Skocz do zawartości

XTC czyli "XTM" do TC


michp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.01.2010 pojawiła się kolejna informacja dotycząca XTC: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 08#3050108

Przybliżona data wydania XTC nadal nie została podana, informują o poślizgu więc nie wróży to szybkiego pojawienia się XTC.

Co nowego zapowiedziano?

Nowości XTC:

- 190 nowych całkowicie zmienionych sektorów.

- nowe fabryki XXL

- przemodelowane i dodane nowe bronie, w sumie ma być ich 61

- dodane zostaną wszystkie pominięte w TC statki XTM-a, w tym statki klasy M0, dodatkowo Splici też dostana statek klasy M0.

- wrócą osłony militarne

- nowe misje kontynuujące fabuły z TC, akcja ma dziać się trzy lata po odkryciu na nowo kolonii Aldrin

- mobilne stocznie, pozwalające na budowę statków i nie tylko (czyżby możliwość tuningu??)

- no i to co was ucieszy, nie będzie statków z SW i Star Gate 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Swieza krew 😎 Gryziemy czy zostawiamy ? 😎 Niestety, za malo zaglebilem sie w temat xtm (0.7.5) - dumalem ze to juz wersja pod TC. Zasugerowany skorzystaniem z roboty Yacka (za co mu dzieki) i przetlumaczonego moda DDTC, nie przyszlo mi do lba ze jest nieprzetlumaczony. Ba, naiwnie myslalem ze pacany z ego wejda w pelna wspolprace z thexuniversum. Ktos cos blizej moze napisac na czym ta wspolpraca (odnosnie wydania TC) polegala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

- no i to co was ucieszy, nie będzie statków z SW i Star Gate 😎

No i błąd w sztuce ze strony twórców XTM... takie dodatki ze strony Star Wars, Star Gate czy Battlestar Galactica winny być jako "opcjonalne" dodatki do instalacji...(do zaznaczenia w czasie instalacji)

PS statków ze strony SW może i nie chciałbym widzieć w swoim X3 ale np. statki z SG z BG bardzo chętnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

- no i to co was ucieszy, nie będzie statków z SW i Star Gate 😎

No i błąd w sztuce ze strony twórców XTM... takie dodatki ze strony Star Wars, Star Gate czy Battlestar Galactica winny być jako "opcjonalne" dodatki do instalacji...(do zaznaczenia w czasie instalacji)

PS statków ze strony SW może i nie chciałbym widzieć w swoim X3 ale np. statki z SG z BG bardzo chętnie

Hyh, jaki błąd ? Robią moda zgodnie z własnymi założeniami i zapewne zgodnie z klimatem X'ów, a BG czy SG mają się nijak do tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Hyh, jaki błąd ? Robią moda zgodnie z własnymi założeniami i zapewne zgodnie z klimatem X'ów, a BG czy SG mają się nijak do tego...

Jak dla kogo. Mnie tam statki z SW, BSG, SG czy ST nie przeszkadzają. Nie ważne skąd statek, ważne czy ma odpowiadające mi parametry. Jeśli ma to może wyglądać jak latająca sławojka, jeśli nie ma to choćby wyglądał jak RR to go nie kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może inaczej na to patrzę, bo kiedyś pracowałem przy różnych modach i na klimat zwracaliśmy dużą uwagę. Dla mnie to wielki plus, że twórcy XTC robią całość po swojemu, nie korzystając z gotowych rozwiązań. Mam nadzieję, że tak będzie do końca i przy okazji poprawią kilka rzeczy z czystego TC 😎

A jeśli komuś podobają się tamte statki to przecież nic nie stoi na przeszkodzie żeby je sobie dodać na własną rękę albo korzystać z moda który już je zawiera 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Hyh, jaki błąd ?

Cytat

Robią moda zgodnie z własnymi założeniami i zapewne zgodnie z klimatem X'ów, a BG czy SG mają się nijak do tego...

Sam sobie odpowiedziałeś... programy wypuszczone na publiczny użytek (zwłaszcza jeśli chcą aby ich mod się przebił przez tony innych) powinno się robić tak by były jak najbardziej uniwersalne... dzięki 3 dodatkowym opcjom przy instalacji (SG,BG,SW) program byłby bardziej uniwersalny i trafiający do większej ilości graczy, a tak będą pytania czy statki kompatybilne itp... Zwłaszcza że to raczej nie problem dołączyć parę "reprezentacyjnych statków" do instalacji i ewentualnie przerobić ich statystyki odpowiednio.

W czym statki z SG,BG czy SW odstępują od klimatu X'ów? Szczerze powiedziawszy statki z moda DDTC bardziej mi nie pasują w X'ach część jak nie większość z nich to latające cegły... (modele 3D niektórych statków są zabójcze) Natomiast jeśli statki z StarWars, StarGate czy Battlestar Galactica będą dobrze zrobione to chętnie zobaczę je w grze (dobrze = zbalansowane i ciekawe modele)

PS "Programy rób zawsze tak aby były jak najbardziej uniwersalne."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie jest program "dla mas" tylko mod do gry. Mod który ma pewne założenia i po ukończeniu ma tworzyć spójną całość. Nie wiem jaką dokładnie koncepcję mieli jego twórcy ale patrząc na to co do tej pory pokazali chcą rozwinąć grę, a nie upychać dziury byle jak i byle czym albo dodawać na siłę coś "bo się lepiej sprzeda", bo wprowadzanie statków nie pasujących do całości dla mnie właśnie czymś takim jest.

Czym odstępują od klimatu ? Spójrz na modele statków w grze. Każda rasa ma własny styl i dobrze byłoby gdyby nowe statki chociaż w części się z nim pokrywały, a jak ma się do tego np. Tie-Fighter ? O modelach w DDTC już była mowa w temacie o tym modzie i opinie były raczej jednoznaczne 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ale to nie jest program "dla mas" tylko mod do gry.

a co w gre na całym świecie gra 5 osób? wiec jesli to jest mod do gry w ktora gra min parę tysięcy to jest to mod dla mas.

Cytat

Mod który ma pewne założenia i po ukończeniu ma tworzyć spójną całość. Nie wiem jaką dokładnie koncepcję mieli jego twórcy ale patrząc na to co do tej pory pokazali chcą rozwinąć grę, a nie upychać dziury byle jak i byle czym albo dodawać na siłę coś "bo się lepiej sprzeda", bo wprowadzanie statków nie pasujących do całości dla mnie właśnie czymś takim jest.

Czym odstępują od klimatu ? Spójrz na modele statków w grze. Każda rasa ma własny styl i dobrze byłoby gdyby nowe statki chociaż w części się z nim pokrywały, a jak ma się do tego np. Tie-Fighter ?

Cóż i po to jest wybór czy chcemy zainstalować coś dodatkowego (w tym przypadku mowa o statkach) czy nic nie instalujemy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czym odstępują od klimatu ? Spójrz na modele statków w grze. Każda rasa ma własny styl i dobrze byłoby gdyby nowe statki chociaż w części się z nim pokrywały, a jak ma się do tego np. Tie-Fighter ? O modelach w DDTC już była mowa w temacie o tym modzie i opinie były raczej jednoznaczne 😎

Nie każdy jest konserwatystą i chce koniecznie trzymać się stylu narzuconego przez twórców gry. Dlatego powstawały różne modele osobnych statków do X3R, dlatego powstają różne mody ze statkami dla TC.

To co jednemu się podoba, nie koniecznie musi podobać innym.

Ja mam tylko nadzieję że skoro maja wrócić do gry pozostałe statki XTM-a, to zostaną porządnie zbalansowane i nie będzie czegoś takiego jak Mantis, czy Bazyliszek w XTM-ie, co może na początku było fajne, ale na dłuższą metę psuło rozgrywkę swoją siłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ja mam tylko nadzieję że skoro maja wrócić do gry pozostałe statki XTM-a, to zostaną porządnie zbalansowane i nie będzie czegoś takiego jak Mantis, czy Bazyliszek w XTM-ie, co może na początku było fajne, ale na dłuższą metę psuło rozgrywkę swoją siłą.

a jak nie to trzeba będzie te parę statków (mam nadzieje że nie wszystkie ;p ) z balansować "ręcznie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siłą XTM były min. NOWE modele statków. BSG i SW nijak się ma do klimatu X-ów, poza tym że reprezentują S-F. Oryginalne z XTM są ok. Natomiast wybór statków przy instalacji jest niewykonalny, ze względu na zmienioną filozofię w TC. W Reunion dodać statek to była pestka, natomiast tu trzeba się posiłkować dodatkowymi skryptami. Zupełnie niepotrzebna funkcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Ale to nie jest program "dla mas" tylko mod do gry.

a co w gre na całym świecie gra 5 osób? wiec jesli to jest mod do gry w ktora gra min parę tysięcy to jest to mod dla mas.

Owszem mod ale nie program który ma się za wszelką cenę sprzedać, o czym wcześniej pisałeś.

W XTMa gra tyle osób, bo są w nim statki z seriali i filmów ?

Cytat
Cytat

Mod który ma pewne założenia i po ukończeniu ma tworzyć spójną całość. Nie wiem jaką dokładnie koncepcję mieli jego twórcy ale patrząc na to co do tej pory pokazali chcą rozwinąć grę, a nie upychać dziury byle jak i byle czym albo dodawać na siłę coś "bo się lepiej sprzeda", bo wprowadzanie statków nie pasujących do całości dla mnie właśnie czymś takim jest.

Czym odstępują od klimatu ? Spójrz na modele statków w grze. Każda rasa ma własny styl i dobrze byłoby gdyby nowe statki chociaż w części się z nim pokrywały, a jak ma się do tego np. Tie-Fighter ?

Cóż i po to jest wybór czy chcemy zainstalować coś dodatkowego (w tym rpzypadku mowa o statkach) czy nic nie instalujemy....

No właśnie, przecież nikt Ci nie broni. Skoro chcesz to możesz sobie zainstalować sam i zrobić z tego coś co by Tobie odpowiadało. Ale nie miej pretensji, że twórcy tego nie umieścili ot tak. Ich założeniem było zupełnie coś innego.

Cytat
Cytat

Czym odstępują od klimatu ? Spójrz na modele statków w grze. Każda rasa ma własny styl i dobrze byłoby gdyby nowe statki chociaż w części się z nim pokrywały, a jak ma się do tego np. Tie-Fighter ? O modelach w DDTC już była mowa w temacie o tym modzie i opinie były raczej jednoznaczne 😎

Nie każdy jest konserwatystą i chce koniecznie trzymać się stylu narzuconego przez twórców gry. Dlatego powstawały różne modele osobnych statków do X3R, dlatego powstają różne mody ze statkami dla TC.

To co jednemu się podoba, nie koniecznie musi podobać innym.

Ja mam tylko nadzieję że skoro maja wrócić do gry pozostałe statki XTM-a, to zostaną porządnie zbalansowane i nie będzie czegoś takiego jak Mantis, czy Bazyliszek w XTM-ie, co może na początku było fajne, ale na dłuższą metę psuło rozgrywkę swoją siłą.

Dokładnie, powstają różne mody. Przecież nie mówię, że takie czy takie statki są złe. Jeśli ktoś chce SG niech wybierze mod ze tymi statkami. Napisałem tylko, że złym pomysłem byłoby dodawanie na siłę jakichś elementów nie pasujących do ogólnej koncepcji moda. XTC ma być rozwinięciem gry i ma nawiązywać do tego co widzimy w czystej rozgrywce i niech tak pozostanie chociaż oficjalnie. Co każdy z osobna sobie z nim zrobi to już jego własna sprawa 😀

Cytat

Siłą XTM były min. NOWE modele statków. BSG i SW nijak się ma do klimatu X-ów, poza tym że reprezentują S-F. Oryginalne z XTM są ok. Natomiast wybór statków przy instalacji jest niewykonalny, ze względu na zmienioną filozofię w TC. W Reunion dodać statek to była pestka, natomiast tu trzeba się posiłkować dodatkowymi skryptami. Zupełnie niepotrzebna funkcja.

😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Siłą XTM były min. NOWE modele statków. BSG i SW nijak się ma do klimatu X-ów, poza tym że reprezentują S-F.

co Wy z tymi klimatami X'ów. Klimat X'ów byłby zepsuty jakby ktoś z X3 zrobił hmm gre typu FPS. Gra wcale nie traci na klimacie jeśli dodamy do niej statki z poza produkcji Spilckiej, Argońskiej itp... Moim zdaniem jeszcze bardziej go ożywia bo jeśli to jest dobry statek (dobry okreslenie patrz wyżej, = ciekawy model + z balansowany) to jeszcze bardziej go wzbogaci bo dodaje coś nowego...

Cytat

Oryginalne z XTM są ok.

było parę statków nie pasujacych do stajni argonów splitów czy kogo tam... i nikt nie krzyczał XTM jest do dupy bo ma 2 statki które niszczą charakter X'ów swoją "innością".

Cytat

Natomiast wybór statków przy instalacji jest niewykonalny, ze względu na zmienioną filozofię w TC. W Reunion dodać statek to była pestka, natomiast tu trzeba się posiłkować dodatkowymi skryptami. Zupełnie niepotrzebna funkcja.

Jeśli potrafią dodać swoje statki, to znaczy że mają na tyle zdolnych koderów że mogą i ustawić wybór instalowania innych... Przecież nikt nie powiedział że TO MUSI być w instalatorze...

Ja mam dość powiedziałem co uważam... Wy pewnie nadal powiecie że 2 nowe statki zepsują Wam klimat...

Cytat

super, tylko nie wiadomo co z kompatybilnością statków z XTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad162 ma rację.

Gdyby wszyscy byli tak konserwatywni nie powstałyby żadne dodatkowe statki. A fakt czy są one wzorowane na statkach z filmów, czy też są oryginalnymi pomysłami twórców, nie ma az takiego znaczenia. Dla mnie statek może być kraciasty, kanciasty i pasiasty, ważne są parametry. Prosty przykład: gram w nową grę z profilu Man Machine, z DDTC, ale misji dla stoczni nie ruszałem, nie chce mi się na razie, latam standardowymi statkami z TC (teraz wyłuskałem Hyperiona), z dobrodziejstw DDTC korzystam używając czasem droidów specjalistycznych lub walcząc z Łowcami Nagród. To jakimi statkami oni latają, nie interesuje mnie i tak idą na przemiał. Znalazłem dwa statki klasy TL: Mobilna Bazę Górniczą i Rhino. I jak myślicie, który mi bardziej się przydał? Rhino. Dlaczego, skoro ma o połowę mniejszą ładownię? Bo ma możliwość dokowania jednego TS-a. A to się przydaje.

To że Rhino wygląda kanciasto, nie ma dla mnie znaczenia, nie widziałem go nawet na oczy, nie spotkaliśmy się jeszcze w jednym sektorze, wszystko załatwiam nim zdalnie. Fabryki budowałem jeszcze przy pomocy MBG.

Narzekacie na kanciastość statków z moda w porównaniu do statków TC. A nie zastanowiliście się że właśnie przez te tak szczegółowe statki TC, ta gra ma takie wymagania i potrafi tak przycinać właśnie gdy nazbiera się takich statków w jednym sektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten niedawny news zdradzil duzo ciekawych szczegolow, ktore ciesza starych wyjadaczy 😎

Ciekawi mnie to klasa statkow, ktora byla w XTM, mianowicie M8 Utility Frigate. kazdy z tych statkow posiadal jakas specjalna funkcje, choc same w sobie nie byly jakies tam super mocne. Byly to raczej statki wspierajace..

Gryf potrafil budowac swietne droidy bojowe MK2.

Splicka Pantera, rewelacyjny kiesznkowy lotniskowiec z wbudowanym warsztatem mogacym produkowac splickie mysliwce, repererowac czy przerabiac na surowce. Jakims trafem Pantera juz znalazla sie w grze, ciekaw jestem jak rozwiaza te kwestie.

HCF - Nie trzeba omawiac. Custodian, ktory wzmacnial oslony przyjacielskich statkow.

Boronski Miecznik, jego atutem bylo potezne dzialo jonowe mogace pozbawiac oslon.

Z kolei Teladianie mieli Tern, stawiacz min, ktory przydatny byl tylko w sektorze lub po dodaniu skryptu inteligentnych min tracker.

Czy stworza nowa klase? Czy wpasuja te statki w juz istniejaca klase M7? Co stanie sie z Pantera, czy odzyska swoj status lotniskowca specjalnego przeznaczenia ?

Slusznie tez ze zostanie przemodelowana glowna mapa do, ktorej juz zdazylismy sie przyzwyczaic. trzeba bedzie myslec o nowych szlakach handlowych, nowych sektorach konfliktowych etc. Na pewno przyczyni sie to do nowych dyskusji zwiazanych z eksploracja i wykorzystaniem tychze nowych szlakow!!!

Nowe bronie i przekalkulowanie juz istniejacych. Po prostu :ph34: Tego tej grze bylo trzeba, obecne bronie maja statystyki po prostu z pupy wziete, a czesc broni jest zwyczajnie zbedna i bezuczyteczna (np. Frag. Bomb. Launcher) Oczekiwalbym rezultatow zblizonych do Combat Moda. Mam nadzieje, ze nowe statystyki beda dotyczyc rozniez oslona. W XTM byly rowniez pirackie oslony, ciekawe czy tez zostana dodane. Fajnie rowniez gdyby dopiescili statki juz istaniejace. Np. Po jednym dzialku na wiezyczke dla M6 czy M8.

Wlasne stocznie. Rewelacja.

Nowe ustawienie, poziomy trudnosci, centrum statystyk

Przemodelowane i dodane nowe misje. Oby tez sprawy zwiazne z reputacja jakos rozwiazali. A nie kilka misji zrobionych, i z wroga stajemy sie ukochanym. W XTM na repke pracowalo sie mozolnie.

http://downloads.thexuniverse.us/XTC_Pr ... n00310.jpg

Co za, ten na dole? To napewno nie jest z czystego TC.

Statkom z BSG, Star Trek i SW. Dziekujemy. Tu odetchnalem z ulga. Thank God.

Obstawialbym, ze ten mod ukaze sie gdzies miedzy 3 - 4 kwartalem 2010. Bedzie warto. Czekamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostatnio na dniach pojawilo sie kilka nowych informacji w temacie, oprocz wspominanych z zmian w wygladzie mapy i rozkladzie sektorow, nowych statkow i wiele innych...

- Dla lepszej wydajnosci Terranie beda uzywac stacji znanych z Aldrina.

- Sektory beda znacznie wieksze.

- Teladianie w mysl idei zwiekszania zysku w swych sektorach beda miec bramy w malej odleglosci dla przyspieszenia czasu podrozy statakom handlowym miedzy sektorami.

- Przeprowadzono 6 tygodniowe testy ze statkami handlowymi w celu usprawnienia ekonomii w grze. Chodzi o plynnosc przeplywu surowcow. Sa tez scenariusze awaryjne na wypadek zapasci gospodarki w momencie zniszczenia jakies waznej stacji produkujacej dany surowiec.

- Wszytsko wskazuje na to ze mod bedzie mial swa premiere jeszcze w tym roku.

- Poprzez zkonfiguracje pluginow bedzie mozna ustawic agresywnosc statkow wroga, ich typ uzbrojenia i opuszczanie statku aka "bailing" i to tez bedzie skaladalo sie na ogolny poziom trudnosci.

- Ogolna dbalosc i jakosc w trosce o jak najmniejsza liczbe bledow w grze.

Troche tez jest tu: http://www.thexuniverse.com/entries/183 ... t-Part-One

Zacieramy rece i czekamy wobec tego ...

Ciekaw jestem tego jak bedzie sie sprawa miala z kompatybilnością wielu skryptow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...