Yacek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 To fakt, smakowicie wygląda.A co z kokpitem? Widzę że jest na liście kokpit mod, jest możliwość wyboru, czy chcę kokpit, czy też nie? Bo ja nie lubię kokpitów, zasłaniają mi widok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Do tych dodatkowych skryptów autor umieścił osobne linki, więc wygląda na to, że są zupełnie opcjonalne.Bazowy mod to:CytatBug-player fix by draffut.BSD, Bomber and Shuttle Docking mod by Alkeena.Repair Drones Mod you find in Gazz's MARS script.X2 Ships Callback Mod v1.07 by Killerog Xtra Ship/Station Pack v1.77 by Cadius Boron Lucsa and Paranid Thanatos v1.5 by AxefaceShip Expansion v1.7c (part) by KilljaedenP.S.Przejrzałem statystyki statków po zmianach i coraz bardziej mnie kusi żeby go zainstalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Moze wydzielmy temat dla SRM, bo zasluguje na to. Szkoda, ze tak nie zrobilem bo mowilem o SRM w kontekscie cadius paka, ale jesli Yacek bedzie uprzejmy to wydzieli temat Zarowno kokpity i efekty silnika sa opcjonalne i kompatybilne jak najbardziej.Ciekawie wyglada tez Ship Systems Rebalance Pack (SSRP) v1.2 (opcja) http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271003min. Naped skokowy ma wielkosc XL podobnie jak automat dokujacy. Nawet fajne utrudnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ciężko wydzielić, bo w jednym poście pisaliśmy i o modzie Cadiusa i SRM.Zostawmy to tak jak jest, załóż nowy temat o modzie SRM i opisz go, albo przekopiuj swoje opisy zawarte w tym temacie.Ja na razie pozostanę przy Cadiusie, SRM dodam przy następnej nowej grze, bo faktycznie smakowicie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam.Mój post jest troszku dziwny ponieważ wiem jak postępować w takich sytuacjach, aczkolwiek wolałbym, się upewnić by nie zmarnować kilkudniowej rozgrywki, w której dorobiłem się już dość lukratywnego interesu.W chwili obecnej posiadam mod Production Modules I FDN chciałbym je usunąć z gry, to wiem jak zrobić, ale posiadam też paczkę Cadiusa Ship Only 1.76 i chciałbym zainstalować 1.77 wraz z fabrykami ponieważ chciałbym w przyszłości zakupić stocznię w której można produkować własne statki. Tak bynajmniej wspomniał Prowler , chyba że coś źle odczytałem. Więc moje pytanie może być troszku trywialne ale wolałbym się upewnić. Na dzień dzisiejszy posiadam tylko jeden statek z paczki Cadiusa a mianowicie jest to TM Lofin do którego zadokowałem już świeżo wyprodukowanych i uzbrojonych 6 sztuk M3 Statek Eksperymentalny. Statki te wyprodukowałem w moim TL. Więc czy jak odinstalować ten skrypt, który mam w postaci rar v1.76 i zainstalować v1.77 ? Ale tak by nic nie stracić a mój save nie został uszkodzony ? Rozumiem że muszę być w statku z Vanilla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Podmieniasz pliki z wersji 1.76 plikami z wersji 1.77Wersje są kompatybilne ze sobą, więc nie powinno być problemu, ale na wszelki wypadek przesiądź się do statku z vanilli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Polega to na zasadzie wytnij, kopiuj/ wklej ? I automatycznie podmieni pliki ? Pytam bo już tak wiele osiągnąłem w grze i nie chciałbym tego stracić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zależy jak masz poprzednią wersję zainstalowaną. Czy jako base mod, czy też jako fake patch?W pierwszym przypadku wystarczy copy/paste plików pamiętając o odpowiednich katalogach.W drugim musisz wiedzieć z jakim numerkiem miałeś pliki .cat/.dat poprzedniej wersji i nowe pliki wkleić z takim samym numerkiem, czyli nadpisać stare, pozostałe pliki copy/paste pamiętając o odpowiednich katalogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ufffff Poszło Skrypt Cadiusa 1.76 zaktualizowany do 1.77 Dzięki Yaca, ale " peńkałem leszcza " że mi gra padnie. Teraz lecę do Teladian zakupić stocznie w której będę mógł produkować własne statki O ile to prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Stacja Orbitalna Stocznia zakupiona i postawiona. W dziale projektów możemy znaleźć kilka projektów statków :- Sokół- Kea- Myszołów- BłotniakLecz przyznam się że żadne z wyżej dostępnych myśliwców w ogóle mnie nie satysfakcjonują. Wcześniejszych etapach mojej rozgrywki udało mi się wyprodukować w ładowniach mojego Tl ( skrypt - Production Modules ) 6 sztuk statku klasy M3 Statek Eksperymentalny. Po zadokowaniu jednym z nich do Orbitalnej Stoczni wydałem polecenie opracowania projektu Statku Eksperymentalnego. Okazało się że plany statku nie pojawiły się w mojej stoczni, co nie umożliwiło mi przystąpienie do produkcji tej klasy statku. Nie wiem może trzeba było czekać dłużej, ale wydaje mi się że czekałem dość sporo czasu na to by w Stoczni pojawiły się plany statku M3 Statek Eksperymentalny. Jak produkować statki, których nie można produkować ?No cóż do ćwiczenia moich pilotów używam Cherat Package, tak, tak wiem cheaty psują grę, ale nie w tym przypadku. Ponieważ za pomocą Cheat Package mogę sobie stworzyć w dowolnym sektorze eskadrę nieprzyjacielskich myśliwców mogą to być Xeni, Piraci, lub Krzaki, a pojawia się ich sporo No cóż jedni piloci przetrwają ten trening inni nie W każdym razie Cheat package umożliwia nam dodanie BlluPrints do naszego HQ. Gdy wykonamy taką czynność możemy śmiało rozpocząć produkcję statku klasy M3 Statek Eksperymentalny lub każdego innego statku którego nie można produkować w HQ. Jak komuś mało wrażeń to do generowania wrogich myśliwców może dorzucić większe jednostki jak Q lub J a nawet K albo Królową Gniazda W takim sektorze na życzenie możemy sobie stworzyć ciekawy DeathMatch, który przetrwają tylko najlepsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatJak produkować statki, których nie można produkować ?FAQ#71, chyba że ktoś naprawde che psuć sobie grę i użyje cheata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatCytatJak produkować statki, których nie można produkować ?FAQ#71, chyba że ktoś naprawde che psuć sobie grę i użyje cheata.I do czego ma sie mieć twój post ? Przecież pisałem, że wyprodukowanym przeze mnie statkiem M3 Statek eksperymentalny zadokowałem do mojej stoczni i po dodaniu do analizy i opracowaniu planów mój statek zniknął, a planów statku nie otrzymałem. Czekałem i czekałem i nic, a stocznie nie dają mi bluepriontów, a na pewno nie dadzą ci M3 Statek Eksperymentalny. Więc nie wiem w którym momencie zepsułem sobie grę, M3 Statek eksperymentalny podoba mi się najbardziej ze wszystkich myśliwców. Ma swoje zalety i wady ale najbardziej podoba mi się jego niepowtarzalna konstrukcja, która czyni go wyjątkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatCytatCytatJak produkować statki, których nie można produkować ?FAQ#71, chyba że ktoś naprawde che psuć sobie grę i użyje cheata.I do czego ma sie mieć twój post ? Do Twojego pytania. Po co postawiłeś znak zapytania na końcu zdania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 CytatPrzecież pisałem, że wyprodukowanym przeze mnie statkiem M3 Statek eksperymentalny zadokowałem do mojej stoczni i po dodaniu do analizy i opracowaniu planów mój statek zniknął, a planów statku nie otrzymałem. Czekałem i czekałem i nic, a stocznie nie dają mi bluepriontów, a na pewno nie dadzą ci M3 Statek Eksperymentalny. Więc nie wiem w którym momencie zepsułem sobie grę, M3 Statek eksperymentalny podoba mi się najbardziej ze wszystkich myśliwców. Ma swoje zalety i wady ale najbardziej podoba mi się jego niepowtarzalna konstrukcja, która czyni go wyjątkowym.Miał być tak wyjątkowy i unikalny, że twórcy postanowili zablokować możliwość przerobienia go na plany i wyprodukowania w większej ilości Normalnie w HQ nie pojawia się nawet na liście statków do badania, widać w tej orbitalnej stoczni jest trochę inaczej i zbadać można, ale planu już nie dodaje.Tak czy siak, legalnie większej ilości tych statków zdobyć nie można. Co z tym fantem zrobisz to już Twoja decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Jest wyjątkowy, ale tylko ten zdobyty w nagrodę w fabule. Jeśli statek zdobędziesz w inny sposób (cheat, dodanie go do stoczni i kupienie) to już normalnie można przerabiać na plany i produkować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 A ja kupiłem HQ dodane przez Cadiusa (ziemskie), mam w nim plany statków:BułatKordSzablaRapierWielkie to jak każda ziemska stacja, ledwo wlazło do sektora (gracza, tego z patcha 2.6)Czy ktoś już latał statkiem Kvasir? Ten widok obracających się czterech (przednia, górna, lewa i prawa) wieżyczek, które podążają za swoim celem, strzelając do niego, jest piękny. Dla samego tego widoku warto latać w poszukiwaniu co większych wrogich statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 No cóż wygląda na mój błąd, po jakimś czasie dostałem wiadomość że kolejka analiz KG ( co to jest to KG – Kwatera główna ? ) jest pusta.SpoilerOznacza to że nie byłem wystarczająco cierpliwy. Plany statku M3 Statek Eksperymentalny mogą zostać dodanie do naszej Orbitalnej Stoczni. Co do terańskiej stoczni to miałem wczoraj napisać na forum, że Orbitalna Stocznia nie jest dostępna tylko u Teladian ale też i u ziemian, ale byłem za bardzo zajęty budową swojego imperium Lizard Corporation.Kolejna inwestycja Lizard Corporation. Kuźnia dział Elektromagnetyczne działo plazmowe:SpoilerCo do tego cheata, to dodawanie planów do HQ nie jest aż takim cheatem. Dla mnie jest to kolejne rozwiązanie które oferuje cheat package, nie muszę się bawić w Edytorze skryptów lub ręcznie dodawać statki do katalogu T bo to jest czasochłonne. Ja tam wole dół wykopać koparką niż łopatą - ten sam efekt, tylko szybciej i łatwiej. To jest jak skrypt dodający statki Cadiusa albo stocznia OTAS lub ATF. Dzięki tej opcji mogę produkować to czego wcześniej nie mogłem, tak samo ma się do statków Hyperion którego możemy kupić po dodani skryptu stoczni lub statki ATF jak TYR, ATF Aegir za pomocą skryptu Stocznia ATF. Dla mnie większym cheatem jest ustawienie wielkiego % dla dużych statków w Bailing. Ja ustawiłem na 20 i jest ok, myśliwce na 30%.A co do tego sektora którego otrzymujemy z patchem 2.6 nie lepiej było wybudować tam własne elektrownie ? Nasłonecznienie jest tam aż 300%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 CytatNo cóż wygląda na mój błąd, po jakimś czasie dostałem wiadomość że kolejka analiz KG ( co to jest to KG – Kwatera główna ? ) jest pusta.Tak, KG to Kwatera Główna. To że kolejka analiz jest pusta oznacza że analiza się zakończyła Cytat...nie muszę się bawić w Edytorze skryptów lub ręcznie dodawać statki do katalogu T bo to jest czasochłonne.Od kiedy to statki dodaje się do katalogu T? Cytat Dla mnie większym cheatem jest ustawienie wielkiego % dla dużych statków w Bailing. Ja ustawiłem na 20 i jest ok, myśliwce na 30%.Bzdura, mam duże ustawione na 60% i co? I jak raz na tydzień znajdę jakiś M1/M2 to cieszę się jak dziecko. A o zdobyciu w walce to nie marzę nawet, zawsze nawet jak statek zmieni się na niebiesko, to jeszcze moje salwy lecą w jego stronę i po chwili bay, bay dziecinko.Ale czy doda się statek do stoczni ręcznie, czy cheatem, to jeden diabeł, każdy robi jak mu lepiej. Ważne żeby było w grze fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAAL-Melkart Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zdaje się, że pojawiła się nowsza wersja moda: 1.78:"Version History ========== V1.78 - Fixed turret miscount with Odin and Woden, <- I accidentally doubled their top/bottom turrets - Fixed issue with custom turret draw distance - Fixed issue with fighters undocking from TS dock point - Fixed issue with docking and undocking capital ships from the Hakata - Rebalanced the Saitama weapons and stats - General stat tweaks to all Xtra ships and ATF capital ships - Gave the Hiroshima new turrets - New model replacement for the OTAS Mistral Super Freighter"Używał ktoś może zalecanego skryptu "Advanced Weapons Research Mod (AWRM)"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Wow, wreszcie Mistral wygląda jak statek, a nie jak... nie będę się wyrażał Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Przejrzałem TShips i porównałem niektóre okręty z poprzednią wersją moda. Zostały wprowadzone drobne zmiany w parametrach niektórych jednostek np. paranidzki Proteus ma bardziej zrównoważoną charakterystykę - w v.1.77 był to chyba najszybszy M7 w grze ze 140 m/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Więc tak chodziło mi o katalog T czyli Tships Tfactory itd itp. Co do ustawienie an 60% ja miałem dość często M6 i M7 aż za często a to kusiło. Trudno było się oprzeć takiej pokusie. To jak z Piwem w lodówce, otwierasz a tam zimny Leszek który tak fajnie uśmiecha się do ciebie i woła " weź mnie, weź mnie " Tak samo u mnie było ze statkami większej klasy dlatego postanowiłem zmienić na 20% duże i 30% małe i jest ok Ale jak lubisz tak grać to ok. Nikt nie może Ci mówić jak masz grać. Dlatego to mi się podoba w X każdy z graczy robi to na co ma ochotę. Moim celem jest stworzenie silnej korporacji która na dzień dzisiejszy zajmuje się sprzedażą statków, może w przyszłości rozwinę skrzydła. Ja np gram z MD All Plots Complete i ktoś może mówić że oszukuje, no cóż może i tak, ale mnie już męczy wykonywanie fabuły po raz setny CytatWow, wreszcie Mistral wygląda jak statek, a nie jak... nie będę się wyrażał WOW faktycznie fajny, w końcu wygląda jak statek, a nie jak bez przewodowa elektryczna maszynka do golenia. Chciałbym mieć taki statek, tylko ze ja mam już 40 TS Pendent Więc może w nowej grze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 CytatWięc tak chodziło mi o katalog T czyli Tships Tfactory itd itp. No właśnie, bzdury piszesz. W katalogu T są pliki tekstowe. Natomiast pliki z nazwami zaczynającymi się na T (TShips, TFactory, TWares itp) są katalogu Types. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Tak wiem że w T są pliki tekstowe, ale jak pisałem że grzebiemy w katalogu T to "t" miało się do pierwszej nazwy pliku T ship T factory T ware nie chodziło mi o folder T gdzie są pliki tekstowe tylko jak pisałeś o Types. Myślałem że mnie zrozumiesz o co mi chodzi z tym T. No ale mniejsza o to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Jeśli mieszasz pojęcia katalogów i plików z T na początku nazwy, to faktycznie nie mamy o czym dyskutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.