Xeeris Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 W CODEA jest chyba polecenie wystrzel salwę rakiet (4x5) która ponoć Brygantynę zniszczy. Nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałem, kiedy będę miał dostęp, zainstaluje i sprawdze. Ale chyba jest...Co myślicie o wybudowaniu jeszcze fabryk osłon średnich i BSR lub Karabinów dezintegracyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Trzeba będzie przetestowac, choc według mnie lepsza by była fregata rakietowa, sam niekiedy nią latam. Albo Kolos Mk1 pełny Kea PAR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ale Kolos mk1 jest słaby... . Chyba że ma hangar 50.A co myślicie o TL Elephant jako "rescue serwis" dla zagrożonych transportowców i zarazem "flag ship"? Dane brałem z tej strony "eng.x3tc.ru" czy jakoś tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 W dniu 6.08.2012 o 15:23, Xeeris napisał:A co myślicie o TL Elephant jako "rescue serwis" dla zagrożonych transportowców i zarazem "flag ship"? Dane brałem z tej strony "eng.x3tc.ru" czy jakoś tam.Te dane są z Vanilli, w XRM ma inne statystyki. W pierwszym poście masz link do statystyk statków z XRM, może tam jest Słoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Ino wiem że to podstawka, zaraz sprawdze Słonia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 CytatCompatibility with Ketraar's Random Sector Management Mod: Incompatible due to overlapping sectors. However we have a compatibility file which should make it work:RSM COMPATIBILITY PATCHZ tego wynika że XRM moźe działać z RSM, ciekawe czy dalej jest ten bug z połączeniem odległych sektorów.Btw czy gdybym zastąpił XRM Backgrounds Pack modem IEX, musiałbym zaczynać nową gre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 1. Jaki bug?2. Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 No ten, że przykładowo jest połączenie Sacred Relic-Interwords, a sektor pojawia się na wschód od Sacred Relict wylączając połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 W dniu 6.08.2012 o 19:20, BlackFighter napisał:No ten, że przykładowo jest połączenie Sacred Relic-Interwords, a sektor pojawia się na wschód od Sacred Relict wylączając połączenie.Mówisz o RSM?Chyba ta poprawka powinna własnie temu zapobiec. Nie powiem ci na 100%, nie używam RSM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Jest może jakiś sposób, by przywrócić starą muzykę w hubie bez zmieniania w innych sektorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 W dniu 6.08.2012 o 20:26, BlackFighter napisał:Jest może jakiś sposób, by przywrócić starą muzykę w hubie bez zmieniania w innych sektorach?Jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A jaki?Z góry dziękuje.Ps.Ta poprawka do RSM tylko zapobiega nakładaniu się sektorów, błędy z niszczeniem sieci bram dalej występują, jeden sektor ze skryptu akurat perfidnie mi sie zrespił na wschód od SacredRelict, drugi na południe od Aldrin2 niszcząc jedną z bram do Aldrin, dobrze, że miałem save....Ps2.Jakby co, w XRM HUB zamiast korzystać ze swojego pliku muzycznego korzysta z innego, dla Black Hole Sun itp.Mi chodzi o to, żeby zaczął korzystać ze swojego starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Masz tylko XRM? Bo on sam nie zmienia muzyki w sektorach. Dźwięki broni, silników itp tak, ale nie muzykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Teraz oprócz XRM mam IEX i EMP, wcześniej miałem XRM Backgrounds, ale muzyka była już zmieniona przed instalacją IEX. Z pozostałych skryptów jakie mam(SCS suite, NPCBA, MBRR itp.) żaden nie dodaje plików cat/dat, więc raczej nie mają na to wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 1. EMP jest już w XRM, nie ma potrzeby instalować osobno.2. XRM nie zawiera w żadnym PART plików z muzyką, który by podmieniały oryginale pliki muzyki. Są tylko pliki z efektami dźwiękowymi. Nastąpiła więc zapewne zmiana rodzaju pliku z muzyką jaki jest odtwarzany. Zmiany tej dokonuje się w pliku X3_universe.xml. Musisz wyodrębnić taki plik z plików cat/dat XRM i plików cat/dat czystej gry (1-13 dla TC).Następnie odnaleźć informację o sektorze w oryginalnym pliku z vanilli. Dane o wszystkim w sektorze zawarte są pomiędzy "<o" a "/o>"tak wygląda każdy pierwszy wiersz danych o sektorze:<o f="4" t="1" x="0" y="0" r="2" size="14000000" m="8101" p="1247631758" qtrade="100" qfight="100" qbuild="100" qthink="100">x i y - to współrzędne sektora na mapie, po tych współrzędnych szukaj sektora HUBm - to numer pliku z muzyką.zobacz jaki numer jest w oryginalnym pliku i zmień ten zapis w pliku z XRM.po zakończeniu edycji pliku X3_universe.xml z XRM przekopiuj go do katalogu maps w katalogu głównym gry (będziesz musiał założyć taki katalog) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Albo zainstaluj wszystko od nowa, będzie szybciej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 W dniu 8.08.2012 o 21:47, LeWaR napisał:Albo zainstaluj wszystko od nowa, będzie szybciej ...Tylko że to niczego nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Jak działają Chipy Hakerskie?Mam jeden, ale nie wiem jak ich użyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 W dniu 9.08.2012 o 14:06, Peroox napisał:Jak działają Chipy Hakerskie?Mam jeden, ale nie wiem jak ich użyćNie działają. To taki bajer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Aha. To szkoda, a były by przydatne. Chyba do złomowani większych statków których na wojnie przybywa trzeba jakiegoś skryptu.Jaki polecacie i będzie kombatybilny z XRM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Co rozumiesz przez złomowanie? Złomujesz je w HQ? Po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Raczej chodzi o zebranie statków powyżej M6/TM(szczególnie M7 i wyżej bo resztę staram się przejmować Mariners, ale coś mimo szkoleń nie chcą mi przebić się przez kadłub) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 W dniu 9.08.2012 o 14:35, Peroox napisał:Raczej chodzi o zebranie statków powyżej M6/TM(szczególnie M7 i wyżej bo resztę staram się przejmować Mariners, ale coś mimo szkoleń nie chcą mi przebić się przez kadłub)Jeśli od M7 wzwyż, to jaką resztę chcesz przejmować Marines? Tylko M6?Złomowanie to operacja rozbierania statków na czynniki pierwsze (surowce) w HQ. Tobie chodzi o zdobywanie obcych statków. Przejmowanie to operacja przejęcia na własność opuszczonych przez pilotów statków.NPC Bail Addon i SCS Suite. Dwa najlepsze skrypty do zdobywania i przejmowania statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Nom. SCS chyba najlepsze. NPC już mam, ale mnie teraz bardziej kręci większa ilość fregat w mojej flocie, bo aktualnie rolę patrolowo-eskortowe biorą na siebie liniowce, a nie są do tego stworzone(oprócz Tobosaku ver. A - dzięki za to, że ją kiedyś mi poleciliście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Ja nie wiem czy mam SCS Suite, ale chyba zwykły SCS. Ten przy którym pisze dawniej coś tam + dodatkowe komendy. Jedyna wada jaką dostrzegłem to że za pomocą skròtu klawiszowego nie mogę zdobyć żadnego statku. Nie wiem czy coś źle robię, ale muszę dawać Sector Salvager i automatycznie mi zbiera choć wnerwia mnie to że astronauci są priorytetem . Ale mam swojego PX i ciekawe ile za 3x 200 MJ 12x ta ich broń i 67% kadłuba mi dadzą . Wybieram się do ich sektora i... hehehehe .Jaki statek polecalibyście dać na latający po świecie i zdobywały inne "shipy" . Ja dałbym Rybitwe. Duży hangar na M6 i myśliwce.Wróciłem do starego profilu, nie chciałem od nowa zbierać . CODEA,MEFOS,military transport i personel transport świetnie się sprawdzają. Tzn. myśliwce jeszcze nie walczyły (uczą się piloci), ale MEFOS fajnie we wcześniejszej kampanii w Vidarze zmieniał szybko a mnie broń.PS. W Personel Transporter jest jakiś instruktor lotu. Już lubi swój statek tylko nie zobaczyłem żadnej różnicy w sterowaniu itp. Po co on jest?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.