Skocz do zawartości


- - - - -

Salvage Command Suite (dawne Salvage Claim Software Mk1)


110 odpowiedzi w tym temacie

#21 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 styczeń 2010 - 14:55

Pojawiła się kolejna wersja skryptu oznaczona numerem 3.28.9
Wprowadza kolejne nowości i to spore.
Tłumaczenie nowej wersji jest na Mamucie (wersja mało testowana, będą pewnie zmiany, ale to za jakiś czas).
Jeśli ktoś miał już skrypt musi po instalacji nowej wersji skryptu uruchomić grę, skrypt się wyłączy automatycznie po wykryciu nowej wersji, należy zapisać grę, wyjść z gry i uruchomić ją ponownie z tego zapisu, skrypt zrestartuje się automatycznie i nowa wersja zacznie działać.

Nowe możliwości to:
Kolorowanie nazw własnych statków.
Wyszukiwanie porzuconych statków określonego typu.
I inne.

#22 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 19 styczeń 2010 - 18:55

Uważajcie z nową wersją i zmienianiem kolorów nazw statków. Jeśli mamy ustawione "Melduj o wykonaniu rozkazów" to statki będą meldowały się, ale będziemy otrzymywać pustą wiadomość od "Nieznajomy". Jak pisze autor skryptu jest to wina silnika gry, który nie może wyświetlić wiadomości z kolorowymi nazwami statków i stacji.

#23 Jagoda

    As

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów
  • LokalizacjaAvarice

Napisano 22 maj 2010 - 15:25

A jak to się ma z statkami które dla nas pracują jako pozyskiwacze"złomu" ? Czy latają tylko po odkrkytych przez nas sektorach czy też latają w siną dal ?

#24 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 22 maj 2010 - 15:38

Nie latają automatycznie, automat "złomiarza" jest w skrypcie Salvage Commands NPC, w SCS Suite nie ma, więc latają tam gdzie ich wyślę.
Jak to robię? Najpierw uruchamiam na takim statku opcję "Znajdź najbliższy porzucony statek we wszechświecie". Dostaje raport z nazwami statków, sektorów i odległości w skokach od sektora w którym jest statek na którym uruchomiłem to polecenie. Decyduje gdzie go wysłać (wiadomo do sektorów Xenków nie poślę) i wysyłam poleceniem leć do sektora (opcja autoskok włączona, więc skoczy zamiast lecieć przez kilka sektorów), jeśli sektor nie odkryty jeszcze to wysyłam go do najbliższego sektora, który mam odkryty, a potem polecenie "przeleć przez bramę".
Jak statek znajduje się w sektorze docelowym to polecenie "Zbierz wszystkie opuszczone statki w sektorze" i jazda. Jak wykona polecenie to melduje się. Sprawdzam wtedy, czy przejął jakieś małe statki, które mogą w nim dokować. Jak tak, to muszę dać im czas na zadokowanie do niego (wiadomo są powolne bo mają z reguły kilka % kadłuba). Jeśli przejął tylko TS lub inne duże statki to procedura zaczyna się od początku.

#25 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 czerwiec 2010 - 20:55

Odnośnie dyskusji o wyszukiwaniu opuszczonych statków w grze przy pomocy SCS Suite prowadzonej w temacie Program do mapy Scorpa....
Tak wygląda wynik skanowania wszystkich sektorów w poszukiwaniu opuszczonych statków:
A tak okno wyboru typów statków do poszukiwania:

PS. Opcja szukania statków wg typów dostępna będzie dopiero w kolejnej wersji skryptu.

Załączone pliki

  • Załączony plik  SCS2.JPG (35,82 KB)
    Ilość pobrań: 510
  • Załączony plik  SCS1.JPG (37,25 KB)
    Ilość pobrań: 508


#26 Konrad162

    Pilot myśliwski

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPip
  • 636 postów
  • LokalizacjaUlica Sezamkowa
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 02 czerwiec 2010 - 08:16

Yacek napisał:

PS. Opcja szukania statków wg typów dostępna będzie dopiero w kolejnej wersji skryptu.


jak się pojawi to będzie fajnie :-)

#27 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:28

Konrad162 napisał:

jak się pojawi to będzie fajnie :-)

Juz jest fajnie. Ja nie korzystam tak często z tej opcji, bo już w wersji obecnie dostępnej jest opcja, która powoduje że o każdym opuszczonym statku od M6 wzwyż otrzymujemy wiadomość z podaniem klasy statku, nazwy statku i dokładnej lokalizacji sektora ze statkiem. Wiadomości otrzymujemy gdy statek zostanie znaleziony w sektorach z naszymi satelitami lub w całym wszechświecie (możliwe do ustawienia w konfiguracji skryptu).

#28 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 18 czerwiec 2010 - 13:38

Jest już dostępna wersja skryptu 3.34, zawierająca opcje, o których pisałem wcześniej.
Skrypt posiada już najnowsze polskie tłumaczenie.

#29 mike

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 50 postów

Napisano 01 sierpień 2010 - 14:34

Witam spotkał się ktoś z tłumaczeniem Salvage Command Suite 3.34b bo znajduje tylko do wersji 3.28 ??? Sam bym przetłumaczył ale kiepsko znam "angola" a może Yackowi sie nudzi :( :D :)
Pozdrawiam
Mike

#30 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 01 sierpień 2010 - 14:37

Bo nie trzeba tłumaczyć. Tłumaczenie aktualne jest zawsze w standardzie tego skryptu :(
Piszę o tym informując o nowej wersji skryptu, w temacie o skrypcie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych