Prowler Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Cytat Dla mnie większym cheatem jest ustawienie wielkiego % dla dużych statków w Bailing. Ja ustawiłem na 20 i jest ok, myśliwce na 30%.Bzdura, mam duże ustawione na 60% i co? I jak raz na tydzień znajdę jakiś M1/M2 to cieszę się jak dziecko. A o zdobyciu w walce to nie marzę nawet, zawsze nawet jak statek zmieni się na niebiesko, to jeszcze moje salwy lecą w jego stronę i po chwili bay, bay dziecinko.Dziwne, gdy ostatnio w testowej grze ustawiłem 50 albo 60% dla dużych statków to w ciągu ok. 6 godzin mogłem zebrać po kilkanaście sztuk różnych M6 i M8, 1 M1, 2 M7, 1 M7M i kilka platform bojowych S-L. Wszystko wyłącznie z walk pomiędzy NPC. Sam natłukłem kilka bombowców w misjach obrony stacji, praktycznie z każdej był przynajmniej jeden. Fajne jeśli ktoś chce się szybko i łatwo dorobić, ale do normalnej gry optymalne jest ustawienie 20-30%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Sam dobrze wiesz, że pierwsze kilka godzin gry to największe zadymy, szczególnie jak się ma kilka dodatkowych skryptów (wars). Sam SCS też tworzy własne opuszczone statki. Więc nie ma co porównywać rozpoczęcia rozgrywki z grą po kilku dniach, gdzie w większości sektorów panuje względny spokój. Na początku gry nie dysponujesz statkiem napędem skokowym, nie masz odkrytych sektorów, więc nie dasz rady przejąć wszystkich opuszczonych statków.Po dwóch dniach gry mam na koncie po jednym przejętym statku klas M1/M2/TL, ze trzy, cztery M7, większość mojej zdobyczy to M6, M3 i TS/TP/PM.Może na ilość opuszczonych wielkich statków mają wpływ tez inne skrypty i mody? np. CMOD?No i podstawowa kwestia, ilość opuszczonych statków, wcale nie musi równać się ilości przejętych, naprawionych i sprzedanych Statki po jakimś czasie znikają, więc nie zawsze uda się, można, chce cię, lecieć po każdy porzucony złom.I przypominam, każdy gra tak jak lubi Koniec offtopa z mojej strony, czekamy na kolejne wydanie moda Cadiusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 CytatSam dobrze wiesz, że pierwsze kilka godzin gry to największe zadymy, szczególnie jak się ma kilka dodatkowych skryptów (wars). Sam SCS też tworzy własne opuszczone statki. Więc nie ma co porównywać rozpoczęcia rozgrywki z grą po kilku dniach, gdzie w większości sektorów panuje względny spokój. Na początku gry nie dysponujesz statkiem napędem skokowym, nie masz odkrytych sektorów, więc nie dasz rady przejąć wszystkich opuszczonych statków.Po dwóch dniach gry mam na koncie po jednym przejętym statku klas M1/M2/TL, ze trzy, cztery M7, większość mojej zdobyczy to M6, M3 i TS/TP/PM.Może na ilość opuszczonych wielkich statków mają wpływ tez inne skrypty i mody? np. CMOD?No i podstawowa kwestia, ilość opuszczonych statków, wcale nie musi równać się ilości przejętych, naprawionych i sprzedanych Statki po jakimś czasie znikają, więc nie zawsze uda się, można, chce cię, lecieć po każdy porzucony złom.I przypominam, każdy gra tak jak lubi Koniec offtopa z mojej strony, czekamy na kolejne wydanie moda Cadiusa.Wiem, wiem. Tak tylko gdybam W pierwszej godzinie gry pojawiło się ok. 1/3 tych statków, potem już było spokojniej, ale utrzymywała się mniej więcej podobna ilość takich znalezisk na godzinę. Na pewno nie były one dziełem SCS, bo znajdowałem je na głównych szlakach, były w większości puste i bardzo pokiereszowane.Być może cmod ma jakiś wpływ, ale pamiętam, że na początku mojej zabawy z TC i skryptami jeszcze go nie używałem i przy standardowych ustawieniach NPC BA było też zawsze dużo złomu do zbierania, mimo braku wars i hard mode/pp.Przy 20% dla dużych statków różnica była kolosalna, w ciągu dwóch dni w grze trafiły mi się bodajże 2 duże jednostki pozostałe po walkach NPC, a sam przejąłem jedną korwetę na ok. 70 zniszczonych. Nie mówiłem, że robisz źle grając z takimi ustawieniami, po prostu zdziwiło mnie trochę to, że pisałeś o braku statków do przejęcia. Gdyby był tryb multiplayer to moglibyśmy się sprzeczać, ale że mamy tylko SP to tak jak pisałeś, każdy gra po swojemu, ważne żeby czerpać z tego radość. A że dalej tak jest, mimo czasu jaki upłynął od wydania TC, widać po mniej więcej stałej aktywności na forum, więc chyba to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 CytatCytatNie mówiłem, że robisz źle grając z takimi ustawieniami, po prostu zdziwiło mnie trochę to, że pisałeś o braku statków do przejęcia. Nie chodziło mi ogólny brak statków do przejęcia, małych (M5/M4/M3) i TS/TM/TP mam pełno, ale nimi raczej nie zawracam sobie głowy, chyba że przy okazji. Chodziło mi o ilość dużych statków (M1/M2/TL), tych tak często nie ma. Tak samo M7, najczęściej (powiedzmy jeden na 2 godziny czasu gry) trafia się M6.Zawsze mogę podesłać Ci loga z Mapy Scorpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 CytatChodziło mi o ilość dużych statków (M1/M2/TL), tych tak często nie ma. Tak samo M7, najczęściej (powiedzmy jeden na 2 godziny czasu gry) trafia się M6.No to tak jak u mnie Dziś znalazłem Dzierzbę dyndającą w Profit Share. Biedaczka padła ofiarą Lotniskowca śmigającego po sektorze, a że jeszcze jestem biedny żuczek w M3 no i nie używam żadnych skryptów związanych z naprawą (Marine Repairs itp.) to trochę poczeka sobie na remont. Żeby było ciekawiej zauważyłem jakieś dziwne refleksy świetlne w "głębokiej" przestrzeni poza sektorem, więc poleciałem sprawdzić co to i okazało się, że to Ozjasz (niespodzianka zafundowana przez SCS ). Teraz to mam problem co z tym wszystkim zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Cytat... a że jeszcze jestem biedny żuczek w M3 i nie używam żadnych skryptów związanych z naprawą (Marine Repairs itp.) trochę poczeka sobie na remont.Ja używam SLAM i naprawa (samoistna, pewnie nanotechnologia i samoreplikujące się kadłuby) też by potrwała kilka godzin. Tak więc inna sprawa przejąc taki M7, a inna sprzedać z zyskiem. U mnie czas pomiędzy jednym, a drugim to kilka, kilkanaście godzin gry, więc znów tak hop siup nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Używałem SLAM ale jakoś mi nie podpasował (nie mogłem znaleźć optymalnego ustawienia kosztów i czasu naprawy). W sumie to ustawiłem Mnożnik kosztów napraw na 500 i chyba to najbardziej mnie satysfakcjonowało. Może dam mu jeszcze jedną szansę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Bardzo fajny film przedstawiający flotę terran stworzoną przez Cadiusa:http://www.youtube.com/watch?v=n8nOd6wGW1o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 No fajny filmik. Ciekaw tylko jestem co będzie w kolejnej częsci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Pojawiła się nowa wersja moda 1.8Zmiany w nowej wersji:- Added deployable Orbital Weapons Platform (Scroll down to see instructions) - Newly optimized scripts - General stat tweaks to all Xtra ships, you should see a steep price increase to all Terran capital ship - Argon OWP's made available at all Argon shipyards - New model replacement for the OTAS Mistral Freighter - New model replacement for the Terran Solar Power Plants M/L/XL - Added USC OWP Phalanx - Added USC OWP Longinus (Placeholder) - Added USC OWP Gungnir - Added USC TP Gauntlet Military Transport - Added USC M2 Nagoya Heavy Battleship - Added Split M3 Cougar Vanguard - Added Split M3 Cougar Raider - Added Split M2 Taipan Heavy Battleship - Added Teladi M7 Heron Patrol Frigate - Added Teladi M7 Raven Blockade Cruiser - Added Teladi M2 Pteranodon Heavy Battleship - Added Teladi M1 Cormorant Heavy CarrierWersja zawiera już przetłumaczony plik tekstowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ale wypas, statki Splitow i Teladi! Poczekam pare chwil i juz powinno byc wplecione w SRM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam właśnie uruchomiłem u siebie mod Xtra_Shippack_v1.8 i zobaczyłem nowe statki, fabryki, kompleksy stacje bazy i stocznie o ile do większości mam pojęcie co się w nich produkuje to tych dwu stacji za nic nie mogę rozszyfrować ani o nich poczytać stacje te to LI Kompleks Produkcyjny - co on produkuje a znajduje się w każdej stoczni wszystkich ras(prócz piratów i Yaki ); oraz OWP Gungnir, OWP Longinus i OWP Phalanx - co to za wymysł i do czego służy? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 OWP - Orbital Weapon Platformchyba jasne już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 CytatLI Kompleks Produkcyjny Nie mam czegoś takiego. Jesteś pewien nazwy? Bo do stoczni terran został dodany Zestaw Budowy Kompleksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Dzięki LeWaR tak też myślałem tylko koszta mi nie pasowały gdy porównywałem z normalnymi zwykłe kosztują 52 mln duża, średnia 22 mln, mała 8 mln a te odpowiednio D 65mln, Ś 22mln, M 4mlnCytatCytatLI Kompleks Produkcyjny Nie mam czegoś takiego. Jesteś pewien nazwy? Bo do stoczni terran został dodany Zestaw Budowy Kompleksu.Tak dokładnie jest opisane LI Komplek Produkcyjny L za 51160024cr i LI Komplek Produkcyjny M za 29929912 cr - brak tej litery "s" na końcu chyba nic nie zmienia. Chyba będę musiał zakupić aby dowiedzieć się co to jest ? ] czy coś nowego przydatnego - czy jakiś babol wyskoczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 CytatCytatLI Kompleks Produkcyjny Nie mam czegoś takiego. Jesteś pewien nazwy? Bo do stoczni terran został dodany Zestaw Budowy Kompleksu.Witam ponownie znalazłem przyczynę być może - dziś włączyłem ponownie grę z wczorajszymi zapisami i te stacje są ale zacząłem się zastanawiać co to i po podaniu cen coś mnie tknęło aby zacząć od nowa i tak zrobiłem tych kompleksów już nie ma i teraz doszedłem po cenach że to były zdublowane doki zaopatrzeniowe i stacje handlowe - ceny się zgadzają a pomogło prawdopodobnie wyłączenie kompa na noc czyli totalny reset kompa po włączeniu nowego moda i teraz jest wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 LI oznacza Logain Industries - to jest skrypt FDN,Produstion Modules, CSecG, LI UM, GPRJa używam Production modules do produkowania broni, i rakiet jak i amunicji w moich TL Bardzoooo przydatny skrypt. W TL możemy tez produkować M5 i M4 na M3 TL ma za małą ładownię, chyba że ktoś wcześniej znalazł statek M1 Naprawczy statek Aran A tyxch stacji juz nie maszponieważ skrypt Cadiusa używa Tfactory, TDock tak samo jak mod FDN. To jest tak samo jak z plikiem Tship w gra odczytuje tylko jeden Tship, Tfactory, Tdock.Więc musisz wybrać jeden Albo FDN albo Cadiusa. Polecam Cadiusa dzięki temu możesz kupować statki Cadiusa, a FDN usuń. Zainstaluj sobie Production Modules, LI UM i GPR ( global production Report ) dzięki temu będziesz mógł produkować w hangarach swoich TL Myśliwce, uzbrojenie, wyposażenie do statków jak napęd skokowy lub tarcze. W skrypcie Cadiusa jest konstrukcja za pomocą której będziesz mógł produkować statki większej klasy jak M3/M6/.../M7/M1/M2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Wersja 1.8 moda, oprócz nowych statków i stacji, oraz nowych fabryk unikatowej broni (piszę o tym w temacie Gdzie można kupić broń Działo Fuzyjne? dodała jeszcze jedną rzecz. Nową broń Pulsacyjne Działo Fotonowe Gamma. Zauważyłem to przeglądając dane nowego Splickiego statku Taipan. Myślałem że to tylko jakiś błąd przy tworzeniu danych statku w TShips. Tymczasem właśnie znalazłem porzuconego Splickiego Pytona z tą bronią na pokładzie (Pyton też może jej używać). Kupuję Taipana, na nim przetestuję nową broń. Dam znać jak się sprawuje (ale z CMOD-em, bo nadal go używam ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 PDF Gamma spotykałem w grze już od dawna, zawsze na przejętych statkach. Nie wiem czyja to zasługa, ale na pewno nie Cadiusa, bo znajdowałem je zanim jeszcze pojawił się ten mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 CytatPDF Gamma spotykałem w grze już od dawna, zawsze na przejętych statkach. Nie wiem czyja to zasługa, ale na pewno nie Cadiusa, bo znajdowałem je zanim jeszcze pojawił się ten mod.To ja pierwszy raz teraz się z tym spotykam. Może to CMOD? Bo prawie równo z nową wersją moda Cadiusa dodałem CMOD-a. Co o tym myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 O ile mnie pamięć nie myli, to CMOD dodaje PDF'a Gamma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 CytatO ile mnie pamięć nie myli, to CMOD dodaje PDF'a Gamma Pytanie tylko po co? Skoro mają statystyki dokładnie takie same jak PDF-y "zwykłe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Wiesz, że nie wiem . Powinny mieć ciut lepsze staty, ale wtedy wypadałoby, żeby były droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Pojawiła się nowa wersja moda 1.81Lista zmian:- Fixed undocking issue with the Mistral and Mistral SF (their size have been reduced by 30%) - Fix collision safety net for the M2 Taipan - Fix missing loadout issue with Teladi M7 Heron - Added Split turrets (Predator/Talon/Venom) - Added Split M6 Drake - Teladi M2 Phoenix given 2 fighter docks, 2 TS/TP dock - Updated M1 Raptor model - Fixed texture error, added bits to allow mounting of new turrets, fixed smoothing groups - Right/Left/Rear lasers increased to 6, Top/Bottom increased to 4 - Added 2 TS/TP external docks - Updated M2 Python model - Fixed texture error, added bits to allow mounting of new turrets, fixed smoothing groups - Right/Left lasers increased to 9, Rear/Top increased to 6, Bottom increased to 4 - Added 2 Fighter external docks - Updated M7 Tiger model - Changed main hull texture - Right/Left/Rear lasers increased to 3 - Added 2 Fighter external docks - Updated M7 Panther model - Fixed texture error, added bits to allow mounting of new turrets, - Right/Left lasers increased to 3, Top/Bottom increased to 4, Rear decreased to 3 - Added 2 TS/TP external docks - Updated TL Elephant model - Fixed texture error, added bits to allow mounting of new turrets, fixed smoothing groups - Front/Right/Left/Rear lasers increased to 3 - Added 2 TS/TP external docks - Updated M7 Ocelot - Front lasers increased to 9, Right/Left increased to 6, Top decreased to 4, Rear decreased to 3 - Updated M2 Taipan - Front lasers increased to 12, Right/Left increased to 12, Top increased to 8, Bottom/Rear increased to 6Aktualne spolszczenie zostało wysłane do Cadiusa, gdyby jednak jeszcze nie było go w paczce moda, jest również dostępne na Mamucie. Link jest w temacie o spolszczeniach skryptów, pozycja 103. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAAL-Melkart Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Ostatnio uruchomiłem sobie starą kampanię i postanowiłem zakupić fabrykę dział fuzyjnych. Niestety ta fabryczka za 11 mln produkuje mi... delaxiańską pszenicę a nie broń . To normalne, czy ja mam coś skopane?Moja wersja moda to zdaje się 1.78, instalowany jako "base mod".pswydano wersję 1.82, ale bez znacznych poprawek:"V1.82 - Fixed a faulty script issue - German text updated by Starbuck1978" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.