Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.01.2015 o 20:43, Sorkvild napisał:

Ile zeszło czipów na Q oraz jak bardzo go musiałeś stłuc by przejąc kontrolę. Kurde nigdy w grze nie udało mnie się zdobyć Q, chyba będę musiał poćwiczyć z wws 😀

Czipów zeszło chyba z 10 ale mogę się mylić. Wydaje się, że im większy statek tym więcej idzie czipów. Trochę zchodzi też ogniw.

Nie liczę czipów i tak mam ich od 50 do 100 ukryte na zadokowanym statku.

Akurat co dziwne miał 50% kadłuba. Tłukłem go Split Taipanem M2+ z tym, że najpierw wszystkimi działami zdjąłem osłone, wyłączyłem 3 baterie dział głównych, a później ostrzeliwałem fazowym działkiem laserowym by wolno schodził kadłub. Cały proces coś koło 10 min.

No i sejwowałem po każdym etapie hakowania.

No i powiem, że Xenoni mają dobrą broń w XRM a Q jest mocny. Z tym, że broń do nich można nabyć tylko w barterze.

A propos moich wrażeń z XRM to po prostu łał. Nawet w największej bitwie grafa nic nie przycina. Ciągle coś sie dzieje. Trzeba budować dużą flotę bo jednym statkiem nie da się rozwalić wszystkich (w podstawce 1 Boreaszem zjadłem wszystkie sektory Xenonów i Khaaków) tu to nie przejdzie.

Myśliwce mają swoją moc (M4 to teraz statek z którym trzeba się liczyć). Rakiety nabrały znaczenia i są używane częst przez AI.

Po sektorach są poukrywani ciekawi wrogowie dla których warto budować floty by ich przejąć bądź rozwalić. Z bronią i wyposażeniem nie ma problemu. Więcej jest stoczni i doków.

No bomba po prostu 10/10 dla mnie.

Jak czytam, że AP z XRM jeszcze lepsze to aż się boję że no lifem zostanę 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 26.01.2015 o 17:44, gulip napisał:

Jak czytam, że AP z XRM jeszcze lepsze to aż się boję że no lifem zostanę 😀

Różnic nie jest jakoś wiele, ale z czapy wymienię...

- trochę nowych statków z AP, między innymi ciężkozbrojne transporty + brakujące warianty z TC których nie dało się kupić (np sokół strażniczy)

- przystanie korsarzy, są to placówki handlowe dobre dla graczy "wykluczonych" z sektorów ras. Można handlować wieloma towarami, sporo broni, dobry barter, lokowane na zadupiu, z czasem sie relokują.

Reszta zaś co oferuje AP czyli czytelny interfejs, nowe sektory i połączenia, mniej absurdalny oos, nasilone starcia z xenonami, giełda, wykresy. Wojna między Terranami, a Argonami to idiotyzm. Bezmyślny spawn jednostek obciążający procesor i nie prowadzący do niczego rozstrzygającego. Gorąco polecam grę z pluginem dla XRM - NO WAR. Dzięki czemu relacje między rasami pozostają jak w TC, przez co gracz może się skupić na pracy w przyxenońskich sektorach. Z modów polecam jeszcze Lost Colony, dające sporo mało zbadanych i słabo skolonizowanych sektorów.

Odnośnie Giełdy. Jest to dość kontrowersyjny "ficzer" dający łatwo naginać się na korzyść gracza, aczkolwiek wcale nie trzeba zeń korzystać. Ja na przykład korzystam, ale wprowadziłem sobie taka restrykcję że mogę postawić na daną firmę max 50 tyś Cr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2015 o 17:44, gulip napisał:

No i powiem, że Xenoni mają dobrą broń w XRM a Q jest mocny. Z tym, że broń do nich można nabyć tylko w barterze.

A propos moich wrażeń z XRM to po prostu łał. Nawet w największej bitwie grafa nic nie przycina. Ciągle coś sie dzieje. Trzeba budować dużą flotę bo jednym statkiem nie da się rozwalić wszystkich (w podstawce 1 Boreaszem zjadłem wszystkie sektory Xenonów i Khaaków) tu to nie przejdzie.

Myśliwce mają swoją moc (M4 to teraz statek z którym trzeba się liczyć). Rakiety nabrały znaczenia i są używane częst przez AI.

Chyba z zenońskich M7 Q jest właśnie najsłabszy dlatego to do niego jako pierwszego robiłem podejście z przejmowaniem. Jak się ustawi odpowiednio to się obrywa jedynie od bocznych wież, które tarczom 4x1GJ niewiele zrobią, więc można spokojnie lecieć pod spodem i cały czas trzymać tarcze Q na zerze.

Generalnie w XRM kiedy kombinowałem na temat tego, ile musze zebrać floty, żeby wyczyścić sektor, to też wydawało mi się, że bez paru M2 nie przejdzie. Tymczasem przedwczoraj dość niechcący wyczyściłem Hayabusą cały sektor 347 z jednego Z, 2 J i chyba z 6 M7, nie licząc drobnicy. Bez żadnych tricków - nawet wieże laserowe, które rozstawiłem się okazały zbędne. Kluczem do sukcesu było zniszczenie w pierwszej kolejności Z (za którego wpadło mi zresztą 40kk nagrody) - był na tyle pociachany, że wyciągał prędkości maks 15, więc lecąc na wstecznym cały czas obrywał z dział fuzyjnych, jego osłona jakoś się nie śpiesyzła do mnie i leciała jego tempem a jak w końcu go zniszczyłem to cała reszta stwierdziła, że zabiera dupy w troki i leci do swojej stoczni. I polecieli nie zważając na mnie uwagi więc pojedynczo dorywałem każdego po kolei i z daleka wykańczałem.

A działa fuzyjne są genialne i chyba całe szczęście, że AI nie wykorzystuje ich tak jak może wykorzystać gracz siedząc w wieży bo wtedy latanie po tym świecie stałoby się mocno wątpliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narobiliście mi smaka na kolejny start w XRM, tym razem bez NPC BA. Z nim rzeczywiście jest zbyt łatwo, bo niezależnie od tego jak niskich ustawień skryptu używam to i tak zwykle po paru(nastu) godzinach jest tyle złomu że nie wiadomo co z nim robić. Nie pomagają nawet własne zasady typu przejmowanie tylko tego co sam 'ustrzeliłem' itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja się cieszę, że jak na razie nie zrealizowałem planu wrzucenia NPC. Mam już na liczniku chyba 289h jednej rozgrywki - a do wszystkiego dochodzę bardzo powoli i systematycznie. Całość mojej floty to 1xTobasaku A, 2xHayabussa, 2x Snotra, 1 Aegir, 2x Vidar Strażnik i 1x Vali. Do tego jeden kompleks z kryształami i jedna osobna elektrownia i 9 handlowców śmigających po świecie - więcej ich nie odpalałem bo bywają chwile kiedy alarmy o ataku schodzą co chwila.

I nie żałuję, że gram bez NPC - gdybym się za szybko dorobił to by mi się za szybko znudziło.

Zastanawiam się tylko nad NPC z ustawioną minimalną szansą na opuszczenie M5 do M3 - bo czasami jednak żal, że po wielkiej łupance w jakimś pirackim sektorze jedyne co z tego tak naprawdę mam to gdzieś jakieś działko przygarne i sprzedam za 500k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. O NPC już pisałem, ale przypomnę: oprócz ustawień szansy na opuszczenie i poziomu kadłuba, przy jakim taka szansa jest sprawdzana, można też ustawić czas do autodestrukcji opuszczonych statków. Domyślnie jest to 180m, ale można zmniejszyć do kilku minut, a wtedy o wielkiej ilości złomu można pomażyć. Natomiast jeśli gdzieś w, którymś sektorze pojawi się opuszczony statek to zacznie się wyścig z czasem, co dodaje sporego smaczku, szczególnie jeśli dodatkowo włączy się zlomiarzy NPC.

2. Co do walk OOS to polecam zaglądnąć do drugiego postu w tym temacie, do sekcji moich poprawek dla XRM i opisu pliku Globals.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 2. No tak, oczywiście, że o tym czytałem w drugim poście ale przy instalacji TC + XRM chyba jeszcze nie kumałem o co kaman.

Hmm, a jakie to ma praktyczne przełożenie na efekty? Bo brzmi ciekawie. Spojrzałem tutaj: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=249331 i jedno mnie zastanawia - Required MARS Fire Control

Yyy.

Hm, tak przy okazji, przeglądam właśnie globals - czy jest tam ustawienie zasięgu od którego ma się wyświetlać "celownik"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2015 o 14:25, pshemozz napisał:

No ja się cieszę, że jak na razie nie zrealizowałem planu wrzucenia NPC. Mam już na liczniku chyba 289h jednej rozgrywki - a do wszystkiego dochodzę bardzo powoli i systematycznie. Całość mojej floty to 1xTobasaku A, 2xHayabussa, 2x Snotra, 1 Aegir, 2x Vidar Strażnik i 1x Vali. Do tego jeden kompleks z kryształami i jedna osobna elektrownia i 9 handlowców śmigających po świecie - więcej ich nie odpalałem bo bywają chwile kiedy alarmy o ataku schodzą co chwila.

I nie żałuję, że gram bez NPC - gdybym się za szybko dorobił to by mi się za szybko znudziło.

Zastanawiam się tylko nad NPC z ustawioną minimalną szansą na opuszczenie M5 do M3 - bo czasami jednak żal, że po wielkiej łupance w jakimś pirackim sektorze jedyne co z tego tak naprawdę mam to gdzieś jakieś działko przygarne i sprzedam za 500k.

Mniejsze statki na minimalnych ustawieniach są ok, nie spotykam ich aż tak wiele i nie mają zbyt dużego wpływu na rozgrywkę. Gorzej z większymi, bo trzeba mieć naprawdę silną wolę (której mi widać brakuje) żeby odpuścić np. bezpańskiego C, Q, Cobrę, Ocelota, Feniksa czy nawet lepszego M6, a każdy taki statek to darmowe kilka(naście/dziesiąt) milionów kredytów albo droga na skróty żeby w jednej chwili przeskoczyć z marnego M3 na coś o niebo lepszego. Z jednej strony jest to fajne i ciężko z tego całkiem zrezygnować, z drugiej po jakimś czasie robi się po prostu zbyt łatwo. Szkoda, że nie ma możliwości ustawienia parametrów skryptu osobno dla walk NPC vs NPC i gracz vs NPC, łatwiej byłoby znaleźć złoty środek.

Czas autodestrukcji opuszczonych statków w ostatniej grze miałem ustawiony na 30 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2015 o 10:26, pshemozz napisał:

Chyba z zenońskich M7 Q jest właśnie najsłabszy dlatego to do niego jako pierwszego robiłem podejście z przejmowaniem. Jak się ustawi odpowiednio to się obrywa jedynie od bocznych wież, które tarczom 4x1GJ niewiele zrobią, więc można spokojnie lecieć pod spodem i cały czas trzymać tarcze Q na zerze.

Generalnie w XRM kiedy kombinowałem na temat tego, ile musze zebrać floty, żeby wyczyścić sektor, to też wydawało mi się, że bez paru M2 nie przejdzie. Tymczasem przedwczoraj dość niechcący wyczyściłem Hayabusą cały sektor 347 z jednego Z, 2 J i chyba z 6 M7, nie licząc drobnicy. Bez żadnych tricków - nawet wieże laserowe, które rozstawiłem się okazały zbędne. Kluczem do sukcesu było zniszczenie w pierwszej kolejności Z (za którego wpadło mi zresztą 40kk nagrody) - był na tyle pociachany, że wyciągał prędkości maks 15, więc lecąc na wstecznym cały czas obrywał z dział fuzyjnych, jego osłona jakoś się nie śpiesyzła do mnie i leciała jego tempem a jak w końcu go zniszczyłem to cała reszta stwierdziła, że zabiera dupy w troki i leci do swojej stoczni. I polecieli nie zważając na mnie uwagi więc pojedynczo dorywałem każdego po kolei i z daleka wykańczałem.

A działa fuzyjne są genialne i chyba całe szczęście, że AI nie wykorzystuje ich tak jak może wykorzystać gracz siedząc w wieży bo wtedy latanie po tym świecie stałoby się mocno wątpliwe.

No to gratuluje dobrej wycinki. Chyba kupię Hayabusę 😀

I takie dwa pytanka. Był Xenon G lub X z rakietami? Bo jak te statki mają dużo rakiet to ciężko się przed tym bronić. I drugie masz Hull Packa na High?

Ja próbowałem przejąć Xenona K wyposażonego w działa promieniowe ciemnej materii (potężne działa). Atakowałem go 2 Pancernikami Pirackim Pteranodonem z działami Gaussa i Splickim Taipanem.

Gaussy mają największy zasięg (10 km) i spoko zdjąłem mu osłonę. Byłem na wstecznym ale K jest szybki więc mnie dopadł. Mimo że był pod ogniem 2 Pancerników zdjął mi osłony i zaczął niszczyć wyposażenie obu statków (jedna bateria waliła w jednego a druga w drugiego jednocześnie). Jego hull jest bardzo silny. Musiałem odsejwować i pomóc sobie rakietami by go rozwalić. Przejęcie go odkładam na po kupnie lepszego statku.

I takie pytanko, kolego mówił coś, że opancerzenia kadłuba chroni sprzęt przed zniszczeniem gdy przeciwnik rozwala już kadłub, coś wiecie?

No i ciekawostka, przejąłem WWSem Arana Gonerów. Nawet repka mi bardzo nie spadłą. Ale tu ciekawostka Arana nie mogę nigdzie sprzedać (nawet u Gonerów) i w ładowni ma - 212 osłony 2 GJ. Tak minus. Nie mogę tego wyrzucić ani sprzedać ale jak kupuję np 1 osłonę 2 GJ to robi mi się - 211. Niestety przez to zajęta jest ładownia i Aran nie ma osłon.

A tak się cieszyłem, że go przejąłem a tu eh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był G, ale przypadkiem po wlocie do sektora całkiem daleko od reszty - długo mu pożyć nie dałem. X zrespił się trochę potem ale nie był specjalnie mną zainteresowany. Potem co prawda wypuścił mi kilka rakiet ale 6x rakiety Zeta mu wytłumaczyły, że nie tylko on jest fafarafa z rakietami.

Gram na Low pack - normalnie kadłub żenująco schodzi, ale stwierdziłem, że High to z kolei przegięcie w drugą strone. Zacząłem na Low i tak już mi zostało.

A skoro Ty grasz na High i masz problemy z wybitnie upierdliwymi działami promieniowania ciemnej materii, które faktycznie są cholernie denerwujące to spróbuj z rakietami rojowymi do niego podejśc - tylko musisz ich sobie w ładowni nawalić naprawdę dużo. U mnie to standardowa taktyka - co 3-4 sekundy leci kolejna rakieta a działa ciemnej materii za wszelką cenę próbują je zdjąć dając mi więcej spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super. Znalazłem skrypt uzupełniający do XRM. Dodaje komendę napraw statek / statki.

Działa. Wypróbowałem na 2 kapsułach na raz.

Tylko taka zabawna rzecz, byłem w tym samym sektorze, kapsuły zaczeły strzelać ale były za daleko. Zbliżyłem się statkiem który naprawiały i kadłub zaczął się naprawiać.

Pewnie jakbym był poza sektorem to nie byłoby tego problemu.

Link do skryptu:

https://code.google.com/p/x3tcscripts/downloads/detail?name=Repair.Ships.Command.v1.2013-03-08.zip&can=2&q=label%3ABullwinkle

A i ważne można odpalić SETA bo jak naprawiałem sam to trzeba było trzymać przycisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem skrypt modyfikujący walki oos. Zgodnie z instrukcją plik globals.txt umieściłem w folderze "types" modyfikując wcześniej w nim wartość z 0 na 1.

Jakie efekty?

Z dupy. Albo to nie działa albo ten skrypt niewiele daje. Dosc powiedzieć, że 1 khaak myśliwiec i 13 zwiadowców zmłuciło moją napakowaną działami plot Snotre w 15 sekund. Po wczytaniu sejva z chwili przed i ponownej próbie - zmłuciły ją w 10 sekund. No i znowu musiałem skoczyć do sektora, postać w nim dosłownie 5 sekund, bo tyle zajęło Snotrze przerobienie Khaków na mielonke w normalnym trybie i mogłem lecieć dalej.

gulip - za linka dzięki, sam to sobie zarzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny eksperyment: Tyr vs 13 khaak zwiadowców = Tyrowi została połowa kadłuba.

Aż się zastanawiam, czy nie kupić po prostu ze setki jakiś M5 z najbardziej żenującymi działkami laserowymi i wpuścić ich do jakiegoś zenońskiego sektora i tylko patrzeć na mapie sektora jak wszystko wyrzynają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOS jak ktoś mi kiedyś powiedział polega na tym, że najpierw atakują najszybsze statki. Wystarczy jedynie, że do eskorty wszystkiego wystawisz szybkie M4, które mają dość osłon aby przeżyć pierwszy cios i dość mocną broń aby oddali przeciwnikowi. Można bawić się eskortami M5, ale one padną od wszystkiego, bo to są M5 gracza. Dlatego też kha'ckie M5 są takie wredne. Ich broń ma dobrego dps-a, a są na tyle szybkie by okręty liniowe nie miały z nimi żadnych szans w OOS. Jest także bardzo szybka terrańska korweta, Springblossom. Nie wiem jak bardzo będzie skuteczna w walkach OOS, ale jeżeli jest tak jak napisałem, będzie dość dobrym rozwiązaniem.

Idealnym przykładem tego, że walki OOS są dziwne jest to, że moja w pełni wyposażona cała Splicka grupa bojowa, zawierająca 2x M2, 1x M1 z pełnym hangarem, w eskorcie kilku fregat i korwet padła w walce ze zwykłymi siłami Xenonów. 1 Q7 i trochę L, P i M. Totalna masakra moich sił w kilku epizodach. Te same siły przy mojej obecności gromiły Xenońskie liniowce w Grand Exchange.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, postawienie na szybkość można wypróbować. Nie wiem na ile sie sprawdzi to jako eskorta - jak wczoraj podglądałem na mapę to wiadomo, że eskrota kisi się jakąś odległość od eskortowanego, zanim doleci dokładnie w to miejsce to Tyrek i tak już może do tego czasu nie mieć osłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cyklu kroniki X3TC XRM:

Rozwaliłem stacje Xenonów i dostałem 4,5 mln, opłaca się.

Waliłem w tę stacje Działami Fuzyjnymi z kontrolą ręczną. No AI jest zabawne wali z tej broni pulsacyjnie, a gdy trzymasz wiązkę własnoręcznie to broń ta jest 100 razy bardziej efektywna.

Stacja mimo High Hull Packa pękła szybko.

Wogóle zauważyłem, że wszystkie rasy mają jakąś broń bimową. Poprawia to balans bo traci na znaczeniu operowanie silnikami bocznymi przez gracza,

Pamiętam jak w czystym X3TC unikałem większości ciężkich broni, w XRM jest ciężej. I dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.01.2015 o 00:03, pshemozz napisał:

Przetestowałem skrypt modyfikujący walki oos. Zgodnie z instrukcją plik globals.txt umieściłem w folderze "types" modyfikując wcześniej w nim wartość z 0 na 1.

Jakie efekty?

Z dupy.

No to gratuluję czytania ze zrozumieniem.

W opisie pliku Globals pisałem, że autor moda użył dodanego patchem, a nie używanego w czystej grze skryptu do walk oos. Pisałem też, jak przełączać się miedzy trybami.

Jednak skoro autor moda użył skryptu, to znaczy, ze w pliku Globals zawartym w modzie mamy ustawione ten parametr na 1. Ty wyciągając plik Globals i zmieniając w nim parametr na 1, zrobiles dokładnie to samo co autor, wiec jakim cudem spodziewasz się zmian w grze?

Ściagnij mój plik Globals, dodaj go do gry i graj jakiś czas obserwując walki w oos (nie jedna potyczkę, ale wiele w przeciągu dłuższego czasu).

Grałem w XRM dla TC od czasu wydania moda, czyli od czasu wersji 1.0. Grałem dość długo w wersję 1.10 w której nastąpiła zmiana trybu walk oos. Widziałem różnice i dlatego przygotowalem plik Globals przywracający stery tryb walk, bo moim zdaniem w oryginalnym trybie były one lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2015 o 21:42, gulip napisał:

Super. Znalazłem skrypt uzupełniający do XRM. Dodaje komendę napraw statek / statki.

Działa. Wypróbowałem na 2 kapsułach na raz.

Gram co prawda w AP+XRM, ale tego skryptu nie używanego, a w poleceniach specjalnych mam dwie komendy:

Napraw statek

Napraw wszystkie statki w sektorze.

Polecenia te są aktywne tylko na kapsułach remontowych. Noe wiem co dodaje te komendy, szukalem we wszystkich plikach txt jakie mam w katalogu t oraz w pliku 0001 i nie znalazłem nigdzie tych tekstów. Będę jeszcze raz szukał, jak znajdę to dam znać, bo skoro są w modzie kapsuły do napraw toi rozkazy powinny być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2015 o 17:57, Yacek napisał:

No to gratuluję czytania ze zrozumieniem.

W opisie pliku Globals pisałem, że autor moda użył dodanego patchem, a nie używanego w czystej grze skryptu do walk oos. Pisałem też, jak przełączać się miedzy trybami.

Jednak skoro autor moda użył skryptu, to znaczy, ze w pliku Globals zawartym w modzie mamy ustawione ten parametr na 1. Ty wyciągając plik Globals i zmieniając w nim parametr na 1, zrobiles dokładnie to samo co autor, wiec jakim cudem spodziewasz się zmian w grze?

Ściagnij mój plik Globals, dodaj go do gry i graj jakiś czas obserwując walki w oos (nie jedna potyczkę, ale wiele w przeciągu dłuższego czasu).

Grałem w XRM dla TC od czasu wydania moda, czyli od czasu wersji 1.0. Grałem dość długo w wersję 1.10 w której nastąpiła zmiana trybu walk oos. Widziałem różnice i dlatego przygotowalem plik Globals przywracający stery tryb walk, bo moim zdaniem w oryginalnym trybie były one lepsze.

O nie nie nie, o brak czytania ze zrozumieniem to mnie tu proszę za często nie posądzać.

Co mamy w drugim poście tego tematu:

Cytat

Ponadto w wersji XRM 1.10 autor użył skryptu OOS Combat Rebalance v1 autorstwa Gazz. Skrypt ten miał być dodany przez jeden z ostatnich patchy do TC, ale ze względu na uwagi betatesterów nie został włączony w patchu. Choć skrypt został dołączony do patcha.

Jak się włącza OOS CRv1? Należy w pliku Globals odszukać wiersz:

SG_OOS_FIGHT_MODE;0;

parametr 0 to stary przelicznik walk OOS znany z Vanilli, zmiana parametru na 1 to nowy przelicznik walk OOS dostępny przez skrypt OOS Combat Rebalance v1, który z kolei został zawarty w jednym z ostatnich patchy i nie wymaga dodatkowej instalacji.

Więc jeśli wyraźnie jest zapisane, że 0 oznacza przelicznik z vanilii a 1 oznacza użycie skryptu to bardzo jasno z tej instrkcji wynika, że musi być ustawione na 1, żeby zadziałało. Ściągnałem Twój plik Globals, znalazłem w nim ustawienie "0" więc zgodnie z ta instrukcja przełączyłem na 1.

Tadaaa. Właśnie dokładnie tak to jest opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...