Konrad162 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 CytatPS. Opcja szukania statków wg typów dostępna będzie dopiero w kolejnej wersji skryptu.jak się pojawi to będzie fajnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Cytatjak się pojawi to będzie fajnie :-)Juz jest fajnie. Ja nie korzystam tak często z tej opcji, bo już w wersji obecnie dostępnej jest opcja, która powoduje że o każdym opuszczonym statku od M6 wzwyż otrzymujemy wiadomość z podaniem klasy statku, nazwy statku i dokładnej lokalizacji sektora ze statkiem. Wiadomości otrzymujemy gdy statek zostanie znaleziony w sektorach z naszymi satelitami lub w całym wszechświecie (możliwe do ustawienia w konfiguracji skryptu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jest już dostępna wersja skryptu 3.34, zawierająca opcje, o których pisałem wcześniej.Skrypt posiada już najnowsze polskie tłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam spotkał się ktoś z tłumaczeniem Salvage Command Suite 3.34b bo znajduje tylko do wersji 3.28 ??? Sam bym przetłumaczył ale kiepsko znam "angola" a może Yackowi sie nudzi Pozdrawiam Mike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Bo nie trzeba tłumaczyć. Tłumaczenie aktualne jest zawsze w standardzie tego skryptu Piszę o tym informując o nowej wersji skryptu, w temacie o skrypcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 oooo ale szybka odpowiedz, nie doczytałem tematu do końca w takim wypadku muszę sprawdzić co u mnie nie tak może ostatnia wersja gryzie się z jakimś innym skryptem bo menu "złomiarza" mam całkiem puste w tej starszej wszystko jest ok pozdrawiam i dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Problem może być z winy autora skryptu, edytował moje tłumaczenie i zmienił niechcący kodowanie pliku. Informowałem go o tym, ale twierdził że wszystko jest OK.Pobierz z Mamuta tłumaczenie, właśnie wrzuciłem plik dla wersji 3.34 i sprawdź w grze.Daj znać, czy będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Podmieniłem i działa wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Pojawiła się właśnie nowa wersja skryptu 3.38.Sporo zmian i ulepszeń. Dodany też został osobno do ściągnięcia i instalacji skrypt Stealth Satellite, który umożliwia zamianę satelitów na wersję niewidzialną.Skrypty posiadają już zaktualizowany polski plik tekstowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Ten pomysł z Stealth Satellite może być nawet całkiem ciekawy. Zastanawiam się tylko jak to będzie się miało do satelit w misjach fabuły. Czy oby czasem nie będzie się to gryzło, jak to miało miejsce z przejmowaniem statków w trakcie misji fabuł. Ale jeżeli nasze satelity nie będą wykrywane przez wrogie jednostki to satelity będą w końcu odgrywały ważna rolę w grze dzięki skryptom jakie umożliwiają ich wszechstronne i jak że cenne zastosowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Nie będzie się gryzło. To ty decydujesz jaki satelita ma być Stealth.Musisz mieć tylko w ładowni Osłony Ładowni (skrypt dodaje taki towar do kilku stacji). Możesz operację zamiany wykonać w tym samym sektorze, możesz zdalnie.Koszt operacji to 15000 kr i 4 sztuki Osłon Ładowni, na każdego satelitę. Możesz zmienić jednego, możesz wszystkie w sektorze. Oczywiście zamiana dotyczy Satelitów Zaawansowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Nie znalazłem tematu o Tym na forum TC więc napiszę tu. Na jak mniej więcej długo mogę zostawić paczki w kosmosie po ówczesnym rozłożeniu stacji na części pierwsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 CytatNie znalazłem tematu o Tym na forum TC więc napiszę tu. Na jak mniej więcej długo mogę zostawić paczki w kosmosie po ówczesnym rozłożeniu stacji na części pierwsze?Bo pomyliłeś działy.SCS Suite to skrypt do TC, nie X3R.Kontenery nie znikają. Możesz spokojnie zostawić je. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Aha. dzięki. Nie muszę się już martwić dryfującą fortuną. Mogę się już spokojnie zająć Q grasującym w koncentratorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Nie wiem kompletnie gdzie zadać to pytanie.Jak najszybciej pozbyć się dużej ilości towaru? Mam na zbyciu 20000płytek krzemowych......100000 ogniw energetycznych.Jednym słowem tylko czarna dziura by to jakoś pomieściła, nie mówiąc już o kupujących.Pomoże ktoś?Sprzedawanie w TS'ach jest nieopłacalne, gdyż traci on na wartości o jakieś 40% czyli tyle ile bym zarobił sprzedając pełny. Mikroczipów nie sprzedaję.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Na pewno nie "sztuczkach i kruczkach". Bo do tego nie potrzeba magii.Ja pozbywam się na dwa sposoby:1. Własna stacja handlowa, przypisane do nie TS-y z opcją skoku, podanym zapasem Ogniw (trzeba dbać by w stacji były Ogniwa, więc jeden TS-es zaopatruje ją w Ogniwa), skrypt Rozszerzony Handel, każdy TS ma przypisane sprzedawanie po najlepszej cenie wszystkich towarów jakie ma stacja (oprócz Ogniw). Zasięg handlu to 50 sektorów (zapas paliwa więc mają ustawiony na 100 skoków). Latają, a raczej skaczą, sprzedają i tylko liczę kasę.2. HUB i to samo co w pkt.1, efekt ten sam.Co do pkt.1 to ciut lepszy, bo można postawić kilka stacji, jak miałem w każdym sektorze, gdzie zbierałem to co zostało po złomowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Hmm. to bardzo dobry pomysł. Kupię kilka TS'ów i przypiszę je do HUBY, a sam zajmę się żniwami. Dzięks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Dzisiaj ściągnąłem sobie wersję 3.38, a następnie spolszczenie. Po "odpaleniu" gry i uruchomieniu manu Salvage Command Suite spotkałem kilka ciekawych opcji, które ucieszyły moje oko. Było więcej niż w poprzedniej wersji. Pierwszą opcję jaką użyłem i która przykuła moją uwagę to Szabrowanie i Sprzedaż [JA]. Po aktywowaniu tej opcji wyskoczyło mi takie okienko.SpoilerNo nic, odpuściłem sobie i tym razem wszedłem do ustawień Salvage Command Suite. SpoilerPrzyznam się szczerze, że wcześniejsze spolszczenie bardziej mi odpowiadało, bo przynajmniej wiedziałem co ustawiam. W tym przypadku patrząc na zdania kompletnie nie wiem co ustawiam. W większości przypadkach po prostu zgaduję. Osobiście uważam że takie słowa jak [CHEAT] są zupełnie niepotrzebne. Czasem w zdaniach są takie znaki %s%%. Nie wiem o co w tym chodzi. No i na końcu jest readtxt. Generalnie mam sporo skryptów i raczej z każdego byłem zadowolony, ale ten skrypt, to jakieś totalnie nieporozumienie. Sorki Yacek, ale ja naprawdę nie wiem o co chodzi w tych opcjach chodzi. Nie czepiam się, po prostu ....sam nie wiem. Chciałbym wiedzieć co ustawiam, a w tym przypadku tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 No cóż, czytać, a czytać ze zrozumieniem, to dwie różne sprawy.1. Od kilku wersji podaję informację:Skrypty posiadają już zaktualizowany polski plik tekstowy.Na mamucie jest spolszczenie do wersji 3.34, numer wersji jest podany na Mamucie w nazwie spolszczenia. Dlatego masz readtexty.2. Opis [CHEAT] pochodzi z oryginalnego tekstu angielskiego, jest to informacja od autora skryptu, że te opcje podchodzą, jego zdaniem, pod cheat.3. Znaki %%% również są spowodowane złą wersją spolszczenia.Jeśli czegoś jeszcze nie rozumiesz, pisz, postaram się wytłumaczyć. Możesz sobie również pobrać manuala (po angielsku) do skryptu, tam znajdziesz dokładne opisy poszczególnych opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 No to teraz już rozumiem Sądziłem, że na Mamucie są bez przerwy zamieszczane spolszczenia z najnowszymi wersjami dla skryptów. Tutaj jest zupełnie inaczej. OK dzięki Yacek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam. Mam problem ze skryptem scs. Gram w x3tc połatanym do wersji 3.1 z zainstalowanym bonus packiem i skryptami stoczni (otas i atf). Dodałem wczoraj skrypt scs w wersji chyba 3.38. I pojawił się problem. Gra informuje o aktywnym scs tylko przy starcie z wolnej gry, przy starcie z profili (próbowałem na czterech) gra najwyraźniej nie widzi skryptu. Nie wiem też czy skrypt działa poprawnie w wolnej grze. Po starcie dostałem wiadomość o wolnych statkach m.im. o bezpańskim Mamucie w Red Light. Po kilku minutach kręcenia się po tym sektorze otrzymałem wiadomość o odnalezieniu porzuconego Mamuta. I nigdzie go nie ma. W sektorze jest dość dobra widoczność, więc statek klasy tl powinno być widać z dość dużej odległośc: Tytana, Kolosa i cywilnego Mamuta- Arenę kręcące się koło pólnocnej bramy widać prawie spod południowej bramy. I są to jedyne duże statki w Red Light. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 CytatWitam. Mam problem ze skryptem scs. Gram w x3tc połatanym do wersji 3.1 z zainstalowanym bonus packiem i skryptami stoczni (otas i atf). Dodałem wczoraj skrypt scs w wersji chyba 3.38. I pojawił się problem. Gra informuje o aktywnym scs tylko przy starcie z wolnej gry, przy starcie z profili (próbowałem na czterech) gra najwyraźniej nie widzi skryptu. Nie wiem też czy skrypt działa poprawnie w wolnej grze. Po starcie dostałem wiadomość o wolnych statkach m.im. o bezpańskim Mamucie w Red Light. WitamJeśli przypisałeś odpowiedni klawisz dla skryptu to jest po jego naciśnięciu opcja "przejmij wszystkie statki w sektorze" i statek twój zacznie lecieć do wszystkich opuszczonych w tym sektorzepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam o ile pamiętam to po tym jak informacja dociera to też pisze gdzie taki statek się znajduje czyli sektor scs informuje o pojawieniu się okrętu bez pilota w sektorach których masz jakiś swój statek lub satelitę czy stację; jeżeli statek jest w sektorze w którym jesteś aktualnie to będziesz go miał na celowniku z odległością do niego. Pomocne jest tu uruchomienie w rozkazach komunikatu szukanie kontenerów zrobi to z automatu po wejsciu do sektora; a ogólnie uruchomienie komendy scs przeszukiwanie w okolicy opuszczonych statków i kontenerów to należy zrobić z ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Dziękuję za informacje. Czyli słabo szukałem, także w opcjach skryptu .Ale dalej mam pytanie, czy ten skrypt nie powinien też działać w profilach startowych z dostępem do fabuły? Tak mi przynajmniej wyszło z lektury tego wątku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Profil startowy nie ma znaczenia dla tego skryptu. Będzie działał na każdym, zarówno w czystej grze jak i grze z modami (w tym również z XTC).Cytat Po kilku minutach kręcenia się po tym sektorze otrzymałem wiadomość o odnalezieniu porzuconego Mamuta. I nigdzie go nie ma. W sektorze jest dość dobra widoczność, więc statek klasy tl powinno być widać z dość dużej odległośc: Tytana, Kolosa i cywilnego Mamuta- Arenę kręcące się koło pólnocnej bramy widać prawie spod południowej bramy. I są to jedyne duże statki w Red Light.Odległość to pojęcie względne. A porzucone statki tworzone przy starcie przez ten skrypt są zawsze w sporej odległości od centrum sektora i wypatrzysz ich wlatując do sektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.