Cerber Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Powiem szczerze, że trailer świetny i zapowiada się niezły hicior. Może wreszcie przestanę tak jeździć po tej grze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Od kiedy ty jeździsz po X'ie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 CytatCytatI'd like Rock Beetle to be like a Bombardier Beetle. it would be very possible in X3 making the harmless beetles deadly when provoked Well, they are a bit different from the XTM Beetles.O wszystko zadbali kurde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Będziemy mieli żuki w XTC, czekamy jeszcze na trabanty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 hehe,już się nie mogę doczekac tego xtc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 No to fajnie. W takim razie podejrzewam że jak XTC ujrzy światło dzienne to dział skrypty i mody na pewien okres popadnie w "śpiączkę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Za to pojawi się nowy dział. XTC, obok DDTC i "skryptów i modów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Oczywiście to nie podlega żadnej dyskusji. Tak tylko zastanawiam się, kiedy zostanie powołany sztab do polonizacji moda XTC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Do tłumaczenia będzie ok. 15 tyś. linii. Dopiero po wydaniu XTC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 CytatDo tłumaczenia będzie ok. 15 tyś. linii. Dopiero po wydaniu XTC.Dlatego właśnie wspomniałem o utworzeniu sztabu Ale nic, damy radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 CytatPowiem szczerze, że trailer świetny i zapowiada się niezły hicior. Może wreszcie przestanę tak jeździć po tej grze .Mechaniki gry nie zmienią, a obecne modele statków i inne pierdoły pewnie Ci aż tak bardzo nie przeszkadzają by po niej jeździć Mod na pewno trochę odświeży TC, podobnie jak XTM zrobił z Reunion, ale rewolucji na miarę zupełnie innej gry raczej nie ma się co spodziewać Większość bolączek pozostanie, tyle, że w ciekawszym opakowaniu. Ja osobiście już dawno do nich przywykłem i liczę po prostu na kawał solidnego moda, przynajmniej tak dobrego jak poprzednie dzieło twórców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 CytatCytatPowiem szczerze, że trailer świetny i zapowiada się niezły hicior. Może wreszcie przestanę tak jeździć po tej grze .Mechaniki gry nie zmienią, a obecne modele statków i inne pierdoły pewnie Ci aż tak bardzo nie przeszkadzają by po niej jeździć To jest jedną z głównych przyczyn dlaczego po niej jeżdżę . No i fabuły. XTC ma mieć nowe, więc może mnie zadowoli (jest to dla mnie jeden z najważniejszych elementów gry). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 CytatNo i fabuły. XTC ma mieć nowe, więc może mnie zadowoli (jest to dla mnie jeden z najważniejszych elementów gry).O nie, tylko nie fabuły. To ostatnia rzecz jakiej potrzebuje do szczęścia. Ja wole swobodną grę, bez prowadzenia za rączkę. Ale zaraz się przekonamy co będzie w XTC. Można już pobrać manual do XTC:link do tematu: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 08#3472108link do manuala: http://downloads.thexuniverse.us/XTC_Re ... l_v1.0.zipTak czytam manuala i wygląda że XTC będzie miał wszystko to co lubię (Bail, Claim, Spawn). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 CytatCytatNo i fabuły. XTC ma mieć nowe, więc może mnie zadowoli (jest to dla mnie jeden z najważniejszych elementów gry).O nie, tylko nie fabuły. To ostatnia rzecz jakiej potrzebuje do szczęścia. Ja wole swobodną grę, bez prowadzenia za rączkę. Prowadzenia za rączkę też niechcę tylko jakąś ciekawą historię wnoszącą coś do świata X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 CytatProwadzenia za rączkę też niechcę tylko jakąś ciekawą historię wnoszącą coś do świata X.Nic na ten temat w manualu nie ma, więc jest nadzieja że w grze też nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Fajny kąsek rzucili. Juz bynajmniej mamy po lekturze ten 'big picture'. Juz niemal wszystko wiemy, ze mod ten inkorporuje najlepsze i najpopularniejsze pluginy, skrypty i rozszerzenia jakie sa dostepne, wszystko ladnie skompilowane i przetestowane by ze soba wspolgralo. Z niektorymi rozszerzeniami juz zesmy sie spotkali w czasie gry lub przy przeglądaniu dzialu skrypty, aczkolwiek bardzo wiele rzeczy jest zupelnie nowych. Ilosc opcjonalnych pluginow, mnie zupelnie satysfakcjonuje. Licze na dobre zbalansowanie w tej sprawie. Fajnie ze dano cos na poprawe wydajnosci jako pluginy tj. remove rocks, remove civilians.Fajnym dodatkiem sa pluginy shuffle ships i rocks - za kazdym razem beda mieszac puste statki w nowe miejsca, w X3 wszystkie znalem to na pamiec, i zawsze ale to zawsze nie mogac sie powstrzymac je przejmowalem, nieco psujac sobie troche gre.System broni i typow ladunku jest calkiem niezly. Kazda rasa teraz specjalizuje sie w danej technologii bronii uzywajac jej na swych statkach.Widac tez wiele nowych frakcji oraz klas statkow. Ciekawe gdzie lokuja sie dawne M0, czyzby M2+ hmm...Poki co przerobilem tylko czesc instrukcji. Zostalo mi wprowadzenie i historia swiata w modzie, bardzo mnie ciekawi jak polaczyli te dwa odrebne byty.Jak dotad, to powiem szczerze ze tak powinno wygladac TC od samego poczatku. No ale coz.. Egosoft dostaraczyl tu tylko platformy do modowania i silnik, reszte zrobili fani.Po cichu sobie licze, ze mistrzu connary zrobic wersje swojego rzezniczego moda w edycji pod XTC Fajnie tez gdyby pojawila sie jakas stronka na miare http://eng.x3tc.ru/ zawierajaca opis wszystkich materialow dostepnych w modzie.Nic tylko zacierac rece i liczyc ze do swiat panowie zrobia fanom ten dlugo oczekiwany prezent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Cytat Ciekawe gdzie lokuja sie dawne M0, czyzby M2+ hmm...Chyba teraz to klasa T0.Nie liczę na to by XTC był na święta, jak wspominał AS prędzej będzie przed nowym rokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 CytatCytat Ciekawe gdzie lokuja sie dawne M0, czyzby M2+ hmm...Chyba teraz to klasa T0.Nie moze byc, T0 to klasa latajacych fabryk (Faunus, Amarant ...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 CytatNie moze byc, T0 to klasa latajacych fabryk (Faunus, Amarant ...).No widzisz, jak dawno w XTM-a nie grałem. Myślałem, że właśnie o to Ci chodzi, a tymczasem w XTM-ie były M0, takie wypasione statki jak Aran lub Valhalla. Właśnie, co się z nimi stało? Czemu nie ma ich, choć miały być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 http://www.thexuniverse.com/content/139 ... nuary-2010Nieco ponizej sa obrazki statkow M0 z podanymi nazwami. Nawet sonenski m0 jest, tylko ze w manualu nic nie pisze o Sonenach i M0 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Co do tych obrazków to chciałbym poruszyć jeden aspekt XTC. Wielokrotnie pisali forumowicze o jednym skrypcie który zmienia kolory strumieni wylotowych z silnika. Przykładowo Splici mają Purpurowy, o ile dobrze pamiętam, Boroni -Zielony, Teladi - Żółty itd itp. Dla mnie to jest głupie. Dlaczego tak uważam ? Świat X jest pełen niebezpieczeństw, Xeni, Kha`ak, Piraci, Yaki i inni. Tak więc samotnie przemierzający przestrzeń kosmiczną TS jest tak naprawdę bezbronny. To jak statek handlowy przemierzający Atlantyk w dzień podczas drugiej wojny światowej. Rozchodzi mi się o to, że statek z daleka można rozpoznać, a to mija się sensem i realiami. Takie jest moje zdanie. Mam nadzieję że w XTC nie będzie to "przymusowe" i będzie można to wyłączyć. Bo gdy z 100 km zobaczę mały purpurowy punkcik będę wiedział ze leci tam Splicka jednostka, która będę chciał zniszczyć, lub przejąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 A ja bym chciał aby z silników leciał "dymek". Ma swój klimat jak i X2, nie wiem czemu zrezygnowali w x3r z "dymków" i kokpitów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 U mnie dymek leci, nie zawsze, ale czasami widać. A jak jakiś statek zwiewa uszkodzony, to dopiero się kurzy z niego A od kokpitów odzwyczaiłem się na samym początku gry w X3R i nie lubię ich do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Z tego co pamiętam to w X3:R Błotniak (W TC do niedawna Legawiec) wypuszczał z silnika dość sporą chmurkę czarno przeźroczystego dymu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Kiedys gralem z tymi kolorowymi strugami, ale ostatecznie wyalilem. Dosc lamersko wygladaja te slodkie kolorki na kazdym statku. Z tego co widac to w XTC one beda, ale moze jakos stonowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.