Skocz do zawartości

Salvage Command Suite (dawne Salvage Claim Software Mk1)


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cytat

jak się pojawi to będzie fajnie :-)

Juz jest fajnie. Ja nie korzystam tak często z tej opcji, bo już w wersji obecnie dostępnej jest opcja, która powoduje że o każdym opuszczonym statku od M6 wzwyż otrzymujemy wiadomość z podaniem klasy statku, nazwy statku i dokładnej lokalizacji sektora ze statkiem. Wiadomości otrzymujemy gdy statek zostanie znaleziony w sektorach z naszymi satelitami lub w całym wszechświecie (możliwe do ustawienia w konfiguracji skryptu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

oooo ale szybka odpowiedz, nie doczytałem tematu do końca 🙁 w takim wypadku muszę sprawdzić co u mnie nie tak może ostatnia wersja gryzie się z jakimś innym skryptem bo menu "złomiarza" mam całkiem puste 😁 w tej starszej wszystko jest ok

pozdrawiam i dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ten pomysł z Stealth Satellite może być nawet całkiem ciekawy. Zastanawiam się tylko jak to będzie się miało do satelit w misjach fabuły. Czy oby czasem nie będzie się to gryzło, jak to miało miejsce z przejmowaniem statków w trakcie misji fabuł.

Ale jeżeli nasze satelity nie będą wykrywane przez wrogie jednostki to satelity będą w końcu odgrywały ważna rolę w grze dzięki skryptom jakie umożliwiają ich wszechstronne i jak że cenne zastosowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie się gryzło. To ty decydujesz jaki satelita ma być Stealth.

Musisz mieć tylko w ładowni Osłony Ładowni (skrypt dodaje taki towar do kilku stacji). Możesz operację zamiany wykonać w tym samym sektorze, możesz zdalnie.

Koszt operacji to 15000 kr i 4 sztuki Osłon Ładowni, na każdego satelitę. Możesz zmienić jednego, możesz wszystkie w sektorze. Oczywiście zamiana dotyczy Satelitów Zaawansowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nie wiem kompletnie gdzie zadać to pytanie.

Jak najszybciej pozbyć się dużej ilości towaru?

Mam na zbyciu 20000płytek krzemowych...

...100000 ogniw energetycznych.

Jednym słowem tylko czarna dziura by to jakoś pomieściła, nie mówiąc już o kupujących.

Pomoże ktoś?

Sprzedawanie w TS'ach jest nieopłacalne, gdyż traci on na wartości o jakieś 40% czyli tyle ile bym zarobił sprzedając pełny. Mikroczipów nie sprzedaję..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie "sztuczkach i kruczkach". Bo do tego nie potrzeba magii.

Ja pozbywam się na dwa sposoby:

1. Własna stacja handlowa, przypisane do nie TS-y z opcją skoku, podanym zapasem Ogniw (trzeba dbać by w stacji były Ogniwa, więc jeden TS-es zaopatruje ją w Ogniwa), skrypt Rozszerzony Handel, każdy TS ma przypisane sprzedawanie po najlepszej cenie wszystkich towarów jakie ma stacja (oprócz Ogniw). Zasięg handlu to 50 sektorów (zapas paliwa więc mają ustawiony na 100 skoków). Latają, a raczej skaczą, sprzedają i tylko liczę kasę.

2. HUB i to samo co w pkt.1, efekt ten sam.

Co do pkt.1 to ciut lepszy, bo można postawić kilka stacji, jak miałem w każdym sektorze, gdzie zbierałem to co zostało po złomowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dzisiaj ściągnąłem sobie wersję 3.38, a następnie spolszczenie. Po "odpaleniu" gry i uruchomieniu manu Salvage Command Suite spotkałem kilka ciekawych opcji, które ucieszyły moje oko. Było więcej niż w poprzedniej wersji.

Pierwszą opcję jaką użyłem i która przykuła moją uwagę to Szabrowanie i Sprzedaż [JA]. Po aktywowaniu tej opcji wyskoczyło mi takie okienko.

Spoiler

No nic, odpuściłem sobie i tym razem wszedłem do ustawień Salvage Command Suite.

Spoiler

Przyznam się szczerze, że wcześniejsze spolszczenie bardziej mi odpowiadało, bo przynajmniej wiedziałem co ustawiam. W tym przypadku patrząc na zdania kompletnie nie wiem co ustawiam. W większości przypadkach po prostu zgaduję. Osobiście uważam że takie słowa jak [CHEAT] są zupełnie niepotrzebne. Czasem w zdaniach są takie znaki %s%%. Nie wiem o co w tym chodzi. No i na końcu jest readtxt.

Generalnie mam sporo skryptów i raczej z każdego byłem zadowolony, ale ten skrypt, to jakieś totalnie nieporozumienie. Sorki Yacek, ale ja naprawdę nie wiem o co chodzi w tych opcjach chodzi. Nie czepiam się, po prostu ....sam nie wiem. Chciałbym wiedzieć co ustawiam, a w tym przypadku tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, czytać, a czytać ze zrozumieniem, to dwie różne sprawy.

1. Od kilku wersji podaję informację:

Skrypty posiadają już zaktualizowany polski plik tekstowy.

Na mamucie jest spolszczenie do wersji 3.34, numer wersji jest podany na Mamucie w nazwie spolszczenia. Dlatego masz readtexty.

2. Opis [CHEAT] pochodzi z oryginalnego tekstu angielskiego, jest to informacja od autora skryptu, że te opcje podchodzą, jego zdaniem, pod cheat.

3. Znaki %%% również są spowodowane złą wersją spolszczenia.

Jeśli czegoś jeszcze nie rozumiesz, pisz, postaram się wytłumaczyć. Możesz sobie również pobrać manuala (po angielsku) do skryptu, tam znajdziesz dokładne opisy poszczególnych opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze skryptem scs. Gram w x3tc połatanym do wersji 3.1 z zainstalowanym bonus packiem i skryptami stoczni (otas i atf). Dodałem wczoraj skrypt scs w wersji chyba 3.38. I pojawił się problem. Gra informuje o aktywnym scs tylko przy starcie z wolnej gry, przy starcie z profili (próbowałem na czterech) gra najwyraźniej nie widzi skryptu. Nie wiem też czy skrypt działa poprawnie w wolnej grze. Po starcie dostałem wiadomość o wolnych statkach m.im. o bezpańskim Mamucie w Red Light. Po kilku minutach kręcenia się po tym sektorze otrzymałem wiadomość o odnalezieniu porzuconego Mamuta. I nigdzie go nie ma. W sektorze jest dość dobra widoczność, więc statek klasy tl powinno być widać z dość dużej odległośc: Tytana, Kolosa i cywilnego Mamuta- Arenę kręcące się koło pólnocnej bramy widać prawie spod południowej bramy. I są to jedyne duże statki w Red Light.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Witam. Mam problem ze skryptem scs. Gram w x3tc połatanym do wersji 3.1 z zainstalowanym bonus packiem i skryptami stoczni (otas i atf). Dodałem wczoraj skrypt scs w wersji chyba 3.38. I pojawił się problem. Gra informuje o aktywnym scs tylko przy starcie z wolnej gry, przy starcie z profili (próbowałem na czterech) gra najwyraźniej nie widzi skryptu. Nie wiem też czy skrypt działa poprawnie w wolnej grze. Po starcie dostałem wiadomość o wolnych statkach m.im. o bezpańskim Mamucie w Red Light.

Witam

Jeśli przypisałeś odpowiedni klawisz dla skryptu to jest po jego naciśnięciu opcja "przejmij wszystkie statki w sektorze" i statek twój zacznie lecieć do wszystkich opuszczonych w tym sektorze

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam o ile pamiętam to po tym jak informacja dociera to też pisze gdzie taki statek się znajduje czyli sektor scs informuje o pojawieniu się okrętu bez pilota w sektorach których masz jakiś swój statek lub satelitę czy stację; jeżeli statek jest w sektorze w którym jesteś aktualnie to będziesz go miał na celowniku z odległością do niego. Pomocne jest tu uruchomienie w rozkazach komunikatu szukanie kontenerów zrobi to z automatu po wejsciu do sektora; a ogólnie uruchomienie komendy scs przeszukiwanie w okolicy opuszczonych statków i kontenerów to należy zrobić z ręki. 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil startowy nie ma znaczenia dla tego skryptu. Będzie działał na każdym, zarówno w czystej grze jak i grze z modami (w tym również z XTC).

Cytat

Po kilku minutach kręcenia się po tym sektorze otrzymałem wiadomość o odnalezieniu porzuconego Mamuta. I nigdzie go nie ma. W sektorze jest dość dobra widoczność, więc statek klasy tl powinno być widać z dość dużej odległośc: Tytana, Kolosa i cywilnego Mamuta- Arenę kręcące się koło pólnocnej bramy widać prawie spod południowej bramy. I są to jedyne duże statki w Red Light.

Odległość to pojęcie względne. A porzucone statki tworzone przy starcie przez ten skrypt są zawsze w sporej odległości od centrum sektora i wypatrzysz ich wlatując do sektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...