Skocz do zawartości


Mod X3 Rebalance Mod (XRM) - Total conversion - dla Albion Prelude

yaki kolos argoni skradziony XRM skrypty

699 odpowiedzi w tym temacie

#491 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 październik 2013 - 02:59

No cóż, gdybyś przeczytał cały pierwszy post (wiem, dużo tekstu) to byś wiedział, że jest tam link do specjalnie przygotowanego NoCiv dla AP+XRM.

#492 The.Lorror

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 03 październik 2013 - 17:09

Dzięki Yacku za szybkie naprowadzenie na trop ;)
Przyznaję bez bicia, jak zerknąłem na posta pomyślałem, że to 'tylko' tłumaczenie na Polski oryginalnego tekstu z oficjalnego forum ;) Ctrl+F też nie znalazł frazy 'no civ'. Teraz widzę, że sporo dodatkowego napracowania zostało w to włożone.
Plik pobrany, dziś ochoczo przetestuję <radocha>

#493 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 04 październik 2013 - 18:01

Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.30
Informacja: Informacja o wersji 1.30

Wersja dotyczy głównie kompatybilności XRM z patchem 3.1 dla AP. Przed instalacją należy zaktualizować AP do wersji 3.1.
Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.29 zarówno w wersji TC jaki AP.

Wersja jest od teraz dostępna tylko w formacie .zip do instalacji manualnej, nie wersji do instalacji przez PM.

Należy więc zapoznać się z instrukcją instalacji w drugim poście tego tematu.

Pliki, które uległy zmianie:

XRM Part 1
XRM Part 2
Hull Packs
Advanced Universe


Proszę upewnić się, że przekopiowaliście wszystkie pliki skryptów z części 2, zmieniło się w nich bardzo dużo. Wystarczy skopiować i wkleić je do folderu scripts w odpowiednim katalogu gry, nadpisuje oryginały.
Użytkownicy AP - kopiują skrypty z folderu "scripts_AP"
Użytkownicy TC - kopiują skrypty z folderu "scripts_TC"

STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:
Tylko przy kontynuacji gry
I

STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:
Tylko przy kontynuacji gry

Atlas
I

Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.

Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:

1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.
2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#3
3. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.29to1.30patch.AP".
4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.

Skrypt "temp.xrm.1.29to1.30patch.AP" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.

ZMIANY W WERSJI 1.30:

Fixed - Left/Right Weapon Turn-in on I and Atlas
Fixed - Increased rep with the Independent Race so all wares can be bought from the XL Weapons Dealer
Fixed - Removed built-in Cargo Bay Life Support from all TLs for AP 3.0 plot compatibility (AP Only)
Fixed - Incorrect race owner on stations in Family Rhy
Fixed - Reverted Oort Cloud and Kuiper Belt security level to Border (New start required to see this change)
Fixed - Crash when starting new game in OSX

Added - AP v3.1 compatibility
Added - Automated repair script for Maintenance Pods (Thanks to Dr Bullwinkle)
Added - External Docking to I (AP Only)


Wersja 1.30 jest zarówno dla TC jak i dla AP.

Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.


Wersja 1.30 zawiera aktualne polskie tłumaczenie.
Tłumaczenie jest kompletne, zarówno dla wersji XRM AP jak TC.
Tłumaczenia dostępne do tej pory na Mamucie zostały usunięte.


Moje mini poprawki są nadal aktualne dla tej wersji.

#494 The.Lorror

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 05 październik 2013 - 00:59

Jeszcze jedno pytanko dotyczące 'no civilians' do XRM, jest może wersja mniej hardcorowa? Tj. taka która zostawia szpitale, kasyna i areny - statki na których zazwyczaj szkolę marinsów do późniejszych bardziej wymagających akcji. Jeśli nie to czy mógłbyś wskazać temat w którym opisywana jest edycja pliku Jobs? Jakbym znalazł trochę czasu to mógłbym nad tym posiedzieć i samemu te 3 statki wyedytować tak by nie znikały.

#495 Marucins

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 05 październik 2013 - 18:32

Yacek, orientujesz się jak mogę zmienić domyślną kamerę włączoną w XRM?

Podczas gry kupcem jego statek (kadłub statku) sterczy mi na ekranie. Aby było tego mało efekty wizualne nałożone na ten statek przycinają grę podczas SETA.

#496 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 październik 2013 - 19:09

Wyświetl postUżytkownik Marucins dnia 05 październik 2013 - 18:32 napisał

Podczas gry kupcem jego statek (kadłub statku) sterczy mi na ekranie. Aby było tego mało efekty wizualne nałożone na ten statek przycinają grę podczas SETA.

A musisz latać tym statkiem? Zmień statek na inny.

#497 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 06 październik 2013 - 12:30

Pojawiła się mini aktualizacja moda o numerze 1.30b
Informacja: info o wersji 1.30b

Zmiany:
Zmiany dotyczą tylko AP i tylko tych, którzy grają w fabułę Kłopoty Korporacji (Corporation Troubles).

Pliki, które uległy zmianie:
XRM Part 2 (wystarczy tylko wypakować pliki cat/dat i nadpisać ich poprzednie wersje w katalogu addon).

#498 glouver

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 109 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 09 październik 2013 - 03:09

W modzie xrm na profilu ziemski commander i po przejściu fabuły hq i hub, gdy wlatuje się do quens harbor - plot z hub się resetuje na rzecz misji z korporacji artreus.
Straciłem tak hub i trochę się pomęczyłem aby do tego dojść co było tego powodem.

Czy to normalne w tym modzie aby przechodzić ziemianinem - plot hub i hq dwa razy?

#499 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 09 październik 2013 - 03:32

Wyświetl postUżytkownik glouver dnia 09 październik 2013 - 03:09 napisał

Czy to normalne w tym modzie aby przechodzić ziemianinem - plot hub i hq dwa razy?

Tak. XRM daje możliwość wykonywania obu fabuł, nie zależnie od profilu.

#500 glouver

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 109 postów
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 10 październik 2013 - 21:30

No, oki.
Jak rozwiązaliście bug z dostawą 15k przypraw stottu, 10k boffu, 15k delaxanska pszenica?
Całość weszła na Albatrosa lecz ten przy dokowaniu taranuje stacje HUB i nie da się zadokować. Użyłem cheat na kolizje, zadokowałem ale plot nie rusza dalej.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych