Cerber Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Prawdę mówiąc sam nie wiem na dzień dzisiejszy, czy sięgnę po XTC. Bardzo martwią mnie dwie kwestie: brak możliwości wykonania misji fabuły (a bardziej unikatowe rzeczy, które w nich dostaniemy, co z HQ?) oraz zamiana stacji terrańskich. Brak fabuły jeszcze może bym jakoś przebolał (tylko wówczas gdyby dodali inny sposób na zdobycie HQ), ale zamiana ziemskich stacji na normalne jest dla mnie nie do zaakceptowania. Te stacje nadają klimat Układowi Słonecznemu i podkreślają odrębność Ziemian od reszty ras Wszechświata X. Pozatym XTC będzie też miał zaimlementowane istniejące już skrypty więc niektóre rzeczy mogę doinstalować osobno np. statystyki uzbrojenia (combat mod, czy jakoś tak ). Przegięte statki? Mogę sobie sam edytować pliki (z tego co wyczytałem to co niektórzy już tak robili, więc jest to możliwe) i ustawić sobie takie same staty, jak w XTC. Perspektywa 30-50 nowych sektorów i statków mnie nie przekonuje. Nowe statki chętnie przyjmę, ale na pewno nie kosztem "tożsamności" Ziemian. To samo sektory. Może mógłbym poświęcić terrańskie stację i fabułę gdyby dodatkowych sektorów było powyżej 100. Bazyliszek? Soneni? Smoki? Mam to w X3R. Wolę mieć dwie dobre rzeczy niż dwa razy tę samą. Tak więc na dzień dzisiejszy XTC stoi u mnie pod wielkim znakiem zapytania, zwłaszcza, że najważniejsze zmiany mogę doinstalować w postaci skryptów bez usuwania tego, co chę mieć w grze. No coż, zobaczymy, jak to będzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Dziwne masz kryteria.Fabuły, nie będzie tych z TC, będą nowe z XTC.HQ, będzie nowe, będzie nowy sposób zdobycia.A co powiesz, jak okaże się że sektorów terran (przynajmniej SOL) nie będzie w ogóle, będą tylko nowe sektory? Więc i stacje terran stracą trochę ze swojego uroku Nie wiadomo jak będzie z kompatybilnością obecnych skryptów z XTC.Przegięte statki. Tu nie chodzi o to by były przegięte lub nie. Chodzi o nowe modele dostępne w grze, których nie stworzysz sobie edycją pliku TShips.I nie ma raczej obawy, XTC nie będzie tylko kalką XTM-a, nie będziesz miał dwa razy tego samego.Oczywiście to tylko w większości przypuszczenia, wyczytane z fragmentów wypowiedzi członków Teamu Xtended.PS. Poczytaj i pooglądaj screeny w tej zapowiedzi: http://www.thexuniverse.com/threads/186 ... post176787 i nie płacz za stacjami terran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Dlatego Fabułę jakoś przeboleje (o ile wymyślą inny sposób zdobycia unikatowych statków np. zaawansowanego odkrywcy, czy właśnie HQ). Jeśli będą one to no problem. najbardziej doskiwierałby mi brak tych pięknych stacji Terran (( . Jeśli chodzi o nowe modele statków to te z podstawki podobają mi się i nie narzekam na nie (przynajmniej na większość). Na nowych modelach nie zależy mi tak bardzo, jak na terrańskich stacjach. No coż - zobaczymy, czy inne zalety XTC będą warte pozbywańa się tych dzieł sztuki .PS. Chyba pomyliłeś link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Na pewno panowie będą chcieli zrewolucjonizować grę, i dać to graczowi czego nie dało Ego. I tutaj domyślam się że będziemy mogli grać Xenami i krzakami lub zupełnie inną, nową rasą. Na pewno tez wzbogacą ekonomię i tutaj pojawi się na na pewno kilka jak nie kilkadziesiąt nowych surowców. No ale poczekamy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 CytatPS. Chyba pomyliłeś linkPomyliłem, przepraszam, poprawiony.Lizard, dobrze prawisz. Jedno tylko ale, Xenkami i Kha'ak już można grać, wiesz o FAQ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Otoz mnie z tego cieszy bardzo pomniejszenie stacji terranskich. Rzekomo dali takie wiele by pokazac, iz terranie nie osiagneli doskonalosci w budowie stacji kosmicznych i na tym tle odstaja od innych pieciu ras. To jest z kolei tez niezbyt racjonalne, bo dlaczego gracze mieliby pokutowac za te horrendalne rozmiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 CytatRzekomo dali takie wiele by pokazac, iz terranie nie osiagneli doskonalosci w budowie stacji kosmicznych i na tym tle odstaja od innych pieciu ras. To jest z kolei tez niezbyt racjonalne, bo dlaczego gracze mieliby pokutowac za te horrendalne rozmiary.Jak dla mnie to wieliie stacje świadczą o ich odmienności oraz wyższości technologicznej. W końcu wieżowiec jest trudniej zbudować niż stodołę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Mysle, ze jestes w bledzie kolego. Terranie nie posiedli wyzszosci w dziedzinie miniaturyzacji, zas wielkie stacje swiadcza o zacofaniu i zapasci gospodarczej spowodowanej izolacja. Lata izolacji robia swoje. Np gospodarka Korei Pln vs gospodarka Chin Ludowych.Rasy z Wspolnoty wlasnymi silami opracowaly wiele wysmienitych technologii, w tym takze kompaktowych rozmiarow stacje mieszczace sie w TL'u, nie wspominajac juz o niskich cenach, pozwalajace nowym przedsiebiorcom na ich zakup i rozpoczecie dzialalnosci handlowej. Dlatego w sektorach Wspolnoty tetni zycie, towar przemieszcza sie, kredyty bija, jednym slowem narzedzia sa w rekach ludu , a nie u Terran - Ogolna przytechlizna, brak stoczni, deficyty w towarach, mala roznorodnosc towarow, gospodarcza apatia, ktora trzeba stylumowac skryptami jak starego dziada srodkami dopingujacymi Wszedzie gdzie pojawia sie komunikacja i przeplyw informacji jest i postep. CytatMiniaturyzacja to występujący w technologii ciągły trend w kierunku zmniejszania rozmiarów urządzeń mechanicznych, optycznych i elektronicznych przy zachowaniu ich pełnej użyteczności. Jest on szczególnie widoczny w elektronice, gdzie wielkość i liczba elementów ma największy wpływ na wielkość i cenę produktu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Racja, jeśli nie posiadli technologi miniaturyzacji to ich stacje muszą być wielkie, a jeśli są wielkie to i droższe więc mniej ludzi może sobie na nie pozwolić. Ale zapaść gospodarcza na pewno nie jest wynikiem izolacji (tylko lenistwem egosoftu ). Gdyby ta teoria była słuszna to my tez jesteśmy obecnie "w izolacji". U nas handlują kraje, wielkie firmy i małe firemki, a w sektorach ziemian handel prowadzą kolonie, korporacje, firmy itd. We wspólnocie też, ale ruch jest o wiele większy ponieważ mieszka tam więcej "ludzi" a także mają większe terytorium. Kiedy założono kolonie w ameryce handel też rozkwitł bo powstały nowe szlaki handlowe. Zresztą my obecnie prowadzimy wymianę handlową na jednej planecie, a wcale nie mamy zapaści. W sektorach Ziemian ruch jest bardzo mały, ponieważ ego woliło zrobić z Ziemian bandę zacofanych militarystów - bo tak jest łatwiej i szybciej. <_< A skoro Ziemianie nie mają technologii miniaturyzaji to, jakim cudem budują staki mniejsze od innych ras, a za to o wiele potężniejsze? Całość nie trzyma się kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 CytatCytatPS. Chyba pomyliłeś linkPomyliłem, przepraszam, poprawiony.Lizard, dobrze prawisz. Jedno tylko ale, Xenkami i Kha'ak już można grać, wiesz o FAQ? Tak, tak wiem. Ale wiesz Yaca mi chodzi o taką prawdziwą grę z prawdziwego zdarzenia. Czyli będziemy mogli grac jako Xen lub Krzak i będziemy mieli możliwość uczestniczenia w ich kampaniach bojowych. A to będzie prawdziwy cios dla twórców gry że wypuszczając już czwartą część z kolei nie pomyśleli o tym by dać graczom możliwość grania Xen/Krzak i umożliwić mu wykonywanie fabuły mającej na celu zniszczenie wszelkich jednostek sprzymierzonych. Mało tego sprawdzałem pliki pacza 2.7.1 i niejaki Enenna czy jak go tam zwał, piszę z głowy stworzył skrypt, który twórcy Ego wykorzystali do.... kupna sektora. Tak, tak panowie, nie bez powodu mamy możliwość wykupienia sektora za wykonanie fabuły Nowy dom Czyli ogólnie rzecz ujmując na pewno będziemy mieli możliwość kupowania sektorów. Z tego co się orientuję Enenna też bierze udział w tworzeniu tego moda. Widziałem tez kilka innych skryptów w ostatnich paczach stworzonych przez członków robiących jak że bardzo oczekiwany przez nas mod . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Bo egosoft sktowrzylo styropianowe fundamenty i dom z zapałek, który teraz gracze muszą przebudowywać. Niestety nie da się przebudować fundamentów. Można je co najwyżej "uzbroić", ale to i tak będzie dalej styropian. . Kierownik projektu do pracowników: "Olejcię Terran Conflict. Skopiujcie XTM'a, wywalcie najlepsze pomysły, żeby było wiadomo, że to nasza robota i wrzuccie pare nowych pukawek i fabułę płytką, jak mocz na chodniku. Gracze i tak sobie grę dopracują, więc po co marnować kase? Więcej dla nas ". Przyznam tylko, że te stacje Ziemian im się udały , ale co z tego skoro ich ekonomi już im się zrobić nie chciało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Moje zdanie co do TC jest odmienne, pisałem dopiero o tym w tym temacie: http://xudb.pl/topic/1406-re-skrypt-mod-revelation/#entry21354Tc to solidny fundament, owszem słabo rozbudowany prze Ego, ale właśnie cały wic na tym polega. Bo dzięki temu powstaje masa skryptów i modów, co powoduje że gra cały czas żyje. Jeśli miałbyś w czystej grze TC, wszystko, gra nie rozwijałaby się poprzez skrypty i mody, nie miałbyś co jakiś czas czegoś nowego, wartego uwagi i gra po jakimś czasie gry trafiłaby, jak inne, na półkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Nie sądzę. Nie lubię dodawać sobie kolejnych skryptów po trochu. Wolę zainstalować to, co bedę chciał mieć grę "idealną" i osiągnąć w niej postawione sobie cele. Po co robić w kółko to samo. Brak rozbudowania jeszcze bym mógł ego wybaczyć, bo na szczęście są gracze więc jest w miarę ok. Ale za tak koszmarne błędy, jak ten z dokowaniem, brak obslugi wielowątkowości, czy zaszybko sunące linie dialogowe będę jeździł po nich póki nie wydadzą pożadnego x'a . Moim zdanie TC nie jest zbyt dobrym fundamentem głównie ze względu na brak wielowątkowości, co mocno ogranicza graczy. A sam nowy scrip editor to trochę mało, jak na nową grę. Jeśli już chcieli zrobić bazę dla moderów to mogli przynajmniej to jedno zrobić porządnie. Mam też do nich żal o fabułę, ponieważ fabuła (w grach bez multi) to dla mnie ok. 60% gry (w przypadku x'ów 40%). Na szczęście obecnie nie ma, co narzekać bo gra kosztuje dwadzieście kilka złotych. Czyli tyle, ile weekendowe fps od city interactive - i widać czemu .PS. A może coś z planetami kombinują . To by było COŚ! Zastanawia mnie to zdanie: "duże zmiany we wszystkich plikach gry" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 CytatNie sądzę. Nie lubię dodawać sobie kolejnych skryptów po trochu. A ja przeciwnie. W czystego TC grałem może w sumie przez pierwszy tydzień po wydaniu, potem jak tylko zaczęły pojawiać się skrypty do niego poszło z górki.TC nie jest nową grą. Dlatego nie ma właśnie wielowątkowowści, bo to wymagałoby napisania kodu od nowa.A fabuła? Dla mnie to tylko 1%. Zrobiłem raz (w X3R) kilka razy w TC (bo zaczynałem wiele razy nową grę i chciałem mieć dostęp do tego co oferują fabuły). Teraz gram już bez fabuły (All Plots Complete) i jestem happy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Dlatego gram standardowo. Robię fabułę. Odstawiam. Czekam aż pojawią się interesujące mnie dodatki (w tym przypadku XTC) i gram. A propo to czy multi dało by się w takim modzie umieścić? Już nie mówie o MMO tylko z zwykłych Death match'ach? Albo taka opcja, że podczas normalnej gry zywy gracz możezasiąść za sterami dowolnego statku/wierzyczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Multi - temat rzeka, kiedyś podawałem link do tematu na forum Ego, gdzie zostały zebrane linki do wszystkich tematów o multi. Biblioteka do czytania.Gdyby to się dało, byłoby już.A czysta gra, bez skryptów i czekanie na dodatek - to dla mnie bez sensu. Sorry jeśli uraziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Wiesz co Yacek, ostatnio robilem reinstalke i chwile gralem tak dla testu na wersji czystej. Da sie grac nawet, aczkolwiek na dluzsza mete puryzm zaczyna byc przeszkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 CytatWiesz co Yacek, ostatnio robilem reinstalke i chwile gralem tak dla testu na wersji czystej. Da sie grac nawet, aczkolwiek na dluzsza mete puryzm zaczyna byc przeszkoda Wiem. Dlatego dla mnie czyste TC to za mało. Dopiero po dodaniu skryptów i modów pokazuje na co go stać.Ale jak ktoś lubi się katować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Też obecnie gram na czystej wersji, ale tylko skończe fabułę i nigdy więcej. Bez takiego Improved kh'ak, MARS, czy seactor teakover to nie gra .CytatA czysta gra, bez skryptów i czekanie na dodatek - to dla mnie bez sensu. Sorry jeśli uraziłem.Granie w czytą wersje w oczekiwaniu na dodatek też jest dla mnie trochę bez sensu. Dlatego w oczekiwaniu gram w co innego. Np. w Reuniona - mam o tyle szczęście, że zostało tam mi jeszcze wiele do zrobienia, więc bez stresu mogę czekać na XTC . Nie lubię zbyt często zaczynać nowej gry więc wolę poczekać te 3-4 miesiące. Gdybym zaczął grę na poważnie rok lub dalej temu i nie byloby zapowiedzi XTC to na pewno załadowałbym tyle skryptów ile się da . A jakby nie było interesujących mnie skryptów to wtedy poczekałbym przy innej grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Na podstawie ostatniej wypowiedzi jednego z liderow xtc - Argon Speed'a podano do wiadomosci, ze obecnie trwaja beta testy. To dobra wiadomosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Wiadomo również że XTC nie będzie wydany w zbliżającym się superboxie.Natomiast Enenra w tym poście: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 15#3388515 podał linka do filmu z XTM-a, aby go oglądnąć, trzeba się jednak zarejestrować na ModDB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 X3 TC XTM M0 Valhalla Niceeeeee. Zdecydowanie ładniejszy wygląd od tej stworzonej przez twórców gry, na widok której mam ochotę się spawiować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Trickmov z ekipy powiedzial - "However, we are aiming to release this year "No comment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Powiedział również:If I remember correctly the TC-Beta-phase took 5 months, and as we all know the TC 1.01 wasn't really bugfreeBeta testy XTC rozpoczęte, czas więc czekać na pierwsze błędne wydanie XTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 CytatX3 TC XTM M0 Valhalla Niceeeeee. Zdecydowanie ładniejszy wygląd od tej stworzonej przez twórców gry, na widok której mam ochotę się spawiować Przecież to Valhalla z XTM nic nowego. Wiadomym było że ekipa XTC podmieni model Valhalli na ten z XTM CytatBeta testy XTC rozpoczęte, czas więc czekać na pierwsze błędne wydanie XTCI zabierzem się za tłumaczenie tego wytworu jak onegdaj za XTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.