Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion -


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli posiadać NPC Bailing Addon oraz SCS możesz łatwo przejmować porzucone przez Kha'aków statki .

Wystarczy, że ustawisz skrypt NPC tak, aby zmaksymalizować swoją szansę na zdobycie ich statków i zaczniesz eksterminować Kha.

SCS pomoże ci już zdobyć te porzucone statki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

housik,swego czasu zdobylem M6 korwete Kha'ak - nie ma mocniejszego statku w swej klasie.

Ale musisz uwazac,swego czasu pisalem o tym na forum , statek w charakterystyczny sposob sie obraca

przez co nie bedziesz mogl sie oddokowac z pewnego rodzaju stoczni lub doku (juz nie pamietam),statek uderzy w konstrukcje i wybuchnie.

Tak tylko ostrzegam , zebys sie nie zirytowal 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zauważyłem, ale działa metoda oddokowania przez rozkaz. Ale np. w żaden sposób nie mogłem zadokować do własnej mobilnej stacji badawczej. Ogólnie statki do niej dokują tak że przelatują przez jej bebechy. W tym przypadku pilota na czas dokowania przenoszę do MSB i wydaje rozkaz korwecie. Statek w którym mnie nie ma lecie jak duch, z rozłączeniem nie ma problemu.

Wracając do tematu uzbrojenia, z tego co gdzieś tu czytałem sposób zachowywania się broni jest w skryptach, czyli to jak długo trwa salwa z broni Kha'ak i po ilu sekundach jest następna powinno być z góry ustalone. Ale w takiej sytuacji i ja musiałbym mieć przegrzewającą się broń czy coś w tym stylu. Lecz gdy ja strzelam działa praktycznie się nie przegrzewają, natomiast, gdy wieżyczki strzelają same to ogień jest przerywany. Nie wiem czy to nie jest jakiś błąd sztucznej inteligencji. Przykład lecę w linii prostej, a za mną wystrzelona ciężka rakieta lecąca z 20 km. automat strzela "pyk...pyk." i najczęściej nie jest wstanie jej zestrzelić ( bo do mocnych rakiet trzeba trochę postrzelać). Przechodzę sam do działka ogień ciągły i rakiety nie ma (tym bardziej że te działa mają mały zasięg).

Przy okazji bo jakoś nie mogę odnaleźć linka, jak w mobilnej stacji badawczej kopiować bronie, bo w Kwaterze HQ, to chyba można tylko statki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tej jednej korwecie 6 dział Beta były w komplecie, przeniosłem je do przodu. Do wieżyczek udało mi się kupić na wolnym runku Alpha (w niektórych sektorach sie pojawiają) . W magazynie mam 2 sztuki Gamma do cięższych statków (znalazłem gdzieś w kosmosie) . jak się uda je skopiować w msb to problem z głowy. Wylot sprawdzę wieczorem, a dla informacji gram w XRM na AP, ale piszę tu bo nie wydaje mi się żeby na tym etapie miało to jakieś znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2013 o 12:42, Aldaran napisał:

Napisz mi czy nie masz problemu z wylotem z Queens Retribution z doku.

Brak problemów z wylotem. Natomiast czasami zdarza się zahaczać o coś, ale jak wylatuje się powoli ( czeka na oddokowanie , obrót i dopiero prędkość to jest ok 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kroweta Kha używa tylko swoich rakiet, są chyba ze trzy rodzaje, jak dobrze pamiętam to są rakiety rojowe. Jakoś nie specjalnie przywiązuje do nich wagę bo są trudniejsze do zdobycia. Te cięższe czasami się przydają. Zestrzelenie szybkich małych myśliwców z broni Kha to banał, więc jeden rój nie stanowi problemu. Kiedyś zaszalałem i zaatakowałem kilka roi naraz i po sektorze goniło mnie z setka małych myśliwców. Niestety szybciej zbijały mi osłony w korwecie niż ja je zestrzeliwałem z działek. Musiałem wykonać skok do bramy na drugim końcu sektora żeby podładować osłony ( nie chciałem opuszczać sektora). W tym czasie one doleciały z drugiego krańca ( nie wiem czemu się tak uparły, ale tą metoda zniszczyłem wszystkie, wykonując kilka skoków po sektorze).

Jedna korweta ma problem jeżeli się trafi z 8 myśliwców M3 Kha, bez rakiet trzeba się szybko uwijać.

Żaden M6 i M7 dla tej korwety raczej nie jest problemem (dzięki broni ciągłej i braku problemu z trafieniem w tak wielki obiekt) . Na większe obiekty ma za słabą broń, żeby to szybko załatwić, a osłony 6 x 200 są za słabe żeby wytrzymać długo ogień przeciwnika(trzeba mieć wsparcie swoje, obce lub podlatywać tylko na dobicie wroga( i znowu dzięki ciągłej broni 90% szans że nagroda przypadnie nam).

W tej chwili testuje „zaawansowana korwetę”, trochę silniejsza, ale nie odbiega od standardu, poluje na M7 Kha 😉 zobaczymy co to jest warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestrzelenie myśliwców w pojedynkę jest łatwe jak masz broń promieniową(laserową) z ogniem ciągłym,ale jak już masz wybierać czy z tej broni walić w wrogie M2 a w pojedyncze myśliwce to rakiety rojowe są jak znalazł 😉

M7 ciężki przeciwnik ale, udało mi się kiedyś zsolować 2 x M7 i M2 Kha w jednym słabym M2 ver.A. Pełen militarny sukces ledwo mi osłony zjechali mimo iż toczyłem walkę kołową z wrogim M2 Kha. Jak każde statki mają swoje wady 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych korwet Khaak, to Zaawansowana Korweta jest jak dla Mnie The Best Of, ale niczym do niej nie zadokujemy, co jest ogromnym minusem... Ma też małą ładownię, w porównaniu z Hyperionem 😁 Ale mam pytanie co do rakiet w XRM, ja z rojowych kojarzę tylko Cyklony i te Khaackie, a może ktoś wie, ja nazywają się pozostałe rojówki w grze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drobne pytanie, czy znacie koledzyjakiś mały modzik, który można by używać z XRM-em dodający Xenonom i Kha'ak statki klasy: M7 lotniskowiec i/lub TL / TS?

Gdzieś kiedyś widziałem jakiś mały modzik niemiecki, ale to było lata temu i nie mogę go znaleźć, a chciałbym używać go wraz z XRM-em.

A pytam o to, bo w XRM-ie bardzo brakuje mi u tych ras tego typu statków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z modem. Robię wszystko jak w instrukcji ale po odpaleniu gry i oknie wczytywania wyskakuje komunikat, że program przestał działać i wywala do pulpitu;/. Po usunięciu patche powyżej 13 gra odpala się normalnie. Instaluję nawet z tych samych plików(v1.28) na których już kiedyś bez problemu grałem.

Już wcześniej grałem w tego moda i teraz gra bez niego wydaje się strasznie uboga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy u was także Splickie Siły Zbrojne nie radzą sobie z inwazjami Xenonów sterowanymi przez XRM? Po tym jak MBRR spustoszył sektorów rodziny Zyrath i Thyn Abyss(który dzielnie obroniłem 😀 ) jak i Matriarch's Zwiadowca, które do tej pory się nie podniosły po zniszczeniu nie chcę włączać floty Xenonów bo jeszcze całkiem zniszczą Splitów.

Prócz Paranidian, którym Xenoni rozwalili jeden system tylko oni tak mocno dostają.

Aha. Ma ktoś pomysł jak obudzić Terran do działania po za Układem Słonecznym?(Prócz wojny z Argonami). Nikogo innego nie atakują, a nawet wojna Teladiańsko-Terrańska (MBRR) nie spowodowała inwazji floty Terran na sektory po za Układem Słonecznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2013 o 19:33, Peroox napisał:

Aha. Ma ktoś pomysł jak obudzić Terran do działania po za Układem Słonecznym?(Prócz wojny z Argonami). Nikogo innego nie atakują, a nawet wojna Teladiańsko-Terrańska (MBRR) nie spowodowała inwazji floty Terran na sektory po za Układem Słonecznym.

Grasz w TC czy AP?

Wszystkie skrypty inwazyjne (MBRR, RRF, IR) generują inwazje na sąsiednie sektory, Terranie graniczą tylko z Argonami, więc tylko z nimi będą prowadzili otwartą wojnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC

Cóż. Nie wiem jak, ale Boroni ciągle szturmują Xenoński 472 i 347 z którymi nie graniczą, dlatego to chyba nie zawsze działa.

Siły Terrańskie jednak intensywnie latają po sprzymierzonych z nimi ternach Argonów(Omicron Lyrae) i od czasu do czasu wlatują tam dodatkowymi siłami jak wezmę misję obrony stacji. Niestety. Żadnych nie przeprowadzają żadnych inwazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram w AB. Problem zniknął po kilkukrotnym przeinstalowanu moda. Niestety w trakcie gry pojawił się kolejny dotyczący wież laserowych. Otóż używam ich do obrony moich kompleksów i chciałem zwiększyć ich zasięg kosztem mocy przy pomocy X3 Editora 2. Problem polega na tym, że wszystkie stare wieże działają dobrze ale nowo rozstawione mają pusty slot z bronią.

Może napiszę co robiłem;]. Znalazłem wieże laserowe (w tships) aby sprawdzić jaka broń w nich siedzi. Bronią okazały się być Plasma Beam Cannon(w grze wyświetlało "działa wież laserowych"). Odnalazłem w/w broń w Tlaser i Tbullets, obniżyłem obrażenia i podniosłem żywotność pocisku w celu zwiększenia zasięgu. Po odpaleniu gry i rozstawieniu wież zorientowałem się, że nie strzelają do wroga a po wejściu w info zobaczyłem pusty slot broni.

Wolał bym uniknąć reinstalacji całego moda bo już masę broni i statków sobie sam balansowałem i nie chciał bym musieć robić tego ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał to nie było by problemu;]. Nawet zmiana na dokładnie te same wartości jakie były przed edycją nic nie pomaga. Czy jest możliwe wklejenie samych plików odpowiedzialnych za wieżyczkę i ten konkretny laser? Bo jak wkleję oryginalny cały to stracę wszystko to co do tej pory zmieniałem;[.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada dla majsterkowiczów: wypakować pliki, które zmieniamy z plików cat/dat, otworzyć je w X3 Editor 2 i edytować, po zapisaniu zmian wrzucić bezpośrednio do odpowiedniego katalogu w grze (TC\types; jeśli nie ma takiego katalogu to założyć). Jeśli edycja namiesza nam w grze, przywrócenie stanu poprzedniego będzie polegało tylko na usunięciu plików, które zmieniliśmy z katalogu types, lub całego tego katalogu.

Pamiętać też trzeba o backupie plików sav, tak aby można było wczytać zapis gry stworzony przed zmianami.

Na twoim miejscu zainstalowałbym moda od nowa i wczytał sav sprzed zmian (sprzed postawienia nowych wież laserowych). Jeśli takiego nie masz, wczytaj najnowszy sav, prawdopodobnie będziesz musiał tylko spisać na straty te nowe wieże laserowe.

PS. W X3 Editor 2 w konfiguracji, game profiles, default ustawia się język, dzięki temu po ustawieniu języka polskiego (48), w edytorze będziemy widzieli nazwy (broni, statków itp) takie same jak w grze (jeśli gramy w wersje PL).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Okazało się, że w XRM wieżyczki potrzebują 10min czasu gry na rozstawienie. Teraz gdy o tym wiem to jest to całkiem dobrze przemyślane;]. Nie można po prostu zrzucić 10 wieżyczek na wroga i oglądać show tylko trzeba planować ze sporym wyprzedzeniem.

Mam pytanie odnośnie NPC Bailing Addon i Salvage Claim Software. Czy działają one normalnie z AB? Bez względu na to w jakiej konfiguracji instaluję (ze spolszczenami, bez spolszczeń jeden spolszczony drugi nie, etc ;d) to mam readtexty, puste miejsca lub przypadkowe znaki. Gram na najnowszej wersji AP w języku polskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2013 o 14:13, michal3588 napisał:

Problem rozwiązany. Okazało się, że w XRM wieżyczki potrzebują 10min czasu gry na rozstawienie. Teraz gdy o tym wiem to jest to całkiem dobrze przemyślane;]. Nie można po prostu zrzucić 10 wieżyczek na wroga i oglądać show tylko trzeba planować ze sporym wyprzedzeniem.

To chyba zasługa AP, nie XRM.

W dniu 9.04.2013 o 14:13, michal3588 napisał:

Mam pytanie odnośnie NPC Bailing Addon i Salvage Claim Software. Czy działają one normalnie z AB? Bez względu na to w jakiej konfiguracji instaluję (ze spolszczenami, bez spolszczeń jeden spolszczony drugi nie, etc ;d) to mam readtexty, puste miejsca lub przypadkowe znaki. Gram na najnowszej wersji AP w języku polskim.

Jak najbardziej, sam obu używam, musisz tylko pamiętać, że w AP wszystko (skrypty też) instaluje się w katalogu \addon.

PS. Jeśli piszecie o XRM i AP to przypominam, że w dziale AP jest temat o XRM i tam należy postować grając w XRM pod AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...