Skocz do zawartości

Atak na Torus Ziemi


kipax1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cytat

😀 😀 😆 Sukces Torus przejęty ! nie udało sie co prawda bez dotkliwych strat zostało mi pare M3 i valhalla no i Galactica no ale jest mój no ale po dojściu do pewnego stopnia obrazeń Hulla nie dostawał więcej DMG no ale tyle wystarczyło moim marines poległo ich wiele ale wypełnili swoje zadanie 20 kropek ciszy na część bohaterskich poległych !.................... no dobra straty dotkliwe ale można otwierać flaszke ! 😀 😀 😀

Nie chcę być niemiły, ale nie wieże że dokonałeś tego bez skryptu powodującego pewne "ułatwienia" czytaj Cheat script.

Po pierwsze wypisałeś jakie sektory odbiłeś ziemianom... Hmmmm gram dość sporo w TC, a w grę serii X od 1999 roku. I doskonale wiem że w przejmowanych sektorach respawnują się jednostki. Nie ważne jakie masz siły, ale prędzej czy później respawnowane jednostki rozwalą największa flotę jaką masz w danym sektorze, a to co ty wysłałeś na Torusa to jest jakiś żart 😀. Ludzie na Ego większe siły wysyłali i jakoś nie podołali. Dlatego ja nie lubię się bawić w przejmowanie sektorów, właśnie ze względy na respawn. A szkoda, bo to mógłby być dość wielki potencjał.

Po drugie bez Marines nie przejmiesz Torusa, a jakoś sił "desantowych" nie widziałem na twojej liście, no chyba ze ziemianie na widok twojej "floty" posrali ze strachu i wywiesili majtki na swoich karabinach 😀

Sorki ale ja to już tak mam, że zawsze napiszę, powiem to co myślę 😀 W fotki nie uwierzę, bo sam testowałem Cheat script, wiec wiem jak działa. Pokaż mi "Wideło" to uwierzę. Raz "dokonałeś" cudu nad Ziemią, dasz radę ponownie, ale tym razem użyj Frapsa lub czegoś podobnego.

Pozdrawiam 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie chcę być niemiły, ale nie wieże że dokonałeś tego bez skryptu powodującego pewne "ułatwienia" czytaj Cheat script.

Po pierwsze wypisałeś jakie sektory odbiłeś ziemianom... Hmmmm gram dość sporo w TC, a w grę serii X od 1999 roku. I doskonale wiem że w przejmowanych sektorach respawnują się jednostki. Nie ważne jakie masz siły, ale prędzej czy później respawnowane jednostki rozwalą największa flotę jaką masz w danym sektorze

Nie chcę być nie miły ale parę sektorów pirackich mam przejętych i to co oni respawnują w tych sektorach to jakiś żart. Jeszcze żadnego sektora nie udało im się odbić a obrona moja jest mała. Podam przykład jednego sektora oto respawn: 2x M6 + pewna ilość M3 i M5.

Ogólnie przecież do przejmowania sektorów używa się osobnego skryptu (nie ma raczej czegoś takiego wbudowanego w X3:TC) i to raczej w 80% ataków ten skrypt decyduje co nas dziś zaatakuje.

Cytat

Sorki ale ja to już tak mam, że zawsze napiszę, powiem to co myślę 😀

😆

Cytat

W fotki nie uwierzę, bo sam testowałem Cheat script, wiec wiem jak działa. Pokaż mi "Wideło" to uwierzę. Raz "dokonałeś" cudu nad Ziemią, dasz radę ponownie, ale tym razem użyj Frapsa lub czegoś podobnego.

Tak jaaasne będzie ponawiał atak (czyli specjalnie rozpoczynał nową grę najprawdopodobniej) tylko i wyłącznie dla Twojej satysfakcji 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screen z PM Lite jest mało wiarygodny. Jest wiele skryptów dostępnych w formacie .zip, które nie wymagają PM Lite do instalacji. Można też każdy skrypt dostępny jako .spk zainstalować bez PM lite, jak to zrobić jest opisane w FAQ.

Pytanie za 100 punktów: od kiedy to Marines mogą (bez odpowiedniego skryptu) dokonywać abordażu stacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie chcę być niemiły, ale nie wieże że dokonałeś tego bez skryptu powodującego pewne "ułatwienia" czytaj Cheat script.

Po pierwsze wypisałeś jakie sektory odbiłeś ziemianom... Hmmmm gram dość sporo w TC, a w grę serii X od 1999 roku. I doskonale wiem że w przejmowanych sektorach respawnują się jednostki. Nie ważne jakie masz siły, ale prędzej czy później respawnowane jednostki rozwalą największa flotę jaką masz w danym sektorze, a to co ty wysłałeś na Torusa to jest jakiś żart 😆.

Respawnować się mogą, ale co z tego jeśli będą oni doniego "niebiesko" nastawieni? Po zdobyciu sektora mógł sobie podbić repke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondzio nie bądź śmieszny. Pisząc o respawnie miałem na myśli sektory w których mamy M1/M2. W sektorach których są M1/M2 nie utrzymasz za długo, ponieważ nim twój, twoja flota od regeneruje swoje osłony to natychmiast pojawia się kolejny wrogi M1/M2 w osłonie 30 myśliwców. generalnie rzecz ujmując chcę dać do zrozumienia, że floty wroga które się respawnują są nieśmiertelne. A Jak nam wiadomo statki ziemian są zdrowo przegięte, tym bardziej że bez przerwy będą się respamowały. Więc Kondzio nie porównuj Pirackiego Rybołowa lub Centaura do Tyra, Walhalli lub Ostaki i Odyna, nie wspomnę już o towarzyszących im myśliwcach. jak Fenrir lub Kord, a czy nie zapomniałem wspomnieć jeszcze czasem o odbudowywaniu się konstrukcji wroga ?

Nie wiem ja, tam w każdym razie nie dam sobie nawinąć makaronu na uszy.

Cytat

Ogólnie przecież do przejmowania sektorów używa się osobnego skryptu (nie ma raczej czegoś takiego wbudowanego w X3:TC) i to raczej w 80% ataków ten skrypt decyduje co nas dziś zaatakuje.

Kondzio chyba jaja sobie robisz ? Jesteś pewien że to w X3TC grasz? Zawsze, ale to zawsze respawuje się to, co jest w danym sektorze. Żaden skrypt nie decyduje o tym co będzie się respamowało. Jeżeli w sektorze znajdował się Tyr i 30 myśliwców to respawn stworzy właśnie Tyra i te 30 myśliwców.

Nie no dosyć że makaron na uszy nawijają, to jeszcze łosia z człowieka chcą zrobić 😀

I nie rób takiej zmieszanej miny, bo Ty to doskonale powienieneś wiedzieć. W końcu niby grasz już dość spory czas w gry serii X o ile dobrze widzę 😀

Cytat
Cytat

W fotki nie uwierzę, bo sam testowałem Cheat script, wiec wiem jak działa. Pokaż mi "Wideło" to uwierzę. Raz "dokonałeś" cudu nad Ziemią, dasz radę ponownie, ale tym razem użyj Frapsa lub czegoś podobnego.

Tak jaaasne będzie ponawiał atak (czyli specjalnie rozpoczynał nową grę najprawdopodobniej) tylko i wyłącznie dla Twojej satysfakcji 😀

Nie dla mojej satysfakcji, ale dla potwierdzenia faktów. Na forum Ego poczytaj sobie o Torusie. No chyba w dziwnych okolicznościach Save mu nie przepadło ? 😆

Nie no i jeszcze masz RRF. Powiedz mi mości panie, jakim cudem podbiłeś układ słoneczny z tak nieliczną flotą ?

Edit.

Do przejęcia zwykłej konstrukcji wroga wymaganych jest co najmniej 25 na maksa wyszkolonych Marines. Torus ma wyższą klasyfikację konstrukcji co za tym idzie potrzebowałbyś co najmniej 70 super Marines, i sporo statków TP. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie no i jeszcze masz RRF. Powiedz mi mości panie, jakim cudem podbiłeś układ słoneczny z tak nieliczną flotą ?

A co to za problem? Jeden sektor po drugim. Przecież, jak przejmie sektor to może grzecznie przeprosić za "przypadkowy ostrzał" i podnieść sobie repke, a respawnująca się flota będzie niebiesko nastawiona (o czym pisałem wcześniej...). A NPC nie używają Valhalli. Ponadto sektory Ziemian są słabo strzeżone (no może poza Ziemią 😆 ), więc z taką flotą, jak podał na początku nie powinien mieć problemu z wyczyszczeniem sektora (o ile stacje (jeśli trzeba je skasować) ni są niezniszczalne).

Cytat

No chyba w dziwnych okolicznościach Save mu nie przepadło ?

Chyba logiczne, że grająć gość zapisuje grę i nadpisuje stare stany gry, a w TC jest ich tylko 10, więc następuje to dość szybko 😀 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

no Yacek sam napisałeś że jest wiele skryptów nie wymagających Pm lite 😀

Więc jeśli podajesz jakie masz zainstalowane skrypty, to wypisz ich listę (jest odpowiedni temat na forum do tego), a nie pokazuj screena z PM Lite. Ja mogę pokazać swojego screena z PM Lite, a tam nie będzie nic. Więc jaki to sens?

Cytat

Nie no i jeszcze masz RRF. Powiedz mi mości panie, jakim cudem podbiłeś układ słoneczny z tak nieliczną flotą ?

Edit.

Do przejęcia zwykłej konstrukcji wroga wymaganych jest co najmniej 25 na maksa wyszkolonych Marines. Torus ma wyższą klasyfikację konstrukcji co za tym idzie potrzebowałbyś co najmniej 70 super Marines, i sporo statków TP. 😆

Co do podbijania sektorów ziemian, Lizard zobacz do pierwszego postu w tym temacie, pisze w nim że ma już podbite prawie wszystkie sektory. Więc jakoś się mu udało. A flotę też ma sporą 😀

Co do Torusa, to zgadzam się z Tobą. Raz że powinien mieć sporo Marines, dwa, nie wiem jakim cudem jego flota nie została zniszczona w sektorze Ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Kondzio

co?! jesteś moim dziadkiem że tak do mnie mówisz? do Yacka zacznij się zwracać Yacuńciu... 😆

Cytat

nie bądź śmieszny. Pisząc o respawnie miałem na myśli sektory w których mamy M1/M2. W sektorach których są M1/M2 nie utrzymasz za długo, ponieważ nim twój, twoja flota od regeneruje swoje osłony to natychmiast pojawia się kolejny wrogi M1/M2 w osłonie 30 myśliwców. generalnie rzecz ujmując chcę dać do zrozumienia, że floty wroga które się respawnują są nieśmiertelne.

To że jesteś fatalnie przygotowany do obrony swojego sektora to już chyba nie mój problem? I uwierz... utrzymasz się, wszystko zależy od Twojego przygotowania.

Cytat

Więc Kondzio nie porównuj Pirackiego Rybołowa lub Centaura do Tyra, Walhalli lub Ostaki i Odyna, nie wspomnę już o towarzyszących im myśliwcach. jak Fenrir lub Kord, a czy nie zapomniałem wspomnieć jeszcze czasem o odbudowywaniu się konstrukcji wroga ?

Hmm chcesz mi wcisnąć że w każdym ziemskim sektorze pojawiają się M1 i M2?

Cytat

Nie wiem ja, tam w każdym razie nie dam sobie nawinąć makaronu na uszy.

Nie musisz nie chcesz to nie wierz, nie możesz każdego z niewiarygodną historią poskarżyć o używania kodów. Zresztą to chyba nie Twój kłopot czy ktoś gra z kodami czy nie to jego broszka.

Cytat

Kondzio chyba jaja sobie robisz ?

tak

Cytat

Jesteś pewien że to w X3TC grasz?

nie

Cytat

Zawsze, ale to zawsze respawuje się to, co jest w danym sektorze. Żaden skrypt nie decyduje o tym co będzie się respamowało. Jeżeli w sektorze znajdował się Tyr i 30

Prosze o to skrypt STO v.1.20 written by Trickmov. Bawiłeś się nim?

Cytat

I nie rób takiej zmieszanej miny, bo Ty to doskonale powienieneś wiedzieć. W końcu niby grasz już dość spory czas w gry serii X o ile dobrze widzę 😀

😀

Cytat

Nie dla mojej satysfakcji, ale dla potwierdzenia faktów.

Ale to nie zawody on nic przed nikim nie musi nic udowadniać, to jest jego gra czy gra z kodami czy bez.

A to czy w coś uwierzysz czy nie to już Twoja sprawa :-)

PS. czy o przejęciu sektora mówicie tu o takim przejęciu że w nazwie właściciela sektora pojawia się nazwa gracza? czy tylko o tym że czyścicie sektor z wrogów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem że podbił większość sektorów, ale o to właśnie mi się rozchodzi. Posiada RRF, a wiem jak działa ten skrypt, to raz.

Po drugie im dłużej chcesz utrzymać w ryzach podbite sektory, tym trudniej będzie ci zapanować nad ich kontrolą. Chodzi mi o to że jak podbijesz sektor w którym był M1 lub M2 musisz pozostawić tam spore siły. Lecz i te z czasem zaczną topnieć 😆 I to właśnie jest niesprawiedliwe. Zniszczysz wrogi M1 który był przypisany do tego sektora, a on na nowo w kółko i w kółko będzie się resopamował, z czasem moja flota nie mogła sobie z tym poradzić bo sama odnosiła straty. Nim mój M1 i M2 zregenerowały osłony, to bydle chwile później znowu pojawiło się w tym sektorze i tak w kółko. Aż w końcu zniszczył moja flotę. Czyli ogólnie można powiedzieć że wrogie statki są nieśmiertelne, bo gdy go zniszczymy za chwile pojawi się ponowny.

Po trzecie, owszem nie wątpię w jego zdolności, ale wiem jak walczy AI. I o to właśnie mi się rozchodzi. NIE zapanuje nad ich kontrolą. Pełno tam stacji które są wielkie, ba nawet ogromne, nie ę o asteroidach prędzej czy później jego statki zaczną rozwalić się o stacje, asteroidy a respawujące się jednostki wroga dobiją niczym chorą zwierzynę.

Edit

Tak testowałem wszystkie skrypty za pomocą których możemy przejąć sektory. I za każdym razem było tak samo.

Edit2.

Cytat
Cytat

nie bądź śmieszny. Pisząc o respawnie miałem na myśli sektory w których mamy M1/M2. W sektorach których są M1/M2 nie utrzymasz za długo, ponieważ nim twój, twoja flota od regeneruje swoje osłony to natychmiast pojawia się kolejny wrogi M1/M2 w osłonie 30 myśliwców. generalnie rzecz ujmując chcę dać do zrozumienia, że floty wroga które się respawnują są nieśmiertelne.

To że jesteś fatalnie przygotowany do obrony swojego sektora to już chyba nie mój problem? I uwierz... utrzymasz się, wszystko zależy od Twojego przygotowania..

Rozchodzi sie o to że nie możesz być w dwóch miejscach naraz, czyli im więcej posiadasz przejętych sektorów tym trudniej będzie ci je utrzymać. AI pozostawia wiele do życzenia. Raz na autopilocie wydałem mojemu Tyrowi atakowanie Xenońskiego K i mój Tyr przegrał z kretesem. Tym czasem gdy ja ponowiłem atak Tyrem nawet 20 % osłon mi nie zdołał zdjąć.

Więc Kondzio nie czepiaj się i nie rób zadymy na forum, dorośnij. Jako członek tego forum mam prawo wypowiedzieć swoją opinię i przestań się rzucać dzieciaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Przejęcie sektora, to przejęcie go na własność, czyli zmiana właściciel. Zniszczenie wszystkich statków wroga w sektorze to tylko wyczyszczenie sektora. Tak to się rozumuje i tego proszę się trzymać pisząc o swoich dokonaniach.

2. Nikt nie ma mu za złe że używa skryptów. Chodzi o to by pisząc że coś zrobił, napisał przy pomocy jakich skryptów tego dokonał. Bo nikt chyba nie uwierzy jak napiszę że "przejąłem wszystkie sektory w całym uniwersum, a latam w samym skafandrze, mam zadokowane pod pachami dwa M7, na plecach przenoszę TL-a, u pasa dokują mi M6, a gdzie dokują TS-y to już nie napiszę."

3. Proszę stonować wypowiedzi, bo będę zmuszony zamknąć, ciekawy skądinąd, temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Edit

Tak testowałem wszystkie skrypty za pomocą których możemy przejąć sektory. I za każdym razem było tak samo.

Hmm to dziwne u mnie jest inaczej.

Edit2.

Cytat

Rozchodzi sie o to że nie możesz być w dwóch miejscach naraz, czyli im więcej posiadasz przejętych sektorów tym trudniej będzie ci je utrzymać. AI pozostawia wiele do życzenia.

Tak to prawda ale jakoś moje statki same sobie całkiem radzą zwłaszcza gdy mnie nie ma w atakowanym sektorze.

Cytat

Więc Kondzio nie czepiaj się i nie rób zadymy na forum, dorośnij. Jako członek tego forum mam prawo wypowiedzieć swoją opinię i przestań się rzucać dzieciaku.

przewertuj stronę wcześniej to nie ja zacząłem się czepiać. I naprawdę skończ z tym zdrobnieniami bo to świadczy tylko o Tobie. Cholera jasna przedstawiam swoją rację mówię że takie są moje obserwacje i opinie w temacie a ten do mnie "przestań się rzucać".....i do tego jeszcze dzieciaku.

Cytat

3. Proszę stonować wypowiedzi, bo będę zmuszony zamknąć, ciekawy skądinąd, temat.

Przepraszam jeśli kogokolwiek gdziekolwiek uraziłem, ale wyrażam tylko swoje opinie i obserwacje.

//edit

W całych swych długich wypowiedziach nie wrzuciłem Ci ani razu, a Twoje fragmenty wypowiedzi nie są miłe do czytania dla mnie, zwłaszcza wyzywając mnie od dzieciaków itd.

Cytat

Więc Kondzio nie czepiaj się i nie rób zadymy na forum, dorośnij. Jako członek tego forum mam prawo wypowiedzieć swoją opinię i przestań się rzucać dzieciaku.

Tak wiec takie wypowiedzi może i powiększają Twoje ego ale nie zwiększają wartości Twych argumentów, ale mimo wszystko proszę Cię nie ubliżaj mi. Co do Kondzia hmm czytaj wyżej.... n/c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Yacek ja cały czas o tym piszę.

gdy zniszczyłem siły wroga i jego konstrukcje przejąłem jego sektor, fajnie cacy, tylko chodzi o to że mimo to że przejmiesz wrogi sektor który będzie twój to i tak będą respamowały się wrogie jednostki. Wiem bo testowałem wszystkie skrypty. Szkoda zę nie ma takiego skryptu który by uniemożliwiałby respamowanie wrogich jednostek 😆

Co do ziemskich sektorów to wiadomo jak statki poruszają się w nim na autopilocie, totalna porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TC nie używałem jeszcze żadnego skryptu do przejmowania sektorów, ale z tego co pisze na forum w tematach o takich skryptach, to zdaje się że nie ważne jakiego skryptu użyjesz, zawsze w przejętym sektorze będą respawnowały się statki rasy, której wcześniej był ten sektor. Pod warunkiem, że w takim sektorze respawnują się jakieś statki. Nie dziwi mnie to, bo za respawny odpowiada inny skrypt lub wręcz plik Jobs i skryptem nie zmieni się tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

W TC nie używałem jeszcze żadnego skryptu do przejmowania sektorów, ale z tego co pisze na forum w tematach o takich skryptach, to zdaje się że nie ważne jakiego skryptu użyjesz, zawsze w przejętym sektorze będą respawnowały się statki rasy, której wcześniej był ten sektor. Pod warunkiem, że w takim sektorze respawnują się jakieś statki. Nie dziwi mnie to, bo za respawny odpowiada inny skrypt lub wręcz plik Jobs i skryptem nie zmieni się tego.

W wyżej przytoczonym skrypcie STO jest opcja raids: on/off odpowiadające za inwazję floty na dany sektor, jestem ciekaw co by się stało jakby ją ustawić na off... kiedyś muszę to przetestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tjaa ja tez napaliłem się na to on/off, ale to nie działa. Wiem bo testowałem. Przejąłem wszystkie sektory Yaki i tam gdzie był M1 i M2 z myśliwcami ciągle się pojawiał. A mój statek szybko wyparował. Nie wiem może uderzył w asteroidę, lub niszczyły go siły wroga, które starały się odbić sektor. kilka naście razy to testowałem , za każdym razem ten sam rezultat.

Dlatego nie spierałbym się gdybym nie był tego pewien. Ale wiem że na dzień dzisiejszy nie ma skryptu który by niwelował respawn jednostek z danego sektora. Prędzej czy później zniszczą twoje siły, to tylko kwestia czasu. A jak posiadamy 5 sektorów w których jest M1/M2 to nie podołamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

W TC nie używałem jeszcze żadnego skryptu do przejmowania sektorów, ale z tego co pisze na forum w tematach o takich skryptach, to zdaje się że nie ważne jakiego skryptu użyjesz, zawsze w przejętym sektorze będą respawnowały się statki rasy, której wcześniej był ten sektor. Pod warunkiem, że w takim sektorze respawnują się jakieś statki. Nie dziwi mnie to, bo za respawny odpowiada inny skrypt lub wręcz plik Jobs i skryptem nie zmieni się tego.

W wyżej przytoczonym skrypcie STO jest opcja raids: on/off odpowiadające za inwazję floty na dany sektor, jestem ciekaw co by się stało jakby ją ustawić na off... kiedyś muszę to przetestować.

Coś podobnego było w seactor teakover w Reunion. Kiedy było ustawione na on atakowała się grupka 1-2 M6 i kilka myśliwców rasy, do której sektor należał. Zawsze byli wrogo nastawieni niezależnie od reputacji u danej rasy. Ale to był dodatek, który raczej nie ma nic wspólnego z "orginalnym" respawnem (te przybywały przez bramę z sąsiedniego sektora).

PS. A ja nadal jestem powietrzem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...