Yacek Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 W dniu 14.07.2012 o 18:42, BetonowaAnakonda napisał:Po prostu czuć ten klimat X-ów na odległość.Może dawno nie wietrzyłeś pokoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczekan Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Jacku, my wiemy, że X3 TC na razie Ci wystarcza, może nawet X2, ale, kurde, ja chcę zobaczyć to X: Rebirth!! Albo chociaż poznać datę wydania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 W X2 nigdy nie grałem. X3TC mi nie wystarcza, gram w AP+XRM. A X-Rebirth - cierpliwość, to jest to, czego trzeba się długo uczyć. Wszystko będzie w swoim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Na polskie Reunion czekaliśmy rok od wydania gry. Jak wyszło TC to sami wzięliśmy się za tłumaczenie. Zresztą każda gra z Egosoftu ma co najmniej półroczną obsówę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BetonowaAnakonda Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 W dniu 14.07.2012 o 19:00, Yacek napisał:Może dawno nie wietrzyłeś pokoju? Nie mam pokoju, jadę czołgiem. Jeśli chodzi o ,,obsówę'' to myślę, że nie należy się tak bardzo przejmować bo lepiej żeby gra była już dopracowana a nie, że będę biegł w te pędy do Empiku i gdy otworzę pudełko (czy co to tam będzie) i zainstaluje grę to wyjdzie jakaś buła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 W dniu 15.07.2012 o 13:27, BetonowaAnakonda napisał:Nie mam pokoju, jadę czołgiem.O, ja też próbowałem, ale gąsienice mi zdychały.W dniu 15.07.2012 o 13:27, BetonowaAnakonda napisał:Jeśli chodzi o ,,obsówę'' to myślę, że nie należy się tak bardzo przejmować bo lepiej żeby gra była już dopracowana a nie, że będę biegł w te pędy do Empiku i gdy otworzę pudełko (czy co to tam będzie) i zainstaluje grę to wyjdzie jakaś buła.Racja, dlatego własnie pisałem o cierpliwości. Radziłbym również zainteresować się Steam, a nie czekać na Empik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeXS Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 dokładnie W dniu 15.07.2012 o 14:14, Yacek napisał:Racja, dlatego własnie pisałem o cierpliwości. Radziłbym również zainteresować się Steam, a nie czekać na Empik.co do Endless Space widziałem, ze porzuszliście delikatnie temat to gra ni jak sie ma do X3 strategia na kilka godzin potem ciągle to samo choć klimat nawet ok :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 I dlatego kupiłem Galactic Civilizations II: Ultimate Edition na steamie. Świetna gra za 7,49 EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BetonowaAnakonda Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 W dniu 15.07.2012 o 14:14, Yacek napisał:O, ja też próbowałem, ale gąsienice mi zdychały. Racja, dlatego własnie pisałem o cierpliwości. Radziłbym również zainteresować się Steam, a nie czekać na Empik.Nie trzeba mi radzić gdzie kupować gry. ;D 6 lat służby na steamie trochę wtajemnicza. Jeśli chodzi o ,,Mighty Empik'' to prawie zawsze opóźnienie albo wykupienie całego towaru występuje. Chyba , że tylko u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bufi Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Ten nowy screen robi wrażenie. Zobaczcie na skalę fabryki jaka jest wielka Stateczki w dole takie malutkie są Żeby okrążyć stacje będzie potrzeba kilku dni Screen poszedl na tapetę. Co nowszy screen to lepszy Co do daty premiery, to nie wydaje mi się aby była w tym roku. Bardziej prawdopodobny jest termin 1Q 2013.P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Ciekawe ile będzie statków i rodzai broni , mam nadzieję że więcej niż w TC.XRM dla X Rebirth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Napewno bedzie mniej i to znacznie, zato zapewne wszystkie będą nowe a przynajmniej inaczej będą wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Albo że by były wersje rozwojowe danej broni To by było coś np. 60 rodzai broni każda ma 3 wersje rozwoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Statków będzie więcej, głównie z wcześniejszych części tylko przerobione. Rozwój broni byłby bardzo fajny np. Większa szykostrzelność, zasięg i obrażenia. Ja naomiast chciałbym mieć np. Mini gra (profil) w którym jest od początku jakaś bitwa lub coś z Total Warów własna bitwa. Masz określoną liczbę pieniędzy, wybierasz sektor w którym walczysz, rasę, okręty wojenne, ich uzbrojenie. Mało realne, ale na pewno chcielibyście mieć coś podobnego .I oczywście lepsze możliwości rozmowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Możliwość symulacji bitwy byłby okropnie fajny, nie mówiąc, że ten tryb można było by już dać na multiplayera. Wyobraż sobi bitwę w kosmosmie, gdzie jest kilkunastu graczy walczy między sobą + AI.No. Gracze sobie siedzą w liniowcach i wysyłają myśliwce, czy np. ktoś rozwali ci zaraz statek uciekasz Fernirem na inny statek:DChociaż to było by fajne, chciałbym, żeby gra była dopracowana i dało się fajnie grać bez instalowania wielu skryptów (np. obrona anty-rakietowa i kilka innych przydatnych). Dziś w X3 w normalnej walce abordaż nie ma szans życia. Utrzymywanie 10% osłon w bitwie, gdzie jak się zapomnisz szybko zniszczysz kadłub i po abordażu, a i mariners mogą zginąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Pomyślcie: Wielka bitwa Admini i Moderatorzy vs. Zwykli użytkownicy . To musiałoby być mało statków, bo zacinałoby strasznie. Ale zabawa przednia . Miejmy nadzieje że te marzenia się spełnią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol665 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Multiplayera osobiście nie chcę w X Rebirth, ale jeśli będzie to jaka musi być duża mapa (ilość sektorów zależy jakie przyjęto rozwiązanie). Może wtedy by się sprawdziło według mnie sterowanie jak w Nexus lub Starshatter??? Tego drugiego nie wiem za bardzo czy tam była opcja ustawiać kąt statku i kierunek. No ale na prawdę to już nie chcę bram skokowych jakoś mnie ta opcja podróży nie ciekawi. Tym bardziej gdyby cała gra była otwarta na modding. To np: jakby wyglądał mod BSG albo SW, kiedy użyty zostałby napęd skokowy. Brak wolności poruszania się w uniwersum mnie wkurza I wreszcie to o czym marze, czyli możliwość sterowania głosem jak w Tom Clancy's EndWar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Raczej nie będzie statków ze straszych wersji. Wystarczy poczytać Historię opisaną na naszym forum i możemy wywnioskowąć po części czego możemy sie spodziewać. W grze bedzie zncznie mniej statków gdyż wczesniej z części na część poprostu przybywało modeli statków dlatego było ich tak dużo teraz natomiast gra w całośi ma być od nowa zaprojektowana raczej nie będą używać starych modeli a projektowanie nowych napewno bardziej szczegułowych wymaga dużo pracy więc statków bedzie znacznie mniej. Pozatym czytałem pogłoski które mówiły o tym że w grze będą tylko statki jednej rasy ewentualnie xenoni i piraci jeszcze. Według Historii universum X po wybuchu supernowej wszystkie bramy skokowe zostały zniszczone a jak wiemy układy planetarne rużnych ras znajdowały sie w olbrzymich odległościach od siebie takze został utacony kontakt między rasami.Zajmuje się trochę grafiką komputerową i wiem ile niektóre elementy wymagają pracy. Tak więc uważam że bedzie sie dało chodzić tylko po jednym statku no chyba ze ograniczą dosadnie ilość statków lub kazdy statek bedzie wyglądał w środku identycznie lub dlatego własnie stworzyli system zdlanego sterwania statkami aby było wytłumaczenie czemu nie można po nich chodzić.Stworzenie modelu wnętrza statku wymaga więcej niż 10 razy więcej wysiłku niż stworzenie samego jego zewnętrznego modelu( wiecej modeli 3D więcej textór więcej detali niż na zewnątrz i więcej kolizji).Jak w X3Albion Prelude mamy coś ponad 300 modeli statków tak przypuszczam że w Rebirth bedzie ich poniżej 100.Przykładem może być Silenthunter gdzie było sporo modeli okretów podwodnych a po wprowadzeniu w najnowszej części możliwości poruszania sie po ich wnętrzu zawężoną ilość modeli do zalediwe jednego lecz w kilku wariantach. Wczesniej można było pływac II, VII, IX, XXIII i wszystkie w kilku wariantach tak w najnowszej części jest możliwość pływania tylko VII typem.Multiplaera ja w tej grze nie widzę nie dość że aby sie na coś zdał to musiał by być iście Epicki jak w produkcjach MMO które mają znacznie wieksze budrzety to jeszcze wymagał by jakiegoś potężnego servera na jego utrzymanie najlepiej superkomputera pokroju tego który utrzymuje Eve online przy życiu.Mini multiplayer w postaci zalediwe bitewek także by tu się nie nadał bo pomimo to że niektórym by wystarczył to i tak większość graczy by narzekałała że nie jest otwarty i niema sensu wystarczy popatrzyć jak jest w innych grach i ile czasami jest narzekań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 W dniu 19.08.2012 o 20:07, Andrew napisał:projektowanie nowych napewno bardziej szczegułowych wymaga dużo pracy więc statków bedzie znacznie mniej.5 lat to nie mała ilość czasu, podczas którego można wykonać dużo pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A kolejne rasy i statki w formie DLC po 9.99 euro przepraszam popełnilem faux pas raczej 19.99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 W dniu 19.08.2012 o 20:20, Renegade napisał:5 lat to nie mała ilość czasu, podczas którego można wykonać dużo pracy Tak, ale zapewne większość poświęcono na tworzenie nowego silnika.Ponadto wstępne prace nad nową grą, rozpoczęto jeszcze na silniku TC, efektem tego jest własnie Albion Prelude. Dopiero później, gdy zdano sobie sprawę, że więcej nie da się ze starego silnika wyciągnąć, zaczęto tworzyć nowy.Moim zdaniem, X:R tak naprawdę zaczęło powstawać tuż przed pierwszymi informacjami o nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Racja Renegate, pięć lat powinno wystarczyć, a poza tym miałem na myśli mocno zmodyfikowane. Zakładam że ci gracze, którzy nie grali w nic innego niż X3 rozpoznają stare modele. Możliwe że dużo czasu poświęcili na silnik, ale trochę ludzi tam pracuje, nie? (Jak się myle to mnie poprawcie )PS. Sillent Huntera nie rozumiałem, a w EndWarze mówiłem:1/zajmij/zetaA wchodziło:1/zajmij/beta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 W Evochron Mercenary można wydawać komendy głosowe. W Starym już symulatorze okrętów podwodnych Dangerous waters także ale komendy trzeba mówić bardzo wyraźnie aby komputer je rozpoznał.Popatrz ile czasu powstaje infinity Quest for earth o grze się mówi już więcej niż 7 lat a dopiero w tym roku twórcy oznajmili że dopiero zaczynają kończyć pracę nad silnikiem gry a jej tworzenie dopiero mają zacząć.Egosoft nie jest dużym studiem ale ich produkty są na ogromną skalę. Przy takim Gta IV pracowało coś około 1000 pracowników a podejrzewam że Egosoft niema ich więcej jak kiludziesięciu.Pozatym pracownicy Egosoftu nie pracują tylko nad X Rebirth ale także nad poprawkami do poprzednich części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 W dniu 19.08.2012 o 20:20, Renegade napisał:5 lat to nie mała ilość czasu, podczas którego można wykonać dużo pracy I jeszcze jedno. Jakie 5 lat? TC wyszło nie całe cztery lata temu, a prace nad X:R rozpoczęto po wydaniu TC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomol665 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 @Andrew Infinity sorry, ale oni jak na razie nic z tym nie robią. Server padł. Silnik gry obsługuje tylko karty graficzne Geforce Nie wiem czy ta gra ma przyszłość bo zapowiadała się ciekawie. A i wątpię czy by dawali jakieś dodatki DLC do X Rebirth. Nie dość, że zainteresowanie grą by spadło dla nowych przyszłych jej nabywców, to do tego mogłaby odepchnąć wiernych "fanów". Jeszcze do tego DLC: Co z moddingiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi