Skocz do zawartości

Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 703
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ok udało mi się usunąć spaliny lecz pojawił sie nieoczekiwany efekt.

Teraz spaliny świecą niczym gwiazda Betlejemska i świecą tak mocno że ledwo widać okręty zza tej poświaty.

Niby nic ale jak jestem w sektoże gdzie jest dziesiątki okrętów to widać tylko ich oślepiające światło.

x3v2.0

ModXRM 1.30

LoL właśnie sam znalazłem problem(chyba)

XRM wymaga x3v2,51 tylko skąd pobrać jestem nosteam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2013 o 07:57, Doom napisał:

No bajera udało mi sie zassać najnowszą wersje 3,2.

O czym ty piszesz? AP ma najnowszego patcha 3.1. TC ma patcha 3.2. Jeśli więc grasz w XRM na TC, to dlaczego piszesz w temacie o XRM dla AP, skoro temat o XRM dla TC jest w odpowiednim dziale na forum: http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/

A odnoście tłumaczenia XRM, to wszystko jest opisane w pierwszych postach tych tematów (zarówno dla TC jak i AP).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od razu napiszę żem zielony jestem, no może nie aż tak ale jednak w tematach "upgrade" etc. Tak więc czytając dziesiątki postów i szukając nie znalazłem listy skryptów które można odpalić na XRM. Nie ma żadnej konkretnej listy, chyba że jest ukryta tak specjalnie żeby nawet Chuck Norris jej nie znalazł 👽

Tak więc czy ktoś mógłby mi przybliżyć listę dostępnych "opcji" i mniej więcej opis instalacji?? Nie powiem że przy XRM trzeba się nagłówkować żeby wiedzieć którym plikom zmienić nazwę 😛 Prosiłbym o darowanie sobie pisaniem skrótów nie każdy je zna, i stronę skąd (chodzi mi o stronkę z/ze świeżymi linkami) je ściągnąć 😀

Z góry dziękować 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Pytasz o skrypty dla XRM. Mod ma swój temat, więc dobrze by było, aby pisać w temacie moda. Post przeniesiony.

2. Listę skryptów kompatybilną z XRM znajdziesz w oryginalnym temacie moda na stronie Egosoftu (link w pierwszym poście tego tematu) czwarty post zawiera rekomendowane dla XRM skrypty. Również w moim podpisie jest link do Używanych skryptów i modów, a tam lista skryptów z jakimi gram z modem XRM.

3. Link do bazy ze skryptami, skąd można pobrać bardzo dużo skryptów, do których oryginalne linki wygasły już, znajdziesz w forum Terran Conflict w temacie Baza Skrytów i modów dla gier serii X.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem już w miarę dobrą listę skryptów (chyba). Ale może mi ktoś wyjaśnić jak ręcznie "zainstalować" te pliki z rar-ów?? No ctrl + c / v to każdy głupi może ale jaka numeracje przypisać do danego pliku tu jest pies pogrzebany. Konkretnie chodzi mi o pliki/skrypty:

- Docking computer ware size fix for CODEA

- STO 1.57 - overtake sectors

Zastanawiałem się jeszcze nad Marine Repairs 2 ale jeśli dobrze myślę to marines są potrzebni na statku do ich naprawy i albo naprawiają tylko statek na którym się znajduje albo ....... eh to już wole wysyłać je do tradycyjnej stoczni. Obecne skrypty których używam to:

- Enhanced jump interface

- free jump (wiem trochę nobowski skrypt poza tym i tak teraz w XRM nie ratuje tyłka bo jump drive czy jak to się zwie w grze jest rozmiarów XL dlatego potrzebuję tego skryptu dużo wyżej wypisanego)

- Longe range scaner

- Marine repairs

- NPC Bailing addon

- NPC Boarding 1.2

- Passenger to marine

- SCS

No i te które są wymagane czyli JSON parser library / comunity plugin configuration ale ten oczywiście jest w zestawie z plugin managerem. I tu pytanie czy są one odpowiednie?? (nie chodzi mi o grę lecz o działanie/kompatybilność etc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2013 o 00:04, Psychoo napisał:

Znalazłem już w miarę dobrą listę skryptów (chyba). Ale może mi ktoś wyjaśnić jak ręcznie "zainstalować" te pliki z rar-ów?? No ctrl + c / v to każdy głupi może ale jaka numeracje przypisać do danego pliku tu jest pies pogrzebany. Konkretnie chodzi mi o pliki/skrypty:

Ale o jaka numerację ci chodzi? Mylisz mody ze skryptami. te ostatnie po prostu kopiuje się własnie do odpowiednich katalogów nic nie zmieniając.

A sama numerację plików moda XRM masz podaną w opisie instalacji.

W dniu 18.12.2013 o 00:04, Psychoo napisał:

- free jump (wiem trochę nobowski skrypt poza tym i tak teraz w XRM nie ratuje tyłka bo jump drive czy jak to się zwie w grze jest rozmiarów XL dlatego potrzebuję tego skryptu dużo wyżej wypisanego)

Nie czytasz opisów skryptów. To ci nic nie pomoże, FreeJump nadal wymaga Napędu Skokowego, nie wymaga tylko Ogniw Energetycznych do skoku.

W dniu 18.12.2013 o 00:04, Psychoo napisał:

No i te które są wymagane czyli JSON parser library / comunity plugin configuration ale ten oczywiście jest w zestawie z plugin managerem. I tu pytanie czy są one odpowiednie?? (nie chodzi mi o grę lecz o działanie/kompatybilność etc)

Nie polecam instalacji poprzez Plugin Manager. Jeśli już, to użyj PM do wypakowania plików skryptów z plików .spk, ale nie podawaj w nim ścieżki dostępu do gry AP z XRM..

PM może namieszać ci z instalacja XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj Yacek Yacek, Docking computer ware size fix for CODEA to potrzebuje zmiany numeracji czy jak wy to nazywacie, sprawdź sobie sam. Moda XRM już zainstalowałem, teraz tylko potrzebuję wrzucić te 2 mody/skrypty. Tak wiem że Free Jump wymaga Napędu Skokowego ale chodzi o to żeby modem/skryptem "Docking computer ware size fix for CODEA" zmniejszyć ponownie jego rozmiar z XL do S jak opisano na stronie Egosoftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2013 o 18:40, Psychoo napisał:

Dobra koniec tematu bo widzę że zaczynacie się wymądrzać......

Czasem jednak warto posłuchać (przeczytać) co piszą bardziej doświadczeni.

Dwukrotnie mulisz dwa pojęcia:

1. Docking computer ware size fix for CODEA to mod, FreeJump to skrypt. Inaczej instaluje się mod, a inaczej skrypt, więc nie ma się co zastanawiać nad ich kolejnością numeracji. Co do samego Docking computer ware, to na forum Egosoftu w temacie XRm, tuz pod linkiem do moda Docking computer ware pisze wyraźnie, że musi on mieć numery większe niż pliki moda XRM, czyli instalowany musi być na końcu. Jest to logiczne, bo pliki modów instalowanych jako fake patch odczytywane są w kolejności, zgodnie z numeracją, a używane przez grę są pliki (jeśli ten sam występuje w kilku plikach cat/dat) z ostatniego odczytanego pliku moda.

2. Docking computer ware size fix for CODEA przywraca rozmiar z XL do S Automatu Dokującego, a nie Napędu Skokowego, więc:

W dniu 18.12.2013 o 18:40, Psychoo napisał:

Free Jump wymaga Napędu Skokowego ale chodzi o to żeby modem/skryptem "Docking computer ware size fix for CODEA" zmniejszyć ponownie jego rozmiar...

jest błędnym zamysłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.12.2013 o 03:14, Psychoo napisał:

O widzisz to teraz możesz mi wyjaśnić dlaczego to jest błędnym zamysłem??

A czego nie zrozumiałeś z mojej wypowiedzi?

Przeczytaj jeszcze raz to co cytowałem i moją odpowiedź.

Tak w skrócie: instalując Free Jump i Docking computer ware size fix for CODEA nadal nie będziesz mógł skakać swoim myśliwcem.

W dniu 19.12.2013 o 03:14, Psychoo napisał:

Znaczy nie powiem nie jest źle "potłuc" się "maciorą" po kosmosie ale jednak to nie to samo co "1v1" z piratem np.

W XRM zapomnij o walkach 1v1 z piratami. Dlaczego? Pograj (powalcz) trochę to będziesz wiedział. Zapomnij również o tym, że swoi jednym myśliwcem podbijesz wszechświat.

Zrozumiesz to jak kilka razy zobaczysz GAME OVER. 😀

Moim zdaniem, jeśli instaluje się moda typu XRM, powinno brać się go z pełnym dobrodziejstwem inwentarza. Zmusza nas to to stosowania całkiem nowej taktyki, innej niż w Vanilli (czystej grze). A o to przecież chodzi.

Nie odpowiada ci to, to wróć do czystej gry.

W XRM jeśli nie mogę skakać myśliwcem, to szukam innych rozwiązań. Najprostsze to zdobyć/kupić statek klasy TM i nim przemieszczać się między sektorami, by potem latać już po sektorze myśliwcem. TM może przewozić kilka myśliwców, więc może służyć do zbierania zdobytych statków, może też być mini lotniskowcem dla mojej małej floty.

To tylko jeden przykład, możesz wybrać inne możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ok ja rozumiem o co chodzi po prostu ciekawiło mnie jakie masz zdanie na ten temat, a dokładnie rzecz ujmując tego Docking computer ware size fix for CODEA. A czy mógłbyś mi podpowiedzieć/powiedzieć/wrzucić link z informacja na temat jak niszczyć/zniszczyć efektownie stacje/fabryki bez większych problemów?? 😛 Bo jak narazie to wjechałem taranem xenonskim (chyba) I (ai - od I'm albo duże I po prostu) i ledwo przeżyłem 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post wyżej można usunąć, mogłem edytować ale po prostu nikt by nie zauważył że coś zmieniłem 😛 Tak więc specjalnie pisze nowy, gdyż mam problem z modem/skryptami. Jak uruchomić komende "Asteroid Relocator Service" w XRM ?? Skrypt Asteroid Relocator działa w XRM czy nie?? bo nie wiem czy ja coś robie nie tak czy jest po prostu nie kompatybilny, statek klasy TL, mineral scaner i transporter device jest. No i ostatnie pytanie czy jeśli obie opcje wyżej nie działają czy mam jakieś inne "wyjście" dotyczące przenoszenia asteroid??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak wszystko sie zgadza ale cos robilem nie tak albo mi nie dziala, zainstalowalem to przez managera wysylalem statek TL a dokladnie Orce na pozycje i nic zero opcji. Ale ok rozwiazalem problem wrzucilem sobie inny skrypt cheat cos tam, szczerze powiedziawszy to jest lamerski bo mozna miec wszystko odrazu ale uzywam go tylko do stawiania asteroid.

PS: W XRM Albion Prelude nie działa ateroid relocator albo coś robie nie tak,

- wszystkie moduły poinstalowane

- odległość mniejsza niż 5 km (osobiście podleciałem do asteroidy przechodząc potem na inny statek)

- tractor beam na każdej wieżyczce (nawet)

- statek klasy TL - Mamut

I dalej nie działa.......

Zapewne działa ale w TC a to AP, Bell nie doczytałeś 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...