Skocz do zawartości

Mod Time Of The Truth 1.0


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do Yacka:

Spoiler

To zrób to szybko, bo po skończonej misji statek natychmiast wraca do swoich właścicieli a my na otarcie łez dostajemy, eee… inny, nieco bardziej powszedni statek.

I tylko tak się zastanawiam. Statki obcych są w „oficjalnej” sprzedaży. Co będzie gdy taki statek nabędę oficjalnie „drogą kupna”? Też włączy się „final countdown”?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 222
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Spoiler

Statki starożytnych, które możesz kupić w ich stoczni nie wybuchną, ale nie są to wersje którymi latają starożytni. Nie możesz na nich zamontować ich uzbrojenia, mają słabsze osłony i statystyki też mają niższe. Gdybyś dostał w ręce to, czym starożytni latają, to ich M3 byś mógł nawet M0 wspólnoty rozwalić, jakbyś się postarał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Woytass, dzięki za info, ale ja przecież tłumaczyłem plik tekstowy fabuły, więc wiem 😀

W nieznanym sektorze Starożytnych jest ich stocznia, można w niej kupić trzy rodzaje statków Starożytnych:

Charon - to jest ten statek z misji, można na nim zamontować tylko normalne uzbrojenie.

Archangel - M3, można montować Działa Starożytnych.

Transportowiec Starożytnych (Acients Suplier) - też może mieć zamontowaną broń starożytnych.

Statków Upadłych nie można kupić.

Tak przy okazji, to są dwa rodzaje Charona: jeden ten który my dostajemy, drugi to ten, którym lata Starożytny w tej misji, on może mieć montowaną broń Starożytnych. Różnią się tez wyglądem, podczas tej misji można to sobie oglądnąć.

Dlatego kombinuję czy da się w normalny sposób podnieść reputację u Starożytnych (handlem) tak aby można było kupić statek w ich stoczni. Bo podnieść reputację kodem MD to pikuś 😀

Jednym z powodów, dla których lubię ten mod jest właśnie fakt iż w końcu ktoś pokusił się o modyfikacje mojego ulubionego statku: Hyperiona, i to w kilku wariantach:

Klonos - piracka wersja Hypcia, nieco słabszy od oryginały.

Nayanas Happines - Teladiańska wersja Hypcia, bez możliwości montowania broni, ale za to z dużą ładownią.

Sunlight Zwiadowca - wersja ziemska, powinien spokojnie wystarczyć na długi czas.

Charon (1) - Starożytni - wersja z uzbrojeniem standardowym.

Charon (2) - Starożytni - wersja z uzbrojeniem starożytnych.

Veelzevul (Belzebub) - wersja Upadłych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Yacka:

Spoiler

Yacku, wygląd na to, że ja się wcześniej pomyliłem, ale ty teraz też.

U mnie wygląda to tak:

Charon (M6) i Archangel (M3), które mogą zostać kupione w stoczni starożytnych nie mogą montować ich broni, tylko normalną. TS starożytnych może zamontować działka mk1 i mk2, ale nie można (przynajmniej u mnie) wejść na pokład i samemu pilotować statek, tylko z autopilota. Mam x3: tc 3.0 i TOTT 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś, że w stoczni starożytnych można kupić 3 rodzaje statków i wymieniłeś co i jak.

M6 - tylko normalna broń

M3 i TS - broń starożytnych, a chodzi o to, że do M3 ze stoczni nie można założyć broni starożytnych, tylko normalne uzbrojenie.

Działka starożytnych wchodzą tylko do TSa. Napisałeś, że są 2 rodzaje charona, ale m3 też ma 2 wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kontakty ze starożytnymi można sobie odpuścić… (switchu miał rację co do TS-a, a szkoda, bo była by z niego całkiem niezła M6-ka 😀 ).

No to trzeba się trochę „ogarnąć” i spróbować ''Trial by fire'' 😀 . I tylko szkoda tej kasy, którą wpakowałem w handlowce do kontaktów z Obcymi 😀(( . Ale cóż, głupich nie sieją, same rosną… Trzeba było sprawdzić możliwości statków PRZED zakupami…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna seria pytań dotyczy przejmowania sektorów. Jako, że nigdy się w to nie bawiłem, stad kilka prozaicznych zagwostek, jak to ugryźć - odnalazłem swoje odpowiedzi poniżej:

Cytat

1. You must destroy all the big-ships (M6-M0) and stations of the sector's owner race.

2. You must place a Trade Station into the sector cleansed.

3. Than contact the biorobot-observer, which will appear on your Trade Station. You may forward the sector to the government (to which one - depends on your game-start) or you may capture the sector for yourself. Choose the wished option, while talking to the biorobot. If you forward the sector to the goverment, you'd be paid 10 mil. credits, and 1500 rep.points would be added. If you choose to capture the sector for yourself, you'd have to pay 120 mil. credits to the invasion fleet, but the sector becomes your property and will earn you money. Besides after you capture 5 sectors for yourself, you'll be given an opportunity of getting your own M0-ship. Just follow the biorobot's instructions.

Important:

- in any case your rep. among the sector's owner race will fall down to -5

- if you capture a sector for yourself, be sure to defend if properly, as the former owner will be trying to re-capture the system.

Reszta szczegółów i powyższe źródło:

http://www.des-studio.su/viewtopic.php?f=5&t=22

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Czyli kontakty ze starożytnymi można sobie odpuścić… (switchu miał rację co do TS-a, a szkoda, bo była by z niego całkiem niezła M6-ka 😀 ).

No to trzeba się trochę „ogarnąć” i spróbować ''Trial by fire'' 😀 . I tylko szkoda tej kasy, którą wpakowałem w handlowce do kontaktów z Obcymi 😀(( . Ale cóż, głupich nie sieją, same rosną… Trzeba było sprawdzić możliwości statków PRZED zakupami…

Zostaw handlowce, będę miał dla Ciebie (i innych również) niespodziankę w ten weekend 😀

Cytat

Kolejna seria pytań dotyczy przejmowania sektorów. Jako, że nigdy się w to nie bawiłem, stad kilka prozaicznych zagwostek, jak to ugryźć - odnalazłem swoje odpowiedzi poniżej:

Z STO to proste. Musisz zniszczyć Stacje Handlową, DOK, Stocznie lub Habitat Piratów. Zniszczyć wszystkie duże statki danej rasy w tym sektorze. Postawić własną SH i możesz przejąc sektor.

W TOTT jest podobnie:

Cytat

<t id="4293">To jest bardzo proste: zniszcz wszystkie obce stacje w tym sektorze, przygotuj 120 millionów kredytów i nawiąż komunikację ze mną. Ważne jest, aby twoja reputacja była nie mniejsza niż +1\(10\).</t>

Cytat

<t id="4306">Rząd jest zainteresowany rozszerzeniem terytorialnym poprzez przejmowanie kontroli nad sektorami, ale nie chciałby zbytnio ryzykować, w związku z tym:\nW sektorze, który chcesz przejąć nie powinno być żadnych stacji, ani dużych statków \(od М6 \), należących do rasy, której jest sektor.\nNieznanych sektorów nie można przejmować.\nNagroda za udane przejęcie sektora wynosi: 10 millionów kredytów.</t>

Cytaty pochodzą z pliku 0241 tłumaczenie TOTT v05.

Problem w tym, że chyba przejmowanie działa tylko na Xenońskich profilach startowych. Na innych zaś w trakcie fabuły Yaki przejmujemy jeden sektor. Być może po wykonaniu tej fabuły będzie możliwość przejmowania też innych sektorów. Być może da się bez tego, a wystarczy w pustym sektorze postawić SH i skomunikować się z nią poprzez system komunikacji TOTT (coś jak ECS, wymaga przypisania klawisz w Starowaniu/Interfejs, a w grze wybrania jakiegoś obiektu na cel - stacji, statku i naciśnięciu przypisanego klawisz). Normalnie mamy tylko w tej komunikacji możliwość wezwania wsparcia, ale przy spełnieniu odpowiednich warunków do przejęcia, będzie tam i taka opcja. Wszystko należy przetestować, mod jest jeszcze za "świeży" aby znane były wszystkie jego sekrety.

Co sądzicie o wyglądzie:

Stoczni Starożytnych:

Spoiler
post-65-13043681097639_thumb.jpg

Eclipse Prototyp MkII:

Spoiler
post-65-13043681099728_thumb.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze mnie farciarz 😀

Spoiler

Skończyłem właśnie fabułę TOTT.

Po wielkiej finałowej bitwie zgarnąłem Universal, to chyba jest nagroda za fabułę, bo w sumie pojawił się jako mój statek, ale równocześnie po sektorze latał już Sprinter i zbierał co się dało 😀

A dało się zebrać sporo astronautów, będzie reputacja szła w górę u ras 😀

Zebrał też dwa Vidary i cztery Veelzevumy, w tym jeden mający w ładowni 84 Dział Starożytnych MkII, czyli tyle ile dokłądnie potrzeba aby uzbroić te cztery statki. No to "bendziem rzondzić" w świecie TOTT 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekają nas ciężkie czasy... Yacek dojdzie do władzy, skopiuje technologie upadłych i stworzy ogromną flotę... Nawet połączone siły wszystkich ras świata X nie będa stanowić dla niego zagrożenia... Zapanuje mhok i tyrania...

Zaraz, zaraz...

Czy te statki nie powinny wybuchnąć po przejęciu? Co prawda u mnie żaden pilot nie wyskoczył ze statków upadłych, ale mam cheat package i dla zabawy stworzyłem Hyperboree (owner Starożytni, żeby nie wybuchła) bez osłon i uzbrojenia, a potem posłałem do środka marines. Ładnie przeszli przez 5 pokładów, ale kiedy shackowali rdzeń i statek przeszedł pod moją kontrolę, to z automatu odpaliła się autodestrukcja. Czy z tymi statkami upadłych nie powinno być tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ale już w podczas poprzedniej bitwy znalazłem cztery porzucone statki (M3 i M4). Statki przejąłem i grzecznie poleciały gdzie chciałem, Potem kilka godzin naprawy (skrypt SLAM). Nic się z nimi złego nie stało.

Mam NPC BA i SCS Suite.

Pytanie: miałeś jakąś reputację u Starożytnych, gdy testowałeś statki? Może skrypt sprawdza twoja reputację? Ja mam co prawda niską (0 Indywiduum na 90%), ale mam.

A może coś u mnie nie działa skrypt autodestrukcji? Nie mam pojęcia. Nic nie grzebałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie miałeś farta. Mnie również udało się znaleźć kilka opuszczonych M3-jek a przez SCS-a zostałem obdarowany Hyperboreasem ale wszystkie próby przejęcia skończyły się jak na zdjęciu: …

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16dfeca6afa00cbc.html

Skrypty mam takie jak Ty plus jeszcze Marine Repairs, Mobile Ship Repair, Stocznia piracka Maruder i Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split.

A Universal jest nagrodą za skończenie fabuły… Tym razem chłopcy się postarali i wypchali go na maxa działami. I to niezłymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacek, Uber-Hiper-Mega-Farciarz 😀

U mnie to samo, po próbach przejęcia M4 czy M3, włącza się autodestrukcja. Jedyny plus, to szybkie przerzucenie uzbrojenia starożytnych zanim statek nie zamieni się w kulkę fajerwerka - ich działa są warte małe co nie co.

Yacek, przypominają mi się nasze dyskusje z przed dwóch lat - wrzucać skrypty czy też nie .... 😀 Teraz sobie nie wyobrażam zabawy bez zmodowanej gry i skryptów. Dla odmiany, wczoraj w końcu udało mi się poprawnie skonfigurować CCM i ustawiłem NPC Bailing Addon plus dorzuciłem Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split i zaczęło się złomiarskie szaleństwo. Ukoronowaniem był komunikat o opuszczonym M2. Jedno przyznam, nieprzewidywalność w grze sprawia, że plany tego co będę robić, a tym co zafunduje mi gra to dwie różne rzeczy. Wczoraj planowałem wykończyć gagatka Upadłych, zakończyło się natomiast na naprawie, złomowaniu TS'ów i myśliwców oraz pakowaniu zaoszczedzonych kredytów w uzbrojenie M2. Jako, że prace zakończyły się późno w nocy, dopiero dzisiaj wczesnym rankiem przed pracą (tak to już chyba uzależnienie jak mawia moja żona) spotkałem się z Upadlakiem. Pierwsze starcie zakończyło się remisem ze wskazaniem na mnie, najpierw on zamienił się w gwiezdny pył, chwilkę później ja. Na szczeście polisa i druga rozgrywka to moje zwycięstwo. Apollo z 60% kadłubem i bez osłon, ale w jednym kawałku. 😀

Teraz trzeba wysupłać i uzbierać min. 170 milionów (120 milionów na łapówę) i spróbować przejąć jakiś sektor ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yacek

Troche jeszcze pokombinowałem z różnymi ustawieniami, reputacja na maxa, najgorsza, neutralna, katapultowanie pilota i przejęcie SCS'em, ustawienie ownera innego niż starożytni, wypróbowałem wszystkie znane mi sposoby na wszystkich bojowych jednostkach starożytnych i upadłych, efekt zawsze taki sam - "jebudu" i statku nima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Skrypty mam takie jak Ty plus jeszcze Marine Repairs, Mobile Ship Repair, Stocznia piracka Maruder i Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split.

Wars: Argon/Boron vs Paranid/Split również mam.

Stoczni Marauder nie, bo w TOTT jest już stocznia Marauder, więc nie ma potrzeby (chyba że ktoś lubi tuningi statków, a tego w stoczni Marauder z TOTT nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

Stoczni Marauder nie, bo w TOTT jest już stocznia Marauder, więc nie ma potrzeby (chyba że ktoś lubi tuningi statków, a tego w stoczni Marauder z TOTT nie ma.

Otóż to właśnie, otóż to. Lubię latać bezpiecznie i w miarę szybko a nie ma to jak 6G osłon lecących z prędkością 100m/s… 😀

A z przejmowania sektorów to chyba będą nici. Próbowałem „zasiedzieć się” w przydziałowym z XTC ale mimo, że postawiłem tam i HQ i Stację handlową a rasą był JB to Scorp dalej twierdził, że sektor jest nieznany. To samo z nieznanym obok X534. Zajęły go Xenki więc rozwaliłem i ich i stację, postawiłem swoją a mimo to dalej był Xenoński zaś klawisz komunikacji pozwalał tylko na wezwanie wsparcia. A próba przejęcia X472 zakończyła się zwiechą kompa przy próbie odskoczenia od naciągających K…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat
Cytat

Stoczni Marauder nie, bo w TOTT jest już stocznia Marauder, więc nie ma potrzeby (chyba że ktoś lubi tuningi statków, a tego w stoczni Marauder z TOTT nie ma.

Otóż to właśnie, otóż to. Lubię latać bezpiecznie i w miarę szybko a nie ma to jak 6G osłon lecących z prędkością 100m/s… 😀

A z przejmowania sektorów to chyba będą nici. Próbowałem „zasiedzieć się” w przydziałowym z XTC ale mimo, że postawiłem tam i HQ i Stację handlową a rasą był JB to Scorp dalej twierdził, że sektor jest nieznany. To samo z nieznanym obok X534. Zajęły go Xenki więc rozwaliłem i ich i stację, postawiłem swoją a mimo to dalej był Xenoński zaś klawisz komunikacji pozwalał tylko na wezwanie wsparcia. A próba przejęcia X472 zakończyła się zwiechą kompa przy próbie odskoczenia od naciągających K…

1. Ja nie. Odpowiednia prędkość, dla odpowiedniej klasy statku i jest OK. Nie wiem, czy czasem nie będzie konfliktu, bo w stoczni Marauder TOTT jest dostępna jedna z fabuł TOTT.

2. Nie "przydziałowy z XTC", XTC to mod, a tobie chyba chodzi o podstawową grę czyli X3TC. Ja gram z All Plots Coplette, sektor zmienił nazwę na jedną z dostępnych, ale nadal jako rasę ma Nieznana.

3. Wygląda więc, że przejmowanie sektorów w takim razie jest tylko na profilach Xenońskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem sposób, jak wejść w posiadanie statków starożytnych, które nie buchną po 10 sekundach

CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, WYMAGA CHEAT PACKAGE

Spoiler

Opisze to na przykładzie M0 Hyperborea, ale pewnie uda się z dowolnym statkiem. Zwiększyłem reputację u starożytnych na maxa i dodałem Hyperboree do stoczni starożytnych w unknown ancient's sector, ale zapewne nada się każda inna. O dziwo pojawiła się (Hyperborea, nie stocznia) w wersjach S/M/L, ale mniejsza z tym. Zakupiłem ten statek (kosz ok. 450 milionów) i usłyszałem tradycyjny komunikat o autedestrukcji. Jednak statek nie wybuchnął i dalej był widoczny w stoczni, mogłem nawet do niego wsiąść. Problem pojawił się, kiedy chciałem odlecieć. Statek nie mógł oddokować a obraz pokazywał, że znajduje się wewnątrz bramy skokowej starożytnych (tego sześcianu z portalami). Wpadłem na pomysł i użyłem opcji clone ship. Ustawiłem, by sklonowany statek należał do mnie. Oczekiwałem tradycyjnego odliczania, jednak tak się nie stało. Wisiał sobie po prostu w próżni i nic nie robił, jak każdy inny statek. Obecnie latam sobie i czyszczę sektory xenków i khaak, padają aż miło. 😀

@EDIT

Poprawiłem, chociaż jak dla mnie, to zwykłe czepianie się o szczegóły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...