Azakal Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 CytatTo nie jest mentalność, tylko wolny rynek.Czyli mentalność wolnorynkowa. Strach o którym wspomniałem ma przede wszystkim podłoże finansowe (bo oto się wszystko rozbija)Cytat Ludzie przywykli do tych gierek, i pewnie znajdzie się sporo osób, które lubią taką prostą, zabugowana rozgrywkę raz na parę dni sobie zafundować.Potwierdzasz to co napisalem wyżej. CityInteractive woli nie ryzykować pakując się w nową gałąź rynku. Zostają przy sprawdzonych pomyslach bo wiedzą, że to się sprzeda. Z nowym gatunkiem nigdy nic nie wiadomo. Weźmy przykład Dark Star One niby wielki przebój a w zasadzie to gniot. Kto grał ten wie. Dobrego Space Sima bardzo trudno zrobić. CI ma swoje hiciorki np.: Hitman czy Thief i nie bedzie ryzykować strat. Poza tym jak napisał Rafio, niby Space Simy to nisza ale czy tak duża, że ryzyko się opłaca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 CytatWeźmy przykład Dark Star One niby wielki przebój a w zasadzie to gniot. Kto grał ten wie. Dobrego Space Sima bardzo trudno zrobić.Grałem i potwierdzam, gniot, choć jedna rzecz im wyszła: mechanika lotu w kosmosie.Ale po skończeniu fabuły nie ma co tam robić. Dlatego też jestem zdania że nie tak łatwo stworzyć dobrego sima i w zasadzie powinniśmy być wdzięczni CI, że się tego nie podjęli. Bo prędzej sami udalibyśmy się w kosmos na piechotę niż doczekali się czegoś, w co można zagrać bez zgrzytania zębami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 CytatDobrego Space Sima bardzo trudno zrobićJak każdą inną dobrą grę.Jak się jakaś firma zabierze za robienie SpaceSima to zrobi dobrego, ale jak zabierze się do tego byle kto liczący na kasę albo na nie-wiadomo-co to wyjdzie kolejny gniot. SpaceSima wcale nie jest jakoś wyjątkowo trudno zrobić - wystarczy chcieć, mieć zapał, lubieć te klimaty i pomyśleć 10 razy zanim wypuści się grę na rynek, zwłaszcza, że nie trzeba (a nawet nie można) trzymać się większości zasad fizyki, które w kosmosie panują, bo było by to nudne i trudne. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę ile nieudanych kosmicznych gierek wyszło - nic tylko uczyć się na cudzych błędach.Gdybym miał firmę to parę (dobrych) pomysłów na pewno bym miał... Tak jak każdy z Was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Gdyby jakieś studio z PL zaczęło dłubać w kosmicznych simach jak swego czasu dość konsekwentnie Egosoft, może za n-tym podejściem byłoby z czego być dumnym . Początki zawsze są trudne, a efekty powinny przyjść z czasem. Szkoda, że w przypadku Egosoftu jest odwrotnie - najpierw dobrze, potem coraz gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 CytatGdyby jakieś studio z PL zaczęło dłubać w kosmicznych simach jak swego czasu dość konsekwentnie Egosoft, może za n-tym podejściem byłoby z czego być dumnym .Twierdzę raczej, że ta gra byłaby jej ostatnią produkcją przed zakończeniem działalności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Historia pokazuje co innego. Egosoft nie zaczynało od XBTF, wcześniej mieli parę mniej lub bardziej udanych zręcznościówek i bodaj jakąś pseudo-strategię, a dopiero potem zajęli się space simem. Zrobili rewolucyjną X-BTF - i na tym nie poprzestali, ale poszli za ciosem. Grunt to konsekwencja, nawet mimo czasem niepochlebnych opinii płynących ze środowiska. Vide City Interactive - mają strategię postępowania, nic sobie nie robią z miażdżącej krytyki, a prą dalej na rynku tanich gierek jak pancernik wśród małych stateczków. Wyniki finansowe mówią same za siebie, a konsekwencja w działaniu planowym godna podziwu. Choć samej firmy nie lubię, a jej prezesa w szczególności, nie mogę nie zauważyć w/w faktów. Myślę, że podobna strategia i konsekwencja w opracowaniu polskiego space sima, a nawet serii opłaciłaby się z czasem a rynek zyskałby długo wyczekiwaną konkurencję dla Egosoftu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 To ja z innej mańki. Wrzesień już za pasem więc... czy ktoś coś słyszał o polskim wydaniu TC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Uuuuu... Raz że jest to informacja "poufna" A dwa że cholera wie, kiedy dokładnie ma wyjść spolszczona w naszym kraju... Jak zawsze =,=" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jak ten czas leci . Polska będzie, termin powakacyjny wydaje się mało realny, choć szansa wciąż jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Tak jak z premierą X3?? Sporo czasu upłynęło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mozemy sobie zaśpiewać czekając na X3TC PL:CytatNie, licząc, dni godzin i lat...Jakby jakiś patch PL był to można sobie spolszczyć na własną rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Premiera X3 przedłużała się, bo nad lokalizacją i testami czuwało w czasie wolnym od pracy tylko dwóch fanów, którzy zwyczajnie nie mieli więcej czasu. Teraz nie może być tak jak kiedyś. Profesjonalny team będzie pracował nad gierką (a może już pracuje, nie wiem) od rana do wieczora, to i czas znacznie się skróci. Tak podejrzewam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Na play.com znalazłem coś takiego:X3: Terran Conflict£17.99 Free DeliveryPre-order. | Due for release on 26/09/2008I chyba długo się zastanawiał nie będę… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 CytatHistoria pokazuje co innego. Egosoft nie zaczynało od XBTF, wcześniej mieli parę mniej lub bardziej udanych zręcznościówek i bodaj jakąś pseudo-strategię, a dopiero potem zajęli się space simem. Zrobili rewolucyjną X-BTF - i na tym nie poprzestali, ale poszli za ciosem. Grunt to konsekwencja, nawet mimo czasem niepochlebnych opinii płynących ze środowiska. Vide City Interactive - mają strategię postępowania, nic sobie nie robią z miażdżącej krytyki, a prą dalej na rynku tanich gierek jak pancernik wśród małych stateczków. Wyniki finansowe mówią same za siebie, a konsekwencja w działaniu planowym godna podziwu. Choć samej firmy nie lubię, a jej prezesa w szczególności, nie mogę nie zauważyć w/w faktów. Myślę, że podobna strategia i konsekwencja w opracowaniu polskiego space sima, a nawet serii opłaciłaby się z czasem a rynek zyskałby długo wyczekiwaną konkurencję dla Egosoftu.Ciągle pomijasz ważniejsze fakty, gdy te są niewygodne dla twojej tezy. Jaka konkurencję miało Ego, gdy wydawało X:BtF? Nie przypominam sobie, aby w tamtym okresie recenzowali poza nią inne gry z tej niszy. A jak wyglądało potem ocenianie innych gier? Jak ocenialiśmy tutaj Darkstara? Pod kontem Xów. Zaś City Interactive celuje ze swoimi gierkami do ludzi którzy gry kupują w kioskach, nie kupują prasy fachowej, itp itd. To nie jest target który kupuje gry wymagające myślenia, czasochłonne, nie przymierza się do zakupu, nie rozgląda się za innymi pozycjami. To jest ich nisza, i oni w niej siedzą.Natomiast dziś Ego ma ogólnoświatowego wydawcę, który będzie pakować w ich gry kasę, i wydywać je na wielu rynkach. Oni mają na ogólnoświatowym rynku pozycje. Jeśli chcesz ich porównywać z City, to porównuj z dzisiejszym Ego a nie Ego 10 lat temu z dzisiejszym City. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie pomijam żadnych faktów.Pod względem organizacyjnym, wielkości firmy i jej potencjału, dzisiejsze Egosoft wcale nie różni się od Egosoftu sprzed 10 lat. Ekipa ta sama, ledwie parę nowych mordek, to i potencjał podobny. A nawet mniejszy, bo pomysłów brak. Fakt, że CI sprzedaje gry w kioskach, a Ego za pośrednictwem Kocha i lokalnych wydawców w sklepach większych, o niczym nie świadczy. Pierwotnym pomysłem PLAYa, wydawcy X2 The Threat, było, aby gierkę tę sprzedawać za pośrednictwem kiosków za 10 zł sztuka. Co z tego, że tytuł duży i sprzedawał się później za 50 zł. O wydaniu na rynku lokalnym decyduje wydawca lokalny. PLAY pod moim naciskiem nie zdecydował się na kiosk, o mały włos. Wtedy my bylibyśmy targetem kioskowym, a gra kioskowa wymagałaby myślenia. Nie wszystko co w kiosku to takie śmieci nie wymagające myślenia, takie uogólnianie nie jest właściwe . City Interactive jest zdecydowanie większą firmą niż Egosoft, zatrudnia więcej ludzi, ma większy budżet, może tworzyć gry z różnego przedziału, a Egosoft to małe studio co dłubie wciąż w jednym temacie. To, że ES ma ogólnoświatowego wydawcę, a właściwie nie wydawcę, ale dysponenta praw, które sprzedaje dalej lokalnym wydawcom, to wcale nie robi z Egosoftu wielkiej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ego udostępniło blog twórców X3TC. Wielkiego zachwalania początek.Poczekamy, zobaczymy co z tej gry będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Wygląda na to że dokoptowali jakiegoś animatora 3d, wiec mamy szanse na ciekawsze animki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 troszkę się rozglądałem po tej stronce i wpadłem na coś takiegowygląda mi to jak artwork na temat lądowania na planecie (ewentualnie nisko orbitalnego bombardowania)A skolei ten screen/artwork sugeruje opracowanie prze xenki technologi umożliwiającej podróż pomiędzy sektorami z ominięciem sieci Bram (napęd nadprzestrzenny/podprzestrzenny??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Też to widziałem i miałem takie same wrażenie jak ty. Może ziści się marzenie wszystkich i można będzie wylądować na planecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Albo to tylko screeny z filmików w TC. W X3 Reunion też przecież było lądowanie na planecie, lecz tylko w postaci interaktywnego filmiku w czasie którego można było sobie postrzelać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Tam też pisze:CytatMy first big Job here at Egosoft was to create the new Intro for X3 Terran Conflict. It is based on a concept by Helge Kautz and shows the line of events between the original Terraformer attack on Earth and the events which will lead to the new story.To był wycyinek z intra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Dostępny jest nowy trailer z TC. YT: http://pl.youtube.com/watch?v=c2BYxSivFZEHigh Quality: http://www.gamershell.com/download_31700.shtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptorek Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Przepraszam za pytanie ale nigdzie nie znalazłem planów wydania X3 teran confict w Polsce Wie ktoś czy ktoś wyda tą grę w Polsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Oficjalnie nikt nic nie wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 A nieoficjalnie?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.