy zacznie kolidować i generować problemy a wtedy jedyny sposób to rozpocząć grę od nowa.Idąc dalej uważam że mieszanie skryptów także może powodować generowanie problemów.Nie każdy twórca skryptów zna się na rzeczy, każdy skrypt powinien być przetestowany aby usunąć usterki w profesionalny sposób. Nie twierdze że skrypty są złe na pewno są fajne zresztą większość graczy ich używa i tylko są z tego zadowoleni ale odradzał bym instalowanie wszystkiego na raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Zobacz do mojej stopki. Skrypty, które są w niej podane, szczególnie te w sekcji aktualnie używanych, mam zainstalowane nawet więcej niż rok czasu. Z żadnym z nich nie mam problemów, inaczej bym ich nie używał. Więc nie generalizuj, tylko przełam się i zainstaluj.Czysta gra, szczególnie TC, to kaszka z mleczkiem dla niemowląt. Dodaj kilka skryptów i graj jak człowiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Cytathmm nie za bardzo kumam o co chodzi z tymi skryptami pierwszy raz słyszę ...Zacznij od FAQ, tam masz pytanie co to są skrypty a co to są mody (oczywiście odpowiedź jest w linku pod pytaniem).Potem zobacz do tematu o spolszczeniach skryptów, tam znajdziesz krótkie opisy co dany skrypt robi, a w linku z opisem i instalacją znajdziesz szczegółowe dane o każdym skrypcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoran Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatCytathmm nie za bardzo kumam o co chodzi z tymi skryptami pierwszy raz słyszę ...Zacznij od FAQ, tam masz pytanie co to są skrypty a co to są mody (oczywiście odpowiedź jest w linku pod pytaniem).Potem zobacz do tematu o spolszczeniach skryptów, tam znajdziesz krótkie opisy co dany skrypt robi, a w linku z opisem i instalacją znajdziesz szczegółowe dane o każdym skrypcie.no właśnie czytam powoli wszystko na forum ale "nie od razu Rzym zbudowano" trochę tego jest ;] a wracając do pytania wie ktoś coś na temat tych transporterów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 CytatOczywiście że nie wszystkie są be ale ja mam jakąś taką głupią manie.Zdarza się że zainstalujesz jakiś skrypt i wszystko będzie chodzić ok ale potem się okaże że ów skrypt generował jakieś ukryte błędy. Zdaza się że wszystko chodzi ok a po miesiącu gra jest niegrywalna bo się okazuje że skrypt wygenerował wreszcie poważnego buga. Wiadomo że są mało złożone skrypty i bardziej złożone te mało złożone zapewne nie mogą wpłynąć negatywnie na rozgrywkę bo każdy problem łatwo jest wyśledzić ale jak coś jest bardziej złożone to już takiej pewności nie będziesz miał. Może także się zdarzyć że skrypt którego używasz po wydaniu nowego patcha dopiero wtedy zacznie kolidować i generować problemy a wtedy jedyny sposób to rozpocząć grę od nowa.Idąc dalej uważam że mieszanie skryptów także może powodować generowanie problemów.Nie każdy twórca skryptów zna się na rzeczy, każdy skrypt powinien być przetestowany aby usunąć usterki w profesionalny sposób. Nie twierdze że skrypty są złe na pewno są fajne zresztą większość graczy ich używa i tylko są z tego zadowoleni ale odradzał bym instalowanie wszystkiego na raz.Skoro masz takie negatywne doświadczenia to opisuj je konkretnie na forum, jako przestrogę dla innych. Poniekąd sami przeprowadzamy takie testy o jakich pisałeś i warto się podzielić spostrzeżeniami. Takie generalizowanie może tylko zniechęcić ludzi do modyfikacji gry, a w wielu przypadkach naprawdę dużo się tym traci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Transportowcami się nie da, mogą realizować tylko jedno zadanie. Chyba że użyjesz skryptów. Lepiej postawić kompleks. Poczytaj w instrukcji jak łączyć stacje w kompleksy. Poszukaj na forum informacji o kompleks kalkulatorach, pokombinuj z zestawami fabryk w kalkulatorach i buduj kompleks samowystarczalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Opisz jasniej nieco jak ma to wygladac? Chyba wiem o co ci chodzi. Jesli te fabryki sa w tym samym sektorze to mozna jest polaczyc w kompleks. Jesli nie, to jest od tego dosc fajny i prosty skrypt co zalatwia ten problem w dosc dobry sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi