Yacek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Na blogu TC: http://x3tc.blogspot.com/ dostępna jest próbka muzyki z TC. Mam nadzieje że nie jest to jakiś wyjątkowy kawałek i więcej takich nagrań będzie można posłuchać w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jak na razie to tylko muza z teaser'a i jej kolejne fazy powstawania... ale osobiście nie mam nic przeciwko takiej muzyce nie ma to jak orkiestra symfoniczna + dobre gitarki tak właśnie sobie pomyślałem - No Leaf Clover jako tło do finałowej bitwy fabuły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Brakło im płyt do tłoczenia? Że datę wydania przesuwają: http://www.egosoft.com/community/news_pl.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Kto wie :> tak czy inaczej - dla niezorientowanych jest kolejny trailer - wisi tam od trzech dni jak się można było spodziewać jest to TRADE trailer i można go zassać stąd.Jak dla mnie nic tam odkrywczego, tylko ładne widoczki... Teraz tylko czekać na FIGHT trailera w którym usłyszymy "...you'll be able to damage different sections of ships, allowing you to use sophisticated tactics. Such as destroying engines in order to claim almost undamaged ship, or targeting and destroying cockpit to kill enemy pilot..." to by było coś Pomarzyć wolno BTW, nie ogłosili niczego czego byśmy już nie widzieli w poprzednich wersjach prawda? Czy coś mi umknęło? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Jest coś nowego. Zwróćcie uwagę na króciutki fragment walki, w połowie filmu. Widać nowy sposób prowadzenia ostrzału wrogich jednostek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 No ale to kosmetyczne zmiany tak jak interfejs a mnie chodzi o takie rzeczy o które pytali w ankiecie na forum egosoftu osobiście najbardziej ucieszyłbym się z modułowej konstrukcji statków i możliwości brania na cel poszczególnych jego części (oczywiście po zakupie bojowych poleceń Mk III ). Wizja lądowania na planetach też byłaby fajna ale na dobrą sprawę byłyby to po prostu zwykłe stację ja bym chciał interakcję z planetami na innych zasadach :> możliwość wykupienia działek budowlanych na powierzchni planety, stawianie własnych fabryk i kompleksów, i - cel tych zabiegów - konflikty na powierzchni planety :> wyobraźcie sobię - stawiacie fabryki, z kopalni na asteroidach TS'y transportują surowce na powierzchnię, w fabrykach budujemy armię pojazdów lądowych i przeprowadzamy szturm na stolicę danej planety przejmując władzę orbitalne bombardowania za pomocą statków - powiedzmy - M2B byłyby też mile widziane ehhh... czy ja naprawdę chcę aż tak dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Patrzcie państwo. Total War mu się zachciewa albo innej Imperium Galaktyki! A mnie by tam np. wystarczyła możliwość przejmowania stacji albo i całych sektorów w wyniku np. przejęcia centrum dowodzenia! A jeszcze jakby do tego dodali możliwość zbierania kosmicznego złomu (resztek statków czy stacji)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Oj tam od razu Total War po prostu byłoby fajnie pobawić się w zabójcę światów ] (nawet takie opowiadanie było swego czasu =)) startujesz śmiesznym niedozbrojonym M5 by bo jakimś czasie zmuszać do kapitulacji Argon Prime =) ale zejdźmy na ziemię przejmowanie stacji byłoby fajne na blogu developerów TC Cycrow (zdaje się) zapodał screenami z adaptacji skryptu do gry finalnej chodzi o przejmowanie dużych jednostek za pomocą piechoty. Nie wiem jak się to w skrypcie odbywało ale w TC (dla mających problemy z angielskim) będzie trzeba zatrudnić/kupić odpowiednich ludzi i wyszkolić ich w odpowiednim kierunku. Dostępne są trzy kierunki szkolenia Inżynier, Mechanik i Hacker, każdy potrzebny na innym etapie zdobywania jednostek flagowych. Najpierw będą musieli przeciąć kadłub (ciekawe czy po takim zabiegu będzie trzeba reperować kadłub :>) i dostać się do środka - oczywiście muszą zdążyć zanim osłony się odnowią . Potem trzeba pokonać załogę i na koniec zmusić komputer pokładowy do współpracy. Co ciekawe będzie można marine'sów wystrzelić na pokładzie specjalnego lądownika-torpedy, który to znacznie skróci czas podróży od naszego statku do celu. Ważne też jest doświadczenie - nawet najlepiej wyszkoleni marinesi z zerowym doświadczeniem nie będą w stanie przejąć statku klasy M2, M1, M0 więc będzie trzeba potrenować na mniejszych jednostkach. Zapowiada się ciekawie niestety nie ma nic na temat przejmowania w ten sposób stacji, ALE napisano, że poprawiono znacznie silnik obsługujący skrypty, więc prawdopodobnie można się spodziewać pojawienia się skryptu umożliwiającego przejmowanie w ten sposób stacji end-of-transmission Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 CytatNo ale to kosmetyczne zmiany tak jak interfejs Tego bym nie powiedział. Miałem z tym do czynienia w wersji beta TC i jeśli nic się nie zmieniło to wywraca to sposób gry do góry nogami (mackami jak ktoś woli). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Mogę się mylić, jestem tylko człowiekiem (Argonem podobno ). A mógłbyś coś więcej napisać na ten temat? :> co tam takiego wywracającego jest? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Niestety nie, lojalka mnie zobowiązuje. Mogę jedynie komentować tylko to co Ego samo odkryło. Wyjdzie TC to sam zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 No to chyba trzeba będzie się uśmiechnąć do Amazona albo innego Steama... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Cfaniak tylko uważaj, bo jak - nie daj Boże, tfu, tfu, tfu - drób wróci do władzy to za lojalkę możesz mieć niezłe cyrki Pozostaje czekać na efekt finalny =) mnie się tam nie spieszy - jeszcze się nie nacieszyłem czystym X3, a tu jeszcze XTM - niedługo w nowej wersji - czeka, no i TC No, chyba, że się okaże z recek, że jest potężna dawka usprawnień ciekawych to X3 pójdzie w odstawkę i trzeba będzie uruchomić zagraniczne kontakty :>EDIT:Hmmm... o ile dobrze pamiętam (jestem teraz w pracy a tu nie mam kodeków, żeby odtworzyć trailera) to ten system celowania wygląda jakby myszką obsługiwało się wieżyczki/działka (w ograniczonym ich kącie działania) a obrót następował dopiero po wykroczeniu poza ich zakres obrotu (coś jak Flashpoint), lub w ogóle nie był wywoływany ruchem myszy a tylko z klawiatury :> Jeżeli tak faktycznie jest to wystarczy, że sobię przypomnę patenty z OF i nie będzie problemu :>Można zgadywać? Potwierdzisz/zaprzeczysz? :> czy tego też lojalka zabrania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Masz to teraz na blogu Ego: http://x3tc.blogspot.com/Czyli chyba już można o tym pogadać. Chcesz coś wiedzieć, pytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 To nowe sterowanie wieje mi na kilometr Microsoftowym Freelancerem. Tam też miales "Free Flight Mode", gdzie statek zmierzał w kierunku kursora, i tryb alternatywny, kiedy statek lecial "wpieriot" zaś za kursorem podążało tylko jego uzbrojenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Na blogu przecież pisze wyraźnie że wzorowane na Freelancerze.Niestety, ale ja nie grałem w Freelancera, więc jak dla mnie to szok i wielkie utrudnienie, dla kogoś kto przyzwyczajony do sterowania w X3. Pewnie długo minie zanim się przestawię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 CytatNiestety, ale ja nie grałem w Freelancera, więc jak dla mnie to szok i wielkie utrudnienie, dla kogoś kto przyzwyczajony do sterowania w X3. Pewnie długo minie zanim się przestawię.Zatem ja jako zapalony fan FreeLancera, mający go nawet na moim lapsie powiem ci, że przestawisz się na nie momentalnie Zastanawia mnie jednak, jak bedzie się teraz w X grało ludziom z Joyami Czyżby sztuka dla sztuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Nie jestem tego taki pewien. Grałem trochę w betę i naprawdę ciężko mi było. Pamiętam że szybko przestawiałem się na klasyczne sterowanie (jest taka opcja). Muszę chyba jeszcze raz betę odpalić i przypomnieć sobie to sterowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Mam mieszane uczucia :/ freelancer to była strzelawka a X3 to coś dużo więcej, aczkolwiek nie powiem - walka tam była bardzo dynamiczna (choć często monotonna, bo przeciwnicy nie grzeszyli inteligencją). Nie podoba mi się też ten obleśny sidebar (nie mogli zrobić przezroczystego jak w X3? :>) :/ ale może faktycznie okazać się dużo bardziej przydatny. Świetnym pomysłem jest wydawanie poleceń za pomocą kontekstowego menu na poziomie mapy sektora nie trzeba, tak jak do tej pory, targetować [t] a potem wyłączać mapę i wybierać 'konsola rozkazów' No i moje przypuszczenia były słuszne kursor powoduje skierowanie dział a gdy tym brakuje zasięgu powoduje obrót statku jestem boski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Cytatwięc jak dla mnie to szok i wielkie utrudnienie, dla kogoś kto przyzwyczajony do sterowania w X3.Dla mnie również. Tym bardziej, że do sterowania X-ów przyzwyczaiłem się już w XBTF. Później przyszedł X2 i ten sam tryb celowania/sterowania. X3 również nie wprowadził żadnych zmian w tej kwesti. Dlatego przestawienie się na inny rodzaj celowania/sterowania może stanowić pewien problem. Ostatecznie jednak przekonam się jak wyjdzie TC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Nie będzie tak źle, da się łatwo przystosować. Wiem co mówię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 1. Czy ktos juz wie, ile bedzie sektorow w X3: TC?2. Czemu wymagania tak drastycznie wzrosly w stosunku do X3: Reunion, skoro po screenach i filmikach nie widac na tyle duzych poprawek graficznych, aby uzasadnialy taki wzrost wymagan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 to pewnie dla tych co to po wymaganiach określają jakość ma mniejsze niż Crysis? to pewnie shit jakiś nie no żartuje pewnie będzie dużo więcej sektorów i obliczanie działań w nich będzie się odbywać na innej zasadzie (może w końcu walka poza sektorem będzie uwzględniała dużo innych czynników a nie tylko klasę statku [bo zdaje się - tak to teraz się odbywa])... Nie dowiemy się póki nie zagramy chociażby w demo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastverb Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 przeciez crisis ma bardzo niskie wymagania minimalne w porownaniu do innych nowych gier, na low dziala bez zaciecia przez cala gre na kompie, na ktorym wiekszosc nowych gier sie nie uruchomi, a nawet dosc stary juz Ghost Recon AW1 sie tnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 wracając do meritum na zdjęciu tym widać procentowe wskazanie mocy w broniach może wreszcie będzie można oszczędzać energię w broniach poprzez odłączenie niektórych i przełączenie się na nie gdy energia wykończy się w włączonych. Chodzi mi o możliwość efektywnego balansowania broniami np: najpierw broń ściągająca tarcze a następnie na broń co pancerz orze; jeżeli każdy będzie miał oddzielny "Bank" energii ładowany ze wspólnej puli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.