Skocz do zawartości

Mod Time Of The Truth 1.0


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 222
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

W dniu 5.05.2011 o 18:29, pershing napisał:

dzięki dzięki:)

jeszcze jedno pytanie...

czy bez przejścia fabuły TOTT też jest możliwe spotykanie, walka i ew. przejęcie statku Starożytnych?

bez zakończenia tej fabuły nie odblokuje się dostępów do sektorów starożytnych a walce starożytnie bezpośrednio nie biorą udziału tylko pod postacią upadłych 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod TOTT modyfikuje ilości punktów reputacji i rang jakie zdobywamy po wykonaniu misji (fabuły i misji pobocznych dostępnych na stacjach). Dlatego jeśli walczymy tylko ze statkami generowanymi przez misje lub fabuły to przyrosta naszej rangi bojowej jest na początku gry praktycznie nie zauważalny.

Jest to taki rodzaj utrudnienia gry.

Handel ręczny lub niszczenie wrogów bez misji (np. piratów, których lata wszędzie od groma) powoduje "normalny" wzrost rang i reputacji.

W pierwszym poście tego tematu, w opisie zmian i nowości moda TOTT:

- the complexity of combat and race ratings’ improvement was increased;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś sposób na przywrócenie "normalnego" (starego) wyglądu pocisków wystrzeliwanych z IBL ?. To co zrobiono, to najnormalniejsza w świecie profanacja 🤔. Poza "dziwnym wyglądem, strasznie utrudnia mi grę ...

PS.

Ktoś może zapytać dlaczego kieruje osobiście statkami z których wystrzeliwane są takowe pociski (bo to zazwyczaj M7 w górę)?. Odpowiedź brzmi: bo "nasi" piloci (znaczy ci którzy prowadzą statki gracza - o ile można tak to określić), to idioci. I tak Niszczyciel Kha'ak (którego jestem posiadaczem) nie ma szans w pojedynku w Xenonskim QX, bo nie zrobi nawet najmniejszego manewru gdy leci na niego potężna salwa ze strony Xenka. A wspomniany Xenon QX potrafi całkiem sprytnie unikać pocisków (oczywiście "hitów" z emitera gamma nie uniknie 😀), ale widząc walki X'ów (czy statków innych ras) mam wrażenie, że twórcy dali spore fory naszym wrogom. W każdym razie kierując obecnie tygrysem i strzelając z IBL po chwili nic oprócz czerwonej mgły nie widzę (na domiar złego działa trójpromieniowe w wieżyczkach też masakrują widok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2011 o 21:03, LeWaR napisał:

No to już wyszedł ten patch czy nie?

Nie patch, a nowa wersja. I nie wyszła. Nadal jest w testach. jak zostanie wydana wersja 1.1 stosowna informacja pojawi się, wraz z listą nowości. A ta będzie zaskakująca 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2011 o 16:31, Yacek napisał:

Tak przy okazji, nie wiem jak ARTii87 dotarł do linku z wersją 1.1 i nie będę wnikał, na przyszłość proszę jednak nie podawać linków do nie autoryzowanych wersji, narusza to regulamin forum. W jakim punkcie? Proszę przeczytać regulamin.

Nie ma sprawy 🤔 Będę pamiętał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...