Yacek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 W XRM statki naprawia się przy pomocy Kapsuł Remontowych OTAS.Jeśli do napraw używasz statków z zamontowanym Laserem Naprawczym, to znaczy że używasz odpowiedniego skryptu do tego. Twoje pytanie powinno więc być zadane w temacie tego skryptu, a nie tu.Ponieważ po raz kolejny nie przestrzegasz regulaminu, pisząc posty nie związane z tematem, twój post wyląduje w koszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psychoo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Nie no sory ok ale to jest"(XRM) - Total conversion" ale ok nie chce mi się kłócić tym razem, chcesz to poprzerzucaj tamte posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heimdall Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Psyhoo odpowiedzią na twą wypowiedź niech będzie jedno z pierwszych zdań autora opisujących ten mod:"The X3 Rebalance Mod (XRM) is a total conversion mod of X3 Terran Conflict." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 W dniu 10.01.2014 o 04:09, heimdall napisał:Psyhoo odpowiedzią na twą wypowiedź niech będzie jedno z pierwszych zdań autora opisujących ten mod:"The X3 Rebalance Mod (XRM) is a total conversion mod of X3 Terran Conflict."Przecież to samo napisał Psychoo?@Psychoo, OK, może masz rację.Zrób test, podleć do uszkodzonego statku i spróbuj go naprawić Laserem Naprawczym w skafandrze. Jeśli naprawisz to znaczy, że jest problem ze skryptem. Jeśli również nie naprawia, to znaczy że w XRM funkcja naprawcza broni Laser Naprawczy została wyłączona.W jednym i drugim przypadku musisz użyć czegoś innego do naprawiania statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Pytanie do Yacka chciałem zainstalować do xrm twój plik jobs (ten bez staków cywilnych) czy jest kompatybilny z najnowszą wersją xrm? (mod jest w wersji 1.30d a poprawki 1.29b) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 W dniu 10.01.2014 o 15:31, piotr111 napisał:Pytanie do Yacka chciałem zainstalować do xrm twój plik jobs (ten bez staków cywilnych) czy jest kompatybilny z najnowszą wersją xrm? (mod jest w wersji 1.30d a poprawki 1.29b)Tak. W pliku Jobs w ostatnich wersjach XRM nie nastąpiły zmiany, więc nadal jest aktualny ten dostępny na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psychoo Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ręcznie używać laserów to naprawia, lecz z automatu już nie. I tutaj już odsyłam do tego skryptu żeby nie było że offtop http://xudb.pl/topic/1702-nanite-hull-repair/page__hl__%2Bnanite+%2Brepair+%2Bhull__fromsearch__1Więc teraz korzystam z tego skryptu w/w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krutek Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Mam mały problem, mianowicie niektóre stacje zamiast normalnych nazw np. Stocznia, widnieją w takiej formie -> {0027836}{642423}. Z jednej strony, da się z tym grać, z drugiej jest to trochę irytujące i psuje zabawę. Ktoś miał podobny problem lub wie w jaki sposób go naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 No to jest prawie jak Readtext. A właśnie, czy nie mają takiej dopiski? Któraś wersja tłumaczenia musiała ci zmienić wyświetlanie się nazw obiektów. Ja miałem podobny problem na TC XRM, gdzie okręty flagowe ras miał zamiast swoich nazw Readtext + nr. Po zmianie numerów w tłumaczeniu na te właściwe(czyli takie, o które prosi nas gra -> te co napisałeś) problem zostanie rozwiązany, ale zostanie jeszcze jeden problem. Właściwa nazwa wróci gdy stacja się zrespi, czyli najpierw ktoś ją będzie musiał zniszczyć. Może być tak, że zadziała sama zmiana w tłumaczeniu, ale głowy za to nie daję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 W dniu 3.03.2014 o 12:26, Krutek napisał:Mam mały problem, mianowicie niektóre stacje zamiast normalnych nazw np. Stocznia, widnieją w takiej formie -> {0027836}{642423}.1. Masz starszą wersję AP, a najnowszego XRM-a.2. Masz najnowszą wersję AP, a starszą wersję XRM.3. Masz stare tłumaczenie XRM w katalogu t.4. Masz stare tłumaczenie AP w katalogu t.5. Błąd w instalacji XRM.Choć najbardziej mi pasuje to, ze po aktualizacji AP do wersji 3.1 i XRM do wersji 1.30d kontynuowałeś starą grę. Wersja AP 3.1 wprowadziła pewne zmiany w pliku 0001, które wymusiły zmiany w plikach tekstowych XRM. Aby te zmiany zadziałały popranie konieczne było rozpoczęcie nowej gry po aktualizacji.To samo dotyczy XRM i TC w najnowszej wersji.Oczywiście grać można dalej, ale drobne efekty uboczne obaj macie.Aby sprawdzić czy instalacja jest OK, możesz uruchomić na chwilę nową grę i sprawdzić nazwę stoczni w nowej grze.To czy będziesz dalej grał na starych sav w błędną nazwą (bo inaczej jej nie poprawisz), czy zaczniesz nowa grę, zależy tylko od ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krutek Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Yacek, z opóźnieniem ale wielkie dzięki za info Co ciekawsze, rozpocząłem nową grę, nie zmieniając praktycznie nic - i wszystko jest OK. Nie mam pojęcia co mogło być problemem w tym przypadku, ale na szczęście wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Pojawiła się nowa wersja (1.7) moda MSP dla XRM.Linki do pobrania moda MSP w pierwszym poście tego tematu zostały zaktualizowane, również tłumaczenie moda oraz plik Jobs dla XRM+MSP+LoCo zostały zaktualizowane na Mamucie.Co nowego w wersji MSP 1.7: głównie wprowadza ona sporo poprawek znalezionych błędów z wersji 1.6 i zmiany balansu kilku rodzajów uzbrojenia i rakiet.Dodaje również trzy nowe statki (1 terrański M0 i dwie kolejne wersje Vidara).Niestety, z tego co zauważyłem to nowe statki pojawiają się w stoczni terran tylko po rozpoczęciu nowej gry po aktualizacji moda MSP do wersji 1.7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 WitamMam następujący problem, zainstalowałem skrypt CODEA(jak i kilka innych z nim powiązanych), ale niestety zmieniony przez XRM rozmiar automatu dokującego niezbyt pozwala mi na korzystanie z niego. Niby istnieje poprawka zmieniająca rozmiar, jednak nie ważne, czy wrzucam ją jako fake-patch(numery wyższe od xrm ofc), czy wyciągam plik TWareT i wkładam go do Types w folderze gry, automat dokujący zarówno na kontynuowanej, jak i nowej grze ma rozmiar XXL. Istnieje jakaś solucja na to? Gram obecnie na X3AP+XRM+IEX+MSP+LoCo(najnowsze wersje ofc) + trochę skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 W dniu 9.04.2014 o 22:29, BlackFighter napisał:Gram obecnie na X3AP+XRM+IEX+MSP+LoCo(najnowsze wersje ofc) + trochę skryptów.Taka sama konfiguracja jeśli chodzi o główne mody. Dodałem fix dla CODEA i Automat Dokujący mam w rozmiarze S na starych sav.Fix instalowałem jako fake patch z najwyższym numerem plików cat/dat. Więc działa poprawnie. Robisz jakiś błąd w instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ta... wygląda na to, że czytało mi pliki cat/dat z folderu steamowego(pomimo uruchamiania gry z całkowicie innego dysku twardego za pomocą launchera non-steam), bo jak do katalogu w commons wrzuciłem to od razu zadziałało.No cóż, dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 W dniu 20.04.2014 o 14:36, BlackFighter napisał:Ta... wygląda na to, że czytało mi pliki cat/dat z folderu steamowego(pomimo uruchamiania gry z całkowicie innego dysku twardego za pomocą launchera non-steam)Raczej wrzuciłeś plik exe nosteam, a uruchamiałeś nadal z exeka steamowego. Mam kilka kopii zrobionych z wersji Steamowej gry, w każdej mam pliki NoSteam.exe i w żadnej nie czyta plików z katalogu Steam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirysiak33 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam,Borykam się z problemem wydajności w grze X3 AP. Przy ustawieniach graficznych gry czy najwyższych czy najniższych fps podczas dużych bitew to stałe 5-7fps. Robiłem już chyba wszystko, próbowałem instalacje na czystym systemie, przenosiłem folder gry na inną partycję, najnowsze sterowniki, powyłączane wszelakie programy w tle, usuwałem spaliny z silników, mgłę oraz drobne skały, brak statków cywilnych a fps dalej taki sam. Co prawda ustawiłem sobie wojnę prawie totalną aby sprawdzić jak działa system z dominacją danej frakcji(sześć frakcji na trzy grupy) poprzez mod Improved Races i jak jestem przy takiej bitwie gdzie jest ok 40 statków i zaczynają strzelać do siebie fps pada w spokojnych sektorach jest po 60-80fps. Co może być przyczyną, mody się gryzą, za słaby procek czy grafika nie daje rady bo nie jest najlepsza ale dlaczego jak zmieniam ustawienia nic się kompletnie chodź troszkę nie zmienia?Proszę o pomoc.Użwywane skrypty i mody;XRM 3.0MINI POPRAWKI DLA MODAXRM Backgrounds Pack v1.00XRM HULL PACKImproved Races 2.0Lost Colony 2.01numeric_ranksRanks for Xenon, Kha'ak, Pirates and YakiCommunityPluginConfiguration-V1.51-03.01.2012JSONparserlibrary-V1.1-05.09.2010NPCBailingAddon-V1.7.8-21.09.2010SalvageClaimSoftware-V1.21-20.01.2010Shipkillednotifications-V1.0.3-16.11.2008Grax.remove.rocksSprzęt;Intel Core i7-3630QM CPU @2.40GHz with Turbo Boost up to 3.40GhzNVIDIA GeForce GT 640M 2gb zintegrowana Intel HD Graphics 400016GB DDR3 MemoryWindows 7 HP 64-bit SP1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Tak ogólnie:W dniu 12.05.2014 o 23:32, Kirysiak33 napisał:numeric_ranksRanks for Xenon, Kha'ak, Pirates and YakiPo co używasz dwóch skryptów robiących to samo?Usuń numeric ranks, numeryczne wartości rang masz w Ranks for Xenon...Co do problemu z wydajnością w trakcie wielkich bitew, to nic nie poradzisz. Gra jest w miarę zoptymalizowana dla Vanilli, a mod XRM z IR 2.0 wiele zmienia. Sprzęt i system masz OK, co się dało ulepszyć zrobiłeś.Sam jesteś sobie winien za spadki wydajności:W dniu 12.05.2014 o 23:32, Kirysiak33 napisał:Co prawda ustawiłem sobie wojnę prawie totalną aby sprawdzić jak działa system z dominacją danej frakcji(sześć frakcji na trzy grupy) poprzez mod Improved Races i jak jestem przy takiej bitwie gdzie jest ok 40 statków i zaczynają strzelać do siebie fps pada w spokojnych sektorach jest po 60-80fps.Jedyne co jeszcze możesz zrobić, to wyłączyć w IR 2.0 Fregaty Rakietowe, bo one sieją rakietami, szczególnie rojowymi, które powodują spore spadki. Jeśli natomiast masz je już wyłączone, to tylko pozostaje zmniejszenie wrogich ustawień między rasami w IR 2.0 lub unikanie sektorów z walkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 W dniu 12.05.2014 o 23:32, Kirysiak33 napisał:Witam,Borykam się z problemem wydajności w grze X3 AP. ..........Co może być przyczyną...........Proszę o pomoc.Użwywane skrypty i mody;XRMNie widziały gały na co się decydowały ? XRM to Total conversion, obiecująca :CytatX3 Rebalance Mod (XRM) jest modem poprawiającym X3 Terran Conflict oraz Albion Prelude. Przywraca on równowagę niemal wszystkich aspektów gry takich jak: statków, broni, grafiki, dźwięków i samego wszechświata. Został on zaprojektowany z myślą o wydajności i grywalności oraz posiada wiele unikatowych funkcji, niedostępnych w innych modach i skryptach.Ta powtarzana jak mantra formułka chyba namieszała w głowach potencjalnym użytkownikom. Dlaczego ? bo jednocześnie oznacza o czym nikt już cie nie informuje totalny brak kontroli nad grą. To co jest zaletą serii X z modem XRM stało się wadą.Total conversion to z natury czyjeś osobiste preferencje czyli zbiór kilkunastu? skryptów modów spakowanych do cat/dat. Został on zaprojektowany z myślą o wydajności i grywalności tyle , że nie twojego kompa, twoich preferencji i ulubionych skryptów etc. Nie wychylaj się , rób to na co masz pozwalenie.@Yacek napisał ci dobrze - "Gra jest w miarę zoptymalizowana dla Vanilli, a mod XRM z IR 2.0 wiele zmienia. Sprzęt i system masz OK, co się dało ulepszyć zrobiłeś". XRM rządzi tobą, twoim sprzętem bo.......wiele zmienił Tylko czy tego oczekiwałeś i czy tego samego nie mogłeś osiągnąć w inny sposób ??! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 (edytowane) "XRM rządzi tobą, twoim sprzętem bo.......wiele zmienił Tylko czy tego oczekiwałeś i czy tego samego nie mogłeś osiągnąć w inny sposób ??!"Czy mozesz podac zlota recepte na to: Jak w inny sposób? Edytowane 2 Czerwca 2014 przez ryss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Problem nie leży po stronie XRM.Nawet w czystym AP, w sektorach wojny, można liczyć na spore spadki fps przy większych walkach. Nie pomoże tu najlepszy sprzęt, bo silnik gry używa tylko jednego wątku.Sam XRM podnosi trochę poprzeczkę, ale nie aż tak bardzo, a dzięki skryptowi NoWar dla XRM, można wyłączyć wojnę AP, dając więcej luzu dla walk generowanych przez XRM.Główny problem został spowodowany instalacją IR 2.0 i jego niefortunna konfiguracją. Posłużę się jeszcze raz cytatem:W dniu 12.05.2014 o 23:32, Kirysiak33 napisał:Co prawda ustawiłem sobie wojnę prawie totalną aby sprawdzić jak działa system z dominacją danej frakcji(sześć frakcji na trzy grupy) poprzez mod Improved RacesJeśli ktoś idzie w ten sposób na całość, to niech się cudów nie spodziewa.A sam XRM jestW dniu 1.06.2014 o 13:17, sunairam napisał:Total conversion to z natury czyjeś osobiste preferencje czyli zbiór kilkunastu? skryptów modów spakowanych do cat/dat.ale równocześnie jest najlepszym modem dla TC/AP. Gdy tematy o innych modach zaginęły gdzieś na forum Egosoftu, temat o XRM od trzech lat ciągle jest na pierwszej stronie, ciągle ktoś w nim pisze, ale ilość stron tamtego tematu wynosi 1700. To chyba o czymś świadczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Czy najlepszy to rzecz gustu ja np wole TOTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 W dniu 2.06.2014 o 17:31, Yacek napisał:(....) XRM ...ale równocześnie jest najlepszym modem dla TC/AP.Gdy tematy o innych modach zaginęły gdzieś na forum Egosoftu, temat o XRM od trzech lat ciągle jest na pierwszej stronie, ciągle ktoś w nim pisze, ale ilość stron tamtego tematu wynosi 1700. To chyba o czymś świadczy?Co to znaczy najlepszym ? co ma takiego, czego nie znajdziesz w pozostałych 200 modach i skryptach, które jak mówią w 95% działają z AP.O tej najlepszości decyduje owe 1700 stron ?! czy ograniczenia jakie mod wprowadza samą swą obecnością ?Dla mnie 1700 stron , świadczy o - dobrym marketingu , wygodnictwie / bez obrazy/. Wszyscy kochają blondynki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 W dniu 3.06.2014 o 23:18, sunairam napisał:Co to znaczy najlepszym ? co ma takiego, czego nie znajdziesz w pozostałych 200 modach i skryptach, które jak mówią w 95% działają z AP.Zagraj w XRM, będziesz wiedział. Albo chociaż przeczytaj o tym co nowego dodaje do gry mod i sprawdź czy będziesz to miał dostępne w innych skryptach.W dniu 3.06.2014 o 23:18, sunairam napisał:czy ograniczenia jakie mod wprowadza samą swą obecnością ?Jakie ograniczenia?W dniu 3.06.2014 o 23:18, sunairam napisał:Dla mnie 1700 stron , świadczy o - dobrym marketingu , wygodnictwie / bez obrazy/. Wszyscy kochają blondynki.Gdyby posty należały tylko do autora moda, to tak, a nie należą.Jeśli natomiast zainstalujesz mod i mając z nim jakiś problem (90% problemów wynika z błędnej instalacji moda) zadasz pytanie w temacie moda, to możesz liczyć na odpowiedź i rozwiązanie problemu przez autora. To też pewnie wada XRM?Takiego wsparcia ze strony autora moda nie uświadczysz w przypadku innych modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Co ma wsparcie do jakości moda? dla mnie najlepszy jest tott i tez ma wsparcie, może nie takie jak xrm ponieważ bardziej trafił w mój gust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.