moskito Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 CytatCo do tej mapy to sektor/univerum odpala sie poprzez odpowiednio na klawiaturze ( , and . )ale mi nie chodzi o wlaczenie podgladu sektora czy galaktyki ale o ustawienia skanowania w poszukiwaniu okretow normalnie jest odliczanie a u mnie sa read texty masakra czytalem o tym duzo tutaj ale nie pomoglo moze ktos wie jak to zrobic ja wymiekam KURNA DZIALA CHCIALEM WAM WKLEIC NUMER KODU PATRZE A TU CHODZI ODLICZANIE brakowalo pliku xml zrobilem tak jak w poradniku ale na poczatku nie dzialalo sorki za zamieszanieto moze jeszcze jedno wie ktos jak zrobic zeby moje statki sie nie zabijaly jak nienormalne?? jak nie o meteor to o jakas baze porazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 polecenia nawigacyjne warto zainstalować będzie się lepiej poruszać pomiędzy przeszkodami, dodatkowa jak ciebie niema osobiście w sektorze to statki się nie rozbijają o siebie, ma to coś wspólnego z silnikiem (komp nie liczy rozmiaru obiektów w innych sektorach) gdyż zarznęło by to każdy komputerStatki w innych sektorach są po prostu bezwymiarowymi punktami na trzy wymiarowej mapie, dzięki temu i walka lepiej idzie gdyż nie muszą tak dokładnie celować (brany jest tylko pod uwagę rachunek prawdopodobieństwa i pociski dochodzą celu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskito Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 dzieki zainstaluje denerwuje mnie bo dzisiaj chyba z 10 razy poszly w rozsypke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Moskito, chodziło ci o mapę Scorpa i dostępną wraz z nią opcją przeszukiwania wszystkich sektorów w poszukiwaniu wybranych statków? Jeśli tak to trzeba było pisać wyraźnie o co ci chodzi. Na szczęście skoro zaczęło działać to OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskito Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 hehe no sorki nie sprecyzowalem dokladnie niestety klopotow ciag dalszy ale to juz wina mojego kompa albo jakis bug bo jak daje auto pilota to zawsze wiesza mi sie giera w tym samym momencie ehh czy jest moze dostepny skrypt w wersji pl usuwajacy smieci typu male asteroidy itd. albo moglby ktos przetlumaczyc ten teks:CytatRemove Rocks From Sector (or Universe)[EDIT] Rock = An asteroid that does not appear on the sector mapWhat it does:Enables the quick removal of some or all rocks in a sector (or all rocks in the universe)[EDIT] works on an existing game, no restart requiredHow to use it:First off...backup your saved game before running this script. I have had no problems with it but better to be safe than sorry.1. Open the script editor and select "cheat.removerocks"2. Run it (press r)3. Select your ship as the object on which the script will run4. Select the script mode number (see below)5. Select the sector which is to be modifiedThe script will run an atomic loop for rapid removal of the debris (game may appear to lockup for a few seconds)6. Save the game and exit X37. Restart X3 and check the saved game is intact.Script ModesThe script has four option modes which determine how rocks are removedMode 1 : Destroy all rocks - the sector will be completely cleanedMode 2 : Destroy small debris - just the more numerous small rocks are removed (types 8, 17, 18, 19 & 20). This option should be used to clearup fragments resulting from combat, sloppy mining or collisions.Mode 3 : Destroy 10% of debris - select this for thinning out rocks, repeat as required.Mode 4 : This removes every single rock in the universe - WARNING! this will lock up the game almost completely for several minutes. While the script is running the autopilot X will appear on your hud. Wait for this to disappear. When you select this mode simply select any sector.[EDIT 09/09/06] do not enter a null sector.nie chce znowu zrabac gry ostatnim razem nie doczytalem i zainstalowalem kokpit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 CytatRemove Rocks From Sector (or Universe)[EDIT] Rock = An asteroid that does not appear on the sector mapWhat it does:Enables the quick removal of some or all rocks in a sector (or all rocks in the universe)[EDIT] works on an existing game, no restart requiredHow to use it:First off...backup your saved game before running this script. I have had no problems with it but better to be safe than sorry.1. Open the script editor and select "cheat.removerocks"2. Run it (press r)3. Select your ship as the object on which the script will run4. Select the script mode number (see below)5. Select the sector which is to be modifiedThe script will run an atomic loop for rapid removal of the debris (game may appear to lockup for a few seconds)6. Save the game and exit X37. Restart X3 and check the saved game is intact.Script ModesThe script has four option modes which determine how rocks are removedMode 1 : Destroy all rocks - the sector will be completely cleanedMode 2 : Destroy small debris - just the more numerous small rocks are removed (types 8, 17, 18, 19 & 20). This option should be used to clearup fragments resulting from combat, sloppy mining or collisions.Mode 3 : Destroy 10% of debris - select this for thinning out rocks, repeat as required.Mode 4 : This removes every single rock in the universe - WARNING! this will lock up the game almost completely for several minutes. While the script is running the autopilot X will appear on your hud. Wait for this to disappear. When you select this mode simply select any sector.[EDIT 09/09/06] do not enter a null sector.OK. Przetlumacze w miare by kazdy zrozumial. To bardzo pozyteczny skrypt wiec napewno wielu skorzytsa.1. Wykonac kopie sejva na ktorym skrypt zostanie odpalony.2. Wejsc w Script Editor i odszukac "cheat.removerocks" i nacisnac klawisz " r "3. Po uruchomieniu skryptu wybieramy statek jako obiekt na ktorym skrypt ma byc wykonany4. Wybrac opcje skryptu (patrz nizej)5. Wskazac sektor w ktorym sie znajdujesz.Po uruchomieniu tej komendy gra moze zawiesiec na chwila. 6. Zasejvowac i wyjsc z gry7. Wczytac sejva i wyjsc z sektora w ktorym sie bylo. Opcje do wyboru1. Zniszczyc wszelkie skaly. Sektor zostanie pozbawiony skalek i asteroidow.2. Zniszczyc male skalki (rodzaje skalek 8,17,18,19,20 - chyba chodzi o ich rozmiar)3. Usunac 10% skałek z sektora. Mozna uzywac wielokrotnie. Powtorzyc w razie potrzeby.4. Ta opcja usuwa wszelkie drobiny i skalki z CALEGO WSZECHSWIATA, pozostaja jedynie wielkie asteroidy widoczne na gravidarze.! .Po uruchomieniu, zabarac rece od klawiatury i nic nie naciskac, wlaczy sie autopilot i gra zawiesi sie na minute do kilku (zalezy od kompa).. gdy autopilot sie wylaczy przejsc do punktu 6.Nigdy nie stosowalem opcji 1,2,3. Zawsze stosuje 4 i to skutkuje znaczna poprawa wydajnosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskito Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 WIELKIE DZIEKI JUZ SIE ZABIERAM DO ROBOTY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szotek Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Mam pytanie. Jak pozbyc sie readtextow w rogureys mod bo próbowalem ale do niego nie ma wogole plikow textowych. Prosze o odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Ten temat dotyczy pytań nowych graczy. Pytania w nim powinny być typu: kupiłem grę, zainstalowałem, uruchomiłem i nie wiem co dalej.Odnośnie moda NH jest odpowiedni dział na tym forum, gdzie można zadać pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falconek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 CytatOK. Przetlumacze w miare by kazdy zrozumial. To bardzo pozyteczny skrypt wiec napewno wielu skorzytsa.1. Wykonac kopie sejva na ktorym skrypt zostanie odpalony.2. Wejsc w Script Editor i odszukac "cheat.removerocks" i nacisnac klawisz " r "3. Po uruchomieniu skryptu wybieramy statek jako obiekt na ktorym skrypt ma byc wykonany4. Wybrac opcje skryptu (patrz nizej)5. Wskazac sektor w ktorym sie znajdujesz.Po uruchomieniu tej komendy gra moze zawiesiec na chwila. 6. Zasejvowac i wyjsc z gry7. Wczytac sejva i wyjsc z sektora w ktorym sie bylo. Opcje do wyboru1. Zniszczyc wszelkie skaly. Sektor zostanie pozbawiony skalek i asteroidow.2. Zniszczyc male skalki (rodzaje skalek 8,17,18,19,20 - chyba chodzi o ich rozmiar)3. Usunac 10% skałek z sektora. Mozna uzywac wielokrotnie. Powtorzyc w razie potrzeby.4. Ta opcja usuwa wszelkie drobiny i skalki z CALEGO WSZECHSWIATA, pozostaja jedynie wielkie asteroidy widoczne na gravidarze.! .Po uruchomieniu, zabarac rece od klawiatury i nic nie naciskac, wlaczy sie autopilot i gra zawiesi sie na minute do kilku (zalezy od kompa).. gdy autopilot sie wylaczy przejsc do punktu 6.Nigdy nie stosowalem opcji 1,2,3. Zawsze stosuje 4 i to skutkuje znaczna poprawa wydajnosci.Czy da się później przywrócić te skały z powrotem - przez wczytanie zapasowej kopii sejva?Czy poprawia się tylko wydajność w sektorach ze skałami, czy ogólnie?Przy okazji witam na nowym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 CytatCzy da się później przywrócić te skały z powrotem - przez wczytanie zapasowej kopii sejva?Czy poprawia się tylko wydajność w sektorach ze skałami, czy ogólnie?Przy okazji witam na nowym forum Witaj!W sektorach gdzie byly setki malych skal poprawia sie wydajnosc. Po przeprowadzeniu tej akcji nie da sie juz jej odwrocic chyba ze wczytasz sobie stan gry sprzed oczyszczania skal lub zaczniesz nowa gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam.Mam mały problem, mianowicie nie wiem jak przejąć (o ile się w ogóle da) pusty statek klasy CentaurMKI [cudeńko:)] znajdujący się w układzie Xenon 258 (sektor z XTM'a chyba).Podlatuje do niego skafandrem tak jak normalnie na odległość poniżej 30m ale nie ma opcji "Przejmij".Próbowałem też za pomocą komendy komunikacji z XTended, ale "Statek nie odpowiada" zresztą nie dziwne skoro jest pusty Wie ktoś jak tego dokonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Statek Centaur jest statkiem klasy M6. Takie statki można przejmować tylko przy pomocy skryptu Salvage Claim Software. Dowiesz się o tym więcej w FAQ #6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Dzięki wielkie za pomoc.Czytałem całe faq, ale ten punkt chyba zgubiłem...Sry za kłopot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szotek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Mam pytanie na czym polega dzialanie warsztatu i gdzie go zainstalowac? Jak na razie wlozylem go do doku zaopatrzeniowego i nic nie da się zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Warsztat naprawia zadokowane statki. Jest komenda "Naprawiaj zadokowane myśliwce", ale naprawiane są wszystkich rodzajów statki. Warsztat można instalować w HQ i lotniskowcach np. Galeon, Aran itp. i tylko w takich statkach Warsztat będzie działał. W doku zaopatrzeniowym, o ile dobrze pamiętam Warsztat nie działa. I jeszcze jedna uwaga: za każdym razem jak do pustego lotniskowca zadokujesz uszkodzonym statkiem będziesz musiał wydać komendę naprawy. Jeśli chcesz tego uniknąć, trzymaj zawsze w lotniskowcu jeden statek, to nie anuluje komendy i wszystkie dokujące statki będą automatycznie naprawiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 W Doku Zaopatrzeniowym warsztat działa. Jedynym minusem są tylko 2 zaczepy na duże statki (np. niszczyciele, fregaty) co ogranicza możliwości naprawy tych statków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jest tylko jedno "ale", do doków i HQ nie wkłada się tak po prostu Warsztatu. Samo przeniesienie Warsztatu z ładowni statku do ładowni stacji nic nie daje. Należy użyć polecenia "zainstaluj..." i wybrać Warsztat, wtedy dopiero będzie można naprawiać statki zadokowane do doku lub HQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Może to bedzie głupie stwierdzenie, ale po co warsztat w HQ skoro i tak w Kwaterze Głównej można naprawiać statki? Nigdy nie używałem warsztatu. Czy w nim szybciej i taniej naprawia się statki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Naprawiałeś statki w HQ bez Warsztatu? A możesz powiedzieć jak?Bo przypominam sobie że można w HQ przemalować statek, przeanalizować (czyli rozłożyć na czynniki pierwsze) w celu zdobycia planów i na ich podstawie budować statki. Ale naprawiać?Chyba dziś wieczorem odpalę X3 po długiej przerwie i to sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 CytatNaprawiałeś statki w HQ bez Warsztatu? A możesz powiedzieć jak?Dokujesz do HQ uszkodzonym statkiem i w parametrach stacji wybierasz dodaj do kolejki napraw. Warsztatu napewno tam nie mam, chyba że był fabrycznie zainstalowany. Rzadko jednak naprawiam tam statki, gdyż to trwa a ja jestem niecierpliwy. Zwykle wysyłam uszkodzoną zdobycz do stoczni jednej z ras. Jest to droższe, ale szybsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Kolejkę analiz, produkcji i lakiernię pamiętam. Ale kolejki napraw nie. Czyżby patch 2.5 cos zmienił w tym temacie, czy też ja mam sklerozę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Być może. Ja od początku gram z 2.5 i dla mnie to normalka, że w HQ można naprawić statki bez potrzeby zakupu warsztatu. Poeksperymentuje trochę z warsztatem. Może naprawa będzie szybsza (chociaż wątpię) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Azakal:Mając warsztat za naprawę tylko płacisz i to grosze. Bez warsztatu, o ile się nie mylę, trzeba zebrać odpowiednie surowce, kasę (tak jak do produkcji) i dopiero wtedy naprawiać.I jeszcze jedno. Za taki np. uszkodzony P Ścigacz w stoczni dostaniesz 1-2 bańki. Za naprawiony powyżej 10... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jest jeszcze jedna zaleta Warsztatu w HQ. Normalnie to każdy dokujący statek, który chcesz naprawić musisz dodać do kolejki naprawy. Mając Warsztat i wydając mu polecenie "Naprawiaj zadokowane myśliwce", każdy uszkodzony statek, który zadokuje do HQ będzie od razu naprawiany. Pod warunkiem że będziesz zawsze trzymał jakiś statek zadokowany w HQ. Brak zadokowanych statków niweluje polecenie "Naprawiaj zadokowane myśliwce". Ale to przecież nie problem, u mnie naprawa przebiega non stop, bez przerw, już ja się o to staram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi