FSEbola Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W dniu 7.04.2013 o 20:02, Yacek napisał:................... Terranie graniczą tylko z Argonami, więc tylko z nimi będą prowadzili otwartą wojnę..nie do konca prawidłowe stwierdzenie......zalezy kto jak gra pokierujew któryms z postów opisałem moj przyapdek...... u mnie w grze juz dawno nie widziałem potyczek Terran z Argonami a sektor Omicron Lyrae pieknie sie rozbudowal a spokoj tam panuje jak w dzien swiateczny1. przejalem sektor Pas asteroid i Heretics End i oddałem Splitom, Splici szybko rozbudowali sie w tym sektorze ---- teraz Terranie toczą wielkie bitwy w sektorze Pas asteroid ze Splitami i nawet do Heretics End nie dolatują a argonska flota juz nie pojawia sie w tych sektorach2. gdy mialem kontrole nad Węzłem Xenońskim połaczyłem bramy tak zeby Terranie przelatywali bezposrednio przez ten sektor (Queens retribution -WX- Queens Harbour, Kingdom End -WX- Rolks Drift, Mars -WX- Pas asteroid) i teraz Terranie przelatując przez węzeł napotykaja na dośc potęzne siły borońskie i odwetowe siły boronów, nie musze mowic ze w węźle az huczy od wystrzałów i wybuchających okrętów terrańskich i borońskichzeby było jeszcze ciekawiej Argoni granicza a Terranami od strony sektorów modu Lost Colony, wszystkie sektory graniczace przejałem i przekazełem Argonom...miałem nadzieję ze Terranie podejma tam walkie z Argonami, noo ale jak do tej pory nic sie nie dzieje za to ku mojemu zdziwieniu calkiem przypadkiem odkryłem ze Argoni naparzają sie teraz z Paradianami o sektor Cloudbase South West tymi posunięciami niejako zmusilem Terran do wojny ze Splitami i Boronami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W dniu 9.04.2013 o 16:54, FSEbola napisał:.nie do konca prawidłowe stwierdzenie......zalezy kto jak gra pokierujeI zależy w jaką grę gra. Ja gram w AP i pod tym kontem pisałem, a tam wojna A-T wygląda inaczej niż w TC z którymś ze skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 No ja gram z MBRR i to dzięki niemu "wywołuje wojny", których na razie nie włączam ze względu na Xenonów, którzy zmasakrowali kilka systemów. Miałem nadzieję, że uwikłam Terran w jakiś konflikt i będzie ciekawie, ale oni nawet nie chcą atakować Xenonów.Aha.Pamiętam, że w którymś momencie grania na XRM(jakiś czas po starcie) dostałem w dolnym pasku informację o ATF (chyba ich uruchomieniu walki z Xenonami, jednak niczego takiego nie zaobserwowałem. Nie wiecie jaki to komunikat, bo w całości go nie widziałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Napotkałem pewien problem.Fabuły robię powoli, ale robię jednak napotkałem problem z fabułą u Gonerów. Otóż pobrałem misję trzecią i odebrałem Teladinum z sektora Bright Profit, jednak na skutek błędu statek z załadowanym towarem uległ hmm... bez napędu skokowego na okręcie dołączył do mojego skoku i przepadł w galaktyce. Z menu własności już go usunąłem oddając Teladianom(SCS).Niestety gdy zgłaszam iż zgubiłem Teladinum dostaję komunikat o kolejnej misji jednak nic się tam nie wyświetla prócz znaków zapytania. Nawet podstawienie innego statku z Teladinum nie rozwiązało problemu.Czy będę musiał resetować fabułę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 A save sprzed misji nie możesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ok. Znalazłem w kopii zapasowej sprzed wprowadzenia Workshop Akurat auto zapisy z dokowania do tej stacji, na której odbiera się towar. Trochę czasu, który zszedł na reorganizowanie floty odejdzie w cień, ale misja powinna być już w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seracrus Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Przepraszam jeśli w złym temacie,ale wydaje mi się,że xrm dodaje taki zólty znak dolara koło niektórych statków i nie mam pojęcia co to oznacza.Na początku myślałem,że to nagroda za strącenie takiego statku,ale widuje go czesto,także przy jednostkach wojskowych.Możecie mi powiedzieć o co z tym chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 No właśnie o to chodzi.Poszczególne rasy poszukują listem gończym statki, które niszczyły ich własności, przewoziły przez ich tereny zakazane towary(gwiezdna wódka itp).Jednostki wojskowe także są naznaczane listami gończymi gdyż niszczą jednostki wrogich(antagonistycznych) ras.Np. Paranidiańscy korsarz niszczy Terrańskie statki handlowe na terenie Argonów. Terranie wystawiają na ten statek list gończy z nagrodąlub Teladiański TS transportuje zakazane ziele(Telidhuanę czy jakoś tak) przez tereny Argonów. Ich siły policyjne znajdują zakazane towary i statek ten jest niszczony. Teladianie wystawią nagrodę za zniszczenie statku, który zniszczył ich jednostkę.Jeżeli się mylę poprawcie mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Ale żeby dostać kase za zniszczenie danego statku musisz posiadać licencję policyjną rasy, która tą nagrodę wyznaczyła.Np. Widzisz patrol piratów na terenie Argonów. Kilka statków piratów mają znaczek dolara. Po zniszczeniu ich nie dostajesz nagrody za nich (nie licząc ogólnej nagrody za zniszczenie wrogich statków na terenie Argonów) mimo iż masz Licencje Policyjną Argonów. Dlaczego? Ponieważ piraci mogli nie wyrządzić krzywdy statkom argońskim, tylko teladiańskim, więc nagroda została wyznaczona przez Teladian, a ty nie masz ich licencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seracrus Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 dzięki wielkie za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 W dniu 10.04.2013 o 19:38, Peroox napisał:Ok. Znalazłem w kopii zapasowej sprzed wprowadzenia Workshop Akurat auto zapisy z dokowania do tej stacji, na której odbiera się towar. Trochę czasu, który zszedł na reorganizowanie floty odejdzie w cień, ale misja powinna być już w porządku To i tak dobrze. Skrypt Reset Plots, by ci nie pomógł. Reset polega na tym, że dana fabuła jest znów możliwa do wykonania od początku. Miałbyś dwie fabuły Gonerów na raz, jedną zawieszona na problemie i drugą rozpoczętą na nowo.W dniu 11.04.2013 o 10:32, Seracrus napisał:Przepraszam jeśli w złym temacie,ale wydaje mi się,że xrm dodaje taki zólty znak dolara koło niektórych statków i nie mam pojęcia co to oznacza.Na początku myślałem,że to nagroda za strącenie takiego statku,ale widuje go czesto,także przy jednostkach wojskowych.Możecie mi powiedzieć o co z tym chodzi?Wyjaśnione jest to dokładnie w pierwszym poście tego tematu, w sekcji: System nagród XRM.Po co ja to wszystko pisałem w pierwszym poście, jak i tak nikt nie czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ciekawostka z XRM na TC:Moja flota w Zyrath Dominion.PatrolRaptor, Pyton, Tygrys, Wilk, wszystkie wyposażone aż po zęby rakiety. Tylko brak myśliwców na pokładzie RaptoraWpadają Xenoni w składzie 2 x P i 8 x L.W wyniku walki, której nie oglądałem z bliska straciłem Wilka i Raptora, podczas gdy moja flota rozwaliła tylko 2P i 2L.I to wydarzenie skłoniło mnie do refleksji.Lepsza eskadra myśliwców niż kosztowna flota złożona z okrętów liniowych.Też tak mieliście? Czy to tylko u mnie kilka myśliwców jest w stanie rozwalić potężne M1 i M2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 W dniu 21.05.2013 o 12:39, Peroox napisał:Ciekawostka z XRM na TC:Moja flota w Zyrath Dominion.PatrolRaptor, Pyton, Tygrys, Wilk, wszystkie wyposażone aż po zęby rakiety. Tylko brak myśliwców na pokładzie RaptoraWpadają Xenoni w składzie 2 x P i 8 x L.W wyniku walki, której nie oglądałem z bliska straciłem Wilka i Raptora, podczas gdy moja flota rozwaliła tylko 2P i 2L.I to wydarzenie skłoniło mnie do refleksji.Lepsza eskadra myśliwców niż kosztowna flota złożona z okrętów liniowych.Też tak mieliście? Czy to tylko u mnie kilka myśliwców jest w stanie rozwalić potężne M1 i M2.W TC w walkach poza sektorem (OOS) to norma, zwłaszcza przy splickich statkach i ich słabymi osłonami. Jeśli chcesz stworzyć skutczne patrole przeciwko większym grupom Xenków i zminimalizować straty to musisz użyć statków o jak najmocniejszych osłonach (terrańskie, ATF, boreas) najlepiej z dodatkiem jakichś łatwo wymienialnych myślwiców jako mięso armatnie. Powinny być także wyposażone w broń o jak największych obrażeniach zadanych 1 strzałem.W skrócie- walki OOS toczą się w turach, a w każdej poszczególne statki oddają po 1 pełnej salwie z dział i rakiet, kolejność zależy od prędkości statków (szybsze zaczynają pierwsze). W Twoim wypadku myśliwce zaczęły pierwsze i zapewne Wilk padł po 1 turze. W kolejnej Twoje statki zniszczyły po 1 xenku, ale w tej lub następnej straciłeś Raptora.Niestety taki urok walk w TC, z modami czy bez. OOS wyglądają zupełnie inaczej niż te w sektorze w którym się znajdujesz i trzeba zastosować inną taktykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Cóż. To była flota zdobyczna z tego co wyciągnąłem ze złomu po walkach o Thyn Abyss i Zyrath Dominion.Moja główna flota to statki ATF i Terrańskie, z faktu samego uroku tych statków. Tylko moje fabryki nie nadążają produkować broni dla Fenrirów Nie wiedziałem o tym jak się toczą walki beze mnie, ale jako takie tury obserwowałem po tym jak schodzą osłony statków biorących udział w walce.Dzięki za wyjaśnienieTak wiec czuję, że pójdą miliony na odpowiednie szybkie M4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.29Informacja: Informacja o wersji 1.29Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.0 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.0.Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.28 zarówno w wersji TC jaki AP.Jeśli chcemy zagrać w fabułę "Przełamanie barier" dodaną przez patch 3.0 wymagane jest rozpoczęcie nowej gry po instalacji wersji 1.29. Kontynuacja gry rozpoczętej na wcześniejszej wersji XRM da nam dostęp tylko do fabuł z AP 3.0 Ciemne Interesy, Kłopoty korporacji.Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 XRM Part 3 Hull Packs Backgrounds Pack Advanced Universe Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryMistral Griffon STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryGriffon Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.28to1.29patch.TC".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.28to1.29patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.29:Fixed - Mistral reversed cargo sizes Fixed - Broken external dock on Griffon Fixed - Aquilo cargo reduction and price increase Fixed - Skirnir price increase Fixed - I/Z price disparity (AP) Fixed - No war pack terran/commonwelth reps set to neutral (AP) Fixed - Taipan gains weapon energy, recharge rates and rudder AP3.0 Compatibility: Fixed - Merged all necessary 3.0 changes into the XRM files Fixed - Moved conflicting sector "Credits Received" (restart required to see this and thus play one of the new plots) Added - New ships from AP3.0 renamed to Mercury Sentinel, Cheetah (acinonyx), Komodo (pteranodon) Added - New ships added to shipyards except Cheetah, which is only available through the plot or at a research stationWersja 1.29 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.Wersja 1.29 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.Moje mini poprawki będą dostępne na Mamucie w najbliższym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.29bInformacja: info o wersji 1.29bZmiany:Zmieniona nazwa sektora "Transaction Denied" na "Lost Order" ze względu na wymagania fabuły Ciemne Interesy z patcha 3.0 AP.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat zawarte w Part 2) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Na Mamucie znajdują się zaktualizowane do wersji 1.29b moje mini poprawki do moda, można o nich przeczytać w pierwszym poście tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Latał lub używał ktoś z Was splickiego Tygrysa w XRM ? Nie uważacie, że autor się pomylił lub trochę przesadził usuwając mu ciężkie działa z przedniej baterii ? Zastanawiam się czy nie zmienić plików i nie dodać mu tam PBP lub IBL, bo w tej chwili ten statek jest zdecydowanie poniżej średniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Problem rozwiązany z instrukcji XRM można usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.30Informacja: Informacja o wersji 1.30Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.1 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.1.Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.29 zarówno w wersji TC jaki AP.Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście tego tematu.Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1 XRM Part 2 Hull Packs Advanced Universe Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Tylko przy kontynuacji gryISTATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Tylko przy kontynuacji gryAtlas I Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.29to1.30patch.TC".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.29to1.30patch.TC" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.30:Fixed - Left/Right Weapon Turn-in on I and Atlas Fixed - Increased rep with the Independent Race so all wares can be bought from the XL Weapons Dealer Fixed - Removed built-in Cargo Bay Life Support from all TLs for AP 3.0 plot compatibility (AP Only) Fixed - Incorrect race owner on stations in Family Rhy Fixed - Reverted Oort Cloud and Kuiper Belt security level to Border (New start required to see this change) Fixed - Crash when starting new game in OSX Added - AP v3.1 compatibility Added - Automated repair script for Maintenance Pods (Thanks to Dr Bullwinkle) Added - External Docking to I (AP Only)Wersja 1.30 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.Wersja 1.30 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.Moje mini poprawki są nadal aktualne dla tej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Chciałem tylko zauważyć, że w pierwszy poście w info o tym jak naprawić wywalanie do pulpitu w nazwach plików jest "turent", a nie tak jak powinno być czyli "turret" przez 2 R i bez N. Akurat używałem kopiuj/wklej w szukajce i trochę się zdziwiłem gdy mi nie znalazło tych ze słowem turrent, ale jak się przyjrzałem to znalazłem Ludzie często piszą turrent...nie wiem czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawiłem na poprawna nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.30cInformacja: info o wersji 1.30cZmiany:Zmiany dotyczą tylko brakujących tekstów w tłumaczeniach (w tym w polskim tłumaczeniu) nowego rozwiązania w XRM (napraw statków przez droidy remontowe) oraz poprawionego drobnego błędu w pliku HQ.xmlPliki, które uległy zmianie:XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat i nadpisać ich poprzednie wersje w katalogu addon). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revans Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Hej, mam mały problem z tym modem: po zainstalowaniu go jako fake patcha gra się crashuje po przeleceniu wszystkich filmików. Mam całkowicie czystą grę (wyczyściłem wszystko czego używałem wcześniej (skrypty, i 1 mod zainstalowany nromalnie, oraz plug managera) oraz sprawdziłem p[rzez steama kompatybilność plików, wszystko gra. Czy mógłbym prosić o pomoc?PS : Gram na Albion Prelodue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revans Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 W dniu 9.11.2013 o 19:51, Revans napisał:Hej, mam mały problem z tym modem: po zainstalowaniu go jako fake patcha gra się crashuje po przeleceniu wszystkich filmików. Mam całkowicie czystą grę (wyczyściłem wszystko czego używałem wcześniej (skrypty, i 1 mod zainstalowany nromalnie, oraz plug managera) oraz sprawdziłem p[rzez steama kompatybilność plików, wszystko gra. Czy mógłbym prosić o pomoc?PS : Gram na Albion PrelodueDobra problem rozwiązany trzeba wrzucić do pliku addons i tam jako kontunuację (czyli w czystej wersji 05 i 06)Przepraszam za problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.