Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W CODEA jest chyba polecenie wystrzel salwę rakiet (4x5) która ponoć Brygantynę zniszczy. Nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałem, kiedy będę miał dostęp, zainstaluje i sprawdze. Ale chyba jest...

Co myślicie o wybudowaniu jeszcze fabryk osłon średnich i BSR lub Karabinów dezintegracyjnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 6.08.2012 o 15:23, Xeeris napisał:

A co myślicie o TL Elephant jako "rescue serwis" dla zagrożonych transportowców i zarazem "flag ship"? Dane brałem z tej strony "eng.x3tc.ru" czy jakoś tam.

Te dane są z Vanilli, w XRM ma inne statystyki. W pierwszym poście masz link do statystyk statków z XRM, może tam jest Słoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Compatibility with Ketraar's Random Sector Management Mod: Incompatible due to overlapping sectors. However we have a compatibility file which should make it work:

RSM COMPATIBILITY PATCH

Z tego wynika że XRM moźe działać z RSM, ciekawe czy dalej jest ten bug z połączeniem odległych sektorów.

Btw czy gdybym zastąpił XRM Backgrounds Pack modem IEX, musiałbym zaczynać nową gre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki?

Z góry dziękuje.

Ps.

Ta poprawka do RSM tylko zapobiega nakładaniu się sektorów, błędy z niszczeniem sieci bram dalej występują, jeden sektor ze skryptu akurat perfidnie mi sie zrespił na wschód od Sacred

Relict, drugi na południe od Aldrin2 niszcząc jedną z bram do Aldrin, dobrze, że miałem save....

Ps2.

Jakby co, w XRM HUB zamiast korzystać ze swojego pliku muzycznego korzysta z innego, dla Black Hole Sun itp.

Mi chodzi o to, żeby zaczął korzystać ze swojego starego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. EMP jest już w XRM, nie ma potrzeby instalować osobno.

2. XRM nie zawiera w żadnym PART plików z muzyką, który by podmieniały oryginale pliki muzyki. Są tylko pliki z efektami dźwiękowymi. Nastąpiła więc zapewne zmiana rodzaju pliku z muzyką jaki jest odtwarzany. Zmiany tej dokonuje się w pliku X3_universe.xml. Musisz wyodrębnić taki plik z plików cat/dat XRM i plików cat/dat czystej gry (1-13 dla TC).

Następnie odnaleźć informację o sektorze w oryginalnym pliku z vanilli. Dane o wszystkim w sektorze zawarte są pomiędzy "<o" a "/o>"

tak wygląda każdy pierwszy wiersz danych o sektorze:

<o f="4" t="1" x="0" y="0" r="2" size="14000000" m="8101" p="1247631758" qtrade="100" qfight="100" qbuild="100" qthink="100">

x i y - to współrzędne sektora na mapie, po tych współrzędnych szukaj sektora HUB

m - to numer pliku z muzyką.

zobacz jaki numer jest w oryginalnym pliku i zmień ten zapis w pliku z XRM.

po zakończeniu edycji pliku X3_universe.xml z XRM przekopiuj go do katalogu maps w katalogu głównym gry (będziesz musiał założyć taki katalog)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.08.2012 o 14:35, Peroox napisał:

Raczej chodzi o zebranie statków powyżej M6/TM(szczególnie M7 i wyżej bo resztę staram się przejmować Mariners, ale coś mimo szkoleń nie chcą mi przebić się przez kadłub)

Jeśli od M7 wzwyż, to jaką resztę chcesz przejmować Marines? Tylko M6?

Złomowanie to operacja rozbierania statków na czynniki pierwsze (surowce) w HQ. Tobie chodzi o zdobywanie obcych statków. Przejmowanie to operacja przejęcia na własność opuszczonych przez pilotów statków.

NPC Bail Addon i SCS Suite. Dwa najlepsze skrypty do zdobywania i przejmowania statków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem czy mam SCS Suite, ale chyba zwykły SCS. Ten przy którym pisze dawniej coś tam + dodatkowe komendy. Jedyna wada jaką dostrzegłem to że za pomocą skròtu klawiszowego nie mogę zdobyć żadnego statku. Nie wiem czy coś źle robię, ale muszę dawać Sector Salvager i automatycznie mi zbiera choć wnerwia mnie to że astronauci są priorytetem 🙁 . Ale mam swojego PX i ciekawe ile za 3x 200 MJ 12x ta ich broń i 67% kadłuba mi dadzą 😀 . Wybieram się do ich sektora i... hehehehe 😀 .

Jaki statek polecalibyście dać na latający po świecie i zdobywały inne "shipy" 😀 . Ja dałbym Rybitwe. Duży hangar na M6 i myśliwce.

Wróciłem do starego profilu, nie chciałem od nowa zbierać 😀 . CODEA,MEFOS,military transport i personel transport świetnie się sprawdzają. Tzn. myśliwce jeszcze nie walczyły (uczą się piloci), ale MEFOS fajnie we wcześniejszej kampanii w Vidarze zmieniał szybko a mnie broń.

PS. W Personel Transporter jest jakiś instruktor lotu. Już lubi swój statek tylko nie zobaczyłem żadnej różnicy w sterowaniu itp. Po co on jest??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...