Skocz do zawartości

Zapowiedź kolejnej gry z seri X


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 273
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kto wie :> tak czy inaczej - dla niezorientowanych jest kolejny trailer - wisi tam od trzech dni 🙁 jak się można było spodziewać jest to TRADE trailer i można go zassać stąd.

Jak dla mnie nic tam odkrywczego, tylko ładne widoczki... Teraz tylko czekać na FIGHT trailera w którym usłyszymy "...you'll be able to damage different sections of ships, allowing you to use sophisticated tactics. Such as destroying engines in order to claim almost undamaged ship, or targeting and destroying cockpit to kill enemy pilot..." to by było coś 😉 Pomarzyć wolno 😉 BTW, nie ogłosili niczego czego byśmy już nie widzieli w poprzednich wersjach prawda? Czy coś mi umknęło? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to kosmetyczne zmiany tak jak interfejs 🙁 a mnie chodzi o takie rzeczy o które pytali w ankiecie na forum egosoftu 😉 osobiście najbardziej ucieszyłbym się z modułowej konstrukcji statków i możliwości brania na cel poszczególnych jego części (oczywiście po zakupie bojowych poleceń Mk III 😉). Wizja lądowania na planetach też byłaby fajna ale na dobrą sprawę byłyby to po prostu zwykłe stację 😎 ja bym chciał interakcję z planetami na innych zasadach :> możliwość wykupienia działek budowlanych na powierzchni planety, stawianie własnych fabryk i kompleksów, i - cel tych zabiegów - konflikty na powierzchni planety :> wyobraźcie sobię - stawiacie fabryki, z kopalni na asteroidach TS'y transportują surowce na powierzchnię, w fabrykach budujemy armię pojazdów lądowych i przeprowadzamy szturm na stolicę danej planety przejmując władzę 😎 orbitalne bombardowania za pomocą statków - powiedzmy - M2B byłyby też mile widziane 😎 ehhh... czy ja naprawdę chcę aż tak dużo? 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzcie państwo. Total War mu się zachciewa albo innej Imperium Galaktyki! 🙁 A mnie by tam np. wystarczyła możliwość przejmowania stacji albo i całych sektorów w wyniku np. przejęcia centrum dowodzenia! A jeszcze jakby do tego dodali możliwość zbierania kosmicznego złomu (resztek statków czy stacji)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam od razu Total War 🙁 😉 po prostu byłoby fajnie pobawić się w zabójcę światów ]😉 (nawet takie opowiadanie było swego czasu =)) 😎 startujesz śmiesznym niedozbrojonym M5 by bo jakimś czasie zmuszać do kapitulacji Argon Prime =) ale zejdźmy na ziemię 😎 przejmowanie stacji byłoby fajne 😎 na blogu developerów TC Cycrow (zdaje się) zapodał screenami z adaptacji skryptu do gry finalnej 😎 chodzi o przejmowanie dużych jednostek za pomocą piechoty. Nie wiem jak się to w skrypcie odbywało ale w TC (dla mających problemy z angielskim) będzie trzeba zatrudnić/kupić odpowiednich ludzi i wyszkolić ich w odpowiednim kierunku. Dostępne są trzy kierunki szkolenia Inżynier, Mechanik i Hacker, każdy potrzebny na innym etapie zdobywania jednostek flagowych. Najpierw będą musieli przeciąć kadłub (ciekawe czy po takim zabiegu będzie trzeba reperować kadłub :>) i dostać się do środka - oczywiście muszą zdążyć zanim osłony się odnowią 😀. Potem trzeba pokonać załogę i na koniec zmusić komputer pokładowy do współpracy. Co ciekawe będzie można marine'sów wystrzelić na pokładzie specjalnego lądownika-torpedy, który to znacznie skróci czas podróży od naszego statku do celu. Ważne też jest doświadczenie - nawet najlepiej wyszkoleni marinesi z zerowym doświadczeniem nie będą w stanie przejąć statku klasy M2, M1, M0 więc będzie trzeba potrenować na mniejszych jednostkach. Zapowiada się ciekawie 😀 niestety nie ma nic na temat przejmowania w ten sposób stacji, ALE napisano, że poprawiono znacznie silnik obsługujący skrypty, więc prawdopodobnie można się spodziewać pojawienia się skryptu umożliwiającego przejmowanie w ten sposób stacji 😀 end-of-transmission 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cfaniak 😎 tylko uważaj, bo jak - nie daj Boże, tfu, tfu, tfu - drób wróci do władzy to za lojalkę możesz mieć niezłe cyrki 🙁

Pozostaje czekać na efekt finalny =) mnie się tam nie spieszy - jeszcze się nie nacieszyłem czystym X3, a tu jeszcze XTM - niedługo w nowej wersji - czeka, no i TC 😉 No, chyba, że się okaże z recek, że jest potężna dawka usprawnień ciekawych to X3 pójdzie w odstawkę i trzeba będzie uruchomić zagraniczne kontakty :>

EDIT:

Hmmm... o ile dobrze pamiętam (jestem teraz w pracy a tu nie mam kodeków, żeby odtworzyć trailera) to ten system celowania wygląda jakby myszką obsługiwało się wieżyczki/działka (w ograniczonym ich kącie działania) a obrót następował dopiero po wykroczeniu poza ich zakres obrotu (coś jak Flashpoint), lub w ogóle nie był wywoływany ruchem myszy a tylko z klawiatury :> Jeżeli tak faktycznie jest to wystarczy, że sobię przypomnę patenty z OF i nie będzie problemu :>

Można zgadywać? Potwierdzisz/zaprzeczysz? :> czy tego też lojalka zabrania? 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Niestety, ale ja nie grałem w Freelancera, więc jak dla mnie to szok i wielkie utrudnienie, dla kogoś kto przyzwyczajony do sterowania w X3. Pewnie długo minie zanim się przestawię.

Zatem ja jako zapalony fan FreeLancera, mający go nawet na moim lapsie powiem ci, że przestawisz się na nie momentalnie 🙁

Zastanawia mnie jednak, jak bedzie się teraz w X grało ludziom z Joyami Czyżby sztuka dla sztuki? 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mieszane uczucia :/ freelancer to była strzelawka a X3 to coś dużo więcej, aczkolwiek nie powiem - walka tam była bardzo dynamiczna (choć często monotonna, bo przeciwnicy nie grzeszyli inteligencją). Nie podoba mi się też ten obleśny sidebar (nie mogli zrobić przezroczystego jak w X3? :>) :/ ale może faktycznie okazać się dużo bardziej przydatny. Świetnym pomysłem jest wydawanie poleceń za pomocą kontekstowego menu na poziomie mapy sektora 🙁 nie trzeba, tak jak do tej pory, targetować [t] a potem wyłączać mapę i wybierać 'konsola rozkazów' 😉

No i moje przypuszczenia były słuszne 😉 kursor powoduje skierowanie dział a gdy tym brakuje zasięgu powoduje obrót statku 😎 jestem boski 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

więc jak dla mnie to szok i wielkie utrudnienie, dla kogoś kto przyzwyczajony do sterowania w X3.

Dla mnie również. Tym bardziej, że do sterowania X-ów przyzwyczaiłem się już w XBTF. Później przyszedł X2 i ten sam tryb celowania/sterowania. X3 również nie wprowadził żadnych zmian w tej kwesti. Dlatego przestawienie się na inny rodzaj celowania/sterowania może stanowić pewien problem. Ostatecznie jednak przekonam się jak wyjdzie TC 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie dla tych co to po wymaganiach określają jakość 🙁 ma mniejsze niż Crysis? to pewnie shit jakiś 😉 nie no żartuje 😉 pewnie będzie dużo więcej sektorów i obliczanie działań w nich będzie się odbywać na innej zasadzie (może w końcu walka poza sektorem będzie uwzględniała dużo innych czynników a nie tylko klasę statku [bo zdaje się - tak to teraz się odbywa])... Nie dowiemy się póki nie zagramy chociażby w demo :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do meritum 🙁 na zdjęciu tym widać procentowe wskazanie mocy w broniach może wreszcie będzie można oszczędzać energię w broniach poprzez odłączenie niektórych i przełączenie się na nie gdy energia wykończy się w włączonych. Chodzi mi o możliwość efektywnego balansowania broniami np: najpierw broń ściągająca tarcze a następnie na broń co pancerz orze; jeżeli każdy będzie miał oddzielny "Bank" energii ładowany ze wspólnej puli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...