Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.12.2013 o 19:53, Psychoo napisał:

tractor beam na każdej wieżyczce (nawet)

ten skrypt nie wymaga tego...

W dniu 29.12.2013 o 19:53, Psychoo napisał:

Zapewne działa ale w TC a to AP, Bell nie doczytałeś 😛

"Z opisu skryptu przez Lizarda:

-wyposażymy statek w Teleporter i Skaner Minerałów

-opcje załadunku jak i rozładunku asteroidy znajdują się w poleceniach Pirackie"

A tu obrazkowo jak to działa:

post-828-0-00161200-1388396968_thumb.jpg

podlatujemy do asteroidy na odległość nie większą niż 5km

post-828-0-02687300-1388396969_thumb.jpg

wchodzimy w konsolę poleceń i wybieramy PIRACKIE

post-828-0-15131000-1388396970_thumb.jpg

następnie klikamy załadunek asteroidy

post-828-0-56843100-1388396971_thumb.jpg

przenosi nas na mapę galaktyki klikamy na sektor z którego ma być zabrana asteroida [poleciałem do Eta Psi ponieważ takiego sektora nie ma w TC 😀]

post-828-0-44760300-1388396972_thumb.jpg

przenosi nas na mapę sektora gdzie wybieramy asteroidę którą chcemy zawinąć

post-828-0-86713900-1388396973_thumb.jpg

pooff i asteroida znika w czeluściach ładowni

post-828-0-66208400-1388396975_thumb.jpg

a pojawia się kontener ze skompresowaną asteroidą

I kto tu czego nie doczytał? 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Już Cie lubię bo lubisz się kłócić 😁

Mi nie działa, mam tylko komendę Convert passenger to marine w Pirackie, wszystko zrobione tak jak u Cb tyle że po prostu nie mam tej komendy. Może któryś skrypt mnie blokuje, może statek może mieć tylko (dosłownie tylko) Teleporter i Skaner minerałów i nic więcej?? 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2013 o 14:33, Psychoo napisał:

Już Cie lubię bo lubisz się kłócić 😁

Nie kłóci, a stara się pomóc. Jeśli uważasz to za kłótnie, to nie oczekuj więcej takich "kłótni".

W dniu 30.12.2013 o 14:33, Psychoo napisał:

Mi nie działa, mam tylko komendę Convert passenger to marine w Pirackie, wszystko zrobione tak jak u Cb tyle że po prostu nie mam tej komendy. Może któryś skrypt mnie blokuje, może statek może mieć tylko (dosłownie tylko) Teleporter i Skaner minerałów i nic więcej?? 😛

Skrypt nie ma konfliktów z innymi, raczej źle go zainstalowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacek może mieć rację spróbuj przeinstalować skrypt, autor moda napisał że można asteroidę załadować już z odległości 10km nie sprawdzałem z przyzwyczajenia z innych skryptów podlatuję zawsze na 5km. A co do kłócenia się... jak poczułeś sie urażony to sorki, ale jest to moim zdaniem najbardziej przejrzysta forma żeby pokazać jak działa skrypt, ew. można jeszcze zrobić filmik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzik nie poczułem się urażony, lubię takie sprzeczanie się na konkretny temat 😉 Yacek serio ja nie wiem, nie traktuj wszystkiego az tak serio 😛 Przecież napisałem tam "Już Cie lubię....." więc nie wiem po co te sprostowanie 😀 Jeśli to pomoże to mogę porobić kilka screenów i wkleić ale to za jakiś czas jak dojdę do siebie 😁

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak wygląda mój plugin manager

Tutaj mamut

Konsola

No i ostatnie

Coś jeszcze mam wkleić?? 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wrzuciłem ręcznie, rozpakowałem i zawartość t i script wrzuciłem do 2 miejsc w ....Egosoft/X3......... gdyż są 2 miejsca jeden jest w głównym folderze a drugi przechodząc do ...../addon/.... , dlaczego w 2?? bo po prostu nie wiem w który wklejać to wklejam podwójnie. A wracając do tematu to zrobiłem to też ręcznie i albo coś nie tak zrobiłem (nie znam się po prostu na tym, staram się rozumieć pomału) albo też nie działa 😛 A i ten skrypt wymaga nowej gry czy też można na starym save??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Albion Prelude wszystkie skrypty wrzucamy do folderu addon, naprawdę powinieneś przeczytać dokładnie pierwszą stronę tego tematu. Skrypt nie wymaga nowej gry w opisie nic o tym nie ma. Jak koniecznie chcesz mieć Plugin Managera to odinstaluj Asteroid Relocator z Plugin Managera i wrzuć tylko ręcznie, jak to nie pomoże to moim skromnym zdaniem powinieneś wywalić Plugin Managera i zrobić reinstal wszystkiego od początku ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no plugin manager nie musi być i się właśnie zastanawiam nad reinstalacja wszystkiego mam tylko obawę czy save ze starego xrm będzie odczytywany w "odświeżonym" no bo właśnie się męczę z mega kompleksem i od nowa raczej już szybko nie wystartuje 😛 Wiem że to głupie pytanie ale wrzucając wszystko ręcznie mam 99% pewności że skrypty zadziałają??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.01.2014 o 18:17, Psychoo napisał:

Wiem że to głupie pytanie ale wrzucając wszystko ręcznie mam 99% pewności że skrypty zadziałają??

Ja wszystkie skrypty instaluję ręcznie i działają.

A większość imperium możesz odzyskać po starcie nowej gry dzięki temu skryptowi: http://xudb.pl/topic/2213-skrypt-custom-start/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacek a nic nie powiedziałeś na temat skryptów które posiadam może jakieś poprawki i porady?? 😉 Chętnie to bym wrzucił skrypt dorzucający nowe systemy ale czytałem iż mogą one spowodować zmianę bram skokowych bądź całkowite ich usunięcie do tego jeszcze nie wiem czy komp by to wytrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopka - Jeśli masz na myśli odnośnik "Używane skrypty i mody" to przejrzałem

A co ja mam? - nie wiem czy to sarkazm czy ironia etc/itd czy po prostu zwykłe pytanie, jeśli pytanie to screen jest wklejony z plugin managera

Edit:

Zainstalowałem od nowa X3 TC/AP - XRM potem 03/04 cat/dat podmienione reszta wrzucona podwójnie (dla głupiej pewności) w oba miejsca scripts/t, skrypty wrzucone ręcznie no i jest problem z uruchomieniem. Gra się uruchamia normalnie ale New Game po chwili wywala, w czym jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.01.2014 o 00:13, Psychoo napisał:

Zainstalowałem od nowa X3 TC/AP - XRM potem 03/04 cat/dat podmienione reszta wrzucona podwójnie (dla głupiej pewności) w oba miejsca scripts/t, skrypty wrzucone ręcznie no i jest problem z uruchomieniem. Gra się uruchamia normalnie ale New Game po chwili wywala, w czym jest problem?

Najczęstszą przyczyną jest błąd instalacji. Instalacja XRM katalogu TC i granie w AP. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=4316148#4316148

Przeczytaj jeszcze raz dokładnie opis instalacji XRM dla AP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące skryptu: czy Improved Races 2.0 posiada opcje ze skryptu Improved Kha'ak 2: The Revenge?? na screenie wrzuconym przez Ciebie Yacek widać opcje Ulepszeni Kha'ak ale pytam się bo nie widać czy są dalsze opcje tego.

Edit: Poradziłem sobie z instalacją teraz już wiem jak instalować XRM lecz pozostaje kwestia ręcznego wrzucania skryptów bo jeśli dobrze pamiętam to niektóre pliki nadpisują pliki skryptów oryginalnych czy tak ma być??

Jak używać skryptów tak jak np widać to na screenach Yacka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram (również) w AP XRM MSP i dodałem mini poprawki po ściągnięciu nazywają się XRMAP_acylf i tutaj pytanie czy to prawidłowe poprawki dla tego zestawu/. Po instalacji zauważyłem trochę statków bez nazw ale nie są to cywilne statki !! tylko M3, M7 głównie Ziemskie lub Yaki. Nadal spotykam statki Ziemski Rapier, Par Frachtowiec, chyba to nie jest prawidłowo?. Wrzuciłem też poprawkę (wbudowanego) skryptu RRF nazywa się ona rrf.1.1.rollback.1.0 i zastanawiam się czy dobrze zrobiłem.

Przed podmianą plik Jobs miał 607 kB a po podmianie ma jakieś 407 kB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz (na odmianę) trochę pochwalę ten mod ponieważ je masakryczny mnóstwo statków do wyboru więcej modeli stacji do kupna, duzo wrogów(aż za dużo) Jest co robić😀 ale niestety gra dostaje nieraz zadyszki(ostatnio coraz częściej). Przez "pokaz slajdów" Straciłem trzy M2 (misja Ciemne Interesy) po jednym w Segaris i dwie w BHS, nie byłem w stanie szybko zareagować na niski poziom osłonmoich "Niszczarek" Nie zadziałał awaryjny autoskok mimo dobrych ustawień i zapasu ogniw.

Do tego rozgoryczenie że mimo moich wysiłków wojna trwa nadal a w wiadomości napisano że wojna się zakończy, bynajmniej....narazie 😀

Teraz ma kilka pytań do Was

1) W moim sektorze (na zach od Heretic End a na północ od Void of Opurtonity) latają sobie dwa statki pirackie z dopiskiem Military jeden to Tytan M2 a drugi Kormoran M1 z myśliwcami. Co dziwne one nie atakują moich statków/stacji mimo reputacji u piratów na -3 ?

2) W misji Ciemne Interesy powinienem dostać statek Aciononyx Prototype M6, w zamian tego dostałem splicki Cheetah M6!

3) Miałem podwójne bramy w swoim sektorze jak i sąsiednim sektorze sprawdziłem czy przypadkiem wszyskie nie dziłają okazało się że tylko jedna była aktywna a próbowałem przelecieć ręcznie , na autopilocie oraz skoku do sektora.

Te nieaktywne skasowałem Cheat Packiem i gra działa dobrze tzn nie wysypało mnie do Windowsa , a staki latają normalnie do tego sektora.

Podobną sytuację mam w sektorze Aldrin tyle że tu mam więcej podwójnych bram, w tym przypadku nic nie robiłem. Grałem przez chwilę w czyste AP i też tak miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2014 o 16:14, MikelluS napisał:

Gram (również) w AP XRM MSP i dodałem mini poprawki po ściągnięciu nazywają się XRMAP_acylf i tutaj pytanie czy to prawidłowe poprawki dla tego zestawu...

Przed podmianą plik Jobs miał 607 kB a po podmianie ma jakieś 407 kB.

Tak. Tylko że to są poprawki (a głównie plik Jobs) dla XRM i AP. Mod MSP posiada własny plik Jobs - pozbawiony statków cywilnych ale rozbudowany przez autorów moda. Jeśli grasz z MSP używaj pliku Jobs z tłumaczenia MSP, czyli tego 607k.

W dniu 5.01.2014 o 16:14, MikelluS napisał:

Po instalacji zauważyłem trochę statków bez nazw ale nie są to cywilne statki !! tylko M3, M7 głównie Ziemskie lub Yaki. Nadal spotykam statki Ziemski Rapier, Par Frachtowiec, chyba to nie jest prawidłowo?.

To normalne przy podmianie pliku Jobs w trakcie gry. Statki ez nazw, to statki stworzone starym plikiem Jobs, nie występują one w nowym, więc nie posiadają nazw. Takie statki znikają z gry po około 1-2 godzinach gry. Ale zobacz co pisałem wyżej...

W dniu 5.01.2014 o 16:14, MikelluS napisał:

Wrzuciłem też poprawkę (wbudowanego) skryptu RRF nazywa się ona rrf.1.1.rollback.1.0 i zastanawiam się czy dobrze zrobiłem.

Nie jestem pewien ale (skleroza):

- poprawka odnosi się do skryptu RRF, AP ma wbudowany nieco zmieniony skrypt RRF

- poprawka jest do RRF z AP, ale któryś z patchy też zmienia sporo w RRF z AP

więc chyba nie ma potrzeby używania tej poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2014 o 16:47, MikelluS napisał:

1) W moim sektorze (na zach od Heretic End a na północ od Void of Opurtonity) latają sobie dwa statki pirackie z dopiskiem Military jeden to Tytan M2 a drugi Kormoran M1 z myśliwcami. Co dziwne one nie atakują moich statków/stacji mimo reputacji u piratów na -3 ?

Płotki ich nie interesują. 😀

W dniu 5.01.2014 o 16:47, MikelluS napisał:

2) W misji Ciemne Interesy powinienem dostać statek Aciononyx Prototype M6, w zamian tego dostałem splicki Cheetah M6!

Zmiany nazw statków w XRM: http://www.strikingsoftware.com/xrmnames.html

W dniu 5.01.2014 o 16:47, MikelluS napisał:

3) Miałem podwójne bramy w swoim sektorze jak i sąsiednim sektorze sprawdziłem czy przypadkiem wszyskie nie dziłają okazało się że tylko jedna była aktywna a próbowałem przelecieć ręcznie , na autopilocie oraz skoku do sektora.

Te nieaktywne skasowałem Cheat Packiem i gra działa dobrze tzn nie wysypało mnie do Windowsa , a staki latają normalnie do tego sektora.

A jaki to sektor?

Błąd instalacji lub grasz od starszej wersji XRM, chyba po wyjściu patch 3.0 dla AP kolejna wersja XRM wymagała rozpoczecia nowej gry właśnie ze względu na zmiany w galaktyce.

W dniu 5.01.2014 o 16:47, MikelluS napisał:

Podobną sytuację mam w sektorze Aldrin tyle że tu mam więcej podwójnych bram, w tym przypadku nic nie robiłem. Grałem przez chwilę w czyste AP i też tak miałem.

W sektorze Aldrin ma być 6 bram. dwie prowadza do Aldrin2 a dwie pary są połączone ze sobą. To ze względu na wielkość sektora, skracają one drogę z jednego końca sektora na drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytor skryptów jak sama nazwa wskazuje służy do edycji lub tworzenia nowych skryptów i dla zwykłego użytkownika nie ma on znaczenia, choć dobrze odblokować dostęp do edytora poprzez magiczne imię (FAQ).

Dostęp do konfiguracji skryptów może być różny:

Poprzez wymagany przez skrypt inny skrypt - Community Configuration Menu .

Poprzez przypisanie klawisza skrótów.

Poprzez dostęp z menu rozkazów statku.

Dlatego przed instalacją skryptu zapoznaj się z jego opisem, albo tu na forum w odpowiednim temacie w dziale skryptów dla TC, lub w oryginalnym temacie skryptu na forum Egosoftu o skryptach dla TC/AP.

Autor każdego skryptu opisuje co wymaga dany skrypt (jakich innych skryptów) do działania, oraz jak go konfigurować.

Jeśli czegoś nie wiesz, poszukaj tematu takiego skryptu i w nim zadaj pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2014 o 19:03, Yacek napisał:

Autor każdego skryptu opisuje co wymaga dany skrypt (jakich innych skryptów) do działania, oraz jak go konfigurować.

Jeśli czegoś nie wiesz, poszukaj tematu takiego skryptu i w nim zadaj pytanie.

Tutaj się po prostu nie zgodzę bo widzę wiele przykładów gdzie nie ma opisu jak skonfigurować po prostu żeby używać plugin managera, i chyba wrócę do plugin managera bo pomimo tego iż posiadam to co trzeba to skryptów które wrzucę albo znaleść nie mogę albo ich nie ma.

Na chwilę obecna wrzuciłem następujące skrypty:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=330844 R3

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=223882 Ten to już całkiem don't exist w edytorze.

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=221059

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=219440

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=232631

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314975

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=314975

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216691

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=217169

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=225385

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=223425

I tak Yacu wrzuciłem co trzeba i tak jak należy.

PS: No i nie mam siły już do edytora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas chodzi mi o sektor z fabuły napisałem źle chodzi o sektor na wschód od Heretic End i na północ od sektora pirackiego Void Of Opportunity. Sektor ten ma 4 nazwy do wyboru ja wybrałem Aphrodite Storm.

GRę ściągałem poprzez steam więc musiałem najnowszą wersje a XRM ściągłem z linków na początku tematu o modzie XRM pod AP z forum Egosoftu.

Właściwie jest po temacie bo gra dobrze po skasowaniu tych nieaktywnych bram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MikelluS - to sektor dodawany fabułą i błąd z bramami na pewno wynika z błędu kodu MD fabuły.

@Psyhoo - co ma Plugin Manager do konfiguracji skryptów? PM służy tylko i wyłącznie do instalacja. O sposobach konfiguracji pisałem ci poprzednio, to jest temat o XRM, twoje problemy nie maja z nim nic wspólnego, skończ więc offtop. Czytaj opisy skryptów,

dwa pierwsze z brzegu jakie linkujesz:

IR: wyraźnie pisze w temacie, który linkowałeś, że wymaga do konfiguracji skryptu Community Configuration Menu, Wcześniej musisz go (znaczy się IR) włączyć w ustawieniach SI (AL).

SCS Suite, wszystko masz w rozkazach statku (specjalnych), również opcję konfiguracji tego skryptu.

Co do pozostałych, są odpowiednie tematy o tych skryptach, czytaj zawarte w nich opisy (w pierwszych postach tych tematów), lub pisz pytania w tamtych tematach. Każdy kolejny post nie związany z tematem moda XRM będzie kasowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem, posiadam 3 treshery (narazie) ustawione na reperacje statków typu Carrier/Oceanus/Shark itd itp M2/M1 jak się nie mylę, lasery pomontowane na głównych wieżyczkach dokładnie po 10 no i problem jest taki iż nie chcą naprawiać statków, albo problem polega na tym iż jestem w danym sektorze gdy one mają ustawione autonaprawę albo czegoś im brakuje lub po prostu nie mogą (lub nie chcą). Na wcześniejszych save miałem jedna adv hydrę i niby (niby dlatego iż nie widziałem tego na "oczy" tylko z innego sektora) naprawiała statki (dokładnie Kha'ak) które się rozmnażały ale tamte to były statki Frigate/Adv Corvette etc.

Edit: Zapomniałem dodać iż Treshery gdy podlecą do statku zatrzymują się na chwilę (chyba) i potem leci gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...