Adrian_Wir Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Już czterech;)Yacek, widzę, że w TC dodali możliwość lądowania na planetach. I nawet chodzenia pilotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Cytat dynamiczna, platformowa akcja grywalne postacie wspierane przez wiele przezabawnych bohaterów. 11 niesamowitych poziomów w ekscytującej kosmicznej oprawie 13 przeciwników, 1 mini gra z 3 możliwościami przejściaJa dla mnie bomba! Az jedenascie poziomow! I ta mini gra ! Zaloze sie ze na stacjach handlowych beda flipery cos ala GTA San Andreas Co tu duzo gadac, jak gra sie ukaze to odrazu kupuje. Mam nadzieje ze polska premiera bedzie rownolegla z premiera angielska, jesli nie to kupie sobie gre w Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Teraz poważnie. Na stronie głównej Ego jest nowy film z X3TC.Nie wiem jak wam, ale mnie, jak zobaczyłem te nowe statki to szczena opadła. Jeśli ktoś jeszcze powie że ta gra to tylko X3+XTM to niech idzie grać w "Małpy w kosmosie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Że też do tego końca września jeszcze tyle czasu zostało!!! Z drugiej strony to dobrze, bo chyba czas się rozejrzeć za nową kartą graficzną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seto Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 brawo dla nich, banda kretynow wbudowali XTma w x3 i wypuszczaja pod nazwa terran confict.Ja tam widze mase statkow z xtm ba nawed stocznie teladi z xtm , a tak pozatym to na tym filmiku grafika sie troche przycina wiedz chyba nie poprawili bledow silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Ja jakoś nie widzę XTM-owskich statków. Ale może to dlatego, że okulary w domu zostawiłem... Fakt, jest coś, co przypomina teladiańska stocznię. Coś, co przypomina (aczkolwiek już w mniejszym stopniu) stocznię argońską – ale czy to źle? W końcu jak czerpać, to z dobrych wzorców. A poza tym to człowiek od razu poczuje się jak u siebie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 CytatA poza tym to człowiek od razu poczuje się jak u siebie! Niektórzy mawiali tak, gdy usłyszeli muzykę sektorową w X3, bo była ta sama co w X2 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Film jest juz na Youtube. Kto mial problem z otwarciem filmiku ze strony deepsilver zapraszam tu:http://www.youtube.com/watch?v=L0gZ-pvktqgCiekawe czy beda nowe sektory oprocz co juz napewno ziemskich. Co do podobienstwa do XTM to w filmiku jest cos co ludzaco przypomina Centaura MK3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 CytatCiekawe czy beda nowe sektory oprocz co juz napewno ziemskich. Co do podobienstwa do XTM to w filmiku jest cos co ludzaco przypomina Centaura MK3.Zobaczysz sam A ten statek tylko przypomina Centaura MkIII, choć zapewne jest to Centaur MkIII, ale wygląd ma poprawiony, teraz wygląda dużo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jak robić, żeby się nie urobić, a zarobić ? Właśnie tak jak Ego$oft robi to od wypuszczenia X2, który był godnym następcą w porównaniu do poprzednika.Oto jak ja to widzę:XBTF = Zbyt dobre jak na człowieka - dzieło kosmitów! X2 The Threat = HIT!X3 Reunion = X2 The Threat + parę modów + trochę lepsza grafika, niestrawna dla normalnych komputerów.X3 Terran Confict = X3 Reunion + XTM + Kilka dobrych skryptów. (z tego co widać na tym filmiku)Żeby nie było, że to kolejny odgrzewany kotlet to wydają go jako dodatek i pozmieniali wygląd statków z XTM. Nawet mówi tu gość, że będą nowe typy statków jak np. Korwety czy Fregaty rakietowe... ale nowość omg... Najlepiej tak zrobić, wziąć to co inni zrobili przemalować, połączyć, pomieszać, zrobić ładny trailer i już mamy "nową grę/dodatek", na której znów zarobimy nieco kasy od głupków, którzy kochają SpaceSimy.Ludzie kupią to tylko dlatego, że nie ma - niestety - innej takiej gry na rynku. Zresztą prawie w ogóle nie ma kosmicznych symulacji na rynku.Tak w ogóle to ciekawe czy kiedykolwiek znów wylądujemy na planecie w jakimś Iksie... to przecież takie skomplikowane, a z tego co pamiętam to moja Amiga dawała sobie świetnie radę Najbardziej boję się tego, że... to kupię CytatA ten statek tylko przypomina Centaura MkIII, choć zapewne jest to Centaur MkIII, ale wygląd ma poprawiony, teraz wygląda dużo lepiej.Trochę zmieniony model z XTMa. Wygląda lepiej to fakt, ale gdyby ten został poprawiony przez ekipę XTMa to byłby jeszcze ładniejszy @O widziałem tam jeszcze taki stateczek, który wygląda prawie tak samo jak Terran Walkiria XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Wiesz ego nie mogło za bardzo poszaleć z nowościami, gdyż sukces XTM w znacznym stopniu ograniczył im pole manewru. Poza tym, mieli juz gotowy szkielet wystarczyło dorzucić kilka kosmetycznych poprawek podpisać się pod tym i już jest TC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 CytatWiesz ego nie mogło za bardzo poszaleć z nowościami, gdyż sukces XTM w znacznym stopniu ograniczył im pole manewru. Poza tym, mieli juz gotowy szkielet wystarczyło dorzucić kilka kosmetycznych poprawek podpisać się pod tym i już jest TC Przecież o tym właśnie pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A ja zabawię się troszkę w advocatus diaboli. ] Co do wyglądu (statków) to zostali dosyć bardzo ograniczeni przez pojawienie się XTM'a, po prostu większość graczy ma to zainstalowane i trudno by było ich przekonać do nowej polityki wyglądu statków. jest to raczej (na mój gust) odpowiedź na oczekiwania i wymagania. Ja przynajmniej na to liczyłem że XTM zostanie potraktowany jako przedsionek do TC. Bardzo mi się podoba element związany z zarządzaniem flotą (tworzenie grup bojowych i przydzielanie im rożnych zadań) ostatnio nawet zacząłem szukać takiego skryptu który by mi umożliwił tworzenie grup (patroli). Jeszcze jedno dlaczego kogoś dziwi że jakąś firma chce zmaksymalizować dochody przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.a to jak to się będzie nazywało czy dodatek czy stand alone, czy kolejna odsłona to tak naprawdę tylko kwestia semantyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Skupienie uwagi na nowych, niedoświadczonych graczach, jak to ujęli w tym newsie angielskim, jest imo wypięciem tyłka w stronę ludzi, którzy w iksy grają niemal od zarania dziejów . Wiernym fanom serwuje się odgrzewane kotlety, a stawia na tych, którzy do społeczności nie wnieśli jeszcze nic. Dziwna polityka . Miast stawiać na spełnienie oczekiwań X-maniaków, czyli dać im wreszcie to czego chcą - X online albo lądowania na planetach, popchnąć skostniały już twór jakim jest seria X w stronę czegoś nowatorskiego, tworzy się coś, by spełnić oczekiwania wąskiej grupy nowicjuszy. Gdzie tu logika i sens takiego myślenia? Ilu może być nowych graczy? 10 czy 20% grupy starych wyjadaczy? Kurczę, gdyby tylko można było przemówić do głów tym zadufanym w sobie Egotwórcom, powiedzieć powtórkom, czas na rewolucję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 CytatCo do wyglądu (statków) to zostali dosyć bardzo ograniczeni przez pojawienie się XTM'a, po prostu większość graczy ma to zainstalowane i trudno by było ich przekonać do nowej polityki wyglądu statków. jest to raczej (na mój gust) odpowiedź na oczekiwania i wymagania....a "druga większość" ma New Horizons zainstalowane, a z tego co wiem to tam shipy są jeszcze inne. Czy odpowiedzią na oczekiwania i wymagania starych wyjadaczy jest delikatny facelifting w grze śmierdzącej zgnilizną od czasów X2 ? Odpowiedzią byłoby zrobienie nowej, lepszej gry jak kiedyś XBTF, lub co najmniej wprowadzenie tak ogromnych zmian jak miało to miejsce w X2 The Threat... choć to drugie myślę, że już by nie przeszło.CytatJeszcze jedno dlaczego kogoś dziwi że jakąś firma chce zmaksymalizować dochody przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.Gdyby wypuścili porządną grę, w którą zagrywaliby się i starzy maniacy i nowi gracze oczarowani jej magia, to zarobili by znacznie więcej. Pomysłów są setki tak, że temat iksów, a na pewno gier kosmicznych, jeszcze się nie wyczerpał - Ego to po prostu lenie śmierdzące.Skupianie uwagi na nowych graczach to taka głupia gadka - po prostu chcą zarobić i nic nie robić, a żeby to zamaskować to tak mówią. Oczywistym jest, że taki odgrzewany kotlet może się bardzo spodobać tym, którzy nigdy iksa na oczy nie widzieli...To może i jest dobre pod względem finansowym dla Ego, ale sławy im na pewno nie przyniesie. Nie na rynku gier komputerowych... Popatrzmy na takiego Blizzarda, ma 4 gry (Diablo, Warcraft, StarCraft i Wow), które są hitami na skalę światową i liderami w swoich klasach; tworzą następców, a jednak ludzie są zawsze w szoku (pozytywnym) gdy przychodzi czas premiery... Da się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 fieryangel:Wszystko się zgadza prócz kasy i prokuratora...Jeśli zapytasz fanów gatunku, to jednym tchem wymienią Ci kilka-kilkanaście gier, które mogą konkurować z Diablo czy StarCraftem. A znasz jakąkolwiek wydaną ostatnio grę, która stanowiła by realne zagrożenie dla X-ów? W obecnej sytuacji rynkowej wybór mam dosyć prosty: albo gram w NIC albo gram w ToCoś! Z dwojga złego wolę ten drugi wybór choć niewątpliwie będzie bardziej kosztowny.I pozostaje tylko mieć nadzieję, że Ego nie zrobi z TC tego, co zrobił JoWooD ze swoim kultowym Panzer Elite ani nie wyda gry w takim stanie w jakim zrobił to Ubisoft z Silent Hunterem IV!PS.A Walkirię, to o ile się nie mylę można było zobaczyć już w podstawce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 CytatSkupianie uwagi na nowych graczach to taka głupia gadka - po prostu chcą zarobić i nic nie robić, a żeby to zamaskować to tak mówią.O to to! . Dodatkowo oszczędzają mnóstwo kasy "zatrudniając" naiwnych wolontariuszy do testów gry, do lokalizacji, do pomysłów i do innych rzeczy - wystarczy założyć nowe forum i obiecać "darmową" grę za udział w pracach . W tym wszystkim czuć obrzydliwe podejście tej firmy do tych wszystkich ludzi, którego sam nieraz od nich zaznałem: "dopóki jesteś przydatny i pracujesz darmo na naszą kasę to jesteś dobry, ale nie oczekuj zbyt wiele, ty masz z siebie dawać, bo się zobowiązałeś, ale jak sam czegoś potrzebujesz od nas, to nie mamy dla ciebie czasu. Gdy zaś zaczynasz nam ciążyć, nie będziemy z tobą nieczego wyjaśniać, taniej nam wyjdzie zastąpić cię kimś innym, bo podobnych frajerów u nas dostatek." Jejku, jak mnie to podejście wnerwia .Inne firmy starają się bardziej, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom graczy, zatrudniają poważne studia do opracowania filmików, jeśli stwierdzą, że coś nie gra, korzystają z profesjonalistów w branży. Przynajmniej te firmy, których nazwy tu padały, Blizzard np.... A Ego, dla cięcia kosztów, bo jakżeby inaczej, już dwa razy oddało stery na opracowanie filmów, bardzo podłej jakości, w ręce jakichś studiów z Bułgarii czy Rosji, czego efekty (z zażenowaniem) można było oglądać w X2 i X3. Towarzyszyła nam oczywiście gadka szmatka o thrilling plocie, jak tutaj . Czy i tym razem nas czeka coś podobnego? Mam nadzieję, że tym razem będzie przełom i na gadaniu się nie skończy. Do trzech razy sztuka <_< . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 CytatWszystko się zgadza prócz kasy i prokuratora...Przepraszam, ale nie rozumiem. CytatJeśli zapytasz fanów gatunku, to jednym tchem wymienią Ci kilka-kilkanaście gier, które mogą konkurować z Diablo czy StarCraftemMogą wymienić co najwyżej ich następców, klony, lub gry bardzo podobne, wzorowane na ww, ale czy mogą z nimi konkurować to już niech sobie każdy sam odpowie... ja twierdzę, że nie. To nie są pionierzy, ani też nie są jedynymi z danego gatunku, ale na pewno są liderami w swoich klasach. Zapytaj znawców gatunku to Ci powiedzą Tak przy okazji, podaj mi grę, która może konkurować ze StarCraftem. Ja pamiętam tylko określanego mianem "StarCraft pod wodą" Submarine Titans - który i tak był lipny - a reszta to zwykłe nudne klony, np. hmmm... Tzar czy Armies of Exigo. (te dwa to klony Warcrafta, ale to akurat też pasuje )To oczywiście temat rzeka i każdy ma inne zdanie, bo lubi coś innego, ale pamiętaj, że nigdy wszystkich nie zadowolisz...CytatA znasz jakąkolwiek wydaną ostatnio grę, która stanowiła by realne zagrożenie dla X-ów?W obecnej sytuacji rynkowej wybór mam dosyć prosty: albo gram w NIC albo gram w ToCoś!Ależ ja nie śmiem twierdzić inaczej.Zacytują siebie z posta wcześniej...CytatLudzie kupią to tylko dlatego, że nie ma - niestety - innej takiej gry na rynku. Zresztą prawie w ogóle nie ma kosmicznych symulacji na rynku.Seria X jest "monopolistą", a to bardzo źle dla odbiorców/klientów.S11 dobrze gadasz PIWA MU DAJCIE ! Też nie lubię takiego podejścia do klienta/pracownika. Przypomina mi to trochę czasy monarchii absolutnych, gdy król narzucał swoją wolę poddanym...Czym jest możliwość rozbudowywania gry, poprzez skrypty i mody, przez fanów ? Luksusem i doskonałym pomysłem firmy ? A może krokiem w stronę gracza ?Nie. To zwykłe lenistwo. Zrobiliśmy tandetną grę, a co tam... Niech klient sobie poprawi. A kasa idzie do czyjej kieszeni ?To tak jakby Wam sprzedali spodnie z jedną nogawką i kazali doszyć sobie drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 CytatA Ego, dla cięcia kosztów, bo jakżeby inaczej, już dwa razy oddało stery na opracowanie filmów, bardzo podłej jakości, w ręce jakichś studiów z Bułgarii czy Rosji, czego efekty (z zażenowaniem) można było oglądać w X2 i X3Zaciekawilo mnie to, mozna prosic cos wiecej o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 CytatTak przy okazji, podaj mi grę, która może konkurować ze StarCraftem. Ja pamiętam tylko określanego mianem "StarCraft pod wodą" Submarine Titans - który i tak był lipny - a reszta to zwykłe nudne klonyImho ST miało swój klimacik, choć SC to nie był Jeśli o mnie chodzi, to czekam, aż ktoś weźnie engine Freespace 2, przepisze grafę na nowszą, mechanikę gry na "wolną", i puści to w świat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 CytatZaciekawilo mnie to, mozna prosic cos wiecej o tym ?Nie bardzo kumie, o czym konkretnie . Filmy w X2 do znudzenia wielokrotnie były krytykowane za sztywność pracy "aktorów", mierną animację, zażenowania godne opracowanie, wespół z gadką o thrilling plocie i dobrą miną do złej gry, jaką bez żenady serwowało Egosoft. Przy tak miażdżącej krytyce, jaką zebrała animacja fabuły X2, tylko szaleniec wypuszczałby następną grę z podobną animacją. Egosoftowi się to jednak udało i co ciekawe - wcale tej firmy nie pogrążyło. Postacie w X3 znów niemrawo ruszają rąkami, stoją jakby kij połknęły, animacja jest tak samo tragiczna jak dawniej. W X2 tworzyły ją zdaje się jakieś studia zza naszej południowo wschodniej i wschodniej granicy, ogólnie mało znane, jeśli w ogóle ktos wcześniej coś o nich słyszał. W X3 miało być lepiej, ale jest tak samo. Ego ponownie pomyślało, żeby nie zatrudniać profesjonalistów, którym trzeba by dobrze zapłacić za dobrą i profesjonalną robotę, ale by wziąć byle kogo, aby tylko ta animacja jakoś tam wyglądała, bo przecież X-klient i tak głównie przywiązuje uwagę do grafiki, ekonomii, modelu wszechświata, a fabuła jest tylko po to aby była i specjalnie odkrywcza być nie musi. Resztę i tak zamaskuje sprytnie odgrywana marketingowa szopka.Zastanawiam się, przy okazji, czy jest jeszcze na rynku gier inna firma, która w tak dużym stopniu wykorzystuje w pracach nad grą wolontariuszy-graczy, oszczędzając tym samym na profesjonalistach z branży. Jak się przyjrzeć stronce o twórcach w instrukcji obsługi, to za główne prace przy grach X odpowiedzialna jest garstka osób ze ścisłego kolesiostwa Egosoftu, natomiast gros prac pobocznych wykonują - bezpłatnie - wolontariusze z forum. Także wspomniane wcześniej mało znane studia, które pewnie dostają bardzo niewiele, stosownie do efektów . Przy takiej mechanice pracy można zaoszczędzić naprawdę duże pieniędze, choć trzeba się liczyć z gorszym wynikiem pracy. Myślę, że Egosoftowi to nie przeszkadza, ba, to element ścisłej wieloletniej strategii marketingowej. Podobnie jak CityInteractive umyśliło sobie wydawać gnioty w milionach kopii i jechać tak wciąż i wciąż, za nic mając sobie głosy niezadowolonych, tak Egosoft, mając świadomość swej wyjątkowości na rynku, będzie nadal serwować niedoróbki dopóki znajdzie się ktoś, kto ich zwyczajnie wyruguje z tego zyskownego rynku space simów . Ciekawe też, że gdy byłem ponad pół roku temu na rozmowie w sprawie pracy w CityInteractive (starałem się o posadkę koordynatora lokalizacji ), ludzie z CI widzieli przyszłość firmy i marketingowy rozwój tylko i wyłącznie poprzez postawienie na przygodówki w rodzaju Act of Murder, natomiast nie dostrzegali niszy jaką są space simy. Akurat miałem wtedy okazję pogadać z osobami, które decydują w tej firmie o kierunku rozwoju. Gdy wspomniałem o tej niszy, nie było żadnego zainteresowania. Ciężko to zrozumieć, mając na względzie sukces finansowy. Z drugiej strony trudno posądzać CI o chęć stworzenia gry wybitnej, zdolnej konkurować z już obecnymi dobrymi pozycjami. Ale myślę też, że gdyby tylko chcieli, nawet taka firma mogłaby stawić czoło Egosoftowi. Skopiować to co dobre, czyli wszechświat i dynamiczną ekonomię, dołożyć inne swoje pomysły, wykorzystać sprawdzone wzorce, popracować nad fabułą, a potem już tylko ulepszać. Takie City na pewno jest większą firmą niż Egosoft i ma wiele większy potencjał, którego nie wykorzystuje, stawiając na gnioty . W sumie łatwo tak pisać, w każdym razie mam nadzieję, że szybko pojawi się na rynku konkurent dla ES, widze w tym przyszłość całego segmentu space simów. Fajnie byłoby, gdyby za to wzięli się Polacy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 CytatCiekawe też, że gdy byłem ponad pół roku temu na rozmowie w sprawie pracy w CityInteractive (starałem się o posadkę koordynatora lokalizacji ), ludzie z CI widzieli przyszłość firmy i marketingowy rozwój tylko i wyłącznie poprzez postawienie na przygodówki w rodzaju Act of Murder, natomiast nie dostrzegali niszy jaką są space simy. Akurat miałem wtedy okazję pogadać z osobami, które decydują w tej firmie o kierunku rozwoju. Gdy wspomniałem o tej niszy, nie było żadnego zainteresowania. Ciężko to zrozumieć, mając na względzie sukces finansowy.Akurat to jest zrozumieć dość prosto. Studia growe zazwyczaj skupiają się na wybranym gatunku gier, i to w nim tworzą. Gdyby takie CI miało się zająć tworzeniem space-sima, to musiało by zacząć od zera, a to dla takiego małego studia jest bardzo kosztowna impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Ci nie są małym studiem, zajmują sporo miejsca w biurowcu na warszawskiej Pradze, zatrudniają sporo ludzi. Czy faktycznie zaczynaliby od zera? A jeśli nawet, zrobiliby pierwszą nieudaną gierkę, dla nich to chleb powszedni, potem z każdym następnym razem doskonaliliby sój produkt, aż za n-tym razem osiągnęliby przyzwoity poziom. Wzorców gotowych wokół jest sporo, tylko brać i robić gry w tej niszy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Niby masz rację Sau, ale ludzie zawsze bali się nieznanego. Lepiej siedzieć w tym co się zna na wylot i wegetować niż rzucić wszystko i zająć się czymś nowym. Taka niestety jest mentalność ludzka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 CytatCi nie są małym studiem, zajmują sporo miejsca w biurowcu na warszawskiej Pradze, zatrudniają sporo ludzi. W takim razie to jest małe studio. Małe studio z małymi "plecami".CytatA jeśli nawet, zrobiliby pierwszą nieudaną gierkę, dla nich to chleb powszedni, potem z każdym następnym razem doskonaliliby sój produkt, aż za n-tym razem osiągnęliby przyzwoity poziom. Wzorców gotowych wokół jest sporo, tylko brać i robić gry w tej niszy .Tjaa... "za n-tym razem". Kogo chcesz oszukać? Do tego n-tego razu ludzie już by się nastawili do ich space-gierek tak, że już by ich nie tykali. A gotowe wzorce to w tej branży jest poprostu nic, bo na koniec i tak trzeba to przenieść na kod.CytatNiby masz rację Sau, ale ludzie zawsze bali się nieznanego. Lepiej siedzieć w tym co się zna na wylot i wegetować niż rzucić wszystko i zająć się czymś nowym. Taka niestety jest mentalność ludzka.To nie jest mentalność, tylko wolny rynek. Ludzie przywykli do tych gierek, i pewnie znajdzie się sporo osób, które lubią taką prostą, zabugowana rozgrywkę raz na parę dni sobie zafundować. Dlaczego Unisolutions tworzy skrypt forum, a nie CMS? Bo większość użytkowników tego od nas oczekuje.Pozatym jak duża jest ta nisza? Wszyscy mówicie o niej, jakby to był jakiś duży kawałek tortu. Ile osób w Polsce kupiło by taką grę od City? 100? 200? Czym im to by sie opłacało? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.