Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak mówiłem, wszystkim wolno kochać blondynki.

Cytat

Użytkownik Yacek dnia 04 czerwiec 2014 napisał

" Jakie ograniczenia? "

i kto to mówi ?! 👽

[ jednak czytamy temat na Ego Mod XRM ]

Czytać każdy umie, XRM is NOT compatible with the following mods: z nazwy wymienione plus

Any......

Any........

Any......

Anyyyyy

nie za dużo tych 'any' ???

Dalej, np.wyłączone oryginalne fabuły, nowa instalka, nowa gra............ to zalety ?

Blondynki są bardzo zaborcze. Nie grzeszą IQ tym samym obniżają twoje.

This mod is 100% compatible with the following scripts if the attached instructions are adhered to: policzysz na palcach rąk. /łaskawie dopuszczone do użytku/

Cytat

Jeśli natomiast zainstalujesz mod i mając z nim jakiś problem (90% problemów wynika z błędnej instalacji moda) zadasz pytanie w temacie moda, to możesz liczyć na odpowiedź i rozwiązanie problemu przez autora.

Dokładnie. O tym mówiłem, marketing i trzymanie ręki na pulsie a, że dużo tego 'mając z nim jakiś problem' to i nazbierało się 1700.

Z czego ca. 1500 /wg.Yacka/ to nowicjusze nie mający pojęcia o modowaniu, skryptach gamonie zaczynający ucztę od tortu. /to już moje/

(a miało być tak pięknie - ta wydajność!, ta grywalność! ...tłumaczenia w formie ' niefortunna konfiguracja' są z rodzaju - (...) rąbek u spódnicy 🤨 )

Yacek przeczytaj powoli to co napisałeś :

Cytat

Użytkownik Yacek napisał

()Gdy tematy o innych modach zaginęły gdzieś na forum Egosoftu, temat o XRM od trzech lat ciągle jest na pierwszej stronie, ciągle ktoś w nim pisze, ale ilość stron tamtego tematu wynosi 1700. To chyba o czymś świadczy? ???

()Gdyby posty należały tylko do autora moda, to tak, a nie należą.

Jeśli natomiast zainstalujesz mod i mając z nim jakiś problem (90% problemów wynika z błędnej instalacji moda) !!! zadasz pytanie w temacie moda, to możesz liczyć na odpowiedź i rozwiązanie problemu przez autora. To też pewnie wada XRM?

Takiego wsparcia ze strony autora moda nie uświadczysz w przypadku innych modów.

👽 😉

To sobie ponarzekałem. I tak mi przyszło do głowy .... może ktoś nakłoni autorów XRM do popełnienia

Rebalance Mod (XRM) - Total conversion for X: Rebirth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Każdy mod dla TC/AP nie jest kompatybilny z innymi modami, które zmieniają te same pliki bazowe gry (np. plik TShips gdy mod dodaje jakieś nowe statki).

Każdy mod (szczególnie taki z dopiskiem total conversion) wymaga po instalacji rozpoczęcia nowej gry, ze względu na zmiany jakie wprowadza do gry.

Każdy mod nie jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi skryptami. Czasami autorzy moda podają listę nie kompatybilnych skryptów, podając przyczynę (konflikt zmienionych plików bazowych gry). Czasami sami gracze tworzą takie listy.

W przypadku XRM podane obie listy. W liście nie kompatybilnych skryptów masz podany pliki jakie powodują konflikt. Natomiast lista kompatybilnych skryptów i modów, to tylko lista tych, które mogłyby powodować konflikt, ale zostały przygotowane przez ich autorów (lub innych graczy) ich wersje kompatybilne z XRM. Masz też opis sposobu ich instalacji, tak aby nie było konfliktów. Wszystkie inne skrypty, nie występujące na tych listach powinny działać w 100% z modem XRM.

Część modów całkowicie blokuje dostęp do fabuł TC/AP, dają w zamian swoje własne fabuły (Transcent II, XTC).

XRM blokuje tylko główną fabułę AP, ze względu na własne, odmienne, podejście do wojny Terrańsko-Argońskiej. Ponadto w wersji XRM dla AP dostępna jest jedna z fabuł TC.

Tak więc to co wymieniasz jako wady XRM, to standard w przypadku modów. Taka po prostu jest specyfika gry i modów.

Ja grałem z prawie wszystkimi większymi modami dla TC/AP (Transcend II, DDTC, New Horizon, Roguey Mod TC, Roguey Mod AP, XTC, TOTT).

Jedne były lepsze i bawiłem się przy nich dłużej (TOTT) inne słabsze i nudne (XTC), ale najlepiej z nich oceniam XRM, dlatego też, oprócz tego co wymieniłem we wcześniejszych postach stwierdzam, że XRM jest najlepszym modem dla TC/AP.

Jeśli uważasz jakiś inny mod za lepszy od XRM, napisz jaki i dlaczego. Bo na razie z tego co napisałeś to można wywnioskować:

- tobie ten mod się nie podoba. Może za trudny dla ciebie? A może jest inny powód (nie wszyscy lubią brunetki, ale wszyscy wolą cycate).

- nie grałeś nigdy z żadnym modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 29.06.2014 o 03:19, glouver napisał:

Gdzie można pobrać moda w wersji 1.29d? lub same pliki cat/dat z part 2.

W linku do pobierania najnowszej wersji, zmień aktualny numer wersji na 1.29d, ściągnie ci tę wersję.

Pliki instalacyjne moda są odpowiednio nazwane, no chyba że usuwasz je po instalacji. Po starcie nowej gry masz wiadomość że XRM został pomyślnie zainstalowany i jest jego numer. Tyle mi na czczo przychodzi do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dlaczego jak uruchamiam Argon Peacekeeper to nie mam żadnego celu, żadnej misji, nic... latam sobie po kosmosie bez celu, nie mam żadnej książeczki niebieskiej przy żadnej stacji w Argon Sector 198 a jedynie ta zdyszana szkoła latania jest, myślałem, że może konieczne jest to szkolenie i skończyłem to ale dalej nic nie ma i nic się nie pojawiło... wtf??? Jak zacząć tą misje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2014 o 16:59, adwokat9 napisał:

Poważnie? To znaczy, że aby zagrać w Argon Peackeepera to muszę XRM-a wywalić?

A przeczytałeś opis w pierwszym poście tego tematu? Zacznij od tego przed instalacja moda.

Teraz to albo grasz w XRM z pozostałymi fabułami, albo wracasz do czystej gry. Dla kilku godzin fabuły, nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do SCSa to tu jest

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=223882

wersja 4.11 (co prawda ciągle beta) kiedyś urzywałem i działała.

Polecam w zamian skrypty z marinsami:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=324152

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3941631#3941631

A tu macie zjechane DMG broni (pięciokrotnie mniejsze uszkodzenia)

http://www37.zippyshare.com/v/95378918/file.html

ta zmiana + ta wcześniejsza ze zwiększeniem ilości punktów kadłubu spowoduje iż M6 nie będzie wstanie zdjąć tarcz M1/M2 (sprawdzałem na D) i walki będą długie.

Te dwie zmiany są przeznaczone tylko i wyłącznie do XRMa + MSP. Jeżeni jakiś skrypt nie rusza statków/broni/rakiet będzie działać jak działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć.

Z początkiem sierpnia znikły mody do AP i TC dokładnie chodzi mi o .XRM + Mega Ship Pack. Rosjanie zdjęli je ze swoich serwerów. Czy może ktoś je ma i może udostępnić, swoje które kiedyś miałem skasowałem 😠.Nie wiem dlaczego je wycofali, może z powodu embarga? Także duża prośba do tych którzy mają i chcieliby je udostępnić aby to zrobili.

Pozdrawiam

Robert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszeli chodzi ci o monster ship pack-a to masz tu z hasłem dupa od tyłu:

http://www15.zippyshare.com/v/51414610/file.html

http://www52.zippyshare.com/v/8974112/file.html

http://www40.zippyshare.com/v/73934309/file.html

http://www26.zippyshare.com/v/72742557/file.html

http://www14.zippyshare.com/v/27628850/file.html

http://www32.zippyshare.com/v/27348904/file.html

http://www52.zippyshare.com/v/94724133/file.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2014 o 14:11, nostromo napisał:

Dzięki 😀. Ściągnąłem zaraz rozpakuję ale jeszcze potrzebuję XRM-a, więc czekam może ktoś ma?

A może jeszcze ci AP lub TC wystawić? Przecież XRM jest dostępny cały czas, linków sobie tylko poszukaj w pierwszym poście tego tematu.

A co do MSP to ostatnia wersja miała jakiś błąd w plikach, dlatego autor usunął pliki instalacyjne, a wkrótce ma być wersja 2.0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Mam drobne pytanie dotyczące instalacji XRM-a, otóż nigdzie nie widzę folderu Soundtrack, ani w C:\EGOSOFT\X3 Albion Prelude ani w C:\EGOSOFT\X3 Albion Prelude\addon, przekopiowałem na dziko folder soundtrack z plików XRM-a, do głównego foldeu instalacji, czyli: C:\EGOSOFT\X3 Albion Prelude, ale ewidentnie nie mam podczas rozmów fabularnych żadej mowy, w sektorach też cisza, więc chyba nie wszystko mam ok, może ktoścoś poradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do instalacji: "Wypakowujemy zawartość katalogu "mov" do "mov" w głównym katalogu instalacyjnym gry TC lub addon/mov dla gry AP.

Wypakowujemy zawartość katalogu "Soundtrack" do "Soundtrack" w głównym katalogu instalacyjnym gry TC (również jeśli gramy w AP)."

Co więc w końcu mam zrobić? Wypakować to do "mov"a? Pytam serio, bo w X3TC takich problemów nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...